Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A jakby ktoś jeszcze w to wierzył, żadnej reklamy nie będzie. http://www.usatoday.com/money/advertising/...ads-chart_N.htm

Sony reklamuje jedynie dwa filmy. A tak piwa, niezdrowe jedzenie i samochody dla samców (nawet jeśli są spłukani ;) ).

 

W ogóle puszczanie reklam gier podczas ogromnych imprez sportowych jest zupełnie chybionym pomysłem, Ural wspomniał o Lidze Mistrzów. Przecież to się nie może sprawdzić, bo podczas rywalizacji sportowej w kibicach wyzwalają się takie emocje że z pewnością nie dotrze do ich ośrodka pamięci informacja "zapamiętać, kupić Killzona".

Opublikowano

Nie wiem na jakim poziomie trudności przechodzili grę - ja od razu zacząłem od najtrudniejszego jaki był dostępny, czyli veteran (dostępne są 3). Jeśli więc grali na normalu, to ciężko mi się wypowiadać. Natomiast jeśli na weteranie, to całkowicie nie zgadzam się z opinią, że AI jest standardowe. Jak widzę że koleś do którego zaczynam naparzać zaczyna tyłem wycofywać się za najbliższą kolumnę (by móc mieć mnie na celowniku), w chwilę potem gdy celuję do kolesia obok biegnącego w moją stronę ten pochyla się gdy zaczynam mu celować w łeb, by po jakiejś minucie gdy celuję ze snajperki obserwować, jak koleś wbiega na pole walki klucząc abym nie mógł go namierzyć (nie biegnie po prostej linii jednym słowem, jak w zasadzie we wszystkich grach tego typu), to dla mnie to nie jest standardowe AI ;). A to wycinek gameplay'a sprzed minuty, bo właśnie gram. Zgadza się - kolesie potrafią wybiegać z różnych kierunków, ale nie zmienia to faktu, ze nieźle przy tym główkują i naprawdę czasem ciężko w któregoś wycelować, bo ruchliwe to skurczybyki.

Opublikowano (edytowane)

Ural - poziomy trudności są cztery, ale trzeba przejść najpierw grę, aby odblokować czwarty ;). Tak więc, czekam na twoje zdanie o AI, kiedy już w niego zagrasz.

 

Podobno jest baardzo trudny (zwie się Elite).

 

Osobiście już sobie postanowiłem, że zacznę grę od najwyższego, potem przejdę jeszcze raz całą kampanię na odblokowanym czwartym poziomie i dopiero wezmę się za multiplayer :). Z tak epickiej kampanii trzeba wyciągnąć ostatnie soki.

Edytowane przez Jacobss
Opublikowano
Nie wiem na jakim poziomie trudności przechodzili grę - ja od razu zacząłem od najtrudniejszego jaki był dostępny, czyli veteran (dostępne są 3). Jeśli więc grali na normalu, to ciężko mi się wypowiadać. Natomiast jeśli na weteranie, to całkowicie nie zgadzam się z opinią, że AI jest standardowe. Jak widzę że koleś do którego zaczynam naparzać zaczyna tyłem wycofywać się za najbliższą kolumnę (by móc mieć mnie na celowniku), w chwilę potem gdy celuję do kolesia obok biegnącego w moją stronę ten pochyla się gdy zaczynam mu celować w łeb, by po jakiejś minucie gdy celuję ze snajperki obserwować, jak koleś wbiega na pole walki klucząc abym nie mógł go namierzyć (nie biegnie po prostej linii jednym słowem, jak w zasadzie we wszystkich grach tego typu), to dla mnie to nie jest standardowe AI ;). A to wycinek gameplay'a sprzed minuty, bo właśnie gram. Zgadza się - kolesie potrafią wybiegać z różnych kierunków, ale nie zmienia to faktu, ze nieźle przy tym główkują i naprawdę czasem ciężko w któregoś wycelować, bo ruchliwe to skurczybyki.

 

Butch pisal, ze wyzszy poziom trudnosci to wciaz srednie AI tyle ze szybciej sie ginie itd., wiec chyba macie rozne zdania na te kwestie, przypomne, ze w recenzji AI bylo wymienione jako wada gry, czyli widac, ze jest to kwestia subiektywna (w niektorych recenzjach KZ2 AI jest wlasnie wymieniane jako zaleta), nie zeby mnie to jakos bardzo grzalo, juz decyzje o kupnie gry podjalem i ani opinie o dobrym/zlym AI, ani slaba reklama w przerwie SB czy Lost, ani znaleziona slaba tekstura czy animacja, ani inne takie bzdety mnie nie interesuja

Opublikowano

Z forum GO, post Zielarza, który juz gra.

Helghaści są niemożliwi. Gość mnie zabił, a gdy leżałem martwy i czekałem na załadowanie checkpointa, pochylił się nad moimi zwłokami i pomachał :D.

:lol:

Opublikowano (edytowane)

Po obejrzeniu kilku filmikow musze przyznac, ze zauwazylem, ze "pistolet" do uzdrawiania, a dokladnie promien, ktorym strzela wyglada slabiutko, nawet gorzej niz w wersji beta. :D

W wersji beta ten "piorun" wygladal zdecydowanie lepiej", a w filmikach z pelnej wersji widac jeden prosty strumien pradu - troche smiesznie to wyglada. :D

 

Medic z wersji beta: :)

http://pl.youtube.com/watch?v=O4__5Y63BMQ

 

Medic z wersji full (1:53): :)

http://pl.youtube.com/watch?v=jjXHdIvMCDM

Edytowane przez saptis
Opublikowano

Można sprawdzić w multii za pomocą np. przycisku SELECT stan łącza podczas rozgrywki tak jak w COD4,5? jest taka opcja?

Opcja ta jest bardzo przydatna, bo jak mam słabe łącze w danej rozgrywce to od razu z niej wychodzę, nie muszę się później dziwić że miałem kogoś na muszce a on rozwalił mnie z pistoletu.

 

Opublikowano

Padłem,genialna historia.Z tego co widzę to przetłumaczona historia z oficjalnego forum playstation ale niezmiernie się ciesze,że ktoś się za to wziął bo w końcu można w naszym rodzimym języku przeczytać ten wspaniały artykuł.

 

Rewelacyjne uniwersum-po przeczytaniu tego helgaści nie są już tacy źli w moich oczach,rzuca to zupełnie inne światło na ten cały konflikt.No i przede wszystkim ten świat daje po prostu masakryczne pole do powstawania nowych gier,siążek,komiksów itp.Szacun :)

Opublikowano

Z calym przekonaniem moge napisac, ze w Killzone 2 beta na Multiplayer gralo sie na prawde fajnie. :)

Kaper 666 - poczytaj temat to sie dowiesz co takiego fajnego jest w Killzone 2. :)

Opublikowano

 

Padłem,genialna historia.Z tego co widzę to przetłumaczona historia z oficjalnego forum playstation ale niezmiernie się ciesze,że ktoś się za to wziął bo w końcu można w naszym rodzimym języku przeczytać ten wspaniały artykuł.

 

Rewelacyjne uniwersum-po przeczytaniu tego helgaści nie są już tacy źli w moich oczach,rzuca to zupełnie inne światło na ten cały konflikt.No i przede wszystkim ten świat daje po prostu masakryczne pole do powstawania nowych gier,siążek,komiksów itp.Szacun :)

 

Dokladnie to samo mam. Na helghastow mozemy teraz patrzec z zupelnie innej perspektywy. W pewnym sensie jest to rasa tragiczna i bardzo mnie ciekawi ja kto wszytko sie potoczy w KZ 2 :D:D

Opublikowano
Gra ma: NIESAMOWITY KLIMAT I UNIWERSUM a do tego świetną animację i doskonałą grafikę. No i podobno gra się wyśmienicie. No i multi...

Z calym przekonaniem moge napisac, ze w Killzone 2 beta na Multiplayer gralo sie na prawde fajnie. :)

Kaper 666 - poczytaj temat to sie dowiesz co takiego fajnego jest w Killzone 2. :)

Okej fajnego ale czy rewolucyjnego to mnie interesuje

Opublikowano

Również przeczytałem ten artykuł. Tak lekkim okiem to teraz sądze, że to cały oddział ISA został stworzony ze złych rąk,a Helganie się poprostu mszczą za krzywdy im wyrządzone.

Opublikowano
Gra ma: NIESAMOWITY KLIMAT I UNIWERSUM a do tego świetną animację i doskonałą grafikę. No i podobno gra się wyśmienicie. No i multi...

Z calym przekonaniem moge napisac, ze w Killzone 2 beta na Multiplayer gralo sie na prawde fajnie. :)

Kaper 666 - poczytaj temat to sie dowiesz co takiego fajnego jest w Killzone 2. :)

Okej fajnego ale czy rewolucyjnego to mnie interesuje

Nie ma tu żadnej rewolucji, raczej jest EWOLUCJA. Po prostu, najlepsza grafika, najlepsza animacja, dynamika rozgrywki niespotykana w żadnym innym fpsie, muliplayer, który ma wielka szansę mocno zarządzić. Mówiąc krótko... KILLZOWNED!!!

;)

Opublikowano
Okej fajnego ale czy rewolucyjnego to mnie interesuje

Post-Processing, Hit & Response system, mozliwosc generowania przez engine do 230 swiatel naraz. :)

To tylko kilka wypisanych rzeczy na szybko, jesli chcesz znac wiecej szczegulow to poogladaj wywiad z tworcami gry. :D

Opublikowano

Dlatego proponuje poczytac recki, ktorych na necie jest juz sporo:) W istocie wychodzi w duzej mierze na to samo jak czytanie tego topicu czyli:wypas, graficzny killer, najlepszy FPS generacji :)

Opublikowano (edytowane)
Dowiesz sie co takiego fajnego jest w grze, w ktora na tym forum prawie nikt nie gral ;)

Nie trzeba grac w gre zeby wiedziec co ma do zaoferowania, ja na przyklad wypisalem rzeczy, o ktorych wiadomo od jej producentow. Poza tym sa rzeczy, ktore przyciagaja graczy jeszcze przed premiera gry takie jak na przyklad klimat - oprawa graficzna, efekty i widowiskowosc widziane w filmikach lub na screenach. :)

 

Jesli chodzi o rewolucje to jesli ktos czeka na prawdziwa rewolucje typu sterowanie myslami w grze to jeszcze sobie poczeka. :lol: Po pierwsze trzeba jednak jasno okreslic co sie rozumie poprzez slowo rewolucja bo jesli kogos nic nie zaskoczy i wszystko bedzie zwykle lub po prostu fajne to trudno mowic o jakiejkolwiek rewolucji. :)

Edytowane przez saptis
Opublikowano (edytowane)
wiecie czy bedzie mozna wylaczac/blokowac bronie lub klasy w multi, np. gra bez medykow albo bez granatnikow/bazooki ?

Aż takich obostrzeń nie ma afair, jest tylko - w jednym z typów gry - Pistols Only. Poza tym ktoś pytał o rozgrywkę multi online z botami - nie ma takiej opcji, Skirmish jest tylko offline, ale ustawiamy AI botów.

Kilka dni temu miałem okazję rozegrać kilka sesji online, potem dla czystej przyjemności przechodziłem ponownie singla (żeby odblokować Elite, po tym jak skasowałem save na potrzeby recenzji) i powrót do takiego np. CoD5 w sieci to naprawdę bolesna sprawa. Pomijam już specyfikę rozgrywki i klimat, ale to co kiedyś wydawało mi się widowiskowe i realistyczne w CoD - urwane nogi, postrzały, animacje zgonów - przy K2 wygląda jak zabawa marionetkami.

Serio - i to smutne jest, bo K2 boleśnie obnaża prostotę i wady (?) innych. Bo nie lubię też, jak w CoD5, na swoim łączu 10mb w TDMHC walę gościowi w klatę 2 CELNE kulki z bliska (i powinien zejść już po pierwszej), a on ułamek sekundy później rozwala mnie z pistolecika i biegnie dalej.

Chyba jednak konkretna seria w K2 przemawia do mnie bardziej - zwłaszcza, że efekt opisany jest fantastyczną animacją, chlapiącą juchą i demolką otoczenia. Naprawdę zaczyna się nowa generacja. Co dobitnie udowadnia przyjemność płynąca z samego podziwiania K2, choćby w singlu. Testowanie otoczenia, spoglądanie w niebo, na horyzont, na to co dzieje się nad głową, podziwianie kunsztu grafików i designerów lokacji, testowanie interakcji, rozwalanie beczek, butli gazowych (oglądanie reakcji łańcuchowych), palet, worków na śmieci, skrzynek, filarów, strzelanie do ścian i oglądanie dziur w 3D, zostawianych dokładnie przez każdą kulę, słuchanie upadających łusek, podziwianie animacji przeładowania - wraca podnieta jak przy pierwszych chwilach z Black. Na każdym kroku łechtane są zmysły, chłonąc wrażenia bijące z ekranu. I możecie nie wierzyć - ale nawet przy kolejnym podejścu do singla miałem momenty wrzucające ponownie ciary na plecy. Z czystej radochy, przyjemności z podziwiania tego co widzę, efektów tego co robię na ekranie, jak wygląda świat i jak reaguje na moje poczynania. I o to chyba w tym biznesie chodzi - o czystą radochę. Killgazm? :)

I co ciekawe, nie mylą się zbytnio twierdzący, że czasami otoczenie opisują proste tekstury, że z niektórych detali czy elementów wystroju otoczenia bije prostota. Ale to nie ma znaczenia - bo liczy się efekt sumaryczny i końcowy, wynik dla Gracza. Fun i gameplay. A to już czysty miód, geniusz i 100% immersja.

 

co do mozliwosci wylaczania broni to jest nadzieja ze bedzie taka mozliwosc, gosc z GG odpowiedzialny za online mowi w tym filmiku (15 minuta), ze bedzie duzo mozliwosci ustawien w multi wlacznie z ustawianiem klas i blokowaniem broni, wiec mysle ze mozna ufac w info z takiego zrodla, oby, granatniki w killzone1 w multi to porazka, w dwojce tez pewnie z czasem wyjdzie ktora bron lub klase lepiej wywalic zeby nie psuc zabawy, np. mi medyk nie pasi, uleczanie kolesia ktory przed chwila dostal ze snajperki miedzy oczy albo z bazooki w czolo - wtf?

Edytowane przez helveg

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...