adi 189 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 Ja również uwazam że obecnie Kilzone 2 nie wyglada ładniej od GOW-a.Zgoda jest extra klimat,duzo sie dzieje na ekranie,troszkę mrocznie,troszke brutalnie,ale jakoś brakuje mi tu przestrzeni-mam wrazenie że wszystko dzieje sie w "korytarzach" zbudowanych wsród duzych,ładnie oteksturowanych pudełek(hmmmm.....jak w GOW ).Żeby sie żle nie zrozumieć-nie ujmuje to dużo tej grze w moich oczach,ale tez nie ma co najezdzać na ludzi którzy nie uwazają grafikę Kilzona 2 za mistrzostwo Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 Bronx- wracaj do kacika HH i tam wszystkim zawracaj du*e. Tutaj Ciebie nie bylo i chcemy zeby tak zostalo. GoW ladniejszy niz KZ2??;];];] Jesli tak bedzie to podaj mi swoj adres. Przysle Ci zgrzewke piwa. Co do tematu: nie dziwie sie, ze ludzie tak napinaja sie na ta pozycje. W koncu slynny render jak widac duzo namieszal. Wszyscy pisza, ze w render nie uwierzyli. Ale skoro nie uwierzyli to czemu na KZ jest taka nagonka?? Moze jednak uwierzyliscie i jestescie rozczarowani?? Rozumiem to, ale trzeba sie do tego przyznac, a nie prawic glupstwa... Ja bym chcial od tej gry, zeby online wciagnal mnie tak gleboko jak w jedynce. Jezeli doprowadzi mnie do tego, ze czesto i milo bede przy nim spedzal czas to mi to wystarczy. Nagonka na KZ 2 jest prosta. Jedno zdanie wystarczy, żeby to wyjaśnić. Nie trzeba wielkiej filozofii. Oto to zdanie wyjaśniające: "Ponieważ nie wychodzi na Xboxa 360" i tyle. A jak ktoś uważa, że KZ 2 wygląda gorzej od GOW to chyba widział jakiegoś skompresowanego screena z niej. Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 Fajnie macie że już graliście w K2 bo przecież nie można na podstawie screenów oceniać gry,szczególnie porównywać do gry już wydanej Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 Fajnie macie że już graliście w K2 bo przecież nie można na podstawie screenów oceniać gry,szczególnie porównywać do gry już wydanej Nigdy nie możesz być pewny, czy ktoś tutaj nie grał w KZ2 bo można było na GC w KZ2 pograć . Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 Co do Killzonea to pozyjemy zobaczymy - osobiscie czekam na jakies konkretne argumenty do zakupu PS3 bo narazie jest ich za malo.Lubie Fpsy i nawet chcialbym zeby Killzone byl jakims wypasem graficznym - narazie nie jest i na zadnym screenie nie widzialem tak szczegolowych tekstur jak w GoWie.Poza tym PS3 traci exclueziwy na rzecz Xa i nikt temu nie zaprzeczy. Cytuj
albz74 0 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 Jeżeli ktoś na pocz. 2008 stawia znak równości między teksturami a grafiką, to znaczy że nie dojrzał do rozmowy o tym, która gra ma lepszą grafikę. Nie chodzi o żadne wojenki; prosty fakt, że ktoś nie rozumie że poza teksturami jest jeszcze oświetlenie (np dynamiczne które w GoW jest tylko w cut-scenkach) , modele 3D, układ levelu - to niespecjalnie powinien dyskutować nt wyższości grafiki w tym czy tamtym tytule. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 Jeżeli ktoś na pocz. 2008 stawia znak równości między teksturami a grafiką, to znaczy że nie dojrzał do rozmowy o tym, która gra ma lepszą grafikę. Nie chodzi o żadne wojenki; prosty fakt, że ktoś nie rozumie że poza teksturami jest jeszcze oświetlenie (np dynamiczne które w GoW jest tylko w cut-scenkach) , modele 3D, układ levelu - to niespecjalnie powinien dyskutować nt wyższości grafiki w tym czy tamtym tytule. Pewnie ze tekstury to nie wszystko, ale w GoWie robia ogromne wrazenie i tyle.Po za tym moglem sie spodziewac ze fanboje PS3 mnie zagryza za to ze ''smiem pisac ze K2 ma gorsza grafe od GoWa dlatego narazie odbijam od kupna PS3.A tak wogole to ktos tam gral z PSXa w K2 na targach i w relacji napisal jasno - ''nie jest to poziom Gears of War, ale wyrazny krok naprzod od startowego resistance''.Koniec tematu. Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 Jeżeli ktoś na pocz. 2008 stawia znak równości między teksturami a grafiką, to znaczy że nie dojrzał do rozmowy o tym, która gra ma lepszą grafikę. Nie chodzi o żadne wojenki; prosty fakt, że ktoś nie rozumie że poza teksturami jest jeszcze oświetlenie (np dynamiczne które w GoW jest tylko w cut-scenkach) , modele 3D, układ levelu - to niespecjalnie powinien dyskutować nt wyższości grafiki w tym czy tamtym tytule. Pewnie ze tekstury to nie wszystko, ale w GoWie robia ogromne wrazenie i tyle.Po za tym moglem sie spodziewac ze fanboje PS3 mnie zagryza za to ze ''smiem pisac ze K2 ma gorsza grafe od GoWa dlatego narazie odbijam od kupna PS3.A tak wogole to ktos tam gral z PSXa w K2 na targach i w relacji napisal jasno - ''nie jest to poziom Gears of War, ale wyrazny krok naprzod od startowego resistance''.Koniec tematu. Człowieku puknij się w głowę. Wyzywasz nas od Fanboyi sam nim będąc. A jeżeli KZ 2 wygląda gorzej do GOW to ja jestem świętym Mikołajem. Przyznaj się po prostu, że wszedłeś do tego tematu, aby ludzi po wkurzać. Kogo obchodzi za przeproszeniem, czy ty czekasz na tą pozycję czy nie i czy jesteś przekonany do PS3. To nie temat o tym. Może ktoś z PSXa tak powiedział, nie wiem, w każdym razie oni nie są dla mnie wyznacznikiem. Wyznacznikiem są dla mnie zachodnie serwisy jak IGN i moje własne zdanie. Przyznaj, że nawet nie oglądałeś filmików z targów. Opierasz swoje opinie na słowach kogoś tam? Haha, a to dobre. Tak, jadę ostro, bo już mam po dziurki w nosie tych wszystkich wojenek i głupich trolli wchodzących do tematów o grach na PS3, potem wkurzaniu ich, obrzuceniu błotem ludzi, którzy mają inne zdanie i na koniec nazwaniu ich Fanoboyami. Po czym wyjść z tematu zadowolonym, że się kolejną wojenkę wywołało. Po co robisz te porównaniu do GOWA? No powiedz po co? Nie wspomnę o tym, że nie masz kompletnie pojęcia jaką Guerilla zastosowało technologię w grze i w ogóle nic nie wiesz na temat Killzone co udowadniasz w twoich postach. I nie mam nic przeciwko innemu zdaniu, własnej opinii itp. Denerwuje mnie po prostu, że od 2 lat ludzie (szczególnie posiadacze wyłącznie Xboxa 360, ale nie tylko) wchodzą do takich tematów, wszystko i wszystkich krytykują i są zadowoleni. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 Jeżeli ktoś na pocz. 2008 stawia znak równości między teksturami a grafiką, to znaczy że nie dojrzał do rozmowy o tym, która gra ma lepszą grafikę. Nie chodzi o żadne wojenki; prosty fakt, że ktoś nie rozumie że poza teksturami jest jeszcze oświetlenie (np dynamiczne które w GoW jest tylko w cut-scenkach) , modele 3D, układ levelu - to niespecjalnie powinien dyskutować nt wyższości grafiki w tym czy tamtym tytule. Pewnie ze tekstury to nie wszystko, ale w GoWie robia ogromne wrazenie i tyle.Po za tym moglem sie spodziewac ze fanboje PS3 mnie zagryza za to ze ''smiem pisac ze K2 ma gorsza grafe od GoWa dlatego narazie odbijam od kupna PS3.A tak wogole to ktos tam gral z PSXa w K2 na targach i w relacji napisal jasno - ''nie jest to poziom Gears of War, ale wyrazny krok naprzod od startowego resistance''.Koniec tematu. Człowieku puknij się w głowę. Wyzywasz nas od Fanboyi sam nim będąc. A jeżeli KZ 2 wygląda gorzej do GOW to ja jestem świętym Mikołajem. Przyznaj się po prostu, że wszedłeś do tego tematu, aby ludzi po wkurzać. Kogo obchodzi za przeproszeniem, czy ty czekasz na tą pozycję czy nie i czy jesteś przekonany do PS3. To nie temat o tym. Może ktoś z PSXa tak powiedział, nie wiem, w każdym razie oni nie są dla mnie wyznacznikiem. Wyznacznikiem są dla mnie zachodnie serwisy jak IGN i moje własne zdanie. Przyznaj, że nawet nie oglądałeś filmików z targów. Opierasz swoje opinie na słowach kogoś tam? Haha, a to dobre. Tak, jadę ostro, bo już mam po dziurki w nosie tych wszystkich wojenek i głupich trolli wchodzących do tematów o grach na PS3, potem wkurzaniu ich, obrzuceniu błotem ludzi, którzy mają inne zdanie i na koniec nazwaniu ich Fanoboyami. Po czym wyjść z tematu zadowolonym, że się kolejną wojenkę wywołało. Po co robisz te porównaniu do GOWA? No powiedz po co? Nie wspomnę o tym, że nie masz kompletnie pojęcia jaką Guerilla zastosowało technologię w grze i w ogóle nic nie wiesz na temat Killzone co udowadniasz w twoich postach. I nie mam nic przeciwko innemu zdaniu, własnej opinii itp. Denerwuje mnie po prostu, że od 2 lat ludzie (szczególnie posiadacze wyłącznie Xboxa 360, ale nie tylko) wchodzą do takich tematów, wszystko i wszystkich krytykują i są zadowoleni. IGN potrafi dac b.dobrej grze niska ocene, a slabej wysoka - dla mnie maja dziwny sposob oceniania.A ty znasz wszystkie technologie itp. to idz programowac gry, to ty udowadniasz swoje fanbojstwo.Killzone najladnieszy - bo wychodzi na PS3??Nie mam zamiaru ci udowadniac ze ogladalem filmiki z Killzonea, a cytat ktory przytoczylem powiedziala osoba ktora grala w ta gre.Ty masz takie pojecie o technologiach w K2 a nawet w to nie grales, ja tez nie, po prostu opieram sie na wypowiedzi kogos kto w nia gral i siedzi w grach nie od wczoraj. Zeby z tego Killzonea nie wyszedl bubelek taki jak Lair, ktory mial pokazac ''prwdziwa moc plejstejszyn'', a tymczasem w IGN, na ktory sie powolales dostal 3/10... Cytuj
walek 96 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 ... Zeby z tego Killzonea nie wyszedl bubelek taki jak Lair, ktory mial pokazac ''prwdziwa moc plejstejszyn'', a tymczasem w IGN, na ktory sie powolales dostal 3/10... Jesli chodzi strone techniczną, to ta gra pokazała moc Ps3. Reszte zostawie bez komentarza... kazda generacja konsol ma swojego "The Bouncer'a" ... Może ktoś z PSXa tak powiedział, nie wiem, w każdym razie oni nie są dla mnie wyznacznikiem... To chyba był Myszaq, ktory polecial do LA, na E3 2007. Jakims cudem sie wbił na konferencji Sony, i na ogromnym projektorach widział Killzone 2 w akcji. Nie jestem pewien, ale napisal w swojej relacji, ze obecny "built" KZ2 nie wygląda wcale lepiej niz GoW. Ludzie, prosze Was. Jak chce tu widziec jakies news'y odsnośnie KZ2, a nie sprzeczke w piaskownicy! Please, do not spam. Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 Mnie osobiści ebardziej interesuje animacja postaci trafionych nabojem, animacja kazdejh postaci z osobna itpo niż sama grafika. Już sam COD4 pokazał że gra nie musi mieć mega pieknych, ociekających w detale tekstur aby gra wywoływała efekt ŁAŁ na mordzie. Bo nikt mi nie powie że COD4 wygląda słabo, ba wygląda doskonale. A teraz przyjrzyjcie się teksturom. Nie sa mega rewelacyjne prawda? To tyle ode mnie. Cytuj
albz74 0 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 Ech, może kadząc Gearsom poprzestańmy na tym, że Mark Rein (twórca zarówno GoW i UTIII) stwierdził, że grafika tego drugiego jest lepsza od Gearsów. To by było na tyle. Oczywiście można go opluć i uznać za nieobiektywną osobę ale kaman Mówiąc o Killzone 2 w oparciu o pierwszy publicznie pokazany materiał nie należy zapominać, jak Gearsy wyglądały (dobre określenie na pokaz slajdów) rok przed premierą. Nie można zbyt wiele powiedzieć o jakości finalnego produktu. Można co najwyżej wyrobić sobie zdanie o potencjale - i tutaj zarówno Gears, jak i K2 mają coś do zaoferowania. Cytuj
Styku 11 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 Ja tam licze ( pomijajac aspekty graficzne jak dynamiczne ostwietlenie ktore juz mnie zmiazdzylo w jednej gierce na ps3 - nie bedzie offtopu) na fabule. Licze na to ze pochlonie mnie jak Drake i bede gnil w pokoju miedzy 5 glosnikami z dziewczyna na boku ktora bedzie mi ciagle wrzucala... graj graj zobaczymy co bedzie dalej .... Resistnace choc graficznie nie byl wymiotem dla wielu osob ktore znam od wielu lat i ufam im opiniom to przyciagala mnie do siebie fabula, i klimatem bezradnosci... doslownie haslo Fall of man mnie pochlonelo. Teraz chcialbym zeby ta kosmiczna historia zaciekawila mnie i jak inne sifi filmy dala mi do myslenia nad alternatywna historia ludzi....( podobno cos tam bylo ze moze si epojawic jakas 3 rasa.. mam nadzieje ze nie poweidza nic wiecej do premiery gry zeby nie popsuc ) PS: kurka nie iwecie czy KILLZONE 1 z ps2 jest kompatybilne z ps3..?? (60gb)?? bo chcialbym zapoznac sie z fabula zeby pozniej na ps3 nie dziwic sie jakis watlow itp.... i wogole czy Killzone 1 bylo fajne na ps2?? Cytuj
albz74 0 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 PS: kurka nie iwecie czy KILLZONE 1 z ps2 jest kompatybilne z ps3..?? (60gb)?? bo chcialbym zapoznac sie z fabula zeby pozniej na ps3 nie dziwic sie jakis watlow itp.... i wogole czy Killzone 1 bylo fajne na ps2?? Sukces rynkowy nie zawsze jest przełożeniem jakości gry ale nie sposób pominąć fakt że Killzone był najlepiej sprzedającym się (legalnie ) tytułem w Polsce - ponad 45 tys. kopii. Czyli mniej więcej tyle, co Gearsów w Japonii w pierwsze parę tygodni Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 I co z tego? Kiedy pojawilo sie KZ1 na PS2 wciaz to byla jedyna "konsola do gier" (masz pleja2? wow tekken, znasz kogos kto przerabia ps2?) bylo PS2 mimo ze byly jeszcze 2 inne - teraz to sie zmienilo - marka PS nie jest juz jedyna rozpoznawalna marka konsolowa. Dla mnie KZ1 byl mocno sredni jak rowniez Liberation na PSP na poczatku fajne ale potem mi sie znudzilo. Oby KZ2 mial cos wiecej niz supergrafike bo jesli bedzie mial tylko to trafi jedynie dla "fanow" tej serii oraz poza promowaniem BD (2gb na level...) bo wystarczy spojrzec na tytuly multiplatformowe ktore nieduzo sie roznia a mimo to rozmiar takich gier jak COD4, UT3, Kane..., Assasin Creed miesci sie na DVD9 ale tytuly jak Lair, Ressistance, HS, Drake waza juz 15-20gb wiec mozna sie spodziewac ze to bedzie kolejna gra "wymagajaca" BD Cytuj
FLooK 1 Opublikowano 14 stycznia 2008 Opublikowano 14 stycznia 2008 KZ jest kompatybilne z PS3. Dla mnie to najlepszy fps na PS2. Tego mi brakowalo w fps, seria, hide,seria, hide, przeladowac, seria, hide. Szkoda, ze nie mozna bylo sie wychylac, ale jak wiadomo w sequelu to poprawia. Po zatym 4 postacie do wyboru=4x dluzsza zabawa. Kazda z nich ma inne wlasciwosci np. Luger jest stwozona do przechodzenia gry po cichu, bocznymi sciezkami i podrzynania gardel. Rico to taki ErPeGowy knight: wbija sie w srodek zadymy i rozp.ierdala towarzystwo swoim przenosnym CKM i wyrzutnia rakiet. Hakha z tego co pamietam mial dobra celnosc, a Templar byl neutralny i mial wszystkiego po troche. Szkoda, ze w dwojce bedzie jedna grywalna postac. No i oczywiscie klimat najwazniejsze tu kazdy wie o co kaman. Co do watkow to prawdopodobnie bedzie ich sporo (w fabule maja sie przewinac Templar i Rico) wiec na wszelki wypadek zagraj w jedynke. A online w KZ jeszcze cioraja wieczorkami maniacy (w tym ja;). Troche skiepszczony przez granatniki, ale da sie grac. Cytuj
Maximmus 0 Opublikowano 15 stycznia 2008 Opublikowano 15 stycznia 2008 (edytowane) Wielu ludzi czytajacych te posty moze czuc sie zdezirientowanych, dla tego JA postanowie oswiecic temat "jakos grafiki KZ2". Na wstepie napisze ze najlepiej wygladajaca dlamnie aktualnie gra jest CoD4... a teksty w stylu 'to ma lepsze tekstory" uznaje za debilizm i brak jakiejs przestrzeni umyslowej . Poprostu jest to jeden z wielu elementow a do tego majacy maly wplyw na interakcje z gra. Otoz przyznaje sie ze kiedy pierwszy raz zobaczylem filmik z gameplayu i porownalem to do tego co w tym czasie oferowal CRISIS wypadlo to malo przekonywujaco. Teraz jednak po nuplywie czasu moje opinia zmienila sie. Otoz Kz2 pod wieloma wzgledami juz na targach bil na glowe finalny produkt CRISiS. Poczynajac od animacji postaci(duzo, duzo, duzo lepsza), poprzez szcegolowosc modeli przeciwnikow(ogromna roznica na korzysc KZ2) czy chocby drobiazgowsc w wykonaniu leveli(fakt, widzielismy jeden). Ai i fizyki oraz zniszczalnego otoczenia porowanac wciaz nie moge bo poprostu nie gralem w ta gre(ktos gral?) ale zapowiada sie obiecujaco. Ja wypada GEAR w porownaniu do KZ2. powiem tak, jeden level najprawdopodobnie jest wielkosci polowy wszytkich z GEARS(szczegolowosc, liczb poligonow, itp.)... nie te skala, nie ta liga. ps. maxymalnie mnie nie obchodzi jesli ktos sie nie zgadza... zato merytoryczne argumenty z chcia przeczytam... tylko prosze niech to nei bedzie o wyzszosci jednej karty na druga lub ilosci RAM. Edytowane 15 stycznia 2008 przez Maximmus Cytuj
adi 189 Opublikowano 15 stycznia 2008 Opublikowano 15 stycznia 2008 (edytowane) Ech mógłbym nieco popolemizować na temat rozległości terenu i jego drobiazgowości(na podstawie filmiku z gameplayu-misja polegajaca na zniszczeniu dział),porównania wykonania przeciwników do choćby Gears of War,czy tez tekstur-a niby dlaczego mamy o nich nie mówić,przecież sa składową grafiki,to tak jak mielibyśmy nie mówić również o efektach czy animacjii no i interakcji (jak na razie biednej wg mnie-hmmmm,że tynk sie sypie? ale..... .....ale boję się że zostanę oskarzony o : -fanbojstwo,mimo że posiadam jedynie PS3 -kłopoty ze wzrokiem -ocenianie gry na podstawie filmików-ale przecież wszyscy to robimy -nagonkę na KZ2 mimo że z chęcią zagram jakie by te tekstury nie były 8) Taka dziwna sytuacja się zrobiła że jesli ktoś piszę że Kilzone 2 nie wygląda "naj",lub jakas gra z 360 lub Crysis ma podobny,lub lepszy poziom grafiki to od razu jest to odbierane jako atak na PS3 Edytowane 15 stycznia 2008 przez adi Cytuj
FLooK 1 Opublikowano 15 stycznia 2008 Opublikowano 15 stycznia 2008 Developerzy tlumaczyli jakosc textur jakims bugiem. Mialo to dzialac na zasadzie: im blizej obserwowanego obiektu tym lepszej jakosci textury sa wczytywane. Czesciowo technologia ta jest stosowana jedynce, np. jak podbiegniemy szybko do czegos to textura nie nadazala sie wczytywac. Mam nadzieje ze w KZ2 wszstko zagra. Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 15 stycznia 2008 Opublikowano 15 stycznia 2008 Oby wszystko zagrało i nie było jak z Uncharted gdzie tekstury doczytują sie na poczatkach leveli(choc to do przyjęcia bo trwa chwilkę i nie za każdym razem) albo co gorsza jak w Mass Effect na x360.Choć wyeliminować na moje oko to idzie prosto-instalacją części gry na dysku i pewnikiem będzie taka opcja Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 15 stycznia 2008 Opublikowano 15 stycznia 2008 Skoro niektórzy z was tak dobrze znają się na KZ 2, dlaczego nie wspominacie co mówił gość z Guerilla na GC? Przecież to jest w tych filmikach. W każdym razie oświecę nieświadomych. KZ 2 będzie wykorzystywać zaawansowany system fizyki od GG, a interakcja będzie polegać na tym, że większość przedmiotów będzie zniszczalna. Ponadto będzie można było niszczyć ściany. Tyle na temat interakcji. Jeżeli chodzi o tekstury, to te mają słabe momenty, ponieważ w wersji pre-alpha (która była na E3 2007 i GC) nie wykorzystywała jeszcze streamingu tekstur, które są praktycznie w każdej grze. To znaczy, że tekstury w tamtych wersjach były momentami słabe, ponieważ były ładowane tylko raz, przy pierwszym loadingu. Nie w czasie gry. KZ 2 wyjdzie w Listopadzie, więc jeszcze mnóstwo od strony technicznej się zmieni . Poza tym, od września nie było żadnego nowego gameplayu, więc nie wiemy ile już poprawiono. A jak doda się do tego jeszcze 8-9 miesięcy będzie się działo. KZ 2 ma ogromny potencjał i to co nam zaprezentowano przypomina mi nieoszlifowany diament. Także, strona graficzna będzie jedną z najlepszych (o ile nie najlepszych) w 2008 roku. Już oświetlenie wygląda wspaniale. KZ 2 musi mieć dla ogólnej społeczności graczy dwie rzeczy: Wspaniałą grafikę oraz przyjemny gameplay. To wystarczy. Na resztę tylko my fani będziemy narzekać. Ludziom to ogólnie wystarczy. no i interakcji (jak na razie biednej wg mnie-hmmmm,że tynk sie sypie?ale..... Chciałbym, aby chociaż w GOW tynk się sypał. Cytuj
Emet 1 098 Opublikowano 15 stycznia 2008 Opublikowano 15 stycznia 2008 Co do tekstur.. było mówione także, że wina leżała dodatkowo po stronie błędnie działajacego bluru (motion-blur) który rozmazywał tekstury nawet kiedy stało się w miejscu. Sam zauważyłem to też w kilku momentach jak koleś stał nieruchomo a tekstura sama się wyostrzała i blurowała na zmianę ciągle. Widać to na którymś z filmów w dobrej jakosci. Cytuj
Soniak 3 Opublikowano 15 stycznia 2008 Opublikowano 15 stycznia 2008 Sorry bo ja tak trochę nie w temacie. Kiedy ma być premiera Światowa? Cytuj
Soniak 3 Opublikowano 15 stycznia 2008 Opublikowano 15 stycznia 2008 3Q eee bo tak późno jest... można jaśniej? powaga Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.