theGrimReaper669 0 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 (edytowane) http://boardsus.playstation.com/playstatio...ding&page=1 Official Boxart(PAL) Edytowane 4 listopada 2008 przez theGrimReaper669 Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 Może lepiej wstawię ją tutaj: Moim zdaniem, okładka prezentuje się wyśmienicie ^_^ . Lepszej nie mogłem sobie wymarzyć. Cieszy również znak PEGI "18+", ponieważ to znaczy, że Guerilla nie oszczędzała na brutalności. Trzeba jeszcze pamiętać, że okładka w wersji NTSC będzie się różnić od "naszej" - tak jak było z poprzednimi częściami Killzone. Porównanie okładek z poprzednich części: Cytuj
Xymek 62 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 Killzone 2 zrobil ogromny postep przez ostatnie pol roku...chlopaki wiele zmienili...zwlaszcza w warstwie gameplayowej... Czemu beta multi jest opozniona...przede wszystkim z powodu dogrania wszystkich rzeczy zwiazanych z infrastruktura on-line... Okladna...hmm mi sie srednio widzi spodziewalem sie czegos bardziej minimalistycznego... Cytuj
Daffy 10 565 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 Killzone 2 zrobil ogromny postep przez ostatnie pol roku...chlopaki wiele zmienili...zwlaszcza w warstwie gameplayowej... Czemu beta multi jest opozniona...przede wszystkim z powodu dogrania wszystkich rzeczy zwiazanych z infrastruktura on-line... Okladna...hmm mi sie srednio widzi spodziewalem sie czegos bardziej minimalistycznego... K2 robi postęp bo innego wyjścia nie ma.Sony samo rozdmuchało aferę w 2005 roku pokazując taki ,a nie inny render na E3 gadając chwilę potem,że jest to real time.A kilka miesięcy później stwierdzając,że jednak to był render ale pokazujący w pełni jak mogą wyglądać gry na tej generacji.I od tego nie ma ucieczki -miliony $ pompowane w projekt,setki ludzi grzebiących przy projekcie-wszystko po to by gra jak najbardziej odzwierciedlała iteratywny film wojenny s-f. Ja i tak uważam,że K2 w recenzjach zbierze kilka 8/10 i będzie nawet spora grupka ludzi nie zadowolonych.Po prostu niektórzy oczekują po tej grze cudu i gry na miarę FFVII.Ta gra to nie ma być rewolucja w gatunku,a raczej techniczny majstersztyk(grafika,animacja,muzyka) w zabójczym klimacie.Cudów na kiju w gameplayu niech nikt się nie spodziewa. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 Kilka nowych screenów. http://polygamia.pl/galeria-killzone-2-3#more-33309 Cytuj
walek 96 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 Przekozacki jest ten helgastowy snajper! Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 4 listopada 2008 Opublikowano 4 listopada 2008 A w ogule jak to jest ze stronami ?, będą klasy zrównoważone między sobą (w sensie snajper Helghasta - ISA) czy też posiadają unikatowe zdolności których wroga strona nie ma. Cytuj
YETI 10 990 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 klik http://www.ps3site.pl/killzone-2-startuje-publiczna-beta/ Cytuj
Snake_Plissken 911 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Beta trwa tylko do 14 listopada. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Na jakiej zasadzie przyznawane sa kody Killzone 2 Beta ? Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Na jakiej zasadzie przyznawane sa kody Killzone 2 Beta ? Czytać nie potrafimy? Trzeba było ściągnąć KZ2 Theme z PS Store, pomiędzy 17 i 23 października. Teraz jest losowanie z tych, co ściągneli. Dobra wiadomość, dla tych którzy się jeszcze nie dostali (między innymi mnie): Seb Downie potwierdził na forum, że kolejna porcja kodów będzie wysłana dzisiaj w nocy. Sprawdzajcie więc za kilka godzin swoje skrzynki, bo wysyłać będą nowe kody. Cytuj
Fuerte 1 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Kurde przy próbie włączenia KZ2 wyskakuje mi error: "An error occurred during the start operation (80029752)" Może chodzi o to, że ktoś gra w tym momencie? Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Dobra 3 meczyki sprawdzone. Jest grubo- naprawdę. Zacznę od oprawy bo to pewnie interesuje wszystkich najbardziej. Na ekranie dziej się sporo. Raz , że biega do 32 przeciwników- świetnie wymodelowanych trzeba dodać a dwa ze mnogośc wszystkich efektów, sypiący sie tynk, prze(pipi)ane oświetlenie i cudowna animacja "obrywania" nie powodują czkawki. Jest bardzo płynnie. Stałe 30 klatek jak w pysk. Już od pierwszego ruchu naszym żołdakiem możemy to poczuć. Jest masywny, ciężki i czuć że nosi masę kilogramów zbroi na sobie. Efekt oddania tej naturalności jego ruchów jest przewspaniały. Czujemy, że sterujemy kimś "żywym" a nie kolejnym zbitkiem polygonów. Broń wygląda wspaniale, postać przeładowywuje ją wspaniale i wspaniale również dziurawi ona ciała naszych przeciwników. Jak na wszystkich filmikach i doprawdy czuc to wspaniale podczas gry- a trzeba pamiętac że jest to multi, gdzie efekt ten jest z pewnością zubożony w stosunku do singla. Teksturki- tu sprawa dwojaka. Na ekran nałożony jest ziarnisty filtr- coś na wzór Bad Company, z tym że nie aż tak nachalny. Maskuje to tak czy inaczej czasami średnie tekstury. Ale tylko czasami, bo większośc z nich jest kapitalna i naszym oczom ukazuje się świetnie wymodelowane (masaaa polygonów) i naprawdę ładnie oteksturowane środowisko, z cudownym oświetleniem i wspaniałym designem Killzonowego świata. Czujemy ten brud wszystkiego wokoło. Bez dwóch zdań najładniejszy fps na konsole. Sama rozgrywka jest świetna. Takie połączenie Coda z... nie wiem czym;p Postaci poruszają się z podobna prędkością co w Cod4, jest sprint, zoom, jest nawet podobne ustawienie sterowania jak te w Cod4 własnie (maniaków dzieła IW od razu zachęcam do zmiany ustawienia na A....coś tam 2). W przeciwnika trzeba wpakowac podobną ilośc ołowiu (no może troszkę więcej) więc sprytny gracz może na jednym magazynku i 3 przeciwników zdjąć. Grałem póki co 2 rodzaje meczów. W jednym podczas sieki "głos" z góry ustawiał jakieś cele np. utrzymac pewien obszar przed dostaniem się do niego wroga, czy zabic okreslonego przeciwnika itp. drugi mecz z kolei to jak sama nazwa wskazuje Search and Destroy, więc wiadomo o co chodzi. Tak więc- Killzone 2 w multi nie rozczarowuje. Jest super grafika, klasy postaci, zróżnicowane tryby, świetnie zaprojektowane mapy czy superowy dzwięk przy fragu. Widać że rośnie nam experience (na zasadzie Cod4), odblokowywujemy jakieś tam odznaki czy cuś i jest tego naprawdę w cholerę. Życzę aby każdy miał okazję przetestowac nowego Killzone'a. Aha zapomniałem. Bety nie da się dzielić. To znaczy da się ale na zasadzie takiej jak w warhawku. Jeśli ja uruchomie tą betę pierwszy to następna osoba może ją odpalić dopiero po 24 godzinach. Tak więc dzielenie się owa betką nie ma sensu. Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 i to wszystko w 460MB... do konca zycia bedzie mnie to zastanawiac xD Cytuj
Psykoman 187 0 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 wlasnie mam pytanie czy wiele graczy moze grac jednoczesnie na jednej wersji beta ? bo sciagam wlasnie i nie chcialbym sie niemilo zaskoczyc Cytuj
Daffy 10 565 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 beta ma blokadę jak np Warhawk z ps store-dzielić możesz na 5 konsol ale uruchomić już tylko na jednej .Prawdopodobnie tak jak w Warhawk między uruchomieniami na jednej a drugiej konsoli musi minąć 24h-okaże się jutro Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 5 listopada 2008 Opublikowano 5 listopada 2008 Kurde niezła lipa z tą betką (sorki Fuerte, obiecuję że pogram cała noc i już później nie wejdę ) Licze że sony nie da ciała i powysyła wystarczająca ilośc kodów do wszystkich pragnących i aktywnych użytkowników. Wątpię w to (póki co nie załapałem się na żadną betę) abym dostał klucz, więc raz jeszcze dziśki dla Fuerte za wspaniałomyślnośc i możliwośc przetestowania najmocniejszego Exa na Ps3:D hi hi hi Cytuj
jasiumaster 1 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 Jak dalsze wrażenia po dłuższej sesji z Killzonem 2?? Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 Lipa. Znaczy nie mogłem juz dłużej pograć. Wystarczyło że osoba z której profilu była ściągana beta zmieniła hasło dostępu do tego konta i ja juz pograć sobie nie mogłem. Cytuj
-=FEISAR=- 0 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 Pytanko do posiadaczy bety. Jak wrażenia? Jak graficznie wypada? Jest tylko mutli, czy single też można odpalić? Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 (edytowane) Pytanko do posiadaczy bety. Jak wrażenia? Jak graficznie wypada? Jest tylko mutli, czy single też można odpalić? Przecież Jakim pisał wrażenia stronę temu Zacytuję, bo pewnie ciężko jest sprawdzić co ludzie pisali stronę temu: Dobra 3 meczyki sprawdzone. Jest grubo- naprawdę. Zacznę od oprawy bo to pewnie interesuje wszystkich najbardziej. Na ekranie dziej się sporo. Raz , że biega do 32 przeciwników- świetnie wymodelowanych trzeba dodać a dwa ze mnogośc wszystkich efektów, sypiący sie tynk, prze(pipi)ane oświetlenie i cudowna animacja "obrywania" nie powodują czkawki. Jest bardzo płynnie. Stałe 30 klatek jak w pysk. Już od pierwszego ruchu naszym żołdakiem możemy to poczuć. Jest masywny, ciężki i czuć że nosi masę kilogramów zbroi na sobie. Efekt oddania tej naturalności jego ruchów jest przewspaniały. Czujemy, że sterujemy kimś "żywym" a nie kolejnym zbitkiem polygonów. Broń wygląda wspaniale, postać przeładowywuje ją wspaniale i wspaniale również dziurawi ona ciała naszych przeciwników. Jak na wszystkich filmikach i doprawdy czuc to wspaniale podczas gry- a trzeba pamiętac że jest to multi, gdzie efekt ten jest z pewnością zubożony w stosunku do singla. Teksturki- tu sprawa dwojaka. Na ekran nałożony jest ziarnisty filtr- coś na wzór Bad Company, z tym że nie aż tak nachalny. Maskuje to tak czy inaczej czasami średnie tekstury. Ale tylko czasami, bo większośc z nich jest kapitalna i naszym oczom ukazuje się świetnie wymodelowane (masaaa polygonów) i naprawdę ładnie oteksturowane środowisko, z cudownym oświetleniem i wspaniałym designem Killzonowego świata. Czujemy ten brud wszystkiego wokoło. Bez dwóch zdań najładniejszy fps na konsole. Sama rozgrywka jest świetna. Takie połączenie Coda z... nie wiem czym;p Postaci poruszają się z podobna prędkością co w Cod4, jest sprint, zoom, jest nawet podobne ustawienie sterowania jak te w Cod4 własnie (maniaków dzieła IW od razu zachęcam do zmiany ustawienia na A....coś tam 2). W przeciwnika trzeba wpakowac podobną ilośc ołowiu (no może troszkę więcej) więc sprytny gracz może na jednym magazynku i 3 przeciwników zdjąć. Grałem póki co 2 rodzaje meczów. W jednym podczas sieki "głos" z góry ustawiał jakieś cele np. utrzymac pewien obszar przed dostaniem się do niego wroga, czy zabic okreslonego przeciwnika itp. drugi mecz z kolei to jak sama nazwa wskazuje Search and Destroy, więc wiadomo o co chodzi. Tak więc- Killzone 2 w multi nie rozczarowuje. Jest super grafika, klasy postaci, zróżnicowane tryby, świetnie zaprojektowane mapy czy superowy dzwięk przy fragu. Widać że rośnie nam experience (na zasadzie Cod4), odblokowywujemy jakieś tam odznaki czy cuś i jest tego naprawdę w cholerę. Życzę aby każdy miał okazję przetestowac nowego Killzone'a. Aha zapomniałem. Bety nie da się dzielić. To znaczy da się ale na zasadzie takiej jak w warhawku. Jeśli ja uruchomie tą betę pierwszy to następna osoba może ją odpalić dopiero po 24 godzinach. Tak więc dzielenie się owa betką nie ma sensu. Edytowane 6 listopada 2008 przez Jacobss Cytuj
Daffy 10 565 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 (edytowane) mnie poraża silnik graficzny tej gry i technologia-beta podobno prezentuje się rewelacyjnie-genialne oświetlenie,animacja i tekstury ziemi itp i waży 450mb!!.Niesamowite,że takiej jakości środowisko upchnięto w tylu megabajtach.Dla przykładu betka Res2 ważyła 2gb ,a Hideo potrzebował dwuwarstwowego bluraya by upchnąć tekstury MGS4 Edytowane 6 listopada 2008 przez Ficuś Cytuj
albz74 0 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 mnie poraża silnik graficzny tej gry i technologia-beta podobno prezentuje się rewelacyjnie-genialne oświetlenie,animacja i tekstury ziemi itp i waży 450mb!!.Niesamowite,że takiej jakości środowisko upchnięto w tylu megabajtach.Dla przykładu betka Res2 ważyła 2gb ,a Hideo potrzebował dwuwarstwowego bluraya by upchnąć tekstury MGS4 W KZ większość rzeczy, która np w Resi2 była przeliczona wcześniej (typu cienie etc.) , jest generowana w locie. Cytuj
SM1 25 Opublikowano 6 listopada 2008 Opublikowano 6 listopada 2008 Pograłem chwilę… jak dla mnie widać że to beta, jedne tekstury lepsze inne gorsze, jeżeli ktoś jest mocno napalony i spodziewa się fajerwerków graficznych w becie to lepiej aby klucza nie otrzymał. Inna spraw, jeżeli beta tak wygląda to o produkt finalny jestem spokojny:) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.