da$io 110 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 (edytowane) Soul: I co do tego co napisał Jacobss, to potwierdzam po raz kolejny - ten wycinek z dema jest wyjątkowo mało reprezentatywny, bo gra zaczyna pokazywać większy pazur dopiero od drugiej misji. Pierwsza, to taki swoisty tutorial . I tyle w temacie . No ja mam nadzieję że tak będzie bo ta demowa misja szału nie robi. Edytowane 6 lutego 2009 przez da$io Cytuj
Vamp 0 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Po przetestowaniu dema moge napisac jedno nadchodzi mega killer kiedys rozwalila mnie jednynka a dwojka do(pipi)ie na maxa.Demo ukonczylem 4 razy i musze przyznac ze polska wersja wypada niezle ^_^ must have ^_^ Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 (edytowane) od początku mówili,że cover system to jedynie "bajer" singla.W multi go nie będzie Mnie demo rozwaliło,pobawiłem dziś się nim 1,5h bawiąc się smaczkami itp.Do tego bawiłem się ustawieniami w tv by jak najlepiej oddawały oprawę Narzekania co do grafy mnie śmieszą-przecież nawet te "średnie" demo ma najładniejszą grafę z wszystkich fps na rynku konsolowym ,a i tak niektórzy jeszcze narzekają.fakt faktem w demie próżno szukać momentów ,które świadczą o tym,że render został osiągnięty,a w niektórych momentach nawet przegoniony ale jak wszyscy zaznaczają z tym mamy zaczekać do momentu zagrania w dalsze etapy(filmik z menu gdy nie naciskamy nic na padzie już daje nam namiastkę). Co mnie cieszy to skillowość rozgrywki.Ewidetnie widać,że by być w miarę kumaty w multi trzeba będzie spędzić przy nim kilkanaście h.Tutaj nowi (w tym np jak zacznę grać) będą dostawać niemiłosierne lanie od wszystkich(no chyba,że trafi się na mecz gdzie sami nowi ).Po prostu ten tytuł nie prowadzi za rączkę. btw. chyba pierwszy fps jaki sobie przypominam gdzie celowanie bez zoom jest w miarę sensowne tzn. w niektórych grach bez zoomu praktycznie ma szans się kogoś trafić ,a tutaj już na podstawie demka widać,że tak nie będzie Edytowane 6 lutego 2009 przez Ficuś Cytuj
saptis 620 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 (edytowane) Aha zwróccie uwagę że dziury po serii z karabinu są w 3d i nie znikają jak się obrócimy w drugą stronę. Ja wlasnie sprawdzalem dokladnie i jakos tego 3D nie widac, strzelalem i ogladalem i dziury sa jak w innych grach - niestety. Moze i z przodu wygladaja na wklesle, ale tylko tak wygladaja, ja tam glebi nie widzialem. Nie wiem o co tyle krzyku z rozlozeniem przyciskow - przeceiz kazda gra nie bedzie miala takiego samego tylko po to zeby gracze nie marudzili. Nie pasuje to sie przyzwyczajcie i tyle. Edytowane 6 lutego 2009 przez saptis Cytuj
Kwapi 1 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 IMO są wklęsłe, sprawdzałem na 4 typach ścian. Cytuj
epl 160 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Ficus - COD4 i piec na PC nie wygladaja gorzej niz killzone nie wspominajac o dwoch crysisach co do reszty ludzi jadych po noobowskim COD - zycze sobie zeby multi w KZ byl tak dobry i DOPRACOWANY jak w COD4 - tzn wywazenie broni, brak glitchy, respawny, mapy i stabilnosc gry przez siec Cytuj
Texz 670 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Siakieś nowe screeny z multi: http://ve3tro.com/1861/killzone-2-new-multiplayer-shots/ Całkiem, całkiem. Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 (edytowane) Epl, a czego ty oczekiwales? PS3 ma ograniczona moc w odroznieniu do PC, ktore caly czas sie rozwijaja. Niesamowite jest to, ze KZ2 dorownuje grafikom z PCtow bedac od nich slabsze, nareszcie developerzy sie wykazali. EDIT: Zeratul, nie podoba ci sie to, ze niektorzy mowia ze Halo to laserki blasterki. Szczerze mowiac to sam rowniez odnioslem takie wrazenie, ale nie przeszkadza mi to. Szczerze mowiac chetnie bym zagral w taka gre, bo na PC i PS3 jest ich jak na lekarstwo (Resistance to jednak nie to). Edytowane 6 lutego 2009 przez Yabollek007 Cytuj
epl 160 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 nie oczekiwalem cudow na szczescie dla mnie;] btw dzis zauslyszalem ze dzwiek wystrzalu standardowego karabinka ISA sie zminia w zaleznosci od liczby pociskow w mag to sie nazywa dbalosc o szczegoly Cytuj
Litwin81 1 156 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Chyba jednak jest 3d jeżeli chodzi i dziury. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 (edytowane) Ficus - COD4 i piec na PC nie wygladaja gorzej niz killzone nie wspominajac o dwoch crysisach co do reszty ludzi jadych po noobowskim COD - zycze sobie zeby multi w KZ byl tak dobry i DOPRACOWANY jak w COD4 - tzn wywazenie broni, brak glitchy, respawny, mapy i stabilnosc gry przez siec najmocniej przepraszam,już poprawiam mój post.Chodziło mi ,że nawet po "średnie" demko ma najładniejszą grafę z wszystkich fps na KONSOLE .Na serio uważam,że trzeba być mega zaślepiony by uważać,że jest jakiś fps na konsole ładniejszy od demka btw dziury po kulach na 100% są 3d dziś się nimi 20min przyglądałem Edytowane 6 lutego 2009 przez Ficuś Cytuj
saptis 620 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 (edytowane) IMO są wklęsłe, sprawdzałem na 4 typach ścian. Chyba jednak jest 3d jeżeli chodzi i dziury. Sprawdzilem po raz kolejny i dziury nie sa 3D tylko plaskie. Wystarczy strzelic w jakas betonowa sciane na rogu nastepnie podejsc i spojrzec z boku i widac ze dziura jest plaska, nie ma glebi. Sprawdzalem tez "dziury" po kulach na metalowych powierzchniach i tez sa plaskie. Edytowane 6 lutego 2009 przez saptis Cytuj
matrix_dk 1 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Demo zaliczone 2 razy, nie zawiele ale wystarczyło by złozyc preorder na grę w Ultimie. Gra ryje beret, i wypala oczodoły. GOW2 w które zagrywam się każdego dnia przy tej grze wygląda śmiesznie. Kill Zone 2 zapoczątkowało nową erę w grach i pokazało na co stać PS3. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 (edytowane) bump mapping sie to nazywa //edit o te dziury mi chodzi... ledwo co wszedlem - odpisalem i juz 2 nowe posty xD Edytowane 6 lutego 2009 przez Coati Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 (edytowane) Dziury nie są w 3D. Jest tu zastosowany efekt jak np do kolein w MS, czy tez własnie do symulowania 3D dla dziur.... (nie pamiętam jak sie nazywa) Edytowane 6 lutego 2009 przez Emet Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Zapewne normal mapping zastosowali. A bardziej prawdopodobne, że dla dziur po kulach displacement mapping zastosowali choć np. w Fearze wykorzystali parallax m. do tego. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Sessler's Soapbox: Killzone Mailbag http://g4tv.com/xplay/blog/post/692992/Ses...ne-Mailbag.html Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 ja jestem zachwycony Helgastami,prawa ,że czasem są tępi jak chu.j ale są mega ruchliwi,próbują flankować,atakują z rożnych pozycji.Ma się czasem przynajmniej wrażenie ,że gra się z myślącymi przeciwnikami(choć powtarzam czasem sa tępi jak nie wiem). W innych fps jak się koleś chowa za murkiem to ma się pewność,że za kilka sekund jego głowa wychyli się zza murka w tym samym miejscu co przed chwilą i już się ma przygotowany celowniczek na serię....a w K2....Helgast zaatakuje z drugiej strony,gdzieś sobie pobiegnie...super Cytuj
POL_SouL 1 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 (nie pamiętam jak sie nazywa) Zapewne normal mapping zastosowali. Ale psujecie temat. Gra wygląda fajnie i to się liczy, a czy zastosowali bump, normal czy mapp mapping mappingiem podparty to ch*j temu w d*pe i kamieni kupe oraz taczka gruzu co by nie było luzu. Ludzie, gra wygląda obłędnie, a jakie triki zastosowali developerzy, byśmy teraz przemycali głodne kawałki o sprawach, na które nie mamy wpływu to rzecz drugorzędna. Chwalmy GG za to jak ładnie oddała nam świat helghastów i jak wiele do zaoferowania będzie miała wersja retailowa. Przestańcie też pieprzyć non stop o grafice, a skupmy się raczej na istocie każdej gry - jej grywalności Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Tak jest! Już więcej nie będę mówił o takich rzeczach bo to tylko temat psuje. Masz rację kur.wa po całości. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 (edytowane) POL_SouL - ja nie narzekam ani nie mam nic do zarzucenia Killzone 2, ale wiem, ze developer sie chwalil dziurami w scianach w 3D, j ich nie widze, wiec pisze. Nawet nie mozna nic napisac bo juz uznaja cie za hatera. Zreszta jak ktos za bardzo cie cieszy to tez ci napisza, ze niewiadomo czym sie jara - ehhhh...... Nie piszmy juz o niczym bo zepsujemy temat - jasne. Edytowane 6 lutego 2009 przez saptis Cytuj
Siarex 4 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 (edytowane) Mały trik który właśnie odkryłem: W ostatnich momentach animacji przeładowywania można walnąć mela a broń i tak będzie naładowana. Pierwszy strzał można oddać można po tym samym czasie(a nawet wydaje mi się że szybciej). Zawsze to lepiej wykorzystany czas na przeładowanie i przydatny trik do MP. Edit: Przy podstawowej broni mela walimy zaraz po włożeniu magazynku i omijamy animacje "przesuwania suwaczka", a przy broni helghastów trzeba wyczuć Edytowane 6 lutego 2009 przez Siarex Cytuj
HeXa 435 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 ja jestem zachwycony Helgastami,prawa ,że czasem są tępi jak chu.j ale są mega ruchliwi,próbują flankować,atakują z rożnych pozycji.Ma się czasem przynajmniej wrażenie ,że gra się z myślącymi przeciwnikami(choć powtarzam czasem sa tępi jak nie wiem). W innych fps jak się koleś chowa za murkiem to ma się pewność,że za kilka sekund jego głowa wychyli się zza murka w tym samym miejscu co przed chwilą i już się ma przygotowany celowniczek na serię....a w K2....Helgast zaatakuje z drugiej strony,gdzieś sobie pobiegnie...super W GoW'ach tez wychylaja sie z roznych stron =] no ale to ze biegaja jak kruliczki po amfie to prawda =] Gra wyglada naprawde bardzo fajnie i wgniata Helgasci wygladaja oszalamiajaco i bardzo mi sie podobaja ich lyse glowy po strzale w kask =D Proponuje wam odpalenie demek w roznych jezykach =D ruski naprawde jest zabawny =P Cytuj
froniu 1 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 - Animacja jest płynna, ale jednak jest to te 20-30 klatek, a nie 60 jak w COD4 20 klatek na sekundę ? gdzie ? chyba żę ci chodzi o te chwilowe freezy przy loadingu ? wiesz jak chodzi gra z 20 klatkami ? Przecież przy takiej ilości jest to już na prawdę porządnie zauważalne, a akurat demko trzyma stałe 30fps nie wiem jak w pełnej bo nie grałem ale podpierając się recenzjami wychodzi ze może z 2-3 razy max spada poniżej.. Cytuj
YETI 11 004 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Mały trik który właśnie odkryłem: W ostatnich momentach animacji przeładowywania można walnąć mela a broń i tak będzie naładowana. Pierwszy strzał można oddać można po tym samym czasie(a nawet wydaje mi się że szybciej). Zawsze to lepiej wykorzystany czas na przeładowanie i przydatny trik do MP. Zupełnie jak w Halo Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.