Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

A myślisz że skąd mi przyszedł pomysł żeby tego spróbować :P Teraz będę kombinować jak tu zrobić double mela :D

 

Edit: Jak się okazało double mel jest prostszy niż myślałem :P Wystarczy klikać w przycisk odpowiedzialny za mela non-stop a nasza postać wpada w prawdziwy melowy szał :D (ale to pewnie już wiecie i tylko ja mam zapłon jak diesel na mrozie)

Opublikowano (edytowane)
ja jestem zachwycony Helgastami,prawa ,że czasem są tępi jak chu.j ale są mega ruchliwi,próbują flankować,atakują z rożnych pozycji.Ma się czasem przynajmniej wrażenie ,że gra się z myślącymi przeciwnikami(choć powtarzam czasem sa tępi jak nie wiem).

 

W innych fps jak się koleś chowa za murkiem to ma się pewność,że za kilka sekund jego głowa wychyli się zza murka w tym samym miejscu co przed chwilą i już się ma przygotowany celowniczek na serię....a w K2....Helgast zaatakuje z drugiej strony,gdzieś sobie pobiegnie...super :)

 

 

No dokładnie ! Juz nie będzie lamerskiego kampowania za osłonami (przynajmniej w singlu i na wyzszym poziomie trudnosci - mam nadzieję :) ).

Właśnie tego oczekuje po grach na next/current :) geny ! Świetnej fizyki i w końcu sensownego poziomu AI !

 

PS. A tak poza tym to jestem zawiedziony demem... i to bardzo... Bo zdążyłem pograć ledwie parenaście minut i musialem spie.przać z chaty na 2 dni i to bez konsoli pod pachą hehe :)

Ogólnie przyłączam się do ochów i achów, odliczanie trwa...
Edytowane przez Łebi
Opublikowano
A myślisz że skąd mi przyszedł pomysł żeby tego spróbować :P Teraz będę kombinować jak tu zrobić double mela :D

 

Edit: Jak się okazało double mel jest prostszy niż myślałem :P Wystarczy klikać w przycisk odpowiedzialny za mela non-stop a nasza postać wpada w prawdziwy melowy szał :D (ale to pewnie już wiecie i tylko ja mam zapłon jak diesel na mrozie)

Zaraz sam sprawdzę to, ciekawe co KZ2 ma jeszcze wspólnego z H. Bawiłeś się fizyka granatów? Pobawię się zaraz w odbijanie itp.

 

 

Siakieś nowe screeny z multi: http://ve3tro.com/1861/killzone-2-new-multiplayer-shots/

Całkiem, całkiem.

Dawać mi tą grę, ale to już!

Opublikowano
nie oczekiwalem cudow na szczescie dla mnie;]

btw dzis zauslyszalem ze dzwiek wystrzalu standardowego karabinka ISA sie zminia w zaleznosci od liczby pociskow w mag

to sie nazywa dbalosc o szczegoly :)

 

Jak juz przy szczegolach jestesmy...jak sie strzeli w metalowa sciane pod duzym katem to dziura jest owalna. nie okragla :huh:

Opublikowano

a ja wciaz twierdze ze AI jest tylko troche ponad wspolczesna (nie najwyzsza przecietna) - mobilnosc helghastow musi sie podobac ale czasem sa za mobilni i jak idioci biegna przez otwarte pole (przynajmniej w demie) - np w zaraz po wejsciu do hali maja wydaje mi sie ustwione zaslony za ktore maja wbiec i niewazne ze widac ich z gory jak na tacy

 

Opublikowano
Zaraz sam sprawdzę to, ciekawe co KZ2 ma jeszcze wspólnego z H. Bawiłeś się fizyka granatów? Pobawię się zaraz w odbijanie itp.

 

Granaty latają podobnie(w sensie paraboli lotu), ale odbijają się zupełnie inaczej. Ciągle mam problem żeby je wyczuć, bo rzucam za blisko przyzwyczajony, że jeszcze się ze 2 razy odbiją. Po drugie główna zaleta halowych granatów była taka , że bronie sobie można było podawać nimi :P Tutaj z oczywistych względów nie ma to zastosowania...

Opublikowano (edytowane)

Bez wątpienia jest to najładniejsza gra w jaką było mi dane zagrać 8) Oświetlenie po prostu mistrz:) full'a kupie na 100% w dniu premiery:)

Edytowane przez Soul
Opublikowano

Ja trafiłem na śmiesznego buga - po wykończeniu wszystkich helghastów w hangarze , mój partner zamiast pobiec otwierać brame zawiesił się przy osłonie z powtarzającą się animacją rzutu granatem . Dopiero seria w niego i podniesienie, go odblokowało :lol:

Opublikowano
No właśnie niektórym ten Cover pod L2 nie pasuje.

 

No ale tak to jest jak duzo osób grało w Cody, gdzie sterowanie IMO a właściwie rozłożenie przycisków na padzie było najlepsze jakie można spotkać w fpsach. Cieszy się że guirella i tak stworzyła rozłożenie wzorujące się na tym tytule.

 

No właśnie ani trochę się na tamym nie wzorowali. Dali jedynie wersję "Alt 2" która trochę przypomina to z COD

Opublikowano
Ja trafiłem na śmiesznego buga - po wykończeniu wszystkich helghastów w hangarze , mój partner zamiast pobiec otwierać brame zawiesił się przy osłonie z powtarzającą się animacją rzutu granatem . Dopiero seria w niego i podniesienie, go odblokowało :lol:

 

Ja miałem sytuacje ze partnera zraniono i wzywał pomocy, ale nie mogłem mu pomóc bo leżał w ścianie i tylko dupa i nogi mu wystawały :D

Po wycięciu wszystkich wrogów jakoś z niej wyskoczył ;)

Opublikowano (edytowane)

Podoba mi sie to, ze jesli kompan padnie to lezy i czeka az mu pomozemy, ale nie ginie, czas na pomoc nie jest ograniczony. :)

 

W Gears Of War 1 i 2 nieraz zdazylo mi sie ze Dom wchodzil w najwiekszy mlyn, dostawal po tylku, a pozniej musialem go ratowac, niestety nie zawsze udawalo mi sie zdazyc i tym sposobem musialem zaczynac od nowa. :)

 

Promien uzdrawiajacy w wersji beta byl o wiele lepszy, tutaj wyglada na znacznie uproszczony w stosunku do poprzedniego - szkoda, szkoda. :)

Edytowane przez saptis
Opublikowano

Tutaj się nie zgodze.

Jak Garza w hangarze dostal w potylice to leżał dość długo, ale że i ja się ociągałem to w końcu stanął na równe nogi o własnych siłach i parł do przodu jak gdyby nigdy nic. Nie wiem, czy tak będzie tylko w demku, ale jeśli w wersji retailowej nie ma potrzeby zapier****nia do ustrzelonego kompana to traci to na realiźmie i to grubo.

Opublikowano

z tego co wiem to w fullu jest dalej tak samo :).Ponoć w późniejszych etapach jest niezła sieczka i często kompanii na prawdę pomagają oczyścić teraz więc takie nie ratowanie kolegi z drużyny oznacza,że jesteśmy zdani tylko na siebie co może przynieść szybki zgon

Opublikowano
W Gears Of War 1 i 2 nieraz zdazylo mi sie ze Dom wchodzil w najwiekszy mlyn, dostawal po tylku, a pozniej musialem go ratowac, niestety nie zawsze udawalo mi sie zdazyc i tym sposobem musialem zaczynac od nowa. :)

 

W GOW1 partner nie umiera, W GOW2 niestety umiera jak się ociągamy ;)

Opublikowano

Panowie, w jaki sposób dostać sie do pomieszczenia z zaworem którego zdjęcie było kilka stron temu? I gdzie znajdę tą broń jednostrzałową czy jakąś tam ? ;)

Opublikowano

Do pomieszczenia to nie wiem, ale broń znajdziesz w hangarze u helghasta, który stoi na dachu tego pomieszczenia ze stołem.

 

Pepep- no mi właśnie o to chodziło , że poza własnym ustawieniem, Guirella zaimplementowała takie CoDowe ustawienie (Alt2).

Opublikowano
Panowie, w jaki sposób dostać sie do pomieszczenia z zaworem którego zdjęcie było kilka stron temu? I gdzie znajdę tą broń jednostrzałową czy jakąś tam ? ;)

 

Ja tam dotarłem przez przypadek - bug jakiś. Zrobiłem to tak - zginąłem w magazynie, a po respawnie okazało się, że mój kompan siedzi jak posąg za osłoną, a helgaści wyjechali na Arubę. Przeszedłem pusty magazyn, drzwi, które miał otwierać kompan automatycznie się otworzyły i parę kroków za nimi jest pomieszczenie z zaworem i ta broń. Tyle, że mogłem sobie co najwyżej w łeb palnąć, bo wrogowie byli już nieobecni.

 

Żeby było weselej, tą sztuczkę zrobiłem za pierwszym podejściem do dema, więc mnie "letko" zdziwiło, że za drugim razem gdy kolega otworzył drzwi prowadzące do tej broni demko się kończyło ;)

 

Swoją drogą fajny patent z tym zaworem - złapałem go, kręcę, kręcę, a to cholerstwo się nie chce przesuwać. Po paru próbach i przekleństwach, odkryłem, że pierw trzeba ZACISNĄĆ dłonie na zaworze i dopiero kręcić (zaciskanie pod R1 i R2) - niby nic, a cieszy...

Opublikowano
Pepep- no mi właśnie o to chodziło , że poza własnym ustawieniem, Guirella zaimplementowała takie CoDowe ustawienie (Alt2).

 

Tak, ale na 6 dostępnych ustawień tylko jedno jest CoDowe. To świadczy o tym że zostało dodane jako ostatnie być może trochę na siłę, w mechanice i standardowych ustawieniach widać dużo więcej fascynacji Rainbow Six Vegas niż COD. Elementy takie jak trzymanie przycisku by się przykleić do zasłony, włączanie się zoom'a na stałe i sam przycisk pod którym domyślnie zoom się znajduje moim zdaniem świadczą o tym że wzorcem był tutaj RS:V. Ale na dzień dzisiejszy uważam, że sterowanie w RS było jednak dużo lepsze.

Opublikowano

Po sprawdzeniu dema muszę przyznać, że grafa, power, uczucie potrzeby skilla uderza w japę. Ogólnie gierka jest z cyklu tych móst hef:) . Właśnie suzkam jakiegoś zjadliwego headseta.

Jednak wrócę jeszcze raz do kwestii dubingu, a właściwie jak dla mnie jego parodii. Wczoraj sprawdziłem demo (na pewno nie jedyny) w różnych językach i muszę stwierdzić z przykrością, że mamy najbardziej bezpłciowy, pedalski ( sora jak kogoś obraziłem) dubing ze wszystkich krajów (nie wspominając o Skandynawach gdzie mają kombo eng + napisy ojczyste - a tyle osób zna tam ENG).

Co gorsza stwierdzić muszę, że nawet niemieckkie głosy (które do tej pory prezentowały się najczęśćiej w grach gorzej niż PL) wypadają bardziej męsko i przekonująco.

 

Podsumowując, wiem wiem, że powinniśmy się cieszyć, że mamy wersję PL, że za dużo narzekania ale może jednak ma ktoś jakieś przecieki co do komba napisy PL + ENG ?:)

 

 

p.s. ktoś na forum wypowiedział takie zdanie podd którym podpisuje się w 100%, że w wersji ENG sś marines,a w wersji PL harcerze:)

 

pozdrawiam i do zobaczenia w multi

 

Opublikowano (edytowane)
Zaraz sam sprawdzę to, ciekawe co KZ2 ma jeszcze wspólnego z H. Bawiłeś się fizyka granatów? Pobawię się zaraz w odbijanie itp.

 

Granaty latają podobnie(w sensie paraboli lotu), ale odbijają się zupełnie inaczej. Ciągle mam problem żeby je wyczuć, bo rzucam za blisko przyzwyczajony, że jeszcze się ze 2 razy odbiją. Po drugie główna zaleta halowych granatów była taka , że bronie sobie można było podawać nimi :P Tutaj z oczywistych względów nie ma to zastosowania...

Wczoraj też się bawiłem fizyką granatów i jeszcze ich nie opanowałem. Zazwyczaj łapie sie na tym, że rzucam za lekko, ale odbijanie od ścian działa całkiem dobrze.

PS. Przeładowanie można przerywać niemal w połowie!

Edytowane przez YETI
Opublikowano

Drobne smaczki ale jak jak jarają.Gdy oddalaszsię za bardzo to komendy z głosy wchodzą na słuchawki(np. przed zaporą z dema gdy oddalisz się w jej kierunku),zauważyłem też że gdy słysze że mam koniec naboi to jestem bardziej skuteczny :P taki czuje na sobie ciężar że zaraz mogą mnie odstrzelić :P

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...