Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

jutro kupie sobie nowy numer psx to chetnie poczytam. ze swojej strony dodam ze ciesze sie ze recenzje pisal butcher, bo to jeden z tych kolesi ktorzy patrza na produkt z kazdej strony i zawsze podaja powody czemu cos jest dobre a czemu nie.

Edytowane przez Jazdaone
Opublikowano
Intro z KZ2!

http://www.ps3site.pl/intro-z-killzone-2/14128/

 

Może zacytuje dwa zdania z recenzji.

"PS3 ma swoje Gearsy i Halo razem wzięte!" i "... bo właśnie zaczęła się na dobre kolejna generacja gier. Nareszcie..."

 

Czyli po 4 latach czekania posiadacze PS3 w koncu dostana gre, ktora posiadacze X360 mieli po roku i dwoch od startu systemu? :rolleyes:

 

A tak na powaznie, to nic tylko sie cieszyc. Oczywiscie z prostych wzgledow recenzji nie czytalem no i jak juz pisalem, bardziej bym tu zawierzyl opini Butchera, ktory moim zdaniem jest najwiekszym specem od FPS w PE niz Hiva, ktorego raczej uwazam, za speca od wyscigow.

Teraz niech to tylko się przełozy na wyniki sprzedaży...

 

A mam jeszcze pytanie, jak wyglada wyszukiwanie meczy? Standardowo czy halowo?

 

Opublikowano
A mam jeszcze pytanie, jak wyglada wyszukiwanie meczy? Standardowo czy halowo?

A co masz na myśli? Jeśli regiony, to sam definiujesz w opcjach multi, gdzie (na świecie) chcesz szukać meczy - od poszczególnych kontynentów, po worldwide.

Opublikowano

Na reckę sobie poczekam do wieczora, a tymczasem chcę skomentować intro:

 

Mega fuck epickie i za(pipi)iste, ale.. no właśnie, ale... uważam, że intro do jedynki jest i tak lepsze :]

Opublikowano
A mam jeszcze pytanie, jak wyglada wyszukiwanie meczy?

 

Właśnie, da sie wybierać mapy na których chcemy grać jak Resistance2 czy tak jak Cod5? (czyli przydziela nas tam gdzie jest miejsce i co do map nie mamy nic do gadania)

Opublikowano
Czyli po 4 latach czekania posiadacze PS3 w koncu dostana gre, ktora posiadacze X360 mieli po roku i dwoch od startu systemu? rolleyes.gif

 

Premiera PS3 - koniec 2006. Premiera Killzone 2 - początek 2009 - wychodzi więc ponad 2 lata. Nie 4.

 

Skończyłem czytać recenzje i muszę przyznać, że mam ochotę jeszcze raz ją przeczytać :D. Niepotrzebnie też obejrzałem to intro o którym wspomniał tutaj Yeti. Jeśli ktoś nie chce sobie odbierać przyjemności oglądając je u siebie na HDTV to niech sobie odpuści oglądanie w necie...

Opublikowano (edytowane)
A mam jeszcze pytanie, jak wyglada wyszukiwanie meczy?

 

Właśnie, da sie wybierać mapy na których chcemy grać jak Resistance2 czy tak jak Cod5? (czyli przydziela nas tam gdzie jest miejsce i co do map nie mamy nic do gadania)

Sa serwery do wyboru,

 

I region tez jest do wyboru, Mozna ustawic kazdy region osobno lub worldwide i rypac z kazdym

 

 

W recenzji - za brak co-op?

 

Troche nipowazne wkoncu to nie jest standard. Ale to detal

 

Edytowane przez karol885
Opublikowano (edytowane)

Jeszcze tylko licze na GG ze dadza rade i nie bedzie trzeba kasowac sava chcac zmienic jezyk :P strzelanie ze snajpy zapowiada sie kozacko :] a po przeczytaniu recki :zgon:

Edytowane przez Szymek_PL_
Opublikowano
Chodzi mi raczej o to, czy jest matchmaking w sensie jak w Halo wszystko polega na wcisnieciu jednego przycisku, czy przedzielasz sie przez tone opcji w stylu jaki tryb, ile graczy, jaka mapa itd...

2 razy X i grasz

Gość Mr. Blue
Opublikowano (edytowane)

Zdecydowanie najlepsza racka, jaką ja czytałem w PSX Extreme. Killzone 2 ta tak naprawdę sukces wszystkich graczy, nie tylko sonybojów. Taka porządna konkurencja dla flagowych tytułów Xboxa, może dać im kop w dupe i zmobilizować do (jeszcze) lepszej pracy.

Na tej premierze zyskają po prostu wszyscy.

 

PS. W recenzji napisaliście, że niedługo KZ2 będzie bardzo agresywnie reklamowany. Prawda to i ma swoje źródła, czy tylko wasze przypuszczenia?

Edytowane przez Mr. Blue
Opublikowano

Ufff recka pozamiatała mną bardziej niż nawijka Jacobsa ;)

 

Ze zakupie KZ2 w dniu premiery wiedziałem juz od dawna, tekst w PE utwierdził mnie tylko w tej decyzji. 

 

Od jakiegos czasu staram się nie śledzic newsów i filmików z KZ2. Po 1, by nie psuc sobie zabawy. Po 2, by nie ulec nadmiernemu "nahajpowaniu". Przejechałem sie na tym przy okazji nowego MGSa. Skonczyło się tym że przez pierwsza godzine gry mimowolnie rozkładałem ją na czynniki pierwsze, analizowałem nadmiernie i przez to gubiłem właściwą radosć grania. Pomógł wymierzony sobie plaskacz w ryj :)

 

Ps. KZ2 jako przedstawiciel nowej generacji gier na konsole... Jesli Sony obdzieli tą technologie inne swoje teamy (jak przewiduje Hiv) to będzie się działo, oj bedzie ! :D

 

 

Opublikowano

Mnie recenzja nowego KillZone zupełnie się nie spodobała. Jakaś taka bez emocji. Boli mnie również że tak świetna gra dostała ocenę niższą niż GoW. Niemniej jednak szykuje się prawdziwy killer, a obrazki z recenzji jeszcze bardziej pobudzają moją wyobraźnię...

Gość Mr. Blue
Opublikowano

Chyba ostatnia rzeczą, jaką by można zarzucić tej recenzji, jest brak emocji... hiv i Butcher jarali się nią jak dzieci. ;) Co, mieli srać pod siebie ze szczęścia?

 

PS. Czytałeś tą samą reckę co ja? :D

Opublikowano (edytowane)

Właśnie przeczytałem reckę :).

 

Zgadzam się, że świetna.

 

Nie mogę już się doczekać jak zagram.

 

Moim zdaniem, recenzją odrobinkę niekonsekwentna :). Takie rozpływanie się nad grą przez prawie cały czas, żeby pod koniec chlapnąć o wadach, jakby były wciśnięte na siłę :). AI niby średnie piszecie, ale piszecie też na najwyższym poziomie daje kopa, więc też nie rozumiem :] AI przecież się ocenia właśnie po najwyższym poziomie, tak mi się przynajmniej wydawało :P.

 

W każdym razie, dawno nie czytałem takiej fantastycznej recki. Admin zabronił przytaczanie cytatów, a szkoda, bo parę mocnych tekstów było ;).

 

Zapowiada się, że gra to jest właśnie to, co miało być :). Żaden syndrom HAZE, ani inne bzdury.

 

Lecz, pamiętajmy, że to tylko zdanie zgredów. Nic nie przebije naszej własnej opinii. Zgredom się spodobała, ale czy nam się spodoba? Okaże się już w lutym.

 

Cieszy mnie, że build, który mają zgredzi pochodzi z 5 grudnia, bo Guerilla leciutkie niedociągnięcia pewnie już poprawiła/poprawi w wersji gold. Świetnie :). Zapowiada się, że Sony wreszcie się udało. Oby Heavy Rain i GOW III też "dostarczyły".

 

PS. W recenzji napisaliście, że niedługo KZ2 będzie bardzo agresywnie reklamowany. Prawda to i ma swoje źródła, czy tylko wasze przypuszczenia?

Przypuszczam, że się dowiedzieli o tym będąc w studiu Guerilla :P.

 

Edit:

Ufff recka pozamiatała mną bardziej niż nawijka Jacobsa wink.gif

 

Powiem jedno - a nie mówiłem? :D

 

Soniak - myśmy chyba inną reckę czytali. Poza tym, treść jest ważna, nie ocena. A treść jest za(pipi)ista.

Edytowane przez Jacobss
Opublikowano
Moim zdaniem, recenzją odrobinkę niekonsekwentna :). Takie rozpływanie się nad grą przez prawie cały czas, żeby pod koniec chlapnąć o wadach, jakby były wciśnięte na siłę :). AI niby średnie piszecie, ale piszecie też na najwyższym poziomie daje kopa, więc też nie rozumiem :] AI przecież się ocenia właśnie po najwyższym poziomie, tak mi się przynajmniej wydawało :P.

Zgon po dwóch seriach, większą celność Higów czy potrójną dawkę granatów ciężko nazwać podkręceniem AI na poziomie Elite - chyba się zgodzisz? :)

AI pozostaje bez zmian, tylko ZASADY rządzące gameplayem się zmieniają - jak zresztą w 99% aktualnych FPSów. A chowanie się za przeszkodami (nawet na leżąco) czy strzelanie na oślep to niestety standardy od dawna, nic wybitnego. Nawet odrzucania granatów brak. Dlatego jasno opisaliśmy, co świadczy o niezłym poziomie trudności nawet na Normalu - ale nie jest to na pewno AI wrogich postaci.

Opublikowano
Moim zdaniem, recenzją odrobinkę niekonsekwentna :). Takie rozpływanie się nad grą przez prawie cały czas, żeby pod koniec chlapnąć o wadach, jakby były wciśnięte na siłę :). AI niby średnie piszecie, ale piszecie też na najwyższym poziomie daje kopa, więc też nie rozumiem :] AI przecież się ocenia właśnie po najwyższym poziomie, tak mi się przynajmniej wydawało :P.

 

Zgon po dwóch seriach, większą celność Higów czy potrójną dawkę granatów ciężko nazwać podkręceniem AI na poziomie Elite - chyba się zgodzisz? :)

 

A owszem, zgodzę się :). Czyli tak jak mówisz, stary zabieg, robiony we wszystkich FPSach. Ale powiedz mi, to jakbyś chciał inaczej zwiększyć AI? :)

 

AI pozostaje bez zmian, tylko ZASADY rządzące gameplayem się zmieniają - jak zresztą w 99% aktualnych FPSów. A chowanie się za przeszkodami (nawet na leżąco) czy strzelanie na oślep to niestety standardy od dawna, nic wybitnego. Nawet odrzucania granatów brak. Dlatego jasno opisaliśmy, co świadczy o niezłym poziomie trudności nawet na Normalu - ale nie jest to na pewno AI wrogich postaci.

Już rozumiem.

 

Powiedz mi jeszcze tylko jedną rzecz, której nie było w recenzji: Czy faktycznie AI mogłoby być lepsze? Czy może jednak KZ2 jest zbyt wąską gra, żeby AI miało większe pole do popisu? ^_^ Wiadomo, że we free-roomingowych grach można wiele zdziałać w tej kwestii, ale liniówka jak KZ2? :> Czy to możliwe? Chodzi mi o to, że może AI wynika bardziej ze struktury gry, niż umiejętności programistów?

Opublikowano (edytowane)
Powiedz mi jeszcze tylko jedną rzecz, której nie było w recenzji: Czy faktycznie AI mogłoby być lepsze? Czy może jednak KZ2 jest zbyt wąską gra, żeby AI miało większe pole do popisu? ^_^ Wiadomo, że we free-roomingowych grach można wiele zdziałać w tej kwestii, ale liniówka jak KZ2? :> Czy to możliwe? Chodzi mi o to, że może AI wynika bardziej ze struktury gry, niż umiejętności programistów?

 

Po setkach ukończonych gier, każdy może mieć inne odczucia co do tak subiektywnej kwestii jak AI. Dla jednych Higowie będą tępymi, ociężałymi osiłkami, kórych można kroić nożem niczym masło (i momentami tak jest), dla innych to co prezentują będzie wystarczające, żeby się dobrze bawić, bez zastanawiania czym mogliby nas zaskoczyć. I to chyba jest najważniejsze - żeby się dobrze bawić.

Ja bawiłem się przednio, ale pamiętając jak swego czasu szokowało AI w Halo:CE i mając wiele innych produkcji przed oczami, w K2 towarzyszyło mi wrażenie, że w tych czasach, w produkcji skali i pokroju K2 mogło być lepiej, oczekiwałem podświadomie niestandardowych działań wroga. A jest standardowo.

PS:

99% FPS-ów jest liniowych. Ale to nie oznacza, że w temacie AI nie można wciąż zaskakiwać. A np. brak odrzucania granatów to nawet IMO malutki krok wstecz - a już byłoby ciekawiej i poprzeczka wyżej...

Edytowane przez Butcher
Opublikowano (edytowane)

Shakeawake

 

Czy mógłbyś z łaski swojej zmienić avatar? Wygląda prawie jak mój i jest w dodatku z tego samego obrazka. Nie możesz wziąć innego Helghasta? Jest ich pełno na necie :P.

 

Wracając:

Po setkach ukończonych gier, każdy może mieć inne odczucia co do tak subiektywnej kwestii jak AI. Dla jednych Higowie będą tępymi, ociężałymi osiłkami, kórych można kroić nożem niczym masło (i momentami tak jest), dla innych to co prezentują będzie wystarczające, żeby się dobrze bawić, bez zastanawiania czym mogliby nas zaskoczyć. I to chyba jest najważniejsze - żeby się dobrze bawić.

Ja bawiłem się przednio, ale pamiętając jak swego czasu szokowało AI w Halo:CE i mając wiele innych produkcji przed oczami, w K2 towarzyszyło mi wrażenie, że w tych czasach, w produkcji skali i pokroju K2 mogło być lepiej, oczekiwałem podświadomie niestandardowych działań wroga. A jest standardowo.

PS:

99% FPS-ów jest liniowych. Ale to nie oznacza, że w temacie AI nie można wciąż zaskakiwać. A np. brak odrzucania granatów to nawet IMO malutki krok wstecz - a już byłoby ciekawiej i poprzeczka wyżej

 

Ja sobie myślę tak: Do produkcji Killzone 2 wzięto praktycznie najlepszych ludzi na świecie od spraw programistycznych. Wszystkie potrzebne narzędzia były. Co to znaczy moim zdaniem? Ano to, że w dzisiejszych czasach, matematyczne głowy i tak wyciskają wszystkie soki ze swoich umiejętności do spraw sztucznej inteligencji. Można zauważyć też, że AI bardzo powoli ewoluuje w świecie gier. O co mi chodzi? Ano o to, że Goryle (z recenzji pożyczone :P) robiły co mogły i widać, że po prostu nasze umiejętności ludzkie nie pozwalają na razie na więcej. Siedzieli w końcu latami nad tym AI.

 

Choć muszę przyznać, że troszkę się rozczarowałem brakiem odrzucenia granatu. Tutaj malutki minusik dla GG. :) To się akurat dało zrobić.

Edytowane przez Jacobss
Gość Mr. Blue
Opublikowano

Pisze jak byk w recenzji, że sterowanie jest rewelacyjnie i jest w ogóle kilkanaście ustawień klawiszy a tilt jest wykorzystywany w inny, rewelacyjny, klimatyczny i konsolowy sposób.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...