Opublikowano 28 października 200915 l Nie on miał na myśli moją wcześniejszą sugestię, mówiłem że SSy ssą troszkę. Solo nie grałeś z pandą traking i zasięg nie do porównania z DR
Opublikowano 28 października 200915 l Może po prostu ciosy pandy lepiej trakują;]. W sumie wszystko zależy od ciosów bo w side stepach o ile pozostaną one szybkie i w miarę głębokie, niewiele można zmienić, chyba że na siłę dać klatki niewidzialności na verticale, no ale to byłby już kabaret;]. Tak więc kwestia postaci, ja grając np sprawdzając pawła zauważyłem że część jego stuffu który był do obejścia w jedną stronę tylko, teraz łatwo obchodzi się w obie.
Opublikowano 28 października 200915 l W dniu 28.10.2009 o 15:08, raVen20 napisał(a): Macie jakiś sposób na zabicie Nancy? Swoją drogą fajnie, że mamy możliwość zdobycia itemków w scenario mode. Szkoda tylko, że każdą postacią trzeba zagrać osobno aby je otrzymać. Tak. Oddalasz się na maxa Alice, i pakujesz w machine z unblocka ( gdzie wystrzeliwuje bodajże dłonie) . Just do it.
Opublikowano 28 października 200915 l O NaRanyBoskie chciałem sobie troszkę poczytać po "latach" nieobecności, a tu 100 stron o t6 hmmm..... i co najgorsze niewiele kapuje WOW w odstawke i po ps3 - trzeba stanąć po właściwej stronie mocy Edytowane 28 października 200915 l przez Elessar
Opublikowano 28 października 200915 l WoW sie juz dawno skonczyl, w miesiac po wyjsciu Ulduaru Teraz to juz popluczyny tego co kiedys bylo fajne, czas wrocic do korzeni - konsola, pad, brak modyfikowanego UI i Tekken Ciekawy jestem ile osob ze starszych lat wroci do tekkena, chociaz na chwile ;]
Opublikowano 28 października 200915 l @Reset Nie mam jeszcze wersji na PS3. Być może łatka o której wspomniał Solo coś zmienia, ale wiem, że wersja finalna sprzed 2 tygodni miała to spowolnienie. @MTC Naucz się SS-ować i przestań narzekać (tak, wiem, zaraz wyskoczy Łukasz i mi też Pandę zbeszta)
Opublikowano 28 października 200915 l Sa lekkie spowolnienia czasami, przy boundach przewaznie i to w trakcie juggla. Nie wiem co ta latka dala Chwila przerwy i czas sprawdzic po 4 h grania na praktyce inne tryby gry
Opublikowano 28 października 200915 l a u nas - T6 MIAZDZY TOTALNIE, chwila przerwy i gramy dalej, po 3h przyzwyczajenia cos pieknego, gra zarzadza max!
Opublikowano 28 października 200915 l Solo, przekonałeś mnie swoimi ostatnimi postami do zakupu. No jestem ciekaw jakie zrobi na mnie wrażenie, z jednej strony jestem fanem tekkena, ale z drugiej mam spore oczekiwania.
Opublikowano 28 października 200915 l @ Di - ... dobrze że chociaż ten juggl duzo nie zabiera @ Łykasz - pojebało tobą ? @ Reszta - jutro już możliwe że zagram w finałową wersję orginalnie kupioną ;P IMBA FILMIK Z TEKKENA 6[/color] Edytowane 28 października 200915 l przez MTC
Opublikowano 28 października 200915 l Możecie sobie jęczeć do woli jaka ta gra słaba itd, najwyżej nie grajcie w to już więcej. Moje oczekiwania zostały jak najbardziej spełnione. Btw, czy ktoś oprócz mnie widzi róznice w gameplayu między włączonym a wyłączonym blurem?
Opublikowano 28 października 200915 l Z ciekwasci dzisiaj blur wylaczylem i szczerze powiem ze nie moglem grac jakos. Gra traci 'plynnosc' bez blur'a.
Opublikowano 29 października 200915 l W dniu 28.10.2009 o 23:53, krisq napisał(a): Z ciekwasci dzisiaj blur wylaczylem i szczerze powiem ze nie moglem grac jakos. Gra traci 'plynnosc' bez blur'a. A mi się wydaje, że odwrotnie W każdym razie gra bez blura wygląda lepiej.
Opublikowano 29 października 200915 l Heh. Mamy godzinę 2.00 wiec jesteśmy już (łodzianie) po ok 14h grania. Z każdą godziną coraz bardziej nam się ta część podoba. Grafika zaj.ebiaszcza, (gramy bez MB i nie przeszkadza to), system z każdą chwilą wydaje się coraz lepszy. Ta część pokazuje jak ważne jest w tej grze poruszanie się - zauważyłem że w sytuacji kiedy ss'ujemy np. Ninie 1,2 to żeby to ukarać musimy odczekać z np. HopKickiem do momentu kiedy zacznie cofać rękę z 2. W wielu przypadkach które zauważyłem, jeśli nie wyczekamy to dany cios nas wytrakuje xD Co do muzyki to na prawdę się postarali - czy wam też się nuta z Temple Grounds kojarzy z utworem Prodigy - "Spitfire" ? Najfajniejsze jest to że nawet początkujący gracz ma dzięki systemowi spore szanse wygrać z lepszym od siebie. Tyle że dobry gracz znajdzie tu masę rzeczy które dadzą mu ogromną przewagę. O animacji postaci się nie wypowiadam bo chyba wszyscy widzą to cudo xD chyba się wypowiedziałem... No to czas wracać do gry - może uda się wbić na zegar powyżej 48h.
Opublikowano 29 października 200915 l Panowie szybkie pytanie - Jak zrobić 1000 damage w practice? Chodzi mi o trofeum.
Opublikowano 29 października 200915 l Wlaczylem practise, zrobilem kilka ciosow i dostalem. Wogole te trofea sa slabe strasznie, prawie wszystko w tym skiepszczonym scenario sie dostaje. A i te secret co podalem sa sciemnione, ktos sobie wymyslil chyba
Opublikowano 29 października 200915 l Na gamerankings, na razie z 8 recenzji, t6 ma 85,12% . Niezle zbiera...
Opublikowano 29 października 200915 l Obojętnie - po prostu pograj trochę na practice to dostaniesz. Zresztą i tak chyba każdy na początku siedzi długo tylko w practice i obczaja zmiany u postaci, uczy się nowych juggli itd... nie? Edytowane 29 października 200915 l przez Snake.
Opublikowano 29 października 200915 l te 1000 dmg to do kupy musi byc, a nie w 1 combo to bylo moje pierwsze trofeum bo wbilem obczaić nowe ciosy mojej postaci, poklikalem i po 2 minutach trofeum
Opublikowano 29 października 200915 l Jak online (XboxLIVE) ??. Bo tylko dla tej opcji bym kupil ta gre . Lagi sa, czy ich brak ??
Opublikowano 29 października 200915 l Można grać na xboxlive, po kilkunastu walkach chyba w jednej zauważyłem ze przez chwile zlagowało, generalnie łączy mnie z ludzmi z zielonym lub żółtym znaczkiem, jestem niedzielnym graczem ale proste junggle na online wchodzą więc jak dla mnie gra się dobrze.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.