Dabman 104 Opublikowano 30 października 2009 Opublikowano 30 października 2009 (edytowane) Ten kto mówi ze tekken 6 ma brzydka grafike chyba gra na 15' crt <_< Mnie grafika powalila na kolana odpalona w 720p Osobiscie wole grac z motion blurem, ale jakbym mial grac bez na turniejach to tez mi nie robi roznicy. 32" Philips ( TV ) 20" Samsung ( Monitor ) Oba w 720p, padaka... tak samo twierdzi kumpel, co ma 100Hz Samsunga 7 generacji. Nie ma wielkich skoków w porównaniu do DR. Dalej wizualnie przy DoA czy VF wypada średnio. Tylko GamePlay ratuje ten tyt. i tylko na PS3, bądź na x'o z padem od PS2 lub AS. NAMCO! SC potraficie zrobić ładne, a tekkena zawsze pod tym wzgledem s(pipi)icie. Tylko nie chce słyszeć głosów, że to wina multiplatformowości... Edytowane 30 października 2009 przez Dabman Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 30 października 2009 Opublikowano 30 października 2009 Ten kto mówi ze tekken 6 ma brzydka grafike chyba gra na 15' crt <_< Mnie grafika powalila na kolana odpalona w 720p Osobiscie wole grac z motion blurem, ale jakbym mial grac bez na turniejach to tez mi nie robi roznicy. 32" Philips ( TV ) 20" Samsung ( Monitor ) Oba w 720p, padaka... tak samo twierdzi kumpel, co ma 100Hz Samsunga 7 generacji. Nie ma wielkich skoków w porównaniu do DR. Dalej wizualnie przy DoA czy VF wypada średnio. Tylko GamePlay ratuje ten tyt. i tylko na PS3, bądź na x'o z padem od PS2 lub AS. NAMCO! SC potraficie zrobić ładne, a tekkena zawsze pod tym wzgledem s(pipi)icie. Tylko nie chce słyszeć głosów, że to wina multiplatformowości... To wina tego, że T6 jest dwuletnią grą z automatów Jasne mogliby podciągnąć gafę jak w przypadku TTT, ale wtedy pewnie musielibyśmy czekać kolejny rok, a tego nikt by nie chciał. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 30 października 2009 Opublikowano 30 października 2009 To wina multiplatformowości. Cytuj
Manior 0 Opublikowano 30 października 2009 Opublikowano 30 października 2009 Czy można ustawić DTS audio? Na tyle pudelka sa symbole Dolby Digital i DTS, ale opcji w sound options nie ma. Cytuj
Nevan 1 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 Komandos - wrong, na PS3 jest lepszy antyalias, co na eurogamerze pokazali na fotkach. Tak czy siak sa to roznice tak male, ze zapewne moglbym na przemian odpalac obie wersje i ludzie nie wiedzieliby czy teraz jest wersja ps3 czy xbox. gmeru - nie wiem o co Ci chodzi. Modele postaci wygladaja 5 x lepiej niz w DR, kazdy najmniejszy szczegol, kazda czapka, sweterek cos pieknego, dobre shadery, materialy, swiatlo odbija sie na kazdym miesniu postaci / zalamaniu ubrania (polecam odpalic Lawa bez koszulki na mapie np. Cementery). . Nie ma nawet porownania. Wskazcie mi bijatyke, ktora ma lepsze modele postaci. Nie znam. (SCIV ma podobne, ale troche im brakuje). Rozumiem wiec, ze wszystkie bijatyki na current-geny maja "zalosna" grafike jak to niektorzy oceniaja? lol W przypadku aren mozna sie zgodzic (ale nie ze wszystkimi arenami). Niektorym arenom brakuje polotu lub maja dziwne textury (niektore sa jednak swietne, wspomniane wczesniej Cementery). Jednakze areny to sie zna od 2 lat z filmikow, wiec..; o Pozniej cos wiecej napisze po 2 dniach wrazen; ). Customizacja+postacie mi sie bardzo podobaja, 50 x lepsza niz w t5:dr, a w sumie dla mnie to sie liczy, bo po xxxx grach zawsze milo sobie w innych ciuchach biegac; ). Tym bardziej, jak gra sie laską, hehe ; ). Gameplay jest swietny, ciezko sie oderwac, gdyby nie pomoc %stuna% to nie poszlibysmy spac. Mam wrazenie, ze trzeba sie bardziej napocic na padzie/sticku niz w T5, juz nie pamietma kiedy czulem na drugi dzien na kciuckach nocke tekkenowa; ). No ale juggle sa dluzsze itp. Po dwóch dniach grania powiem tak - modele postaci wymiatają. Nie ma z tym absolutnie żadnej dyskusji. Natomiast można się czepić gorzej wykonanych customów (niektóre są ewidentnie gorzej zrobione niż standardowe stroje) oraz słabszych teksturach na pewnych arenach (gruzy na Anger of the Earth zakrawają na skandal!!! ala Quake 1!) . Jednak nie zapominajmy, dla kogo jest tak gra - dla Tekkenowców, czyli dla nas. Może jeden czy drugi wielbiciel przepięknej grafy splunąć na tą grę, jednak tutaj liczy się co innego. Dodatki do systemu są mega miodne - każdy obczai do swojej postaci konkretne komplety, juggle, boundy i respawny. Ta gra nabiera barw właśnie przy patrzeniu na te piękne, dopracowane modele w ruchu, klejące te wszystkie chore akcje, a jest ich multum... Po paru godzinach nikt nie zwraca uwagi na żadne tła w żadnej bijatyce. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 Tekken 6 to bijatyka idealna! Postacie system areny oraz muzyczka w tle to czysta perfekcja. Ktos narzekajacy na ta gre to po prostu skonczony glupek nieumiajacy sie nauczyc porzadnie grac. mozna narzekac na muzyke czy design postaci. co ma do tego umiejetnosc gry? Macie lagi w online? ZMIENCIE NETA. zmiencie go tez wszystkim z ktorymi bedziecie grac na calym swiecie jak dla mnie t6 jest warty kazdej wydanej na niego zlotowki Cytuj
Keii 0 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 Mnie teraz dopiero zaczęło wqurwiać karanie kingiem i ss'y. Ja niczego nie mogę wy ss'ować przeciwko hwoarangowi i leo ;/ a najgorsze jest to że jak już ss'em wymuszę łiff to nie jestem w stanie wybić przemodelowanym hopkickiem. Rozumiem że teraz po każdej wybitce jest mega akcja z b! i ze ścianą ale już bez jaj. Denerwuje mnie też przewaga postaci czysto naporowych. Bo przy zmniejszonym ss"ie nic nie idzie zrobić i leca zgadywanki 50/50 - tak jak matt napisał. Tracking rzutów też jest zmniejszony. Ale jak to już ze mną bywa ze 2/3 miesiące będę się na to wqurwiał i mi przejdzie. Jeśli ktoś znajdzie na to sposób to niech mnie oświeci. Anną już tak źle nie jest a to dla tego że mogę napierać jak głupi (wreszcie^^) można się naciąć raz czy dwa na jakiś mocniejszy cios ale nie szkodzi. u/f+1,3+4,3 sprawdza się świetnie jako punisher na większą odległość. 3 ze stanca trackuje jak głupie Bardzo opłacalne jest teraz utrzymywanie sporej odległości od postaci napierających ale to chyba logiczne. #Matt - Alisą można coś pograć tak jak już pisałem przyjemnie się ją prowadzi. nie rzucaj tyle grając po necie (!!!) gdybyś był w stanie przewidzieć że przeciwnik zrobi rzut to i tak nie był byś w stanie się z niego wyrwać na reflex. A za 2gim razem dostaniesz wybitkę jak się schylisz #Nevan - Trzeba odpalić temat o Pani Ani bo potrzebuję sporo tipsów to niej (nie przyklejanych ) widać że teraz będzie można nią porządnie pograć. Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 (edytowane) Dzisiaj grałem z wieloma polakami i mogę potwierdzić na 100%, że online jest dobry, o wiele lepszy niż w DR. Z Pitrexem który mieszka na drugim końcu kraju nie czuć opóźnień, tak samo z Frizenem (co dziwne, bo w DR praktycznie miałem z nim slo-mo). Z Mevkiem, który jest w Irlandii lag był minimalny. Jeżeli komuś gra w online chodzi słabo to wina łącza, najważniejszy jest ping. http://www.pingtest.net/ - tutaj można sprawdzić swój ping, jak jest w granicach 40ms to powinno być w miarę ok. Edytowane 31 października 2009 przez Komandos Cytuj
Nevan 1 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 #Nevan - Trzeba odpalić temat o Pani Ani bo potrzebuję sporo tipsów to niej (nie przyklejanych Chętnie pomogę Cytuj
MTC 0 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 Grałem sobie ostatnio z Łukaszkiem i moje przemyślenia na temat bryana : Juggle troszkę słabsze niż innych ale jak dojdzie do ściany to GG. 1+2 albo 1+2,2 no poprostu rewelacja, niesamowicie szybki mid łapiący na wszystkich SS, można go włączyć do pokingu i postresować przeciwnika :-) 3+4 jaaaa cie zabrali my fenomenalny cios a dali chyba jeszcze lepszy. Oczywiście bezpieczny, a co Aż chce się go wcisnąć na pałę jak przeciwnik się porusza w średnim/dalekim dystansie. Na CH juggl i gwaranty pod ścianą d/f+1+2 hahah myślałem że to crap, wolny cios ale z auto SS i auto parry na wszystkie łapki, jak wejdzie dushujemy qcb4. haha kochany :-) d+1+2 i kontynuacje :-) hahaha o ludzie wypas wygląda b+3 na mida teraz jest + nowe combo niosące od ściany do ściany :-) qcb+3 karalne na -13 ;-/ ale co tam, tylko kaz i bob ukażą :-) ludy mówią że widoczne, ja mówię że kilka pierwszych klatek jest bardzo podobne do qcb+4 wiec sobie zbijajcie na refleks BOB ; Masakrycznie mocne juggle i bardzo proste, punche na cała plansze... pun(pipi)e deadfistami tak jak Law i jego zwykła 2. d+1 oooooooooooojaaa :-) IMBA hamer :-) tego własnie trzeba B! b+1+2 etc jakiś koszmarny setup, łatwy i na dodatek kosmicznie potężny prowadzący do kolejnego juggla albo zmasakrowaniana ziemi cd+4,1+2 sweep bang :-) witamy kolejnego kaza :-) uf+1+2~1+2 schyl się misiu pod ścianą tylko w polu siedzi za 50 dmg d/f2 oooojaja takie tylko ze 10 razy lepsze df2 stiva z T5DR 1.1.2 siema mishimy :-) f+2,3 sprawdze ile ma klatek i może wyjdzie na to ze BOB ma dobrego punishera wbijajacego grubo na ściane ff+1+2 jugglujacy rzut Ogólnie do zobaczenia na turnieju będzie niezła zabawa :-) Matt może BM ? Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 Dzisiaj grałem z wieloma polakami i mogę potwierdzić na 100%, że online jest dobry, o wiele lepszy niż w DR. Z Pitrexem który mieszka na drugim końcu kraju nie czuć opóźnień, tak samo z Frizenem (co dziwne, bo w DR praktycznie miałem z nim slo-mo). Z Mevkiem, który jest w Irlandii lag był minimalny. Jeżeli komuś gra w online chodzi słabo to wina łącza, najważniejszy jest ping. http://www.pingtest.net/ - tutaj można sprawdzić swój ping, jak jest w granicach 40ms to powinno być w miarę ok. To teraz wiem czemu mi sie tak za(pipi)iscie gra Cytuj
Wojtas1986 1 621 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 Dorwałem swoją kopię gra się wybornie,ale na LCD BRAVIA 46 gra prezentuje się mizernie . Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 Ja mam ping poniżej 30, ale jak do tej pory nie udało mi się pograć online normalnie. Ze wszystkimi miałem zielone połączenie, ale dla mnie to nie była normalna gra. Nie widziałem tak słabego online w żadnej bijatyce. Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 Dzisiaj grałem z wieloma polakami i mogę potwierdzić na 100%, że online jest dobry, o wiele lepszy niż w DR. Z Pitrexem który mieszka na drugim końcu kraju nie czuć opóźnień, tak samo z Frizenem (co dziwne, bo w DR praktycznie miałem z nim slo-mo). Z Mevkiem, który jest w Irlandii lag był minimalny. Jeżeli komuś gra w online chodzi słabo to wina łącza, najważniejszy jest ping. http://www.pingtest.net/ - tutaj można sprawdzić swój ping, jak jest w granicach 40ms to powinno być w miarę ok. To teraz wiem czemu mi sie tak za(pipi)iscie gra No rzeczywiście masakra, 6ms to tyle co nic. Ja mam 18ms, a najmniej z graczy których znam ma AC (10ms). Wysyłam ci zap do friend listy Cytuj
GhettoKingSas 0 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 rex az taka lipa? ;/ w poniedzialek bede gral - tyle ze na ps3 bo klocka sie pozbylem ostatnio i na ps3 przeszedlem bo mi sie nowa wersja spodobala xD komandos szykuje sie w p i e r d o l ostry dla ciebie heheheh buahaaaaa xD oczywiscie najpierw musze sie znowu do sticka przyzwyczajic bo jak wrocilem do sf4 to teraz na sticku od paru dni konkret kalecze :] jak tam Jin? mocny ? Cytuj
Minus_R 0 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 fajna ta strona z tym pingtestem mi wychodziło kolejno: warszawa - 40 ping poznań - 21 ping białystok - 23 ping a potem znów dałem na wa-wę i wyszło 26 ping (czyli nie są to jakies stałe pomiary) kogoś kto się tu zna (np. solo) prosiłbym o radę czy z takimi wynikami (o ile tylko od tego to zależy) warto inwestować 4 tysie na nowy tv i konsole. Bo nie ukrywam, że chętnie wróciłbym do TK jesli miało by sens grac online. z góry dziękuję. pozdrawiam wszystkich maniaków TK. Cytuj
Komandos 21 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 warszawa - 40 ping poznań - 21 ping białystok - 23 ping a potem znów dałem na wa-wę i wyszło 26 ping (czyli nie są to jakies stałe pomiary) Ja mam stałe, może masz ping zmienny Cytuj
Manior 0 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 Hm..mam ping 6ms na 2ms, line quality A, a wczoraj z lysxym mieliśmy jakąś sekundę opoznienia po inpucie plus disconnecty..bez sensu się tak gra. Może dlatego że pol świata zaczęlo grać. Hm, wywalam router wifi i podlącze kabel bezpośrednio do ps3 i zobaczę. Cytuj
albrechtus 1 Opublikowano 31 października 2009 Autor Opublikowano 31 października 2009 ktos ma juz pelna sprawdzona frame date? ze zmian: sporo uproszczen w mechanice gry (np. jedynki w jugglach mozna robic bez neutrala pomiedzy+), rzuty wydaje mi sie ze maja zasieg na pol ekranu teraz - moze to wina bardzo duzych modeli postaci? odnosze wrazenie ze movement stracil bardzo na znaczeniu, wieloma postaciami mozna grac mashujac kilak ciosow az tak dobre sa (czesc law, paul, bob). Gram bryanem, mam mieszane uczucia. taunt strasznie stracil w moich oczach - wina lezy po stronie bardziej ofensywnej gry i faktu ze JU po tauncie to jakas masakra dla cyborga lol, grajac na 60 sec runde walki czesto koncza sie time outem albo blisko. online to loteria, lag jednak zdecydowanie gorszy niz w sf4 np. Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 rex az taka lipa? ;/ Z eurpejczykami gra się gorzej, niż w inne gry z japończykami. Kompletnie niegrywalne jest online. Nawet jednego meczu nie zagrałem, gdzie byłoby chociaż znośnie. Do offline nie ma żadnego porównania. Nie wierzę, że ktoś tu gra w Tekkena bezlagowo, jakby to był offline. Gra mi się bardzo spodobała, ale bez online to nie ma sensu. Cytuj
Pitrex 1 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 na ps3 online jest wporzo,prawie wszystkie walki bez lagowe. Ale jest jedna rzecz która mnie wku.rwia i to strasznie a mianowicie jak wygramy walke (rankingowa) i koles sie nam rozlaczy to jestesmy ukarani jedna przegrana o.O tak samo jak przeciwnik sie rozlaczy w trakcie walki to samo ;/ zal totalny ja wygrywam a przegrane za darmo mi sie naliczaja 1 Cytuj
SAMEWISE 0 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 No dokładnie Pitrex! Myślałem, że dostane zajoba. Przegrałem tylko 2 walki a mam ich(przegranych) 17!!! 3x mi się zdarzyło, że po wygranej walce nie przybywa mi win a przybyło 2L ;P Po prostu totalny pasztet... Zwykłe mecze gra się jakoś normalnie ale z rankingowych mnie wywala non stop. Cytuj
MTC 0 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 http://www.youtube.com/watch?v=qCYhLWMrCss JUGGL henia 2;19 i w górę... Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 31 października 2009 Opublikowano 31 października 2009 Rozłączanie się też jest na xLive. Co gorsza, to zarówno w rankingowych jak i w normalnych walkach (quick match) nie da się zrezygnować z walki, jeśli komputer nam wylosował kolesia z chin. Do tego, nie ma opcji rematch jeśli w końcu nam się trafi jakieś lepsze połączenie, gdzie nawet dałoby się pograć. Do tego gra ma dwa najgorsze możliwe problemy online. Sama się przycina, gdzie potrafi robić slow-motion. A jeśli się nie tnie, to jest input lag. W każdej walce inny. Za cholerę nie ma jak wyczuć nawet prostych juggli. Gdyby chociaż ta opcja rematch była, to by się dało do opóźnienia przyzwyczaić. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.