Skocz do zawartości

Tekken 6 / Bloodline Rebellion


albrechtus

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szczerze powiedziawszy poza Rage juggle kroją dokładnie tyle samo co w t5, średnio pół paska. Jedyna zmiana polega na tym, że trwają dłużej. Jeśli mi ktoś nie wierzy niech obejrzy dokładnie filmiki a potem odpali T5. Poza tym na japońskim arcade jest rev. B więc do czasu wypuszczenia gry poza granicami kkw i na konsole sporo się jeszcze zmieni. No i na koniec zostają jeszcze patche.

 

Nie wiem czemu część ludzi tak płacze na tym forum. Nikt nikogo nie zmusza do gry w tekkena. Ile to ja już razy czytałem jak to nikt już nie gra z was w tekkena jaki to on jest do bani a potem i tak okazuje się,

że to tylko takie wasze $%#%@ hipokryci :P Jedyne osoby które tutaj nie whineują i nie tłumaczą się na lewo i prawo jak to nie grają w tekkena więc nie są w formie etc to mashter, matt i jego brat* :(

 

"O nie, przez item moves gra jest broken!"

"O nie, nowe postacie są do bani wtf namco!?!11"

"Ostatni boss w story mode jest do dupy, nie gram w tą grę!"

"Juggle zabierają średnio pół paska! wtf? Clearly a balance issue! W ŻADNYM tekkenie nie było czegoś takiego!"

"Moja postać X jest do bani w tym tekkenie, ergo tekken jest ***owy"

"Tekken za bardzo się zmienił, jest dla nabów teraz, nie jak tekken 3 rofl"

"Tekken za mało się zmienił, powinien być hiperrealistyczny jak Virtua Fighter - latający kage, łyse klony terminatora T1000 +cycki etc"

 

 

Jeżeli nie lubicie tekkena jest jeszcze cała masa mordobić zarówno 2d jak i 3d, do wyboru do koloru! :D

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* mowa tutaj oczywiście o ludziach udzielających sie częściej na forum.

  • Minusik 1
Opublikowano

jaki techtrap? może nie wiem co to jest techtrap (lol :D), ale tam poprostu paweł nie zgadł, dostał lowa i kolejny gwarant za pół paska :( Chyba że po tym lowie (wślizgu po bounce) reszta siedzi tylko na wstającego i nie jest gwarantem.

Opublikowano (edytowane)

po xyyyyyyyyyyzz vod/povach z T6. Jestem zadolony (zachwycony?). bouce? przegiete juggle? SSS+++? lol ogladamy tego samego tekkena? T6 jest strasznie szybki! W wielu "nieuzytecznych ruchach" wylaczony jest delay zarowno po bloku jak i po miss. W wielu kolejnych dodany szybki 2hit ktory calkowicie zmienia oblicze zwyklego ciosu. NIE ma tutaj miejsca na granie T5/DR style jezeli spotkaja sie postacie B i S, gdzie B robi milion SS czekajac na blad i nie chac zalapac sie na JSa za 100dmg ze sciana. Tutaj B-tierem mozna taki offence zasadzac, ze nawet Steve ma klopoty! Strasznie mi sie to podoba. I mocno to widac na turniejowych grach z T6 (tez FP of coz). Niektore freeplaye sa jeszcze slabe, ale im nowsze filmiki tym poprostu lepiej. Dla mnie az na odleglosc kipi skillem od danego gracza, a nie wykorzystaniem powera postaci na skilla. Naprawde jak ktos gral B/C tierem to bedzie mocno zadowolony z T6. To co mozna obecnie robic Asuką na dowolnego Tiera to poprostu piekna sprawa. Nie, nie jest mocniejsza generalnie, ale ma na tyle opcji, ze w przypadku 2ch ogranych graczy np. asuka vs feng nie bedzie kap-ssing blad, bo sama Asuka moze zrobic z 4-5 ruchow, ktore w T5:DR konczylyby sie 60-80 dmg strata na jugglu (a z nowych d/b+3,4 lub d/b+3,3,4 - piekne, po hicie na low gwarantowana podbitka bedac blisko [bez B!], niesamowite). Tez np. d/f+3 jest na tyle szybkie ze mozna uzywac bez takiego strachu, ze w polowie animacji dostajemy JS.

 

itemmove? wypas sprawa. do podkreslenia rundy, zrobienia funa, uspokojenia gry (kilka postaci) jak ktos mysli ze tym zrobi przewage to ; o. Straty sa na tyle duze, ze mozna w wiekszosci zasadzic JS; tak samo mozna kogos zaskoczyc, majac na plecach dany item, nieuzywany cala gre (jako "dodatek") i na koniec decydujacej rundy widzac mozliwosc, uderzyc / zrobic flare / itd. Zero przegiecia, sporadyczna alternatywa (pokroju strzalu z oczu DJ wiec zapewnie nie bedzie za mocno uzywane).

 

osobiscie po 400+ walkach jakie widzialem jestem zadowlony. Mechanika jest naprawde dobra, znacznie lepsza niz T5/DR. Mozna naprawde grac szybko, dynamicznie, wiele ciosow dostalo "drugie zycie", mozna napierac zwyklymi ciosami bez kosmicznych kar. A Juggle i B! - swietne uzupelnienie tego co sie gra - same B! przy scianie mozna robic na wiele sposobow, praktycznie kazda postac ma przy scianie w zaleznosci od techrolla przeciwnika przeciwny SS i zasadzenie komba na scianie. Tak czy siak najbardziej podoba mi sie mechanika, dynamika, mozliwosc napierania zwyklymi ciosami (i of ocz JS+ B! ; ) stuff. Obecnie nie ma 'strachu', ze robiac jakis 1hit cios, odechce nam sie go uzywac na power postac. Tego nie widac w T6.

 

subishi - lol daj spokoj - dostal przy wstawaniu lowa robiacego oki - co w tym strasznego? nawet nie bylo przegiecia ze sciagnietej kreski hp

peter - chyba nie myslisz zze Bob jest power i on ma takie ruchy? praktycznie kazda postac ma w T6 podobne zagrania, jak nie przerywajac JS+B! to robiac ciane SS i kontynuujac.

Jakby pawel zasadzil tam pary - sciagnalby Bobowi ponad pol kreski. Ostre to jest, ale jakos w ogole mnie nie rusza taki ruch, w ogole sie nie boje. Bo to nie byl gwarant nic,

ot zgadywanka (ktora po animacji i xxx gier pewnie sie widzie na 2 km).

Edytowane przez solo/ng
Opublikowano

Wiecie czy w T6 będzie możliwość wyłączenia neutral guard?

 

peter - chyba nie myslisz zze Bob jest power i on ma takie ruchy?

Japońce uważają go za topa wśród topów.

Opublikowano
peter - chyba nie myslisz zze Bob jest power i on ma takie ruchy?

 

Japońce uważają go za topa wśród topów.

to bardzo dziwne, bo devil jin wyglada na duzoo mocniejszego. w ogole Bob nie yglada na postac mocniejsza od jakiekolwiek mishimy. sranie w banie z tym Bobem.

Opublikowano

Zanim się to wszystko wyklaruje, to ludki będą zmieniać zdanie jeszcze z 17 razy co do tego kto jest Top-mada-faką a kto nie :( więc najlepiej pozostać przy swoim :D

Opublikowano

Doliczmy do tego fakt, iż wersję automatową czeka jeszcze co najmniej 1 patch (mamy w końcu 2 znaki zapytania). A ostatni trochę zmienił, bo np. d/b+4 Kaza wcześniej trafiało leżących (nie ma to jak ulepszanie najlepszego lowa w grze, co nie?), podczas gdy teraz już nie trafia. Widziałem też nieco ponad tydzień temu jak po FC d/f+4,3 Julka mogła łokciować, natomiast na jednym z ostatnich filmów z Joyboxa widać, że przeciwnik upada tak jak w DR.

Opublikowano

Też to miałem napisać :wink:

Można się w sumie zastanawiać, ale to już w innym topicu, żebyśmy nie śmiecili.

 

 

Co się zaś tyczy T6, to jedna z ostatnich walk z Joyboxa coś mi uświadomiła - Yoshi sam sobie będzie mógł włączać rage'a przy małej ilości energii :smile:

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...