Opublikowano 11 listopada 200915 l Ale czy wy naprawdę liczycie na cud i to ze Namco poprawi w miesiąc cos czego nie mogło napisac poprawnie w 2 lata ?? Obudźcie się na dobre wam to wyjdzie xD Skąd pewność, że kodem sieciowym zajmowali się przez 2 lata? Może zostawili to sobie na koniec i nie dokończyli przed wydaniem gry. Pewnie nie chcieli z tego powodu opóźniać premiery i dlatego teraz naprawią to za pomocą łatki No tak przez 2 lata konwertowali grę której automatowa wersja chodzi na bebechach ps3 ... Proszę cie ... Czas to oni mieli na zrobienie wszystkiego tylko na pewno zajmowali się tak ważnymi aspektami jak wspaniały tryb Scenario xD Czy w grze są jakieś przedmioty których nie można kupić i jezeli tak to w jaki sposób się je zdobywa bo grałem chyba z 150 walk w Ghost Battle i nic nie wpadło ... I jak wypada Bryan na tle innych postaci ?? Bo z tego co widzę to na tle takiego Boba Bruca Lawa czy Stiva to jego juggle prezentują się naprawdę słabo ( max 79 pts bez ściany ) co przy 95 Bruca czy Boba z dupy wydaje się średnie
Opublikowano 11 listopada 200915 l Ukyo wszystkie przedmioty których nie można kupić normalnie w sklepie zdobyłem w scenario mode. Tylko żeby zdobyć coś czego nie mam musiałem grać przez 4 godziny z założonym item dropem , na stagu mokujina, i nightmare train.
Opublikowano 11 listopada 200915 l No to ja mam chyba mega pecha bo dla DJ-a nie mam nic unikatowego xDDDD Jest jakas lista unikatowych przedmiotow dla postaci ??
Opublikowano 11 listopada 200915 l Obawiam się że nie jesteście pierwsi http://www.youtube.com/watch?v=00EA45aEsvY Japonczyk co sie dziwie... my nagralismy to 4 listopada ale nie chcielismy poki co wrzucac... a rozbilismy przez przypadek walka byla tak zabojcza pod sciana ze sama pekla a japonczyk do tego doprowadzil Gorszy jest ten drugi glitch na cmentarzu,ciekawe co by sie stalo gdyby tak Dvl kogos wrzucil za sciane.. walka od nowa czy co ... Wracam do gry
Opublikowano 11 listopada 200915 l a ktos juz wymysli sposob zeby zapisac przyciski na padzie dla drugiego playera>
Opublikowano 11 listopada 200915 l Ukyo wszystkie przedmioty których nie można kupić normalnie w sklepie zdobyłem w scenario mode. Tylko żeby zdobyć coś czego nie mam musiałem grać przez 4 godziny z założonym item dropem , na stagu mokujina, i nightmare train. O Łukasz, napisz no co tam zdobyłeś, bo ja mam tylko kałbojski kapelusz dla xio i nie wiem czy męczyć dalej ten tryb czy nie warto:P.
Opublikowano 11 listopada 200915 l też mam "kałbojski kapelusz", białą wełnianą zimową czapkę, metalową przepaskę/obręcz na czerep, katanę po lewej i prawe stronie, śmiecz chińskii po lewej i prawej i kilka wariacji kolorowych odnośnie ubrań , nie chce mi się znowu siedzieć 4 godzin żeby odkryć papierek po cukierkach, ale 65 milionów na koncie jest XD Edit Dostałem właśnie cyber okulary dla Xiao XP EDit 2: Znalazłem to na GameSpot jakby ktoś był zainteresowany Anna - 1+3 - shoe throw (!) Nina - 1+2+4 - scalpel throw (!) Kazuya - u+1+2 - laser (!) (like cyclops in marvel games) teh coolness Hei - 1+2+3 - lightning generation Jin - u+1+2 - laser (!) (not as good as kaz) Asuka - d+1+2 - fan slap (!) King - d/b+1+2 - Octopus hold (replaces figure 4) (!) AKing - f+2+3 - bat attack (!) Bruce - 2+3+4 - chick generation Bry - 2+3 - shotgun blast (!) Kuma - 2+3+4 - fish slap (!) Panda - 2+3+4 - bowling ball attack (!) Miguel - 1+2+3 - gun shot (!) Bob - 1+4 - bird from his hat Leo - 1+2+3 - gun shot (!) Zafina - f+2+3 - scimitar attack (!) Jack6 - 1+2+3 - cannon attack (!) Wang - (FU KND) 1+2, 1+2... - (some sort of get-up kick) (!) Ling - b+2+3 - face scratch throw (!) Julia - 1+2+4 - plants a seedling Baek - 1+2+3 - throws bomb (!) Hwo - 1+2+3 - soccer ball kick (!) Chreddy - 1+2+4 - dances Yoshi - 1+2+4 - poison breath 3x (!) Raven - 1+2+3 - smoke bomb Lili - d+1+2 - new throw (!) Drag - 1+2+3 - grenade throw (!) Paul - D - hair growth DJ - 1+2 (in mid-air, etc) - new beam color (!) Feng - d/f+1+2, qcf+1+2, etc - head butt attack causes afterglow Marshall - 1+4, 1_2 - nunchaku attack (!) Rog - 2+3+4 - pulls out fish (note: also blows bubbles every second) Steve - 1+3+4 - taunt Ganny - d/b+1+2,1+2 - blows fire (!) Marduk - f+2+3 - bat attack (!) Lee - 1+2+3 - throws rose Edytowane 11 listopada 200915 l przez Dante84
Opublikowano 12 listopada 200915 l Chreddy - 1+2+4 - dances Chyba Eddy ktoś zapomnieał oddzielić miało być Chr/eddy
Opublikowano 12 listopada 200915 l A fajny ten stage Yosha jest? Pytam bo nie chce mi się siedzieć przy tym scenario, ale jak Yosh ma fajne "wejście" i fajną lokację to muszę tam dojść Skupiają się chociaż trochę na innych postaciach czy ciągle jest opera mydlana z Mishimami?
Opublikowano 12 listopada 200915 l Mishima onlykrw wie ktos jak zmienic poziom trudnosci w scenario bo po przejsciu wybralem sobie hard i za cholere nic przewjsc nei moge.
Opublikowano 12 listopada 200915 l wychodzisz wchodzisz i jeszcze raz wybierasz Edytowane 12 listopada 200915 l przez CheeseOfTheDay
Opublikowano 12 listopada 200915 l Chreddy - 1+2+4 - dances Chyba Eddy ktoś zapomnieał oddzielić miało być Chr/eddy Nikt nie zapomniał niczego oddzielić, to jest ogólna nazwa przyjęta przez ogól społeczeństwa. PS. gra ktoś Leo oprócz Mastachiego? Tak z ciekawości pytam ;]
Opublikowano 12 listopada 200915 l czesc. teraz , ja cos rzucę, po dłuższym czasie grania w Cudowna T6. prosto Kantem o Blache. uważam, ze Bound jest przegiety w tej czes, a nawet niedopracowany. z byt wiele ciosów go posiada, nie do konca zasłużonych, jak t2,2 u lawka - banalnie proste o masakrycznym zasięgu i to jeszcze na High. wlasnie o tym chcialem napisac. Bound jest naprawde waznym elementem tej czesci, dlatego powinny go posiadać uderzenia zasługujące i odpowiednie, które powinny byc, nie za szybkie, mocne i zdecydowanie na średnią wysokość 'Middle' tylko i wyłącznie. wg jest to nie do przyjęcia - cios, który wbija w ziemie, a pod którym zarazem możemy się schylić daje możliwość B! > Porażka! przykłady, jak najbardziej na miejscu: p+12 - kuchcik t+1 - brytan pp+2 - sefan p+12 - pawel p+4 - kazio ... wybrałem kilka głównych, kombinacji, które spełniają te wymagania i nadające mu sens zaistnienia. do Plusów zaliczam "Low Parry" które wykorzystuje owego B! to tyle Cudów. thx
Opublikowano 12 listopada 200915 l Mevkowi chodzi o to że to nie dość że jest mało realistyczne to i nie logiczne Edytowane 12 listopada 200915 l przez Pitrex
Opublikowano 12 listopada 200915 l Dlaczego high nie moze byc B! ? Nie rozumiem :o Witaj w klubie. Bound to bound co ma do tego wysokość ciosu? Dlaczego nielogiczne i nierealistycznie przecież cios boundujący jest naliczany jak każdy inny w jugglu byleby tylko wszedł co za różnica czy to mid high czy low?Czy posadzić bounda t1 bryanem albo pp2 stevem to taki hardcore w porównaniu do t22 lawka? Mevek ty się ciesz,że w końcu law dostał fajne zestawy i ostrą ścianę :)Aha i wybitkę z prawej ręki ściągającą sidestep przeciwnika w prawą stronę. Tutaj podam link 0:48 Knee robi stepa w prawą stronę,a Law wybija go dp2 co wydaje się nielogiczne.Czy rzeczywiście dp2 ściąga z przeciwnego stepa czy Knee zrobił stepa minimalnie wcześniej i go nie scancelował i dlatego został wybity?? Może od razu nie trzymał bloku po stepie albo w tej grze po zrobieniu stepa nie da rady od razu zablokować?Cz te dp2 lawka ściąga z każdego stepa czy może Knee mógł to wyssować jeśli by zrobił stepa dokładnie w momencie kiedy Law robił dp2?Na filmiku widać,że Knee pierwszy zaczął stepować.Czy napewno Knee zrobił samego stepa(który omija pojedyncze ciosy) czy robił początek sidewalka(który omija chyba tylko serie ciosów,a nie pojedyncze)? Co o tym myślicie? Edytowane 13 listopada 200915 l przez Punisher
Opublikowano 12 listopada 200915 l Ja tylko przedstawiłem o co Mevkowi chodziło (chyba ze o cos innego ) osobiście to dla mnie EWGF może dawać bounda,nie robi mi to różnicy
Opublikowano 13 listopada 200915 l Dlaczego high nie moze byc B! ? Nie rozumiem :o Witaj w klubie. Bound to bound co ma do tego wysokość ciosu? Dlaczego nielogiczne i nierealistycznie przecież cios boundujący jest naliczany jak każdy inny w jugglu byleby tylko wszedł co za różnica czy to mid high czy low?Czy posadzić bounda t1 bryanem albo pp2 stevem to taki hardcore w porównaniu do t22 lawka? Mevek ty się ciesz,że w końcu law dostał fajne zestawy i ostrą ścianę :)Aha i wybitkę z prawej ręki ściągającą sidestep przeciwnika w prawą stronę. Tutaj podam link 0:48 Knee robi stepa w prawą stronę,a Law wybija go dp2 co wydaje się nielogiczne.Czy rzeczywiście dp2 ściąga z przeciwnego stepa czy Knee zrobił stepa minimalnie wcześniej i go nie scancelował i dlatego został wybity?? Może od razu nie trzymał bloku po stepie albo w tej grze po zrobieniu stepa nie da rady od razu zablokować?Cz te dp2 lawka ściąga z każdego stepa czy może Knee mógł to wyssować jeśli by zrobił stepa dokładnie w momencie kiedy Law robił dp2?Na filmiku widać,że Knee pierwszy zaczął stepować.Czy napewno Knee zrobił samego stepa(który omija pojedyncze ciosy) czy robił początek sidewalka(który omija chyba tylko serie ciosów,a nie pojedyncze)? Co o tym myślicie? Nie no. Punisher masz racje. Widac, ze bryan sidestepowal w dobra strone. Troche dziwna jest ta sytuacja.
Opublikowano 13 listopada 200915 l Wygląda na to ze dp2 law'a sciaga ze stepa,przyjrzyjcie sie ze knee robil glebokiego stepa a law zlapal go wybitka bo z sidestepa zrobil sie neutral o.O !? tak jakby knee w ogole galke puscil xD.
Opublikowano 13 listopada 200915 l A fajny ten stage Yosha jest? Pytam bo nie chce mi się siedzieć przy tym scenario, ale jak Yosh ma fajne "wejście" i fajną lokację to muszę tam dojść Skupiają się chociaż trochę na innych postaciach czy ciągle jest opera mydlana z Mishimami? Stage Yosha jest nudny połączenie kanałów z elementami świątyni rodem z czasów T4 na PS2 zresztą graficznie cały Scenario mode taki jest. Za to plansza na której walczysz z Yoshem jest fajna, to Stage o nazwie Theatre NOH ( normalna Arena), no i dodatkowo wyskakują ciągle sugłusy Yosha;) Jeżeli chodzi o przegięte ciosy w Tekkenie to Bound mnie tak nie razi, nie wiem za to czemu nie widze tu wogóle podcinek, a nawet jak je widzę to jest już zapóźno żeby je zblokować XP. Dalej jeżeli chodzi o "balas" postaci to jak zwykle go nie ma. Są postaci Ciekawe i skomplikowane, którymi gra to porywanie się z motyką na słońce. Po co mi np. dodatkowe przejścia u Xiao do RDSa skoro i tak w trakcie przejścia wyłapuje serię na plecy:p. Poprostu lepiej grać jakimś La®wem Bobem Alisą czy inny gó... "bohaterem" człowiek się nie męczy i rzeczywiście fajny wtedy ten T6. Jeżeli chodzi o Online to wciąż spotykam ludzi preferujących "styl Onlinowy" czyli zero sztuki max burakowania. Dla mnie Tekken skończył się jak narazie na DRce, za to w 7częsi pewnie będę cisnoł wszystkich przegiętym klockiem z tetrisa. PS. Do tego scenariusza lepiej wzieli by Kojime już XP. To pierwszy tekken, w którym nie interesuje mnie fabuła, pół japończyk pół szwed, jego miłość do cyborga i ratunek świata przed zagładą... pffffffff siadam Edytowane 13 listopada 200915 l przez Dante84
Opublikowano 13 listopada 200915 l Dante, zachęciłeś mnie Muszę zobaczyć Manji Clan! Tak, d/f+2 Lawa ściąga ze stepa we wszystkie strony... ale bez euforii: nie ściąga SSW. Chociaż samo pierwsze jest już przegięte... EDIT: Jak najszybciej trafić na stage Yosha? EDIT 2: Zgadzam się w zupełności z podsumowaniem postaci Dantego. Granie przeciwko top tierom bardziej wymagającą postacią jest niesamowicie frustrujące. W ogóle popatrzcie na tego Lawa walczącego z Knee. Zero finezji, podjazd: punche. Podjazd - d/f+2. Punche, f+1+2, Wślizg (Knee ma niesamowity refleks i nie zblokował), f+1+2 gdzieś w polu... Pstryka sobie ciosy i wchodzą. Edytowane 13 listopada 200915 l przez Tenshi:)
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.