Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
karol885, fajnych masz kolegów, też tak chce :D.

 

 

Oczywiscie nie mozna ryzykowac i trzeba odpiac konsole od netu smile.gif przynajmniej singla bede mial czas skonczyc ,a od dnia premiery tylko MULTI

 

Zrobisz błąd, jeżeli singla po dwóch dniach olejesz :P. IMO główny power graficzny itd. to single. Wiadomo multi super itede, ale mimo wszystko - 4 lata pracowali nad tą kampanią, będzie niesamowicie epicka.

 

 

Po mniej wiecej 35h grania w singla ( z 2 moze 3 razy przejde) juz pozostanie tylko multi :)

 

Opublikowano

Gra pozamiata :) Z resztą już od pierwszej części seria ta charakteryzuje się ponadczasową grafiką więc nie dziwi mnie fakt że podobnie jest i w tym przypadku :).

A sama grę zapewne zakupie w dzien premiery :)

Opublikowano (edytowane)
Tej grze brakuje tylko jednego ,ostrych jak żyleta tekstur .

 

Wydaje mi sie, ze tej grze (mimo ze to absolutny masterpiece) brakuje jeszcze pare elemntow, ktore moga byc bez problemu poprawione. Wszyscy zachwyacaja sie animacja "umierania", ale jesli chodzi o bieganie, przyklejanie sie do scian, to wyglada to srednio. CoD4 w tym elemencie wygrywa. Nastepna drazniaca kwestia (mnie to naprawde drazni), to komentowanie naszych poczynan przez naszcyh kamradow: "nice shooting, great shot, cover"... i tak co 5 sekund! Wez stary bron, i strzelaja w Helgastow,a nie wdajesz sie w glupie gadki! Natomiast ci, tez nie grzesza gadulstwem podczas walki: "This is Visari planet, you can't win!", i biegnie taki desperat w naszym kierunku z kosa... W jedynce te wydzieranie sie przez maske, w dalszej czesci gry irytowalo. Ale... palacy sie zywcem Helghast, oraz te jego bolesne jeki, naprawde przerazaja.

 

Do czego moglbym sie jeszcze przyczepic? Chyba do dlugosc gry (6 chapterow w 4 godz.!? :o )

 

BTW:Naprawde wierzylem, ze w KZ2 zobaczymy po raz pierwszy dziury po kulach. Tak bardzo chcialbym zobaczyc zniszczony uniform Helghasta czy zolnierza ISA. :)

 

Ps. Wiecie co mnie ucieszylo? Pudla kartonowe (pustynna lokacja). Mozna je zniszczyc, stapajac na nie :D

 

Gamersyde z rozkazu SONY usunal wszystkie gameplaye, ktore wczoraj byly udostepnione.

he he he zdazylem! Ciezko bylo z transferem, ale dalo rade.

Edytowane przez walek
Opublikowano (edytowane)
Gamersyde z rozkazu SONY usunal wszystkie gameplaye, ktore wczoraj byly udostepnione.

Bez sensu, najpierw robia wielkie halo o 4 grudnia, niby koniec ciszy zwiazanej z gameplayem z Killzone 2, a teraz nie wiadomo dlaczgo kaza usuwac filmiki. :)

Pewnie serwisy ktore nie wykupily jakies autoryzacji nie maja prawa na zamieszczanie filmimow z gameplayu. :lol:

 

Sami strzelaja sobie gola bo ograniczaja promocje gry, a pozniej wychodzi takie cos jak z MGS4 i gra nie osiaga zbyt dobrych wynikow sprzedazy - do tego to Demo wydane kilka miesiecy po premierze. :lol:

Edytowane przez saptis
Opublikowano (edytowane)
Wydaje mi sie, ze tej grze (mimo ze to absolutny masterpiece) brakuje jeszcze pare elemntow, ktore moga byc bez problemu poprawione. Wszyscy zachwyacaja sie animacja "umierania", ale jesli chodzi o bieganie, przyklejanie sie do scian, to wyglada to srednio. CoD4 w tym elemencie wygrywa. Nastepna drazniaca kwestia (mnie to naprawde drazni), to komentowanie naszych poczynan przez naszcyh kamradow: "nice shooting, great shot, cover"... i tak co 5 sekund! Wez stary bron, i strzelaja w Helgastow,a nie wdajesz sie w glupie gadki! Natomiast ci, tez nie grzesza gadulstwem podczas walki: "This is Visari planet, you can't win!", i biegnie taki desperat w naszym kierunku z kosa... W jedynce te wydzieranie sie przez maske, w dalszej czesci gry irytowalo. Ale... palacy sie zywcem Helghast, oraz te jego bolesne jeki, naprawde przerazaja.

Zamiast narzekać, dowiedziałbyś się najpierw na oficjalnym forum paru ważnych informacji. Nie dziw się, że potem usuwają filmiki ze stron, jak tą wersję i tak mieli zobaczyć dziennikarze, a nie ty :). Wszystko, co zostanie poprawione, podałem dwie (?) strony wcześniej. Trzeba się trochę rozejrzeć...

 

Do czego moglbym sie jeszcze przyczepic? Chyba do dlugosc gry (6 chapterow w 4 godz.!? ohmy.gif )

 

Raz, że easy, a dwa, przypominam, że GOW 1 i COD4 dało się skończyć w jedno popołudnie...

 

Sama gra ma 11 chapterów.

 

Gamersyde z rozkazu SONY usunal wszystkie gameplaye, ktore wczoraj byly udostepnione.

Bez sensu, najpierw robia wielkie halo o 4 grudnia, niby koniec ciszy zwiazanej z gameplayem z Killzone 2, a teraz nie wiadomo dlaczgo kaza usuwac filmiki. :)

Pewnie serwisy ktore nie wykupily jakies autoryzacji nie maja prawa na zamieszczanie filmimow z gameplayu. :lol:

 

Sami strzelaja sobie gola bo ograniczaja promocje gry, a pozniej wychodzi takie cos jak z MGS4 i gra nie osiaga zbyt dobrych wynikow sprzedazy - do tego to Demo wydane kilka miesiecy po premierze. :lol:

Widocznie gamersyde jak mówisz, nie ma autoryzacji.

 

A kampania reklamowa to coś innego, niż jakiś marny serwis z filmikami.

 

IMO MGS4 miał słabą kampanię reklamową, a nie mało filmików czy coś. ;)

 

Mam pytanie do obeznanych z tematem: czy w KZ2 bedzie split screen?

NIE. Nie będzie żadnego COOPA, nad czym dużo fanów ubolewa. Może kiedyś dojdzie w formie patcha (GG nie wyklucza), jeżeli będzie zapotrzebowanie.

 

Co do filmików - dobrze, że mam wszystkie na PS3 w 720p i formacie MP4 :D.

Edytowane przez Jacobss
Opublikowano
K2 ukaże się w polskiej wersję językowej razem z dubbingiem. Z tego co wiadomo, dubbing brzmi naprawdę fachowo.

Prawdopodobnie InFamous także będzie lokalizowany przez studio, które odpowiada za polską wersję K2.

 

Info z N+.

No no oby kur@# i inne słowa nie wycięli w czasie dubbingowania to soczyste przekleństwa muszą być w tej grze

Opublikowano

Jak wiemy wspomniany wyżej serwis lubi troche "namieszać" (żeby nie mówić pozmyślać) ale jeżeli to prawda to jestem pod wrażeniem ... :) Skoro KZ2 tyle wykorzystuje to ile bedzie wykorzystywac GoW3,HS ?

Co do polonizacji gry to bardzo miła niespodzianka tylko żeby nie okazało się że zamiast typowego "kur*a" dostaniemy "kurcze" ;)

Opublikowano

Gadka szmatka ;)

 

Co do pełnej lokalizacji to sam nie wiem czy się cieszyć czy wręcz przeciwnie... z doświadczenia wiem, że dubbing w polskich wersjach gier wypada zazwyczaj tragicznie, a w najlepszym wypadku znośnie (KZ:L na PSP). BD pozwoli na pewno na zawarcie także angielskiego jezyka na płycie, ale pewnie będzie tak jak w większości przypadków.

Opublikowano (edytowane)

No i pojawily sie nowe filmiki (nowe lokacje tez). Zawczasu ostrzegam, ze jest sporo spoilerow: http://translate.google.com/translate?hl=e...cial%26hs%3D78m

 

Olejcie linki HD, nie dzialaja. Mozecie ogladac filmiki na page1,2,3 (streaming). Ostatnia strone sobie darujcie, bo to juz widzielismy na gamersyde, czy gametrailers.

 

Ps. Te pierwsze video, mimo ze w jakosci SD, to po prostu poezjaaaaa. Cudowny krajobraz.... Normalnie Diunaa :)

 

Edit: linki Hd dzialaja, jak sie pojawi:

The page you requested was too large to translate.

Please choose from the following:

Wcisnijcie "see original page", automatycznie zacznie wam sciagac Edytowane przez walek
Opublikowano

Kurcze niesamowicie to wygląda-zobaczyłem sobie tylko filmik z Diuną i jestem po prostu pod wrażeniem.Resztę filmików olałem bo boję się o mocne spoilery(już w tym z tej piaszczystej lokazji na samym początku jest spoiler-ujawniona nowa postać w drużynie).

 

Niech Sony zrobi wielką kampanię reklamową i ta gra sprzeda się w niesamowitym nakładzie-ludzie to będą kupować choćby dla samej grafiki

Opublikowano
Killzone 2 wykorzystuje 60% SPU

 

Ja wiem ze moze serwis nie najwyzszych lotow, ale jesli to prawda to az boje sie pomyslec o GoW3

Czytalem to juz w niejednym serwisie, wiec cos w tym jest. :)

 

Jesli chodzi o polski dubbing to w sumie jestem dobrej mysli, w Killzone Liberation byl calkiem dobry, oby w KZ2 bylo ostro, bez dziecinady zeby teksty pasowaly do gry, a nie byly jak w jakies bajeczce dla dzieci. :)

Opublikowano

Wiem, że to głupio zabrzmi, ale gdy słyszę o polskim dubbingu, to na myśl przychodzi mi ''super'' dubbing do filmu ''Bethoven'' i ''idealnie'' dopasowany głos Michaela Jordana w ''Space Jam''. Wiem, średniowieczne, zacofane myślenie...

Opublikowano
Wiem, że to głupio zabrzmi, ale gdy słyszę o polskim dubbingu, to na myśl przychodzi mi ''super'' dubbing do filmu ''Bethoven'' i ''idealnie'' dopasowany głos Michaela Jordana w ''Space Jam''. Wiem, średniowieczne, zacofane myślenie...

Nic z tyh rzeczy, ja Cie doskonale rozumiem i mam podobne podejscie do dubbingu. Polacy robia najlepszy dubbing jesli chodzi o bajki. Ale nie wyobrazalbym sobie ogladac matrixa z glosem Bogusia Lindy w roli Morfeusza. Tyle jesli chodzi o segment filmowy, natomiast wracajac do gier to rowniez wole wersje lokalizacji kinowej (tylko napisy). Jedyny raz kiedy bylem pod ogromnym wrazeniem dubbingu w grze to bylo przy okazji Baldurs Gate II Shadow of Amn. Fronczewski wypadl genialnie,

 

Opublikowano
Killzone 2 wykorzystuje 60% SPU

 

Ja wiem ze moze serwis nie najwyzszych lotow, ale jesli to prawda to az boje sie pomyslec o GoW3

 

Hmmm ta zabawa w wykorzystywanie przez Killzona mocy Cella powoli robi się już nudna. Jeszcze nie dawno wykorzystywał 75%. ( http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=41652 ).

 

Często po prostu jest to wina złej interpretacji słów developerów przez redaktorów danych portali. Programista powie, że gra wykorzystuje 9 rdzeni z 10 a ktoś przetłumaczy to, że ta gra wykorzystuje 90% mocy co oczywiście prawdą nie musi być.

Opublikowano

Bogusław Linda mógłby być dobry...ale może od razu powinni uderzyć do Pasikowskiego żeby im dialogi napisał :)))

"a kto umarł ...ten nie żyje.."

"Frantz dlaczego(Olo)...-w imię zasad..sku..wysynu(Frantz)"

przykładowo-...ale dlaczego ich zabiliśmy?...bo to źli Healghaści byli...:)

Opublikowano

Lepiej by odpowiedzieli czym zatem jest pełna moc jeśli nie mają możliwości jej wykorzystania? W końcu to takie proste

-hej użyjmy 100 mocy

-ok

Czym jest zatem optymalizacja, czy na podstawie "optymalizacji" można stwierdzić ile jeszcze zostało potencjału w optymalizacji? To trochę jak wróżenie z fusów? Kwestia jest bardziej zawiła i martwi mnie to, że od tylu lat czynnej służby u boku początkowo pc a potem konsol żaden portal/forumowicz nie opisał tego zagadnienia, które jest chyba najważniejszym w branży gier.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...