adi 189 Opublikowano 10 stycznia 2009 Opublikowano 10 stycznia 2009 Wymien mi prosze gry ktore posiadaja ten sam poziom graficzy lub wyzszy, bo ja jakos nie widzialem raczej takiej gry Napisze Ci pewnie Crysis na komputerze za 4tyś lub coś w tym stylu Co bym nie napisał to zaraz bedą komenty typu "chyba slepy jesteś" ,więc sobie odpuszcze A Crysis w chwili obecnej żeby ładnie wygladał naprawdę nie wymaga kompa za 4000 pln. Poza tym ludzie mili , przecież ja nie mówię że ta gra ma przecietna grafikę ani nawet że tylko dobrą ( niech bym tylko spróbował, co ? )tylko bardzo dobra a mimo to juz co poniektórzy krzywo na to patrzą- dystans moi drodzy, dystans sie liczy Cytuj
saptis 620 Opublikowano 10 stycznia 2009 Opublikowano 10 stycznia 2009 (edytowane) Jacobss - 5 miesiecy temu..... Ja pamietam - ciekawe, ze ty wiesz, wazne zebys sam pamietal co piszesz teraz i po premierze Killzone 2 (nie wspomne o Home). Bedzie smiesznie jak po premierze gry osoby marudzace beda sie zagrywac tak, ze nie beda chcialy odejsc od konsoli i nawet sie do tego nie przyznaja. Znacie konkretne sklepy w Polsce w ktorych mozna juz zlozyc zamowienie na Killzone 2 ? Edytowane 10 stycznia 2009 przez saptis Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 10 stycznia 2009 Opublikowano 10 stycznia 2009 WTF - Ludzie a wam co od**** ? . Blagam tylko ni znizajcie sie wszyscy do poziomu forum GameTrailers ....... . Przede wszystkim - tez nie rozumiem jakie niby tytuly moga byc w tej chwili ladniejsze od KZ2 - przewaznie czlowiek mysli wtedy o oswietleniu ewentualnie cieniowaniu - ale Chryste, to ze ktos dal jakies duperele na texture ew inny obiekt w grze (przyjmijmy ze taki FC2) od razu oznacza ze jest lepzy graficznie !? - no nie badzmy absurdalni ! . Kolejna kwestia - Jeszcze KILKA dni temu wszyscy tu sie zazekali ze NIE MA hypu na KZ2 - ze to po prostu solidny tytul thats all ... - WTF ja sie pytam ??, Przestancie slowem - pieprzyc glupoty bo az czytac nie daje rady !! (serio zupelnie jakbysmy cofneli sie pare lat do tylu !). Niech ludzie (pipi)a sobie co chca, ale wykazalby sie ktos tu wieksza inteligencja i normalnie oznajmil swoje odmienne zdanie wzgledem osob, ktore tylko pisza swoja osobista krytyke, wzgledem KZ2 ?. JUST SHUT UP, jak komus ma zamiar rosnac cisnienie to niech lepiej wyjdzie i oszczedzi zawiesin serwera (po raz n-ty), zeby bylo jasne - wiem ze jeszcze nikomu tu sie nic nie dzieje - ale tak na przyszlosc, lepiej SPASUJCIE, do premiery gry jeszcze troche .... . Boze zeby tak sie jeszcze zanizac.... . Cytuj
davidkoz 0 Opublikowano 10 stycznia 2009 Opublikowano 10 stycznia 2009 Temat ma już ponad 3tys odpowiedzi, gra jeszcze nie wyszła, a każdy mądrzejszy od mądrzejszego. Czytam to i widać właśnie, że jak ktoś tam napisał, co nie którzy cofnęli się o parę lat do tyłu. Sami znawcy gatunku i kursanci grafiki. Weźcie się klepnijcie i oblejcie zimną wodą i zostawcie grę do jej premiery, bo w tedy się okaże jaka jest naprawdę. Tyle Ave Cytuj
Texz 670 Opublikowano 10 stycznia 2009 Opublikowano 10 stycznia 2009 (edytowane) W sumie info (niepotwierdzone) z forum, ale dość ciekawe. Demo, które ma sie pojawić w EU w niedalekiej przyszłości, ma zawierać pierwszą planszę single i kilka map multi. ź: http://boardsus.playstation.com/playstatio...id=95586#M95586 Edytowane 10 stycznia 2009 przez t3xz Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 10 stycznia 2009 Opublikowano 10 stycznia 2009 dokładamy do hypowego pieca(z neogaf) http://www.neogaf.com/forum/showthread.php...=1#post14317475 KZ2 talk starts at 1 hour 15 as I mentioned above. Listen to it lol. Some of the bigger (by bigger I mean positively juicy) quotes from the discussion. "Every expectation I had of this game, was blown away. It's that good. Awesome from beginning to end." "They polished the hell out of the game the last couple of months" "It's crazy that this is on a console. There were several times I said out loud, Holy shit!" "Soundtrack is phenomenal" "Even from a technical standpoint. I've never seen a game look this good on a console." "Come to think of it, I don't really have a proper complaint about this game" "I love Call of Duty 4. And like I said, that's the one that many people use as the litmus test against other fps. I would take Killzone 2 over COD4 any day of the week." "I was just in awe of the game" "This is the one that's going to set the bar for every console [technical standpoint]" "No game is for everyone, but If you were on the fence about pre-ordering this game. Get off the fence and pre-order it. It's that good. It's not hype. It exceeds every expectation I had, and that's the truth." Cytuj
Scorp1on 8 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 Ciekawi mnie zdanie po premierze tych osob ktory obejrzeli kazdy trailer, gif, preview czy przeczytali takie texty tylko NEXGEN is NOW, The best game of 2009,itp Bo jak patrzycie te gify widzicie palace sie zaslony, czyszczenie broni czy melee w twarz. Przyjdzie gra to wiekszosc smaczkow bedziecie znali i wrazenie zrobily na was tylko wtedy gdy je 1 raz zobaczyliscie. Niektorzy sie za bardzo napalili - a takie cos potem oznacza ze gra bedzie fajna przez pierwsze godziny, nikt nie bedzie zwracal na smaczki jak te wyzej wymienilem. NA FiLMIKACH WSZYSTKO WYGLADA FAJNIE POCZEKAJCIE AZ SAMI ZAGRACIE bo sie rozczarujecie jak np. trailer jakiegos filmu czy w moim przypadku GTA4 (w sumie tam bylo malo filmikow ale same 3 poprzednie czesci podniosly poprzeczke ale 4 sie juz nie udalo sprostac. Mozna powiedziec ze obnizyla Cytuj
andrij19 6 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 wiecie czy w killzone 2 bedzie split/co-op na jednej konsoli? Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 wiecie czy w killzone 2 bedzie split/co-op na jednej konsoli? nie będzie,może dodają w patchu po premierze ale raczej bardzo,bardzo małe szanse(tak pisał Seb) Cytuj
andrij19 6 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 kazda wspolczesna gra daje co-op na jednej konsoli badz split np.resistance 2,call of duty world at war,gears of war.tutaj tez powinien byc. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 kazda wspolczesna gra daje co-op na jednej konsoli badz split np.resistance 2,call of duty world at war,gears of war.tutaj tez powinien byc. 1-to że wymieniłeś te gry które to mają to chwała im za to ale nie każda współczesna gra daje co-op lub split screen na jednej konsoli-ba 98% tytułów jest tego pozbawione 2-widocznie uznali,że dla co-opu na splicie na jednej konsoli musieli by za bardzo ciąć oprawę graficzną by wszystko chodziło płynnie więc ostatecznie wypadł ten pomysł Cytuj
Sobies 173 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 Wiadomo coś odnośnie EK - czy wogóle taka "dotrze" do Polski ? Cytuj
lestat666 0 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 (edytowane) Slyszalem, ze warto ten temat poczytac co by sobie humor poprawic Postanowilem troszke sie jednak udzieli. KZ2 - no coz falgowy tytul Sony, 5 lat prac GG wiec nie dziwi fakt, ze fani marki PlayStation sie tak tym tytulem "jaraja", ale obiektywnie musze stwierdzic, ze KZ2 nie jest niczym wyjatkowym, poprostu solidny tytul, w solidnej oprawie. Mam nadzieje, ze nie skonczy tak jak czesc pierwsza ( btw. OPSM dal KZ1 4/5, KZ2 ocenil na 5/5). Widzialem sporo materialow z tej gry, na plus jest przedewszystkim ciezki klimat wylewajacy sie z TV, brud, smierc, ogolna brutalnosc. Gra napewno dobra, ale czy zaslugujaca na taki hype ?! Brak tu wyrobionej marki, jak w przypadku np. Halo (tylko prosze bez porownan do H3, bo to wszystko czyni Halo jeszcze bardziej kultowym produktem - gra juz poltora-roczna porownywana do flagowego produktu konkurencji, ktory sie jeszcze nie pojawil ). Ogolnie radzilbym wszystkim odetchnac i poczekac do czasu, az polozycie swoje lapki na tej grze, bo ocena czego kolowiek po becie, obrazkach, screenach czy gif'ach moze byc troszke mylaca. Biorac pod uwage jak nierowny poziom prezentuja materialy dostepne w sieci. Sa obrazki na ktorych KZ2 wyglada bajecznie, sa tez takie gdzie wyglada poprostu slabo! btw. mam nadzieje, ze HIV ( bo slyszalem, ze to on bedzie recenzowal KZ2) nie ulegnie presji i oceni gre uczciwie, czyli ocena 10 nie powinna sie pojawic, dlaczego ?! Bo gra nie jest niczym nowym (wiem wiem, mozna to zarzucic praktycznie kazdej grze), nie wnosi nic nowego do gatunku, nie jest wyrobiona marka, uczciwie trzeba sobie powiedziec, ze jest poprostu kolejny FPS, z tym, ze wygladajacy bardzo efektownie, ale jednak nie robi on wielkiego wrazenia, nie dzis, kiedy mamy za soba juz wiele pieknych gier. Edytowane 11 stycznia 2009 przez lestat666 Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 (edytowane) Wiadomo coś odnośnie EK - czy wogóle taka "dotrze" do Polski ? Seb piszę,że jeszcze nie może mówić o limitce... czyli takowa pewno będzie ale jeszcze cały świat nie wie co będzie na nią się składało edit-lestat666-no tak ocena 10 jest zarezerwowana tylko do Halo 3:D Serio wg takiego toku rozumowania to w dzisiejszych czasach w tej generacji chyba tylko LBP zasługiwało na 10 bo jest czymś nowym,a gadanie ,że gra nie zasługuje na 10 bo nie jest wyrobioną marką jest bez sensu.... Edytowane 11 stycznia 2009 przez Ficuś Cytuj
Texz 670 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 Pojawił się dwuczęściowy interview na http://www.gamekings.tv/ cz.1 to m.in. (źródło: neogaf) - After completion of Killzone 1 the team consisted of around 55 people. It's around 140 people now. - Most people who worked on killzone 1 are still working at Guerrilla. And for many of them Killzone 1 was the first game they worked on, and even their first job. Talks a bit about how there was virtually no game-development education in the Netherlands. - Internally they were pretty pleased with killzone 1, but they recognize there was much to be improved. The bad points of killzone 1 were a consequence of a lack of skill of the team back then (see above). - Skill improved by making more games (Shellshock, Liberation), learning from past mistakes. Bringing in external people/expertise (Sony) helped contribute to the progress. - Biggest challenge was to meet the benchmark. - Team is looking forward to the reviews. Previews not so much. They like the positive feedback from press/game communities. They feel the press/game communities understand what kind of fps they're trying to make. - Talks about first party and how it's supposed to get the best results from the hardware. They want to make benchmark titles, so its a good fit. That was important for them when they were in discussions about selling the company. - Talks about the benefits of 1st party relationship - good contacts with other 1st (and 2nd) party developers (Polyphony, Naughty Dog, Insomniac etc) and the good facilities (highlights mo-cap). - The helghan planet is (also) awesome from a creative standpoint. Talks about the wind physics. Throw a grenade and the wind can blow it back to you. It influence your walking/running speed as well. Depending on wich way the wind blows ofcourse. In short, wind affects combat. - In killzone 2 other planets are involved/referenced to flesh out the story of your buddies. Says the killzone universe is big and diverse enough to make another trilogy so to speak. An option could be to take the battle to Earth (oh fuck yes!). - Killzone 2 is a good foundation for new (killzone) titles. A lot different than how it was with killzone 1. They got plenty of ideas for the next killzone title. Most important thing is making the production processes more professional. - They want to appeal to as many people as possible with MP. Talks about the deep customization options - amount of players, character classes, badges, maps, missions etc. - Keeping the same high standard of graphics in MP was important (and challenging). Especially to keep the framerate playable/stable. - Talks about bot-matches and how this is important for people who, for instance, dont have an internet connection, or are intimidated by other online players. - Bot-AI are reasonably good. Three difficulties : Easy, Medium and Hard. Internal testers had problems with Hard difficulty. Seems bots on Hard are very proficient in making headshots cz.2 troszkę technicznych spraw (źródło: neogaf) - goal: cinematic experience. lot's of post-processing. analogue look - motion blur per pixel, - noise, AA - spu's are the key for optimal performance on the PS3: Deferred Rendering - they often use all six: for full fire fights, physics, particles, mp3 streams, 7.1 audio, lighting - they also help to render effects. 40% extra speed thanx to the spu's - guns have to feel realsitic, reactions have to be realistic. hit impact system. every bullet has an effect on the surrounding or people in it - stacked animations with real time rendered ragdoll.. and yep, blow heads off... - every polygon has mass and material - real time ray tracing - holes are not a flat image of a hole - collision detection of small particles, even sparks.. icing on the cake. will often go unnoticed while playing by a lot of people. - 5.1 ambient mp3 streams that rotate when you rotate. on top of that stereo music, 3d sound effects, voices in the right positioning, sound filtering.. all in 7.1 uncompressed sound. - extreme amount of lightsd. 230 lights in this screen (he's showinng the screen). they are proud of this level. impressive - the robot alone has 8 lights - tech was developed while making the game. - they think they can go further and beyond what they're doing with killzone 2 AND they will show us in the future!! Jeżeli po tych rewelacjach ktoś dalej będzie pisał, że dotychczas pojawiła się pozycja równie dużego kalibru w aspektach wykorzystanej technologii, to ja proszę, niech robi to w Hyde Parku. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 - real time ray tracing O_o trochę zalatuje ściemą bo czytałem,że dopiero directx 11 ma to wprowadzić na PC na rynek gier ale jeśli faktycznie jakiś tam zubożoną technologia tego typu wykorzystuje Killzone2 to szczęka moja jest 3 piętra niżej Cytuj
Soniak 3 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 Jak to jest z tą destrukcją otoczenia w KillZone 2? Sypią się ściany itd.? Jeśli pytanie padło, to przepraszam ale temat śledzę od niedawna żeby nie psuć sobie zaskoczenia po zakupie Cytuj
lestat666 0 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 - real time ray tracing O_o trochę zalatuje ściemą bo czytałem,że dopiero directx 11 ma to wprowadzić na PC na rynek gier ale jeśli faktycznie jakiś tam zubożoną technologia tego typu wykorzystuje Killzone2 to szczęka moja jest 3 piętra niżej Troszke w tym sciemy, ale czescio ow efekt moze byc zaimplementowany na PS3, wiec i ziarenko prawdy w tym moze byc z tym, ze potrzeba 3 PS3 aby w pelni dany obiekt "oblozyc" tym efektem. Choc i to moglo sie zmienic. Gdzies wyczytalem, ze sam Cell moze wygenerowac ten efekt, tylko nie wiem jakim kosztem ( % uzycia) sie to odbywa. http://uk.youtube.com/watch?v=oLte5f34ya8 Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 sypie sie to co sobie twórcy zazyczyli. z tym ze z fenomenalna fizyką. Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 A ja mam pytanie: czy w KZ2 bedzie custom soundtrack i czy w multi mozna pisac za pomoca klawiatory (jak w MGO), czy tez jedyna forma komunikacji sa headsety? Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 A ja mam pytanie: czy w KZ2 bedzie custom soundtrack i czy w multi mozna pisac za pomoca klawiatory (jak w MGO), czy tez jedyna forma komunikacji sa headsety? custum soundtrack potwierdzony w multi co do klawiatury nie wiem Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 (edytowane) Jak to jest z tą destrukcją otoczenia w KillZone 2? Sypią się ściany itd.? Jeśli pytanie padło, to przepraszam ale temat śledzę od niedawna żeby nie psuć sobie zaskoczenia po zakupie tak to mniej więcej wygląda http://i297.photobucket.com/albums/mm237/l...zone2Pillar.gif http://gamextract.com/wp-content/uploads/2...struction-2.gif skradzione z forum GO Nowy wygląd lobby. http://i22.photobucket.com/albums/b333/Jos...w_pre_lobby.jpg http://i41.tinypic.com/4kgqv7.jpg http://i44.tinypic.com/fun82f.jpg http://i40.tinypic.com/2u8ey5y.jpg http://i44.tinypic.com/fus8o.jpg http://i42.tinypic.com/vmycu1.jpg Edytowane 11 stycznia 2009 przez YETI Cytuj
Soniak 3 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 Jak to jest z tą destrukcją otoczenia w KillZone 2? Sypią się ściany itd.? Jeśli pytanie padło, to przepraszam ale temat śledzę od niedawna żeby nie psuć sobie zaskoczenia po zakupie tak to mniej więcej wygląda http://i297.photobucket.com/albums/mm237/l...zone2Pillar.gif http://gamextract.com/wp-content/uploads/2...struction-2.gif skradzione z forum GO Nowy wygląd lobby. http://i22.photobucket.com/albums/b333/Jos...w_pre_lobby.jpg http://i41.tinypic.com/4kgqv7.jpg http://i44.tinypic.com/fun82f.jpg http://i40.tinypic.com/2u8ey5y.jpg http://i44.tinypic.com/fus8o.jpg http://i42.tinypic.com/vmycu1.jpg :o :o :o :o :o Jak to wygląda . Przypomina mi to słynny wybuch skały w prezentacji Crysisa Cytuj
krak2610 0 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 No własnie kto mi powie kiedy wkońcu ogłoszą skład edycji kolekcjonerskiej! Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 11 stycznia 2009 Opublikowano 11 stycznia 2009 Narazie nic nie wiadomo o EK ............................. . Powiedźcie mi za to gdzie można poczytać coś nt technologii (engine, efekty graficzne - takie duperele) użytych w KZ2 ?. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.