Jazdaone 3 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 (edytowane) dla mnie decyzja ze zmiana tylko jednej broni jest najlepsza decyzja ever. bedzie to mialo ogromny wplyw na multiplayer. wreszcie moze skonczy sie idiotyczne kampienie po krzakach ze snajperka i duza giwera w zapasie. gracz wybierajac swoja klase bedzie ponosil znacznie wieksze konsekwencje wyboru swojej broni. granie snajperka bedzie teraz wymagalo skilla, nie trafisz za pierwszym razem, jak wrog jest blisko to jestes trup. zanosi sie na to ze wreszcie dostaniemy gre multi, ktora bedzie wymagala jakiegos skilla od gracza, a nie tylko idiotycznego strzelania gdzie popadnie jak to ma miejsce w COD. nie zrozumcie mnie zle, gralem w cod4 i cod5 lacznie gdzies ze 250-300h, ale uwazam ze to gra dla noob'ow - szczegolnie cod5. dobitnie pokazuje to idiotyczny system auto-aima w cod, ktorego nie sposob wylaczyc. w cod 5 dali opcje wylaczenia autoaima, ale poza zmiana w menu system ciagle dziala, tylko nie tak bezczelnie ja w cod4, ale ciagle jest widoczny. szczegolnie to widac gdy strzelasz do przeciwnika, ktory jest daleko. po co wprowadzaja tak glupie ulatwienia - chyba tylko po to aby polepszyc samoocene noob'ow. kolejna super sprawa jest friendly fire, skonczy sie wreszcie bezsensowny spaming granatami, nalotami, rakietnicami itp. powoli ta gra coraz bardzie przypomina counter strike - tam tez moglismy miec do wyboru pistolet + jedna duza splowe. musze powiedziec ze jeszcze rok temu mialem gleboko gdzies kz 2, ale od kilku miesiecy jest to jeden z dwoch tytulow ktory zakupie w tym roku. drugi to starcraft 2, jezeli wyjdzie w tym roku. uwielbiam grac latami w jedna gre i masterowac ja do bolu. tak bylo w przypadku c&c generals, cs, niestety jak do tej poty nie trafilem na tak dopracowana gre w multi na konsole. kz 2 moze to zmieni. mysle ze bedzie to gra naprawde przelomowa i to nie tylko dla ps3, ale dla wszystkich konsol. Edytowane 15 stycznia 2009 przez Jazdaone Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Ale z tymi językami to dali dupy - no nic, trzeba będzie kupić na E-bayu, może nawet taniej wyjdzie. Przeczytaj sobie jeszcze raz to co napisałeś i wyjaśnij tu zebranym swoją logikę - poza dłuższym oczekiwaniem na grę, która może być trochę tańsza, jak zakup na eBayu ma Ci pomóc w kwestii dostępnych języków? Najwyżej tak, że nigdy nie poznasz polskiej wersji... Której na własne życzenie się pozbawisz, mogąc mieć wszystkie opcje kupując w PL. LOL. Cytuj
Blaise 3 603 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Pomysł z nieskończonym ammo do pistoletu przypomina mi o ile sie nie myle Tomb Raidera 2.Nie wiem na co narzekacie??To realistyczne rozwiazanie i bardzo podnosi klimat.Poza tym strzalami z pistoletow bedzie mozna rozswietlac korytarze Nie moge sie tej gry doczekac... Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Pomyslec tylko, ze redakcja PSX Extreme juz gra w Killzone 2. Taa, HIV pisał jakieś pół tygodnia temu, że grę już dawno temu przeszedł. "Żal mi niektórych powiedział". A patrząc na to co piszą ludzie na Neogafie, którzy grę zaliczyli, mogło to znaczyć tylko jedno "żal mi tych, którzy w to nie zagrają". Ciekawe na ile przed premiera wyplynie gra, zawsze tak jest, ze komus uda sie ja zdobyc troche wczesniej. No cóż, jako, że PS3 jest jeszcze dziewicą, czyli, że torrenty się nie przydadzą jak na X360, to ludzie pracujący w sklepach/mający tam znajomych mogą dostać grę koło 22/23 lutego . Ale co tam. Przy naszych 4 latach czekania, dwa, trzy dni już nie robią różnicy. Byle dorwać grę równo z premierą. Biedny Zeratul, musi czekać do 27 :imprezka: Cytuj
saptis 620 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Pojawil sie nowy filmik przedstawiajacy gameplay: http://www.eurogamer.pt/videos/killzone-2-gameplay-6 Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 (edytowane) Ale z tymi językami to dali dupy - no nic, trzeba będzie kupić na E-bayu, może nawet taniej wyjdzie. Przeczytaj sobie jeszcze raz to co napisałeś i wyjaśnij tu zebranym swoją logikę - poza dłuższym oczekiwaniem na grę, która może być trochę tańsza, jak zakup na eBayu ma Ci pomóc w kwestii dostępnych języków? Najwyżej tak, że nigdy nie poznasz polskiej wersji... Której na własne życzenie się pozbawisz, mogąc mieć wszystkie opcje kupując w PL. LOL. Z tego, co zrozumiałem, przeglądając ostatnie strony tego tematu, to w polskiej wersji językowej gry będzie tylko język polski bez możliwości zmiany. Ale mogę się mylić. E: Aż przeczytałem jeszcze raz i wyszło, że źle zrozumiałem kilka postów. My bad, nvm. Edytowane 15 stycznia 2009 przez Khadgar Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 (edytowane) Khadgrar mylisz się i to bardzo bo nie dość,że na polskiej wersji będą też inne języki to jeszcze najprawdopodobniej na całą Europę będzie tylko jedna wersja gry Jacobss gdzieś ty przeczytał na neogafie ,że są nowe wersje do recencji?bo znaleźć tam tego nie umiem. 'Call of Duty set in double-gravity space, directed by Ridley Scott and rendered by God'-to zdanie z jednej z recenzji i one przekonuje mnie do tego,że K2 będzie jedną z moich gier wszech czasów. Dla mnie zawsze gry były pochodną filmów przeniesioną w zaciszny kąt własnego mieszkania dającą możliwość nie tylko oglądania ale uczestnictwa w wydarzeniach na ekranie-taka jest moja własna definicja gry komputerowej.Nie oczekuje od gier simów realnego życia,udawania rzeczywistości itp-jeszcze nie pora na to.Oczekuje kina w najlepszym wydaniu w które mogę zagrać-ma być świetnie fabularnie,epicko,z pięknymi efektami jak najlepsze film.Dlatego kocham serię MGS i Final FANTASY jak żadne inne bo tylko one w gruncie rzeczy spełniają moje wyobrażenia o grze. Liczę ,ze K2 do nich dołączy jako najlepszy przedstawiciel hollywoodzkich super produkcji wojennych na konsole,tak jak swego czasu zafascynował mnie CoD4. Edytowane 15 stycznia 2009 przez Ficuś Cytuj
saptis 620 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 (edytowane) W wersji PL bedzie miedzy innymi jezyk polski, poza tym beda jeszcze takie jak zazwyczaj w eurpejskich wersjach. Edytowane 15 stycznia 2009 przez saptis Cytuj
Texz 670 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 (edytowane) Pojawil sie nowy filmik przedstawiajacy gameplay: http://www.eurogamer.pt/videos/killzone-2-gameplay-6 Chyba jednak od początku przystanę przy wersji angielskiej. Swojskie "Mother fuckers" przeważyło szalę w tą właśnie stronę. edit: w końcu filmik z gościem, który nie sprawia wrażenia jakby trzymał pada od wczoraj. Edytowane 15 stycznia 2009 przez t3xz Cytuj
Psykoman 187 0 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 (edytowane) Ale z tymi językami to dali dupy - no nic, trzeba będzie kupić na E-bayu, może nawet taniej wyjdzie. Przeczytaj sobie jeszcze raz to co napisałeś i wyjaśnij tu zebranym swoją logikę - poza dłuższym oczekiwaniem na grę, która może być trochę tańsza, jak zakup na eBayu ma Ci pomóc w kwestii dostępnych języków? Najwyżej tak, że nigdy nie poznasz polskiej wersji... Której na własne życzenie się pozbawisz, mogąc mieć wszystkie opcje kupując w PL. LOL. Z tego, co zrozumiałem, przeglądając ostatnie strony tego tematu, to w polskiej wersji językowej gry będzie tylko język polski bez możliwości zmiany. Ale mogę się mylić. pisali juz wiele razy bedzie kilka jezykow. jezyk w ktorym chcesz grac wybierasz na poczatku i zapisuje sie to na save zeby grac poznioej w jakims innym jezyku musisz skasowac save i wybrac inny jezyk na filmiku ktory podal saptis Rico wchodzi do jakiegos pomieszcenia i mowi "mother fuckers" strasznie mnie ciekawi co powie w polskiej wersji pewnie "skurczybyki" lub "dranie" EDIT: chwile pisalem posta a tu juz kupa odpowiedzi sie wbila przedemna Edytowane 15 stycznia 2009 przez Psykoman 187 Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Tak, teraz już widzę, że mowa była o miksowaniu napisów z językiem. Swoją drogą, faktycznie brak możliwości miksowania dziwi, zwłaszcza, że tak na chłopski rozum dodanie takiej opcji nie byłoby ani specjalnie trudne, ani nikomu by chyba nie przeszkadzało. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Cały czas piszemy o wersji recenzenckiej ,która mieli w redakcji przed świętami(build z 5 grudnia).Jacobss pisał,że na neogafie ludzie donoszą,że w finalnej wersji jeszcze są jakieś minimalne poprawki to jest cień szansy,że będzie można zmieniać języki bez problemu z menu lub za każdym włączeniem gry,a nie tylko jeden raz przy pierwszym uruchomieniu Cytuj
saptis 620 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 (edytowane) Ficuś - tutaj o tym pisali: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php...18&page=308 - Post #15371 Co do zmiany jezyka to mam nadzieje, ze bedzie mozliwosc wyboru w opcjach i mieszania, np Eng. audio i PL. napisy. Edytowane 15 stycznia 2009 przez saptis Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Wybacz Ficuś, nie widziałem twojego posta. Ale widzę już, że Saptis podał linka, więc jest okej . Zdanie "rendered by GOD" mnie rozwaliło . http://i713.photobucket.com/albums/ww137/C...ulletspray3.gif http://i36.tinypic.com/118hxrn.jpg Nóż wymiata . Cytuj
Psykoman 187 0 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 moze nie dali mozliwosci miksowania ze wzgledu na roznice tlumaczen wlyszysz mother fuckers czytasz hultaje lub nicponie Cytuj
Texz 670 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Nie wiem jak reszta, ale dla mnie mother fuckers to właśnie mother fuckers i kropa. Tłumaczenie tego na Polski zmienia całkowicie postać rzeczy. To tak jak z polskim dubingiem w Pulp Fiction. Coś po prostu niewyobrażalnego. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 (edytowane) W jednym z filmikow widzialem, ze gracz strzelil do jakiegos emblematu na scianie (jakby logo Helghast), ktory spadl - narrator mowil cos o poukrywanych w grze rzeczach. Bardzo lubie "znajdki" w grach, fajnie jak w Killzone 2 dadza jakies bajery do odblokowania za wyszukanie okreslonych rzeczy. Oby takich bajerow do odblokowania bylo duzo. Edytowane 15 stycznia 2009 przez saptis Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 A ja uważam, że nie tyle powinno się narzekać na polski dubbing z powodu braku przekleństw, tylko ze względu na to, że Visariego nie da się zastąpić żadnym polskim aktorem, a już na pewno nie Boberkiem. Ja przecież też nie będę grał po niemiecku, bo to po prostu zbrodnia. Ta gra jest jak Heavenly Sword czy Uncharted - tylko w oryginale brzmi dobrze. Podobnie jak saga Star Wars. Polski - jako ciekawostka po przejściu gry . Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 A ja uważam, że nie tyle powinno się narzekać na polski dubbing z powodu braku przekleństw, tylko ze względu na to, że Visariego nie da się zastąpić żadnym polskim aktorem, a już na pewno nie Boberkiem. Ja przecież też nie będę grał po niemiecku, bo to po prostu zbrodnia. Ta gra jest jak Heavenly Sword czy Uncharted - tylko w oryginale brzmi dobrze. Podobnie jak saga Star Wars. Polski - jako ciekawostka po przejściu gry . Niebiański Miecz brzmi klawo IMO Niezbadany: Skarb Drejka lepiej Niezbadany Świat: Skarb Drake'a Killzone można przetłumaczyć jako strefa mordu i brzmi fajnie...ale lepiej by brzmiała strefa śmierci. A gwiezdne wojny brzmią oka, tak samo wladca pierścieni Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 ale lepiej by brzmiała strefa śmierci. Przecież to jest STREFA ŚMIERCI !! (a konkretnie SS2 - znana też jako SSS grrrrrr !!!!!). Dobra mniejsza o to, mnie bardziej ciekawi co innego od takich dupereli jak dubbingu i auto-aim'ingu - JAK ZE STEROWANIEM !!, jak można określić mneij więcej jego precyzję ? - można toto porównywać do Resistance albo (gulp) COD 4 ? . Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 A te wszystkie filmy i gify nie dały Ci jeszcze odpowiedzi w tej kwestii ? Cytuj
ziemia1 685 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 było nie było, trochę renderów a no i spoilery http://www.eurogamer.pt/videos/killzone-2-gameplay-6 I just finished Killzone 2 and it’s… http://blog.play-mag.co.uk/ps3/i-just-fini...d-its%E2%80%A6/ I’ve just finished Killzone 2 too… http://blog.play-mag.co.uk/opinion/ive-jus...2-too%E2%80%A6/ Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 A te wszystkie filmy i gify nie dały Ci jeszcze odpowiedzi w tej kwestii ? Wiesz jak to jest ..... Ludzie trąbią co innego, gameplay'e znowu co innego . Osobiście ujmę to tak, gry ze skopanym sterowaniem (konkretnie chodzi mi o precyzje celowniczka oczywiście ) to np Far Cry 2, czy tam Oblivion (chociaż to drugie nie jest shooterem, W ŻYCIU nie chciałbym zagrać w żadnego z taką czułością gałki <_<), jeżeli nie widać przy KZ2 żadnego auto aim'a to sterowanie powinno być w miarę precyzyjne - w każdym bądź razie dzięki uspokoiłeś mnie . Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Lekki auto-aim jest na najniższym poziomie trudności. Na normalu chyba też. A na najwyższym nie ma ani HUD'a, ani auto-aima . Cytuj
ziemia1 685 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Gifzoned kompilacja 156 gifów http://allgamesbeta.wordpress.com/2009/01/...fs-compilation/ Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.