Jacobss 2 Opublikowano 8 października 2008 Opublikowano 8 października 2008 LOL przez DUŻE L. Niby dlaczego macie dostać przelicznik z dolarów hm? Co wy lepsi jesteście? A tak wiem, Polska naród wybrany Dostaniecie przelicznik z Euro i tyle. Polska leży w Europie? Leży. Więc dostaniecie te same ceny. 59 Euro wynosi na dzień dzisiejszy: 206.117 PLN, więc 200 zł to optymalna cena. Przelicznik z dolarów sobie zażyczyli, jasne, a słonie latają . Cytuj
Texz 670 Opublikowano 8 października 2008 Opublikowano 8 października 2008 Spokojnie Jacobss, nie loluj tyle, bo wejdzie Ci to w nawyk. Killzone 2 ma być lokalizowane. Przypuszczam, że możemy dostać specjalną wersję wschodnioeuropejską razem z Węgrami i Czechami. Co do ceny to jak zwykle ostatnie zdanie ma dystrybutor. Jeżeli poczują sukces w powietrzu, być może cena będzie niższa o te 20 zł. Ale kto to tam wie Cytuj
.... 2 Opublikowano 8 października 2008 Opublikowano 8 października 2008 Spokojnie Jacobss, nie loluj tyle, bo wejdzie Ci to w nawyk. Killzone 2 ma być lokalizowane. Przypuszczam, że możemy dostać specjalną wersję wschodnioeuropejską razem z Węgrami i Czechami. Co do ceny to jak zwykle ostatnie zdanie ma dystrybutor. Jeżeli poczują sukces w powietrzu, być może cena będzie niższa o te 20 zł. Ale kto to tam wie co masz przez to na mysli? chodzi Ci o taka lokalizacje instrukcjowo-pudelkową(jak np ratchet qfb)? Cytuj
Snake_Plissken 880 Opublikowano 8 października 2008 Opublikowano 8 października 2008 (edytowane) Nie, ma być wersja kinowa gry (polskie napisy). Edytowane 8 października 2008 przez Snake_Plissken Cytuj
.... 2 Opublikowano 8 października 2008 Opublikowano 8 października 2008 o!!!! jak dla mnie dobra wiadomosc, choc przegladalem dzis temat o lokalizacjach i wychodzi na to, ze jestem odosobniony w tej radosci btw. gram sobie obecnie w jedynke (wsumie to mecze sie z nia raczej), zeby miec jakas tam podstawe pod sequela i powiem, ze grywalnosciowo raczej slabo, niby fajna historia, niby kilka postaci, ale w praniu jakies toporne to strasznie Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 8 października 2008 Opublikowano 8 października 2008 (edytowane) o!!!! jak dla mnie dobra wiadomosc, choc przegladalem dzis temat o lokalizacjach i wychodzi na to, ze jestem odosobniony w tej radosci To coś słabo ci idzie, bo KZ2 było pierwszą zapowiedzianą grą po polsku na PS3 (zostało to zapowiedziane w marcu 2007 roku). btw. gram sobie obecnie w jedynke (wsumie to mecze sie z nia raczej), zeby miec jakas tam podstawe pod sequela i powiem, ze grywalnosciowo raczej slabo, niby fajna historia, niby kilka postaci, ale w praniu jakies toporne to strasznie Z jedynki nie będziesz mieć żadnej podstawy pod sequela. Jedynka jest męcząca i moim zdaniem, gdyby nie klimat wojny i Helghastów, to ta gra byłaby bardzo słaba. KZ2 jest czymś innym niż sequel KZ. To raczej nowa gra, ze starym uniwersum i nazwą . Gameplay i elementy gry są zupełnie innego. Po prostu stworzono bardzo intensywną grę, wzięto tytuł i uniwersum Killzone, i okraszono to wszystko najlepszą grafiką ze wszystkich gier na PS3 (a prawdopodobnie ze wszystkich do dzisiaj zrobionych gier na wszystkich platformach). Chcesz wiedzieć o czym mówię, to przeglądnij ten temat. Nie chce mi się po raz 13 pisać tego samego. Edytowane 8 października 2008 przez Jacobss Cytuj
.... 2 Opublikowano 8 października 2008 Opublikowano 8 października 2008 o!!!! jak dla mnie dobra wiadomosc, choc przegladalem dzis temat o lokalizacjach i wychodzi na to, ze jestem odosobniony w tej radosci To coś słabo ci idzie, bo KZ2 było pierwszą zapowiedzianą grą po polsku na PS3 (zostało to zapowiedziane w marcu 2007 roku). nie rozumiem co mi słabo idzie jest temat o lokalizacjach, przejrzalem pare ostatnich stron i chyba ze dwie osoby byly "na tak" a reszta tylko po angielsku chce grac i do tego nawiazalem aha, w marcu 2007, bylem przekonany, ze ps3 nie kupie, baaaa nawet w marcu 2008 tak bylo temat czytam na biezaco (odkad jestem zarejestrowany plus pare stron wstecz), wiec cofac sie nie bede mam nadzieje, ze gameplay bedzie inny niz w jedynce, bo jak wczesniej wspominalem nie bardzo mi podchodzi, ale mam nadzieje, ze przejde ta gre, bo klimacik mi sie podoba i w tym elemencie sie chyba zgadzamy Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 8 października 2008 Opublikowano 8 października 2008 nie rozumiem co mi słabo idzie jest temat o lokalizacjach, przejrzalem pare ostatnich stron i chyba ze dwie osoby byly "na tak" a reszta tylko po angielsku chce grac i do tego nawiazalem aha, w marcu 2007, bylem przekonany, ze ps3 nie kupie, baaaa nawet w marcu 2008 tak bylo To przeglądanie . No ale nie ważne. Ważne, że już wiesz . Killzone: Liberation miało spolszczone nawet głosy i moim zdaniem, świetny im wyszły . Mnie tam wersja PL wisi, bo i tak mieszkam w Niemczech, więc będę grał z niemieckimi napisami i angielskimi głosami . temat czytam na biezaco (odkad jestem zarejestrowany plus pare stron wstecz), wiec cofac sie nie bede mam nadzieje, ze gameplay bedzie inny niz w jedynce, bo jak wczesniej wspominalem nie bardzo mi podchodzi, ale mam nadzieje, ze przejde ta gre, bo klimacik mi sie podoba i w tym elemencie sie chyba zgadzamy Aktualnie trwa beta, to poczytaj. Poczytaj co gracze mówią w odniesieniu do jedynki. Opinie są takie: Call of Duty 4 w klimatach Killzone. A to chyba dobrze . Nie porównuj jedynki do dwójki. Te gry poza nazwą i uniwersum, nie mają nic wspólnego. Wierz mi. Pisałem o tym całe poematy wielokrotnie . Niestety, nikt z tego forum nie załapał się na betę, więc wiesz... nie mamy info prosto od naszych ludzi . Wiem jednak, że kilku ludzi zagrało na GC w Leipzigu. Np. Vascoda. Jak mi napisał na privie, gra kosi jajca i woli ją sto razy bardziej niż RES 2. W ogóle po opiniach ludzi, którzy grali w RES 2 i KZ2, wychodzi na to że RES 2 będzie raczej pełnić rolę wypełniacza między listopadem a lutym, a potem większość ludzi przejdzie do KZ2. Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 8 października 2008 Opublikowano 8 października 2008 Niestety, nikt z tego forum nie załapał się na betę, więc wiesz... nie mamy info prosto od naszych ludzi . No ja nie byłbym taki pewien, problem taki, że w sumie z betą mam duże problemy i moge pograc bez problemow w nocy, a wtedy mało ludzi jest, ale gra kosi wszystkie FPSy, beta jak to beta, błędy swoje ma, ale pozytywnie nastawia na luty 2009. Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 9 października 2008 Opublikowano 9 października 2008 (edytowane) Dobre wieści o becie! http://boardsus.playstation.com/playstatio...thread.id=50965 Seb Downie napisał, że za jakiś czas wystartuje trzecia faza bety i ona będzie dostępna dla publiki . Nie traćmy nadziei . Edytowane 9 października 2008 przez Jacobss Cytuj
niemrawy 0 Opublikowano 10 października 2008 Opublikowano 10 października 2008 Niestety, nikt z tego forum nie załapał się na betę, więc wiesz... nie mamy info prosto od naszych ludzi . No ja nie byłbym taki pewien, problem taki, że w sumie z betą mam duże problemy i moge pograc bez problemow w nocy, a wtedy mało ludzi jest, ale gra kosi wszystkie FPSy, beta jak to beta, błędy swoje ma, ale pozytywnie nastawia na luty 2009. pod jakim względem kosi wszystkie fps-y? łącznie z cod4 i bbc? masz jakieś dłuższe doświadczenia z multi w shoterach żeby mieć jakiś punkt odniesienia? fajnie by było gdyby urodził się nam nowy fps mocarny w multi (wiem że niektórzy piszą że za dużo fps jest na rynku, ale proszeni o podanie chociażby pięciu mocnych tytułów zaczynają kręcić/kombinować/ecetera) Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 10 października 2008 Opublikowano 10 października 2008 Niestety, nikt z tego forum nie załapał się na betę, więc wiesz... nie mamy info prosto od naszych ludzi . No ja nie byłbym taki pewien, problem taki, że w sumie z betą mam duże problemy i moge pograc bez problemow w nocy, a wtedy mało ludzi jest, ale gra kosi wszystkie FPSy, beta jak to beta, błędy swoje ma, ale pozytywnie nastawia na luty 2009. pod jakim względem kosi wszystkie fps-y? łącznie z cod4 i bbc? masz jakieś dłuższe doświadczenia z multi w shoterach żeby mieć jakiś punkt odniesienia? fajnie by było gdyby urodził się nam nowy fps mocarny w multi (wiem że niektórzy piszą że za dużo fps jest na rynku, ale proszeni o podanie chociażby pięciu mocnych tytułów zaczynają kręcić/kombinować/ecetera) Gigantycznym doświadczeniem nie mogę się pochwalić, ale grałem w parę FPSow (Resistance 1 i 2, UT 2004/3, HL2, CoDy), jednak żadna z nich nie miała tak wspaniałej, dokładnej i dopieszczonej grafiki, fizyki i dźwięku nie było (wiem, tamte gry to inny styl graficzny). Ogólny klimat multi i zadania (nie takie standardowe) są b.dobre. Byłem w sumie sceptyczny nastawiony to Killzone 2, ale zmieniłem zdanie i choć parę rzeczy mi się nie podoba (ciężko ogarnąć sterowanie, ale to kwestia przyzwyczajenia, dawno nie grałem w żadne FPSy), jeden z pierwszych must-have przyszłego roku, na prawdę. Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 10 października 2008 Opublikowano 10 października 2008 Sterowanie z KZ1? Niestety nie miałem do czynienia z KZ1. Cytuj
.... 2 Opublikowano 10 października 2008 Opublikowano 10 października 2008 Sterowanie z KZ1? Niestety nie miałem do czynienia z KZ1. trojkat przeladowanie kolko zmiana broni celowanie pod prawa galka powiedz, ze nie, bo w jedynce strasznie zrypane to jest Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 10 października 2008 Opublikowano 10 października 2008 KZ2 obsługuje pełną zmianę ustawień dotyczących sterowania. Więc pytania o to, gdzie się co robi, są nie na miejscu. Cytuj
FLooK 1 Opublikowano 10 października 2008 Opublikowano 10 października 2008 Sterowanie z KZ1? Niestety nie miałem do czynienia z KZ1. trojkat przeladowanie kolko zmiana broni celowanie pod prawa galka powiedz, ze nie, bo w jedynce strasznie zrypane to jest To jest najlepsze ustawienie przycisków jakie do tej pory doświadczyłem w FPS Mam nadzieję, że będzie można skonfigurować klawiszologie. Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 10 października 2008 Opublikowano 10 października 2008 Będzie można! Napisałem w poprzednim poście. Poczytajcie czasem odpowiedzi developera "Seb Downie", który wyjaśnił wiele takich kwestii. Cytuj
FLooK 1 Opublikowano 10 października 2008 Opublikowano 10 października 2008 Nie każdy ma czas, a taki Jacobss przyjdzie i napisze, że można Cytuj
.... 2 Opublikowano 10 października 2008 Opublikowano 10 października 2008 KZ2 obsługuje pełną zmianę ustawień dotyczących sterowania. Więc pytania o to, gdzie się co robi, są nie na miejscu. w jedynce tez dalo sie ustawic klawisze jak sie chcialo, ale i tak bylo do du.py, bo nawet jak celowanie ustawilem pod L1 to i tak działało na zasadzie, wciskam - przybliza, a zeby wrocic do normalnego widoku trzeba wcisnac jeszcze raz, do tego za cholere nie moge dopasowac czulosci galek przy celowaniu Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 10 października 2008 Opublikowano 10 października 2008 Spokojnie. Guerilla tak się przyłożyła do sterowania, że nawet zastanawiali się nad implementacją Klawiatury i myszki, ale ostatecznie projekt porzucono, bo jakby to wyglądało - flagowy shooter PS3, propaguje Myszkę i klawę. To tak jakby automatycznie Sony powiedziało, że Sixaxasis/Dual Shock 3 się nie nadają do FPSów (to czy się nadają, to już inna sprawa, ale Sony musi przecież reklamować swoje produkty jak najlepiej). Cytuj
Wooyek 1 130 Opublikowano 10 października 2008 Opublikowano 10 października 2008 Niech się umówią na piwo z chłopakami z Infinity Ward a oni im powiedzą jak ma wyglądać sterowanie w FPS-ach. Cytuj
Paweł Dziuba 2 Opublikowano 12 października 2008 Opublikowano 12 października 2008 (edytowane) KZ2 obsługuje pełną zmianę ustawień dotyczących sterowania. Więc pytania o to, gdzie się co robi, są nie na miejscu. w jedynce tez dalo sie ustawic klawisze jak sie chcialo, ale i tak bylo do du.py, bo nawet jak celowanie ustawilem pod L1 to i tak działało na zasadzie, wciskam - przybliza, a zeby wrocic do normalnego widoku trzeba wcisnac jeszcze raz, do tego za cholere nie moge dopasowac czulosci galek przy celowaniu "do tego za cholere nie moge dopasowac czulosci galek przy celowaniu" - Nie szło o czułość , ale o to że na początku obrotu było wolno , a potem po ok 45stopniach przyśpieszało (czyli uzyskiwało właścią prędkość) - POŁOWA gier (strz. FPP) na konsole cierpi na tą przypadłość (i/lub POWOLNOŚĆ chodzenia/biegania , czy obracania się - patrz BLACK na PS2) , w mniejszym lub większym stopniu ! ; a że 99% ludzi (także recenzentów !) nie widzi tego zjawiska to inna sprawa . Wogóle to K1 było słabą grą (sterowanie i anemia NIESPOTYKANE) i ja się "głośności" (i (b)dobrych ocen) tego tytułu . Edytowane 12 października 2008 przez Paweł Dziuba Cytuj
.... 2 Opublikowano 12 października 2008 Opublikowano 12 października 2008 KZ2 obsługuje pełną zmianę ustawień dotyczących sterowania. Więc pytania o to, gdzie się co robi, są nie na miejscu. w jedynce tez dalo sie ustawic klawisze jak sie chcialo, ale i tak bylo do du.py, bo nawet jak celowanie ustawilem pod L1 to i tak działało na zasadzie, wciskam - przybliza, a zeby wrocic do normalnego widoku trzeba wcisnac jeszcze raz, do tego za cholere nie moge dopasowac czulosci galek przy celowaniu "do tego za cholere nie moge dopasowac czulosci galek przy celowaniu" - Nie szło o czułość , ale o to że na początku obrotu było wolno , a potem po ok 45stopniach przyśpieszało (czyli uzyskiwało właścią prędkość) - POŁOWA gier (strz. FPP) na konsole cierpi na tą przypadłość (i/lub POWOLNOŚĆ chodzenia/biegania , czy obracania się - patrz BLACK na PS2) , w mniejszym lub większym stopniu ! ; a że 99% ludzi (także recenzentów !) nie widzi tego zjawiska to inna sprawa . Wogóle to K1 było słabą grą (sterowanie i anemia NIESPOTYKANE) i ja się "głośności" (i (b)dobrych ocen) tego tytułu . chodzi o to, ze jak delikatnie rusze galka to celownik sie wleeeeeecze bardziej ja przekrzywie to zapiernicza jak szalony w pare fpp gralem na ps2 i jeszcze wiecej na gc, ale tylko na killzone tak narzekam Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 12 października 2008 Opublikowano 12 października 2008 Wogóle to K1 było słabą grą (sterowanie i anemia NIESPOTYKANE) i ja się "głośności" (i (b)dobrych ocen) tego tytułu . To był zarazem mój 1 fps na konsolach, i to na nim nauczyłem się czegoś chorego ...... grać w szutery na PADZIE . Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.