systematyk 0 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 a mnie się bardziej podobało killzone na psp : d czemu? bo nie było wtórne. bo było pełne może nie nowych, ale na pewno ciekawych rozwiązań. a killzone2? graficznie fajnie, choć okrutna monotonia kolorów panuje. no i gdzie jest krew? rozumiem że dalej traktujemy wojnę, jako zabawę dla dzieci, a nie piekło na ziemi.... do tego zero wyraźnych innowacji. można się kryć za przeszkodą w widoki FPP i to jest jedyne novum, jakie da się wyłapać. naprawdę tak ciężko coś wymyślić w kwestii FPSów? gatunek skostniał doszczętnie i jedyne co developerzy rozbudowywują dziś to rozmiar pola bitwy i ilość skryptowanych akcji. już nawet nie będę narzekać na fabułę, bo tfurcy gier już dawno uznali, że jak FPP to od razu każdy gracz to oleje........ ech. jedyna nadzieja w Mirror's Edge. a i taka mała dygresja: czy tylko mnie się wydaje, że zachodni developerzy ześwirowali na punkcie stworzenia realistycznego świata, wrzucając zyliony bajerów graficznych, fizycznych, dźwiękowych itd. a zapominają o porządnym gameplayu, twórczej ekspresji i szukaniu nowych rozwiazań? nie lubię nintendo, ale ci dranie chyba jako jedyni skupiają się dziś na PRZYJEMNOŚCI z grania. ech po raz drugi. Cytuj
YETI 10 979 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 no i gdzie jest krew? rozumiem że dalej traktujemy wojnę, jako zabawę dla dzieci, a nie piekło na ziemi.... http://www.youtube.com/watch?v=mBGMFLhbvvw masz.... dużo krwi (końcówka trailera) Cytuj
systematyk 0 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 no jakaś tam była, ale to pewnie skryptowana scena. jak patrzyłem na gameplay, to jakieś tam rozpryski były, ale tyle to ja z nosa krwawię : d żałuję bardzo, bo chciałbym zagrać w taką paskudną, mroczną, realistyczną grę wojenną, gdzie ludzie stają się bestiami, flaki się walają pod nogami i nikt tak naprawdę nie wygrywa.... jeśli bethesda da dupy w tej kwestii z nowym falloutem, to chyba komuś dam w mordę. Cytuj
Ural 13 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 ci co pisza ze kz2 ma lepsza jakosc grafiki od crisisa, to chyba sami sie oklamuja ? nie jest tak? po pierwsze kz2 dzialac bedzie w 720p (oby) , a na crisisie gralem w fullHD na 24calowym monku po drugie to jakie mozliwosci krajoznawcze mielismy w kryzysie to niebdzie chyba nawet w kz 5 i po trzecie czy ktos widzial te wybuchy w kryzysie na 24 monitorze ,fullHD i maks detale? prosze was nie oszukujmy sie dodam tylko ze sam gram tylko na PS3 a w kryzysa gralem czasem u bracika jak pojechalem do niego, powiedzmy ze ma sprzet z bardzo wyzszej pólki . no a to ze ps3 jes de best ! to swoja droga , ale zdrowy rozsadek swoja. takie jest moje zdanie Flame z tego się robi, więc krótko - stary no to się zagalopowałeś . W Crysis gram na najwyższych detalach pod DX10, zresztą specjalnie kupiłem nowego laptopa dla tej gry. Oczywiście graficznie gra wygląda bardzo fajnie, ale nie jest to poziom, który wdeptywałby w glebę. Może po prostu spodziewałem się czegoś więcej - kto wie. Poza tym gra ma całą masę niedoróbek, często mocno irytujących. Weź sobie gazetę i nią rzuć - zachowuje się jakbyś rzucił deską. Ale to tylko szczegół. Natomiast wybuchy - nie są lepsze nawet od tych, jakie znajdziemy w GTA IV (mam na myśli wybuchy pojazdów). Są oczywiście na poziomie, ale nic poza tym. To co wyróżnia Crysisa, to w zasadzie tylko możliwość rozwalania drzewek i budynków. I tutaj jest całkiem nieźle, choć każdy budynek jest robiony z jakichś płyt blaszanych, które z kolei nie podlegają żadnym transformacjom. Po prostu sprowadza się to do tego, że poukładali domki z płytek i te płytki wybuch, czy uderzenie może przemieszczać. Z kolei możliwości krajoznawcze - sorry, lepiej to wyglądało w Uncharted, choć nie były to otwarte przestrzenie. Ale za to ciekawiej zaprojektowane - no ale to jest właśnie kompromis - albo mniej, ale dopicowane, albo więcej, ale nie dbając o szczegóły. Crysis wyróżnia się na tle innych topowych gier tylko i wyłącznie fizyką - i niczym poza tym. Jest to gra bardzo ładna, momentami piękna, ale niestety pozbawiona większej głębi. Jeśli mam być szczery, to Crysis mnie zawiódł, bo niestety, ale sama rozgrywka jest średniawa. Co komu po świetnej grafice, kiedy najważniejszy element w FPS-ie - strzelanie - nie jest doskonałe? Dlatego też osobiście spodziewam się, że K2 będzie o wiele lepszy. Przede wszystkim będzie bardziej intensywny i jest nadzieja, że przeciwnicy nie będą się zachowywać jak debile (a AI w Crysisie doskonałe nie jest - akurat wczoraj grałem - wpadłem do bazy Koreańców Hummerem, wyskoczyłem, schowałem się za barykadą i będąc otoczonym rozwaliłem z 25 gości - ROTFL). A co do możliwości konsol, to choćby taki Far Cry 2 zapowiada się bardzo sensownie, a będzie właśnie na konsole. Crysis zresztą też na konsole trafi. A tak między nami, to Crysis uświadomił mi jedną rzecz - granie na PC jest zbyt niewygodne i męczące. Precyzja klawy + myszy jest oczywiście o wiele większa - ale osobiście wolę grać w 720P z dźwiękiem Dolby 5.1 na dupnym telewizorze z padem w ręku, niż na monitorze z klawiaturą i myszą. Granie na PC to męczarnia, bo można grać tylko w jednej pozycji - czyli siedzącej, z jedną łapą na klawie, z drugą na myszy. No ale to już zupełnie inny temat. Osobiście męczę tego Crysisa szczerze mówiąc . Przejdę go tylko dla zasady. Na PC wolę Wiedźmina (genialny!). Podsumowując - po praz kolejny się przekonałem, że grafika w grze nie jest najważniejsza. Killzone nie będzie miał takiej fizyki jak Crysis, ale graficznie wygląda doskonale. Przede wszystkim jednak Killzone (co sądzę po filmikach), zapowiada się na grę bardzo intensywną, pełną akcji, urozmaiconą i głośną (masa wybuchów, itp.). Niestety Crysis taki nie jest - tylko sporadycznie tam jesteśmy pod ostrym obstrzałem i wybuchają koło nas pociski. A tak to właśnie taka wyprawa krajoznawcza, bardzo mało urozmaicona. Jak się pogra w Crysisa przez chwilę wydaje się genialny, ale jak się pogra dłużej, to wieje nudą. Na szczęście Killzone nie będzie tylko pokazem możliwości engina, ale grą pełną gębą. I za to kocham konsole. Cytuj
Wihajster 0 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 Jest do pobrania gameplay w 720p: http://www.gamersyde.com/news_6441_en.html Powiem tyle. MIAZGA!!! Tekstury prezentują najwyższy poziom. Czy to na ścianach czy na podłożu. Widać to dopiero na tym filmie. Cytuj
diolek 43 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 kazdy ma swoje zdanie na temat wyzszosci KZ2 nad kryzysem lub na odwrot, wazne zeby niebylo w grze aliasingu ,i zeby bylo pelne 720p to juz bedzie mozna powiedziec ze jest sukces i gra next genowa pod wzgledem graficznym , bo gamepley to inna bajka :-) wiem tylko ze niema co porowynywac gier z pc do ps3 ,potym chocby jak widzialem usiebie na PS3 i 42 cale fullhd tv COD4 , a jak zobvaczylem to u bracika na piecu . Chodzby niewiem jakbysmy sie starali to nie mozemy konkurowac naszymi PS3 z najnowszsymi - mocnymi konfiguracjami PC . niby wszytsko to samo, ale ciezko powiedziec ze wyglada tak samo ;-) Cytuj
YETI 10 979 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 (edytowane) A co do pcetowców, dziś był u mnie taki jeden, pokazałem mu akcje z tym lądowaniem http://i26.tinypic.com/2n8y2vr.gif po chwili namysłu stwierdził... "znów bawią się w oszukiwanie graczy" Później puściłem już mu cały gameplay i najpierw spytał się o premierę tej gry, a później dodał, że rozważy kupno PS3 hehe Edytowane 8 maja 2008 przez YETI Cytuj
walek 96 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 (edytowane) ...do tego zero wyraźnych innowacji. można się kryć za przeszkodą w widoki FPP i to jest jedyne novum, jakie da się wyłapać. W zasadzie Killzone2 nie ma niczego co nie mialy by inne gry FPP. Dzielo Guerrilas, to przede wszystkim oszalamiajaca, realistyczna grafa, i ciezki wojenny klimat oraz slynne juz "immersive" A ono naprawde jest glebokie!... Naprawde, czuc ta next'genowosc z kazdej sekundy gry. Wlasnie tego oczekuje od gier video. naprawdę tak ciężko coś wymyślić w kwestii FPSów? gatunek skostniał doszczętnie i jedyne co developerzy rozbudowywują dziś to rozmiar pola bitwy i ilość skryptowanych akcji. Bez skryptow nie dalo by sie zbudowac klimatu oraz kinowego wrazenia. W Crysis, jest naprawde malo skryptow, i zobacz jaka nuda wieje z tej gry... Nie rozumiem dlaczego przyjelo sie tak, ze skrypt ma takie pejoratywne znaczenie. Naprawde trzeba mocarnego sprzetu obliczeniowego, aby gra zyla wlasnym zyciem, i pozbawiona byla skryptow. Branza gier video jest mloda, to sie dopiero rozwija. już nawet nie będę narzekać na fabułę, bo tfurcy gier już dawno uznali, że jak FPP to od razu każdy gracz to oleje........ Od fabuly sa MGSy, Silenty, i inne przygodowki. Ja grajac w FPP oczekuje czystego fun'u ze strzelania oraz klimatu. Poczekaj do 12 czerwca, na fabularnego killera. a i taka mała dygresja: czy tylko mnie się wydaje, że zachodni developerzy ześwirowali na punkcie stworzenia realistycznego świata, wrzucając zyliony bajerów graficznych, fizycznych, dźwiękowych itd. a zapominają o porządnym gameplayu, twórczej ekspresji i szukaniu nowych rozwiazań? Ja mysle, ze to skosnoocy maja tworcza niemoc. PS. Pamietajcie o tym, ze rowanie najlepsza grafa=najbardziej zaawansowana technicznie gra jest BLEDNE! Jest tutaj kilka osob, ktore o tym zapomnialy Edit Yeti cos tam wspominales o pojazdach. Pierwsze 2-3 sekundy http://www.gametrailers.com/player/usermovies/213391.html czolg? Edytowane 8 maja 2008 przez walek Cytuj
Mikes 65 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 Co wy chcecie od fabuły Killzone? IMO była świetna, klimatyczna, nie ma się czego czepiać. Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 Nie wspominając, że KZ2 ma wspaniałe uniwersum. Moim zdaniem lepsze niż Halo. Można by wyciągnąć z niego wiele (książki, filmy, komiksy). Mam nadzieję, że Sony zacznie poważnie myśleć o zrobieniu z serii Killzone marki, niczym Halo, MGS czy też GTA. Cytuj
izon 995 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 Nie wspominając, że KZ2 ma wspaniałe uniwersum. Moim zdaniem lepsze niż Halo. Można by wyciągnąć z niego wiele (książki, filmy, komiksy). Mam nadzieję, że Sony zacznie poważnie myśleć o zrobieniu z serii Killzone marki, niczym Halo, MGS czy też GTA. Mysle podobnie do Ciebie.Halo ogolnie ma fajne uniwersum chociaz nie przeczytalem ksiazek to tutaj na forum jeden z forumowiczow pisal swietne streszczenia.Tylko ze niestety calosc nie idzie w parze z prezencją.Bo jak czytalem sobie fabule halo wydarzen sprzed wydarzen z gry to sobie to zupelnie inaczej wyobrazalem a w samej grze mamy potworki blasterki ogolnie wioche.A KZ 2 ma super realistyczno-futurystyczny klimat wojny przysloci i to jest naprawde material ktory Sony powinno a nawet musi rozbudowac i wypromowac!! Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 (edytowane) Skopiowałem pendrivem gameplay i trailer Killzone'a w rozdzielczości 720p z Gamersyde na PS3. Opaliłem sobie na Tv HD....... oniemiałem z wrażenia...ależ poprawili tą grę od roku,tekstury ostre,efekty genialne.Bardzo jestem ciekaw co pokaże w sumie już dziś,GoW2 bo na chwilę obecną śmiem twierdzić ,że K2 poziomem oprawy przebija możliwości x360 PS.Znikam do demka GRID'a,tego bym się nie spowiedział,Codemasters dostarczył nam multiplatformowego PGR'a ..no no i nad wyraz prezentuje się dobrze Edytowane 8 maja 2008 przez Ficuś Cytuj
Czychu3 3 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 Mamy najlepszej jakość trailer z konfy, jaki jest na necie (bez tych statywów na pierwszym planie). http://www.gametrailers.com/player/33690.html Tekstura podłoża to żyleta. Gra ma wyśmienite AA. Dwa duże screeny wyjęte prosto z gry. http://i6.photobucket.com/albums/y247/Wollan/67b66ceefc.jpg http://i6.photobucket.com/albums/y247/Wollan/helgh1.jpg Drugi screen pokazuje, jak szokująco dobrze wykonane są nie tylko główne postacie, ale także przeciwnicy. Jeśli chodzi o zapowiadane duże bitwy to zapewne będą w nich brały 3 strony konfliktu naraz. Pre-alpha chodzi płynnie, jak masło i myślę, że ten silnik jest w stanie szarpnąć jeszcze więcej i szarpnie. Grafa jeszcze pójdzie do przodu, w końcu przed GG kolejne 10 miesięcy dopieszczania gry. Cytuj
mrynk 110 Opublikowano 8 maja 2008 Opublikowano 8 maja 2008 Tez obejrzalem gameplay w 720p i K2 jest gra dla zagrania w ktora zatrzymam sobie swoje PS3. Zaprezentowany filmik spelnia moje wszystkie wymagania co do jakosci grafiki w next-gen. Jakas pociecha po tych ciaglych zawodach (ostani i najwiekszy GTA4) - chociaz to pewnie tylko jedyna taka gra bedzie (w koncu ja 5 lat robia - innych na to nie stac). Jedyna obawa to zeby miala chociaz z 15h gameplay'u. Cytuj
YETI 10 979 Opublikowano 9 maja 2008 Opublikowano 9 maja 2008 http://i30.tinypic.com/zbugx.gif 0_o Cytuj
MatekDM 1 299 Opublikowano 9 maja 2008 Opublikowano 9 maja 2008 Jak genialnie w momencie wybuchu, palce trzymające Bazooke odskoczyły od niej - ta trzęsąca się kamera to istny majstersztyk, a sam wybuch - poezja. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 9 maja 2008 Opublikowano 9 maja 2008 jakos nie widze rakiety na tym gifie poza tym destrukcja "slaba" (brak walacych sie elementow tego mostu tylko spadaja male cegielki ) Cytuj
izon 995 Opublikowano 9 maja 2008 Opublikowano 9 maja 2008 jakos nie widze rakiety na tym gifie poza tym destrukcja "slaba" (brak walacych sie elementow tego mostu tylko spadaja male cegielki ) Ja poprostu nie mam pytan do goscia:)Poczekaj ze moze jeszcze z 3 lata na kolejna generacje to moze cos Ci sie spodoba.. Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 9 maja 2008 Opublikowano 9 maja 2008 (edytowane) Nie moja wina ze gry robia coraz slabsze a oceny sa naciagane jak np. przypadku GTA4 czy Crysis. Ale widze ze niemozna niczego krytykowac zwlaszcza "supergier" ktore tylko fajnie wygladaja "zewnatrz" poki sami nie zagramy. To prawie jak trailery filmowe Edytowane 9 maja 2008 przez signap Cytuj
walek 96 Opublikowano 9 maja 2008 Opublikowano 9 maja 2008 E32005 vs GD2008 http://www.ziua-nuntii.ro/fun/KZ2_05vs08.jpg ale ten render biednie wyglada ^_^ Cytuj
Hysz 25 Opublikowano 9 maja 2008 Opublikowano 9 maja 2008 Nie biednie, tylko ktoś miał wersję ze zmniejszoną paletą barw, często używa się takich głupich argumentów [chociażby przy porównaniu Assassins creed na x i ps3], do tego wybierane są momenty, gdzie nie ma efektów [ani motion blur, ani nic xD.]. Pożyjemy, zobaczymy, ja dalej jestem sceptyczny, za ładnie wygląda xD. Cytuj
liquid 1 Opublikowano 9 maja 2008 Opublikowano 9 maja 2008 Ale się porobiło...kto by przypuszczał że po trzech latach od E3 2005 tak będzie wyglądał prawdziwy gameplay. Do premiery gry zostało 9 miesięcy i ja pragnę , aby przeskok w grafie był tak widoczny jak od lipca 2007 do maja 2008 Żebu tylko gra była długa...ot z 15-18 h i będę usatysfakcjonowany Ciekawe na jakiej płycie gra będzie chodzić? Zaczynam uważać , że na 50 GB. Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 9 maja 2008 Opublikowano 9 maja 2008 MGS 4 juz bedzie tloczony na 50GB, wiec KZ2 pewnie tez ;P 100GB tez jest mozliwe Cytuj
YETI 10 979 Opublikowano 9 maja 2008 Opublikowano 9 maja 2008 Ale się porobiło...kto by przypuszczał że po trzech latach od E3 2005 tak będzie wyglądał prawdziwy gameplay. Do premiery gry zostało 9 miesięcy i ja pragnę , aby przeskok w grafie był tak widoczny jak od lipca 2007 do maja 2008 Żebu tylko gra była długa...ot z 15-18 h i będę usatysfakcjonowany Pamietam teksty z tamtego czasu, "taka grafika to może na PS4" A jak widac jest baaardzo blisko, jeszcze trochę brakuje, ale w niektórych momentach render został przebity. Ja bardzo licze na multiplayer, widać że rozgrywka jest teraz znacznie szybsza, przypomina to CoD4. Ciekawe na jakiej płycie gra będzie chodzić? Zaczynam uważać , że na 50 GB. Resistance2 ma być na płycie 50GB, to KZ2 pewnie tez. Cytuj
Don_Pedro 5 Opublikowano 9 maja 2008 Opublikowano 9 maja 2008 (edytowane) Dla mnie to bylo oczywiste, ze poziom rendera zostanie osiagniety na PS3, nie sadzilem jednak ze nastapi to tak szybko. Niektorzy nonstop pisza, jakie to teraz PC-ty sa mocarne, ze nie ma sie co łudzić, że PS3 jest rownie mocne. Dla mnie jest to bzdura totalna! PS3 wciaz jest najpotezniejsza maszyna do grania na swiecie co m.in. po raz kolejny udowadnia Killzone 2. Skoro w dwa lata po premierze konsoli pojawi sie gra, ktora wygladac bedzie jak pamietny target render to co bedzie za piec lat? Niektorzy nadal nie rozumieja, ze ewolucja gier na konsole trwa 5-6 lat, czego dowodem sa chociazby osiagniecia z poprzednich sprzecikow Sony. Pierwsze gry na PS2 wygladaly mizernie, a w 6 lat po premierze tego systemu pojawil sie God of War 2, ktory dobitnie udowodnil, ze Emotion Engine siedzacy w "czarnulce" byl mimo wszystko niezłą bestią. A Cell w PS3? 8 rdzeni(6 dla gier), kazdy taktowany zegarem 3.2 GHz, do tego swietna karta graficzna, dysk jako wspomagacz i krążki Blu-Ray. Ktos zaraz wytknie mi, ze Chlebak ma za malo Ramu. Ja na to kłade bena, bo PS2 mialo 48 MB RAMU a MGS3, Tekken 5 i God 2 jeszcze do niedawna urywaly torbe. Tak wiec wszyscy posiadacze PS3, w tym takze i ja moga szczycic sie najwspanialsza maszynka do grania - zeby nie bylo, jest to moja opinia. Nie dosc, ze sprzet wyglada perfekcyjnie i nowoczesnie, jest swietnym centrum multimedialnym to jeszcze jest na tyle potezny, ze mozna tylko cieszyć miskę i być dumnym z Kena. Amen. Edytowane 9 maja 2008 przez Don_Pedro Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.