albrechtus 1 Opublikowano 2 stycznia 2008 Opublikowano 2 stycznia 2008 Szczerze powiedziawszy poza Rage juggle kroją dokładnie tyle samo co w t5, średnio pół paska. Jedyna zmiana polega na tym, że trwają dłużej. Jeśli mi ktoś nie wierzy niech obejrzy dokładnie filmiki a potem odpali T5. Poza tym na japońskim arcade jest rev. B więc do czasu wypuszczenia gry poza granicami kkw i na konsole sporo się jeszcze zmieni. No i na koniec zostają jeszcze patche. Nie wiem czemu część ludzi tak płacze na tym forum. Nikt nikogo nie zmusza do gry w tekkena. Ile to ja już razy czytałem jak to nikt już nie gra z was w tekkena jaki to on jest do bani a potem i tak okazuje się, że to tylko takie wasze $%#%@ hipokryci Jedyne osoby które tutaj nie whineują i nie tłumaczą się na lewo i prawo jak to nie grają w tekkena więc nie są w formie etc to mashter, matt i jego brat* "O nie, przez item moves gra jest broken!" "O nie, nowe postacie są do bani wtf namco!?!11" "Ostatni boss w story mode jest do dupy, nie gram w tą grę!" "Juggle zabierają średnio pół paska! wtf? Clearly a balance issue! W ŻADNYM tekkenie nie było czegoś takiego!" "Moja postać X jest do bani w tym tekkenie, ergo tekken jest ***owy" "Tekken za bardzo się zmienił, jest dla nabów teraz, nie jak tekken 3 rofl" "Tekken za mało się zmienił, powinien być hiperrealistyczny jak Virtua Fighter - latający kage, łyse klony terminatora T1000 +cycki etc" Jeżeli nie lubicie tekkena jest jeszcze cała masa mordobić zarówno 2d jak i 3d, do wyboru do koloru! * mowa tutaj oczywiście o ludziach udzielających sie częściej na forum. 1 Cytuj
szyper 0 Opublikowano 2 stycznia 2008 Opublikowano 2 stycznia 2008 no wlasnie, tylko plakac umiecie. zamiast plakac pocwiczcie. Cytuj
ascaephel 0 Opublikowano 2 stycznia 2008 Opublikowano 2 stycznia 2008 http://youtube.com/watch?v=SZoPI1p02ZA Lily wygląda coraz ciekawiej z każdym nowym filmem... Cytuj
sobushi 0 Opublikowano 2 stycznia 2008 Opublikowano 2 stycznia 2008 1:41 do 1:48 jak to ladnie skomentowal jakis żółtek: DIE TEKKEN ;p Cytuj
sobushi 0 Opublikowano 3 stycznia 2008 Opublikowano 3 stycznia 2008 wiem ze to techtrap ale chcialem troche podsycic dyskusje o t6... duzo niekumatych ludzi sie tym strasznie oburzylo na innych forach o t6 Cytuj
Peter. 1 Opublikowano 3 stycznia 2008 Opublikowano 3 stycznia 2008 jaki techtrap? może nie wiem co to jest techtrap (lol ), ale tam poprostu paweł nie zgadł, dostał lowa i kolejny gwarant za pół paska Chyba że po tym lowie (wślizgu po bounce) reszta siedzi tylko na wstającego i nie jest gwarantem. Cytuj
Di 844 Opublikowano 3 stycznia 2008 Opublikowano 3 stycznia 2008 Wygląda jakby siedziało na wstającego. Miałem na myśli inną walkę, a byłem pewien że to ta Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 3 stycznia 2008 Opublikowano 3 stycznia 2008 tak czy siak obaj wygladają jak ślepcy w tych okularach Cytuj
solo/ng 4 Opublikowano 3 stycznia 2008 Opublikowano 3 stycznia 2008 (edytowane) po xyyyyyyyyyyzz vod/povach z T6. Jestem zadolony (zachwycony?). bouce? przegiete juggle? SSS+++? lol ogladamy tego samego tekkena? T6 jest strasznie szybki! W wielu "nieuzytecznych ruchach" wylaczony jest delay zarowno po bloku jak i po miss. W wielu kolejnych dodany szybki 2hit ktory calkowicie zmienia oblicze zwyklego ciosu. NIE ma tutaj miejsca na granie T5/DR style jezeli spotkaja sie postacie B i S, gdzie B robi milion SS czekajac na blad i nie chac zalapac sie na JSa za 100dmg ze sciana. Tutaj B-tierem mozna taki offence zasadzac, ze nawet Steve ma klopoty! Strasznie mi sie to podoba. I mocno to widac na turniejowych grach z T6 (tez FP of coz). Niektore freeplaye sa jeszcze slabe, ale im nowsze filmiki tym poprostu lepiej. Dla mnie az na odleglosc kipi skillem od danego gracza, a nie wykorzystaniem powera postaci na skilla. Naprawde jak ktos gral B/C tierem to bedzie mocno zadowolony z T6. To co mozna obecnie robic Asuką na dowolnego Tiera to poprostu piekna sprawa. Nie, nie jest mocniejsza generalnie, ale ma na tyle opcji, ze w przypadku 2ch ogranych graczy np. asuka vs feng nie bedzie kap-ssing blad, bo sama Asuka moze zrobic z 4-5 ruchow, ktore w T5:DR konczylyby sie 60-80 dmg strata na jugglu (a z nowych d/b+3,4 lub d/b+3,3,4 - piekne, po hicie na low gwarantowana podbitka bedac blisko [bez B!], niesamowite). Tez np. d/f+3 jest na tyle szybkie ze mozna uzywac bez takiego strachu, ze w polowie animacji dostajemy JS. itemmove? wypas sprawa. do podkreslenia rundy, zrobienia funa, uspokojenia gry (kilka postaci) jak ktos mysli ze tym zrobi przewage to ; o. Straty sa na tyle duze, ze mozna w wiekszosci zasadzic JS; tak samo mozna kogos zaskoczyc, majac na plecach dany item, nieuzywany cala gre (jako "dodatek") i na koniec decydujacej rundy widzac mozliwosc, uderzyc / zrobic flare / itd. Zero przegiecia, sporadyczna alternatywa (pokroju strzalu z oczu DJ wiec zapewnie nie bedzie za mocno uzywane). osobiscie po 400+ walkach jakie widzialem jestem zadowlony. Mechanika jest naprawde dobra, znacznie lepsza niz T5/DR. Mozna naprawde grac szybko, dynamicznie, wiele ciosow dostalo "drugie zycie", mozna napierac zwyklymi ciosami bez kosmicznych kar. A Juggle i B! - swietne uzupelnienie tego co sie gra - same B! przy scianie mozna robic na wiele sposobow, praktycznie kazda postac ma przy scianie w zaleznosci od techrolla przeciwnika przeciwny SS i zasadzenie komba na scianie. Tak czy siak najbardziej podoba mi sie mechanika, dynamika, mozliwosc napierania zwyklymi ciosami (i of ocz JS+ B! ; ) stuff. Obecnie nie ma 'strachu', ze robiac jakis 1hit cios, odechce nam sie go uzywac na power postac. Tego nie widac w T6. subishi - lol daj spokoj - dostal przy wstawaniu lowa robiacego oki - co w tym strasznego? nawet nie bylo przegiecia ze sciagnietej kreski hp peter - chyba nie myslisz zze Bob jest power i on ma takie ruchy? praktycznie kazda postac ma w T6 podobne zagrania, jak nie przerywajac JS+B! to robiac ciane SS i kontynuujac. Jakby pawel zasadzil tam pary - sciagnalby Bobowi ponad pol kreski. Ostre to jest, ale jakos w ogole mnie nie rusza taki ruch, w ogole sie nie boje. Bo to nie byl gwarant nic, ot zgadywanka (ktora po animacji i xxx gier pewnie sie widzie na 2 km). Edytowane 3 stycznia 2008 przez solo/ng Cytuj
Di 844 Opublikowano 4 stycznia 2008 Opublikowano 4 stycznia 2008 Wiecie czy w T6 będzie możliwość wyłączenia neutral guard? peter - chyba nie myslisz zze Bob jest power i on ma takie ruchy? Japońce uważają go za topa wśród topów. Cytuj
Krakers 4 Opublikowano 4 stycznia 2008 Opublikowano 4 stycznia 2008 A kto ogłosił, że Feng w T5 jest słaby? Cytuj
Di 844 Opublikowano 4 stycznia 2008 Opublikowano 4 stycznia 2008 A kto ogłosił, że Feng w T5 jest słaby? Trzcina Cytuj
Kozera 0 Opublikowano 4 stycznia 2008 Opublikowano 4 stycznia 2008 Zdaje mi się, że to będzie tekken na 8-. ps: http://allegro.pl/item288866444_hit_tekken...wersja_jap.html WTF is that? EDIT by Di: Tekken na Wonderswana, karcianka. Cytuj
szyper 0 Opublikowano 4 stycznia 2008 Opublikowano 4 stycznia 2008 peter - chyba nie myslisz zze Bob jest power i on ma takie ruchy? Japońce uważają go za topa wśród topów. to bardzo dziwne, bo devil jin wyglada na duzoo mocniejszego. w ogole Bob nie yglada na postac mocniejsza od jakiekolwiek mishimy. sranie w banie z tym Bobem. Cytuj
Di 844 Opublikowano 4 stycznia 2008 Opublikowano 4 stycznia 2008 Mnie zaś zastanawia Yoshimitsu, bo może się okazać bardzo mocną postacią Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 stycznia 2008 Opublikowano 4 stycznia 2008 (edytowane) ps: http://allegro.pl/item288866444_hit_tekken...wersja_jap.html WTF is that? pełna nazwa to Tekken Card Challenge wiec to zapewne jakas karcianka z postaciami z tk;p Edytowane 4 stycznia 2008 przez Yano Cytuj
Bati 1 Opublikowano 5 stycznia 2008 Opublikowano 5 stycznia 2008 Zanim się to wszystko wyklaruje, to ludki będą zmieniać zdanie jeszcze z 17 razy co do tego kto jest Top-mada-faką a kto nie więc najlepiej pozostać przy swoim Cytuj
Di 844 Opublikowano 5 stycznia 2008 Opublikowano 5 stycznia 2008 Doliczmy do tego fakt, iż wersję automatową czeka jeszcze co najmniej 1 patch (mamy w końcu 2 znaki zapytania). A ostatni trochę zmienił, bo np. d/b+4 Kaza wcześniej trafiało leżących (nie ma to jak ulepszanie najlepszego lowa w grze, co nie?), podczas gdy teraz już nie trafia. Widziałem też nieco ponad tydzień temu jak po FC d/f+4,3 Julka mogła łokciować, natomiast na jednym z ostatnich filmów z Joyboxa widać, że przeciwnik upada tak jak w DR. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 5 stycznia 2008 Opublikowano 5 stycznia 2008 d/b+4 Kaza wcześniej trafiało leżących (nie ma to jak ulepszanie najlepszego lowa w grze, co nie?) Że co xD? Cytuj
szyper 0 Opublikowano 5 stycznia 2008 Opublikowano 5 stycznia 2008 najlepszy low, dobre sobie.. Cytuj
Reset 0 Opublikowano 5 stycznia 2008 Opublikowano 5 stycznia 2008 Bo to jest najlepszy low w grze chyba że ktoś myli lowa z podcinkią... Cytuj
Di 844 Opublikowano 5 stycznia 2008 Opublikowano 5 stycznia 2008 Też to miałem napisać :wink: Można się w sumie zastanawiać, ale to już w innym topicu, żebyśmy nie śmiecili. Co się zaś tyczy T6, to jedna z ostatnich walk z Joyboxa coś mi uświadomiła - Yoshi sam sobie będzie mógł włączać rage'a przy małej ilości energii :smile: Cytuj
sobushi 0 Opublikowano 7 stycznia 2008 Opublikowano 7 stycznia 2008 to znaczy przy malej ilosci energii ale wiekszej niz 5% co jest potrzebne aby u pozostalych wlaczyl sie rejdź???? Cytuj
Bati 1 Opublikowano 7 stycznia 2008 Opublikowano 7 stycznia 2008 Pewnie chodzi o T+3+4,3+4,3+4 aby się włączył a d+3+4 aby się wyłączył ;P Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.