Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 Oj odwalcie sie od Jakubssa , Jedyny typ tutaj co jeszcze rozumie "z sensem" i odpowie na wasze pytania, unikajac zbednych "rozmyslen" (jak np z demem czy polonizacja KZ2) . A ty Dzejdzej nie dawaj sie tak podpuszczac, jaja sobie robia . Moc PS3 jest niesamowita - ze az nie chce mi sie poprawiac brak polskich znakow ..... . Cytuj
mr.Zajac 35 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 Przegląd broni dostępnych w Becie : Weapons Cytuj
triboy 979 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 Nie wiecie może, czy statsy z bety przechodzą do pełnej wersji, czy zostaną wyzerowane? Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 A jak myslisz? Logiczne chyba, że wszystko zostanie wyzerowane. Cytuj
triboy 979 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 Widocznie nie takie logiczne, skoro się zapytałem... Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 Jakbyś mocniej pomyślał, doszedł byś do wniosku że to niesprawiedliwie by było, aby gracze, którzy dostali betę (a jest to bardzo mały odsetek) przy premierze gry zaczynali z za(pipi)istymi statystykami w porównaniu z graczami, którzy grę dopiero zaczynają. Dwa kod gry pewnie jeszcze się trochę zmieni i nie wiem czy możliwe by było w ogóle przeniesienie takich statystyk (chociaż pewnie dąło by radę). Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 Developer Seb Downie powiedział, że przeniesienie statsów jest fizycznie niemożliwe, ze względu na kod . Poza tym, tak jak napisałeś, dochodzi fakt niesprawiedliwości. Beta testy są nie po to, aby czerpać z nich rozrywkę, ale po to, żeby dawać feedback. Cytuj
triboy 979 Opublikowano 26 listopada 2008 Opublikowano 26 listopada 2008 (edytowane) Skoro sam przyznajesz, że jest to możliwe, to dziwię się, że tak zareagowałeś na moje pytanie. Ci co otrzymali betę i tak będą mieli przewagę nad nowymi użytkownikami (rozeznanie planszy, broni), więc z tymi statystykami, moim zdaniem, to nie jest takie oczywiste. PS. Spoko Jacobss, pisałem po Tobie. Edytowane 26 listopada 2008 przez triboy17@o2.pl Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 29 listopada 2008 Opublikowano 29 listopada 2008 (edytowane) okładka grudniowego numeru GamaReactora ,w którym ma pojawić się 10stronnicowa zapowiedź Killzone2... Co to za super jednostka na okładce?wyglądają jak Frogsi z MGS4,a może to 3 rasa.... btw.znany jest w uniwersum ten symbol na hełmie? Edytowane 29 listopada 2008 przez Ficuś Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 29 listopada 2008 Opublikowano 29 listopada 2008 IMO to jakieś nowe jednostki helghastów. Cytuj
jaca71 4 Opublikowano 29 listopada 2008 Opublikowano 29 listopada 2008 na gamersyde sa nowe filmy pokazujace wszystkie klasy,najlepsze jakie do tej pory widzialem,goscie grac potrafia,w skrocie-rzeznia Cytuj
kazuya1994 0 Opublikowano 29 listopada 2008 Opublikowano 29 listopada 2008 Kumpel z listy dał możliwość pobrania bet KZ2.Pobrałem,zainstalowałem i włączam i wyskakuje błąd This contet cannot be accessed on your account.(80029513) co mam robić ? Cytuj
Kwapi 1 Opublikowano 29 listopada 2008 Opublikowano 29 listopada 2008 cos jak Warhawk. 24h po zagraniu kumpla możesz dopiero zagrać. Cytuj
triboy 979 Opublikowano 29 listopada 2008 Opublikowano 29 listopada 2008 Chyba musisz obejść się smakiem... Temat był już poruszany. Kod jest przypisany do konta użytkownika, który go otrzymał. Cytuj
walek 96 Opublikowano 29 listopada 2008 Opublikowano 29 listopada 2008 (edytowane) okładka grudniowego numeru GamaReactora ,w którym ma pojawić się 10stronnicowa zapowiedź Killzone2... Co to za super jednostka na okładce?wyglądają jak Frogsi z MGS4,a może to 3 rasa.... btw.znany jest w uniwersum ten symbol na hełmie? Oczywiscie, ze tak! Obejrzyj sobie filimk na gamersyde "spectator mode": http://gamersyde.com/stream_9580_en.html Zatrzymaj sie na 49 sekundzie, spojrz w gore ekranu. Nad dwoma pilarami znajduja sie 4 symbole. Ten pierwszy od lewej strony, to wlasnie symbol na helmie, nowej helgastowej jednostki. Widzieliscie w akcji scout'a? wymiatankoo edit: ta postac widac rowniez na trailerze (tez 49 sek) http://www.gametrailers.com/player/42077.html Edytowane 29 listopada 2008 przez walek Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 30 listopada 2008 Opublikowano 30 listopada 2008 A widzieliście to? http://www.gamersyde.com/news_7366_en.html Prezentacja wszystkich klas postaci. Co do rozgrywki to się nie wypowiadam póki nie zagram, ale graficznie ten tytuł poraża! Dla tej gry trzeba będzie zmienić system oceniania, grafika 11/10 Cytuj
Shakeawake 5 Opublikowano 1 grudnia 2008 Opublikowano 1 grudnia 2008 Killzone 2 environments: "not just grey urban wasteland" http://www.psu.com/Killzone-2-environments...a0005551-p0.php Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 1 grudnia 2008 Opublikowano 1 grudnia 2008 To było do przewidzenia . Podczas targów E3 2007, Seb Downie powiedział, że nie wyklucza śniegu, a to znaczy, że prawdopodobnie są na Helghanie góry. Widzieliśmy również na ostatnim trailerze jakieś pustkowia... na pewno miejscami planeta jest jałowa. Mnie bardziej interesuje, jak, kiedy i skąd wyjdzie trzecia rasa (z podziemi? ). Trzecia rasa to ogromny spojler, która ma stanowić ogromny zwrot akcji, więc Sony/Guerilla starają się nic na ten temat nie mówić. Z tego co wiem, byli już źli na to, że informacja o trzeciej rasie w ogóle wypłynęła... miała to być tajemnica. Ludzie spekulują, że trzecia rasa będzie tak potężna, że ISA i Helghaści się zjednoczą przeciwko nim. Na pewno trzecia rasa będzie przeciwko Helghastom. Dlaczego? Dlatego, że zajęli ich ojczystą planetę (Helghan nie jest planetą Helghastów - oni pochodzą z ziemi, bo to ludzie, przerobieni pod wodzą Scolara Visariego). ISA to też pewnie będą dla nich wrogowie, bo w końcu to najeźdźcy. I tak ostanie dumanie - myślicie, że Sev (nasz bohater w KZ2 - notabene, szkoda że to nie jest Jan Templar, jak w jedynce) będzie wstanie wygryźć Marcusa Phoenixa ze szczytu największych badassów? Bo np. taki Nathan Hale, to przy nim zwykłe chucherko ^_^ Dla mnie w grach zawsze było ważne, czy bohater posiada niezły słownik i co może zrobić swoją siłą. Cytuj
Shakeawake 5 Opublikowano 3 grudnia 2008 Opublikowano 3 grudnia 2008 Killzone 2 on G4TV’s X-Play Tomorrow http://blog.us.playstation.com/2008/12/03/...-play-tomorrow/ Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 3 grudnia 2008 Opublikowano 3 grudnia 2008 (edytowane) No to się rozumie, samo przez siebie . Przypominam, że jutro kończy się embargo, więc serwisy zaczną jechać z single-playerem. W dodatku, Guerilla ma jutro ogłosić "bombę" związaną z KZ2. Coś niesamowitego... ^_^ Edytowane 3 grudnia 2008 przez Jacobss Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 3 grudnia 2008 Opublikowano 3 grudnia 2008 Ja dzisiaj cały dzien katuję betkę multiplayer. Ta gra wsysa jak odkurzacz. To niesamowite, ale ostatnio żadna gra mnie nie przykuła tak do konsoli jak właśnie ta beta. Aż boję się co to będzie z pełną wersją gry. Po 3 godzinnym szpilaniu w ową betkę przesiadłem się na sekundę na Resi 2. Już nie kwestionuję fajności jednego multi i drugiego- kwestia gustu, jednak różnica klas pod względem oprawy i klimatu jest wręcz kolosalna. Ta gra w multi jest chyba lepsza od COD4!! Levelowanie skopiowane z Coda. Podczas meczu jak już wcześniej wspomniałem mamy kilka trybów (oczywiście można dobrowolnie ustawić, jak kto chce) podczas których różne rzeczy są punktowane. Ot znaleźć dyktafon z nagranie i przetransportowac go na inne miejsce, podłożyć/ usunąć ładunki na wybranym celu, zabić określonego gracza czy też czysty deathmach. Co ciekawe zdobywamy tutaj ribbony na modłę Resistance. Dla przykładu gdy zacznie się tryb Deathmaczowy, gdzie punkty podwójnie się liczą za zabicie przeciwnika to jeżeli zabijemy minimum 10% z wszystkich zabitych podczas teo trybu dostajemy ribbona pod koniecz meczu. Za zdobycie 10 takich ribbonów dostajemy medal i teraz każde zabójstwo w tym trybie nie będzie się liczyło podwójnie a potrójnie. Tak więc mając już ten medalik i zaczynając zwykły team deathmach każde moje zabójstwo liczy się za 3 pkt. Za wygrany mecz drużyna otrzymuje mnoznik x1.5, czyli zabijając 20 typa- dostajemy 60 punktów razy 1x5 daje nam to 90pkt. A trzeba dodać że początkowe levele idą dośc szybko i takie 90pkt może nam spokojnie zapełnic cały albo przynajmniej 2/3 paska. Dobra zmykam. Za dużo gier, za mało czasu:/ Cytuj
karol885 0 Opublikowano 3 grudnia 2008 Opublikowano 3 grudnia 2008 Potwierdzam. Wielki szacunek Dla GG. Posiadam COD4, COD5, Res1 i res2 a gram w BETE Kz2. Mimo ze nie bedzie sie to liczyc, mimo ze nie ma klanowek, mimo ze jest garstka graczy w porownaniu z COD5 i mimo ze jest tylko 3 mapy. Gra jest NIESAMOWITA, tytó rajcuje mnie tak bardzo ze po premierze KZ2 nie kupie chyba przez caly 2009r zadnego FPS. Gra bije wszystko co do tej pory posiadam w swojej kolekcji (a posiadam bardzo duzo). Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 3 grudnia 2008 Opublikowano 3 grudnia 2008 (edytowane) Jeżeli Welna tak opisuje bete, to musi byc naprawdę dobrze. Welna jest jakaś najbardziej skillowa broń, taki numer jeden jak karabin w R1 czy "marek" w R2. Ogólnie nie mogę się doczekać jutrzejszego dnia Tego chyba jeszcze nie było więcej http://www.ps3site.pl/killzone-na-pc/ Edytowane 3 grudnia 2008 przez YETI Cytuj
karol885 0 Opublikowano 3 grudnia 2008 Opublikowano 3 grudnia 2008 Jeżeli Welna tak opisuje bete, to musi byc naprawdę dobrze? Welna jest jakaś najbardziej skillowa broń, taki numer jeden jak karabin w R1 czy "marek" w R2. Ogólnie nie mogę się doczekać jutrzejszego dnia Skillowa bron, hmm duzo jest, wlasciwie kazdy karabin, Zreszta balans jest tak fajny ze kazda bron w odpowiedniej sytuacji jest bardziej skuteczna a w innej mniej. Te 3 plansze sa tak zrobione ze jest miejsce dla snajpera(walka z dystansu), dla goscia z karabinem(poldystans) i dla shootguna w walce na malej przestrzeni. Kazda klasa jest dobra w odpowiedniej sytuacji a slaba w innej. Takze balans jest generalnie bardzo dobry. Najgorsi sa kamikazzzze z wyrzutnia rakiet, najczesciej zabijajac kogos zabijaja tez samych siebie (debilizm straszny no ale coz). Gra jest bardzo fajnie wywazona, z tym ze dzisiaj byly straszne lagi (moze tylko u mnie) no ale to prawo bety ,a ze ona prawdopodobnie sie zaraz skonczy (ustepujac hmm demu?), jestem skory to wybaczyc. Zmienil bym tylko 2 rzeczy w klawiszach. Wcisniecie celownika nie powinno powodowc tego ze on " zostaje" i trzeba nacisnac jeszcze raz zeby "zszedl" natomiast kucanie odwrotnie, raz nacisnac kuca drugi raz wstaje, a nie przytrzymywac. No ale to drobne ryski Cytuj
FLooK 1 Opublikowano 3 grudnia 2008 Opublikowano 3 grudnia 2008 Czyli nie ma takiego przegięcia jak z granatnikami w KZ1? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.