blaugrana20 0 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 Duzo zmienili u DJ ? Dali mu cos konkretnego nowego? Cytuj
dusza28 0 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 Analiza i porównanie dwóch wersji Tekkena na PS3 i Xbox360 http://www.lensoftruth.com/?p=15929 Cytuj
GoltaR 42 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 Wczoraj zamówiłem w Cenedze około godziny 14.00 Tekkena 6 i przed chwilą kurier wręczył mi gre . Szybko chłopaki działają, ciekawe tylko czy można już bez strachu pograć, premiera europejska niby w piątek dopiero, ale moze nie będa się czepiąc jak światowa ruszyła dzisiaj. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 Czytam porownanie do ktorego link byl wczesniej i nie nie rozumiem jakim cudem gra z dysku laduje sie dluzej niz z plyty DVD, to jest dla mnie cos abstrakcyjnego. Kolejny raz pokazuje ze wersja na PS3 zostala potraktowana po macoszemu 10 sekundowe loadingi walk? No to ja podziekuje, wiecej czasu spedze ogladajac napis loading niz grajac. Wole wersje na PSP, tam wszystko bedzie sie ladowalo w ulamkach sekund :o Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 Analiza i porównanie dwóch wersji Tekkena na PS3 i Xbox360 http://www.lensoftruth.com/?p=15929 Coś słabe to porównanie. Nie wiem jak na PS3, ale na X360 wczytywanie walk trwa znacznie mniej niż 10 sekund. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 (edytowane) Trzcina, z tym loadingiem nie jest tak źle jak się wydaje, bo oni liczyli ten czas od momentu pojawienia sie ekranu z "get ready..." do momentu jego zniknięcia. A oglądając filmiki na youtube można zauważyć że w wersji arcade też to przejście nie trwa jakoś szybko bo około 2 razy wolniej niż w DR na ps3. np na początku tego filmiku widać że to przejście, nawet niepełne, trwa już 8 sekund http://www.youtube.com/watch?v=Bm6Gr1YVgYU Na X'e są to dodatkowe 2 sekundy, a nawet trochę mniej w zależności od planszy, na ładowanie levela już po pojawieniu się postaci. Edytowane 27 października 2009 przez CheeseOfTheDay Cytuj
solo/ng 4 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 Ja naliczylem ok. 5s w kilku walkach, akurat aby lyknac piwa ;- ). Cytuj
CHINDOOS 12 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 Ja mam pytanie do tych co już trochę pograli. Czy warto kupić T6 z punktu widzenia bijatykowego casuala? Grałem dużo T3, TTT i T5 ale jakoś nigdy nie interesowało mnie liczenie klatek animacji. Po prostu lubiłem czasem potłuc się z bratem czy kumplem. A tak w ogóle to pojawi się demo? Cytuj
Nevan 1 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 Do kupienia jest już pełna wersja, więc nie będzie dema. Gra też jest dla Ciebie, jak najbardziej. Nie musisz łykać wszystkich technicznych niuansów, żeby się dobrze pobawić. Soluś, byleby oni to szybko dostarczyli. Przechodzę w letarg do jutra. Cytuj
raVen20 1 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 Kurier właśnie przyniósł mi moja kopie na ps3:) Sprawdzę dopiero po 18 , jak wrócę z pracy. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 No to jest wlasnie cos czego ja nie rozumiem. Namco lubuje sie w ladowaniu character modeli na ekran loadingow, bez zadnego SENSOWNEGO powodu (oprocz: bo to ladnie wyglada) ktore wydluzaja loadingi dwukrotnie. Dokladnie to samo bylo w SC4. Po co do jasnej cholery pokazuja mi model mojej postaci przed walka? Przeciez mnie to kompletnie nie interesuje jak to wyglada poza walka.. Nie rozumialem tego jeszcze za czasow PS2 i SC2, ale ok niech im bedzie. Sadzilem ze nie bedzie to robic roznicy na konsolach nowej generacji z HDD, ale jak widac loadingi dalej sa jak po zboju. Glupie to straszliwie. No chyba ze loading bez i z tym bylby identyczny, ale wtedy mogli to przynajmniej zrealizowac w jakis inny sposob, bo w tym momencie chyba kazdy ma wrazenie ze mamy do czynienia z dwoma loadingami, jeden do pojawienia sie character modeli, a drugi do samej walki.. Ehh, marudze ale szczerze mowiac zly jestem na strone techniczna nowego tekkena, odkad pamietam Tekkeny wyznaczaly nowy standard na konsolach, nowa jakosc itd, a tutaj jest po prostu strasznie slabo, szczegolnie jak sie widzialo w akcji U2 ;p Oczywisice nie to jest najwazniejsze, ale badz nie badz bijatyki to byly zawsze jedne z NAJLEPIEJ wygladajacych gier i szkoda ze to sie zmienilo na gorsze. Cytuj
solo/ng 4 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 (edytowane) Nevan - Same here: P Ze tez nie zrobilismy tego wczoraj eh!: o Edytowane 27 października 2009 przez solo/ng Cytuj
solo/ng 4 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 Trzcina ; o - po wybraniu postaci, gra laduje modele+arene, jak ma juz zaladowane modele - to je pokazuje (umilajac pozostaly czas na zaladowanie reszty), przeciez nikt tego nie laduje od razu. NIe wiem, dlaczego Wy tak 'nie wierzycie' w kolesi, ktorzy na programowaniu i projektowaniu znaja sie mocno - sa mega profesjonalistami, myslicie, ze w Namco to jakies Kononowicze siedza : P Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 Do kupienia jest już pełna wersja, więc nie będzie dema demo sc4 tez ukazalo sie pozniej niz pelna wersja Nie musisz łykać wszystkich technicznych niuansów, żeby się dobrze pobawić tzn buttonmashowac kazdy moze czy cos innego? :> Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 Trzcina ; o - po wybraniu postaci, gra laduje modele+arene, jak ma juz zaladowane modele - to je pokazuje (umilajac pozostaly czas na zaladowanie reszty), przeciez nikt tego nie laduje od razu. NIe wiem, dlaczego Wy tak 'nie wierzycie' w kolesi, ktorzy na programowaniu i projektowaniu znaja sie mocno - sa mega profesjonalistami, myslicie, ze w Namco to jakies Kononowicze siedza : P No ja taka mialem zawsze nadzieje, problem tylko w tym ze wyglada do dziadowsko Po prostu zle sie czuje z tym ze tekken z TEJ bijatyki stal sie tylko kolejna zwykla nawalanka... Chyba bym wolal zeby pojawil sie na jednej tylko platformie (niekoniecznie tej ktora ja mam) ale zeby wszystko bylo jak dawniej ;p No nic, tak czy siak w to zainwestuje jezeli online bedzie dzialal sensownie. Cytuj
Mastachi 75 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 Skad braliscie, ze juz macie ? Ja w Robsonie tydzien temu zamawialem, mam nadzieje, ze tez troche szybciej przyjdzie Cytuj
albrechtus 1 Opublikowano 27 października 2009 Autor Opublikowano 27 października 2009 multiplatformowy release = znaczny spadek jakości, widać to idealnie po raz kolejny, najpierw SC teraz kolej na tekkena... przykre Cytuj
CHINDOOS 12 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 Nie musisz łykać wszystkich technicznych niuansów, żeby się dobrze pobawić tzn buttonmashowac kazdy moze czy cos innego? :> Nie przesadzaj. Ja gram "świadomie", czyli wiem co naciskam, znam ciosy, a nie mashuję na pałę. Ale nie jestem aż taki maniakiem bijatyk żeby liczyć klatki, imputlagi czy inne wynalazki. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 czyli "cos innego" Cytuj
Nevan 1 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 (edytowane) Nie musisz łykać wszystkich technicznych niuansów, żeby się dobrze pobawić tzn buttonmashowac kazdy moze czy cos innego? :> Akurat w tej częsci można buttomashowac bardziej niż w którejkolwiek innej. Weź taką Zafinę, Leo czy Boba - zawsze coś wyjdzie Poza tym, jeśli chodzi o juggle to tolerancja błędu jest sporo większa i nie trzeba się aż tak martwić by wszystko klepać perfekcyjnie. Edytowane 27 października 2009 przez Nevan Cytuj
Zuum88 0 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 Tolerancja bledu :o Juz widze te zkiksowane elektryki :o Ciekawe kiedy sklep PSX Extreme bedzie mial gierke w magazynie, bo juz sie doczekac nie potrafie... Cos czuje, ze na uczelni bede musial wziasc dziekanke w sumie z drugiej strony jest "duzo wolnego" przez zaduszki Od kiedy gram w Tekkena to najbardziej oplacalo sie mashowac w czesci 1,2 i 3-ciej, bo malo ciosow bylo i przypadkiem cos weszlo. Mam nadzieje, ze balans postaci zostanie zachowany jak mniej wiecej w DR... Gra sprawia najwiecej frajdy w szukaniu wlasnie paroklatkowych przewag - najlepiej po/przy browarze Nie orientuje sie ktos czy 1,3 Mbit/s do grania z graczami w Polsce wystarcza ? (bedzie wystarczalo) ? (Chodzi mi o porownanie stabilnosci - granie z Polakami na slabszych laczach i granie z obcokrajowcami na "mocniejszych" laczac). Cytuj
Dabman 104 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 Zalezy o czym mowisz, na X360 te 512kb, na PS3 moze byc juz gorzej... Cytuj
solo/ng 4 Opublikowano 27 października 2009 Opublikowano 27 października 2009 Nie ma roznicy czy X czy PS3, gry sa rozgrywane P2P (99% gier na x360 i ps3), wiec moze byc nawet UslugaSieciKazahstan; o. Co do lacza - starczy, lica sie generalnbie pingi, sam tekken wysyla grosze danych/s (1kb?; o) Cytuj
albrechtus 1 Opublikowano 27 października 2009 Autor Opublikowano 27 października 2009 to co solo napisal, co tu jest do nierozumienia? w 99% gier nie ma dedykowanego serwera, polaczenia sa P2P miedzy graczami. predkosc lacza tez nie ma absolutnego znaczenia bo transfery danych sa rzedu 4 Kbs, liczy sie tylko ping i ewentualnie utrudnienia typu NAT. Im ktos blizej nas tym lepsza jakosc gry Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.