B4 HunteR PL 0 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Dokładnie, jeśli chodzi o moje problemy to jedynie co to wciskałem skok zamiast przeładowania i rzucałem granat zamiast przybliżyć Dziwne jest jednak to że nie dają w grach pełnej możliwości manipulacji schematem sterowania Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 (edytowane) ale pojechałeś po bandzie, mi osobiście też nie podoba się sterowanie i ogólnie jak porusza się bohater, bardzo dobrze skomentował to jeden ze znajomych "jak bym prowadził tira na rondzie". ustawienie pada można zmienić w opcjach i jak tak robię zmieniając na ustawienia jak najbardziej zbliżone do COD4. IMO tu leży pies pogrzebany. Każdy szuka w tej grze "nowego, lepszego" CoD'a, a chyba nie tędy droga:) Racja cod to cod. Poza tym ja bym codowatego killzona nie przełknął. Za dużo jest w nim przypadkowości. Cieszy mnie to, że w kz2 trzeba będzie więcej naboi wpakować w przeciwnika, żeby zabić. Przez to będzie więcej czasu przykładowo na to, by ubić delikwenta, który zacznie strzelać do nas pierwszy. Bo trzeba być szczerym - w codzie zabija pierwszy ten, kto wcześniej dostrzeże przeciwnika (ma większy i lepszy telewizor ). Skill w tej grze ma mały wpływ na zwycięstwo. Stąd ta gra jest aż tak popularna wśród graczy. Każdy może w niej wymiatac, nawet największy noob. Proste. Modlę się o to, żeby killzone był jak najmniej codowaty . Edytowane 9 lutego 2009 przez dunpeal Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 mnie przekonuje bezwładność broni. po n-tym skończeniu dema, zauważyłem, że w trybie celowania bo puszczeniu prawej gałki większa jest bezwładność wyrzutni rakiet, a inna karabinu ISA. I like it Cytuj
Ural 13 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Co do jakoby występującego laga, przeklejam z oficjalnego forum: ”You people need to check out the official forums. 1. The lag doesn’t discriminate between SDTV or HDTV, it doesn’t discriminate against US vs EU demos or regions. 2. GG can’t find it. Reviews are all high (even the ones that seem to point out every tiny flaw) they aren’t talking about it. 3. A dev posted on the official forums saying they were looking into it. 4. NOT EVERY DEMO HAS LAG, VIDEOS POSTED ON THE OFFICIAL FORUMS HAVE SHOWN THAT SOME PEOPLE HAVE IT. 5. NO ONE saw this in beta, ie it didn’t exist in beta. So far one of the most popular answers is that it is a problem with some demos. Either the game isn’t designed very well to read off the HDD (the retail is exclusively on a blu-ray…no install at all), or enough people tried to download it at once that it fubar’d certain demos, or there is an issue with the coding of the demo itself. Whatever it be, the devs are looking at the retail copy, so its unlikely if it is a demo problem that they’d find it. If you want to stay updated on the input lag deal, go to PlayStation official forums under Killzone 2. But as of now, everything points to it being strictly a demo problem.” Słowem, problem dotyczy podobno tylko niektórych wersji demo. Nie wiem czy ma to związek z daną konsolą, czy z daną kopią demka, czy czymkolwiek innym - wiem natomiast, że osobiście w wersji retail ŻADNEGO laga nie zaobserwowałem - nie ma dziwnych akcji, że wciskamy klawisz i jest jakieś opóźnienie, tak więc nie ma co panikować. Cytuj
adi 189 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Ha, ha zwykły błąd, a co poniektórzy już dorabiali filozofię o celowym zamierzeniu autorów w celu zwiekszenia realizmu Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 (edytowane) Do usuniecia. Swoja droga engine czasem laczy posty a czasem nie. Edytowane 9 lutego 2009 przez grzes_l Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 (edytowane) Pytanie ilu z tutaj marudzacych naprawde doswiadczylo tego bledu. Przepraszam ale prawdziwym weteranom FPS mechanika Killzone perfekcyjnie lezy. jak czytam taki tekst to zastanawiam się kim jest człowiek który pisze za wszystkich, Nie pisze za wszystkich, tylko za siebie .Moj drogi - slowo weteran jest polaczone z doswiadczeniem. FPSy zaczynalem od Wolfenstein 3D, Marathon, Doom i Duke Nukem Edytowane 9 lutego 2009 przez grzes_l Cytuj
Madaxaa 4 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Ja chciałbym jeszcze napisać, że nie powinniście się tak sugerować tym co niektórzy piszą. Z tego co wiem to GG dołożyło wszelkich starań, żeby sterowanie było jak najlepsze. Zamiast od razu ustawiać na Alternatywne 2 może powinniście wrócić do Standardowego 1, które dla mnie po pewnym ograniu sprawdza się perfekcyjnie. Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Czy wy też tak amcie, że napisy są tylko wtedy, gdy załączony jest także HUD? Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 (edytowane) Pytanie ilu z tutaj marudzacych naprawde doswiadczylo tego bledu. Przepraszam ale prawdziwym weteranom FPS mechanika Killzone perfekcyjnie lezy. jak czytam taki tekst to zastanawiam się kim jest człowiek który pisze za wszystkich, Nie pisze za wszystkich, tylko za siebie .Moj drogi - slowo weteran jest polaczone z doswiadczeniem. FPSy zaczynalem od Wolfenstein 3D, Marathon, Doom i Duke Nukem Racja ja gram na padzie od 18 lat, przez ostatnie 2 lata grałem w resistance (oczywiscie z przerwami na inne gry ), więc u mnie problem jakim jest brak skilla nie istnieje. Tym bardziej cieszę się, że kz2 będzie skillowy (przynajmniej bardziej od coda, bo od resa na pewno nie), bo oddzieli chłpców od męzczyzn . Edytowane 9 lutego 2009 przez dunpeal Cytuj
Mendrek 571 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Demo jest... krótkie. W sumie jako że nie odczułem hype'u tak bardzo, gra choć ma bardzo fajną dynamikę, bardzo dobre wybuchy i ciekawą (a w niektórych momentach nie) AI. Oczywiście jak w każdej grze trafiają się gorsze tekstury, bo po co robić realistycznie wyglądającą książkę po strzale (swoją drogą regenerują się fajnie po jakimś czasie, też chcę taką książkę ;p ). Fajnie zachowuje się butla z gazem, chociaż zastanawiam się czemu zapala się w kontakcie z powietrzem i wybucha (ktoś wie jaki to gaz? ). Niektóre rzeczy wyglądają zaś kapitalnie. Trochę brak dobrego AA, który był pokazywany w filmikach. Wierzę, że kolejne etapy będą lepsze. No i gra nie jest taka znów łatwa, ktoś kto nie gra długo na padzie w FPS-y może mieć problem ze sterowaniem, przez co gra zamiast dynamiczna, staje się chaotyczna. Po tym jak emocje z dema opadły stwierdzam że super mega rewelacji graficznej w demie nie ma, ale gra to i tak must have, swoisty fenomen. Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Fajnie zachowuje się butla z gazem, chociaż zastanawiam się czemu zapala się w kontakcie z powietrzem i wybucha (ktoś wie jaki to gaz? ). ,,Pogromcy Mitów" z discovery już abalili mit wybuchającej butli. Cytuj
aigorr 0 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 co sądzicie o długości singla? gdzieś czytałem, że to 10 godz.na normalu (nie mówię o pewnych męczarniach na weteranie) ? czy to już standard w nowych fps-ach?? nie za mało? Cytuj
karol885 0 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 standard jak chcesz dlugo grac to trzeba kupic RPG FPS w singlu 10h to i tak sporo, zreszta gry typowo na singla nastawione w dzisiejszych czasach masz 10-12h gry (uncharted) Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Jakby było dłużej to ludzie narzekali by że gra robi sie monotonna po czasie. 10 h dla singla to moim zdaniem w zupełności wystarczająco długi czas gry. Oczywiście chodzi mi o te liniowe fpsy a nie gry pokroju Fc2. Ważne aby gra potrafiła przyciągnąć na dłużej po pierwszym przejściu gry. Tytuły takie jak Killzone 2, Resistance czy Cody posiadają multi, taki Mirrors Edge posiada speed runy do wymasterowania. Wszystkie te tytuły mają singla o długości nie przekraczającej 10 h. Cytuj
Ural 13 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Fajnie zachowuje się butla z gazem, chociaż zastanawiam się czemu zapala się w kontakcie z powietrzem i wybucha (ktoś wie jaki to gaz? ). ,,Pogromcy Mitów" z discovery już abalili mit wybuchającej butli. Ci "Pogromcy Mitów", to fuszerka jakich mało. Zastanawiam się kto w ogóle zezwolił na puszczanie tak głupiego i wprowadzającego widzów w błąd programu na antenie kanału edukacyjnego (niby). W każdym bądź razie sugerowanie się ich "pogromami" jest pozbawione sensu. Ostatnio "udowodnili", że uszkodzenie poszycia samolotu nie spowoduje wyssania nas na zewnątrz, co oczywiście jest totalną bzdurą, bo już było wiele przykładów wyssania kogoś z samolotu wskutek uszkodzenia poszycia. Nie wiem jak z mitem "wybuchającej" butli, ale faktem jest, że butla z gazem może wybuchnąć, a takie przypadki miały już miejsce. Rzecz jasna zależeć to może od gazu, ale przy wodorze na brak wybuchu bym nie liczył. Cytuj
Shakeawake 5 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Recenzje 9,5 (Onet.pl)- http://gry.onet.pl/2282,85404,,killzone_2,recenzja.html Cytuj
aigorr 0 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 standard jak chcesz dlugo grac to trzeba kupic RPG jeszcze żeby było w czym wybierać... Cytuj
Siarex 4 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 (edytowane) Ja chciałbym jeszcze napisać, że nie powinniście się tak sugerować tym co niektórzy piszą. Z tego co wiem to GG dołożyło wszelkich starań, żeby sterowanie było jak najlepsze. Zamiast od razu ustawiać na Alternatywne 2 może powinniście wrócić do Standardowego 1, które dla mnie po pewnym ograniu sprawdza się perfekcyjnie. Racja, też zrobiłem jak większość, od razu przestawiając na alt 2. Jednak po pewnym ograniu stwierdziłem, że to jednak standard 1(jak sama nazwa wskazuje) najlepiej nadaje się do tej gry . Jakby na to nie spojrzeć standard 1 to sterowanie gdzie żaden przycisk nie koliduje z innym. Naprawdę polecam sprawdzić. Przestawienie się zajmuje max 15 minut, a gra się dużo wygodniej Edytowane 9 lutego 2009 przez Siarex Cytuj
Krakers 4 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Dopiero dzisiaj zagrałem w demo i muszę powiedzieć, że jest kosmicznie krótkie - 12 minut i po krzyku. Grafika robi wrażenie, cieszy polski dubbing (można się przyczepić do głosów, ale sam fakt ojczystej mowy w next-genowym shooterze cieszy ;p), animacje MIAŻDŻĄ - to co się dzieje z żołnierzami/Helghastami po zgarnięciu kilku kulek powoduje solidny szczękopad. Jedyne do czego mogę się przyczepić to poziom trudności - jak dla mnie demko było łatwe, aczkolwiek 2 razy mnie utłukli No i jeszcze AI w niektórych momentach wymaga poprawienia - spokojnie da się obejść przeciwników za plecy, ale to może być wina poziomu trudności. Cytuj
goggy 0 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 tez wole standardowe1, najlepiej się sprawdza Cytuj
da$io 110 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Recenzje 9,5 (Onet.pl)- http://gry.onet.pl/2282,85404,,killzone_2,recenzja.html Obrazki z recenzji a wersja demo to dwie różne gry <_< Tak ma być?! Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Recenzje 9,5 (Onet.pl)- http://gry.onet.pl/2282,85404,,killzone_2,recenzja.html jedyny słuszny serwis na świecie dał wysoką ocenę-można kupować bez obaw BTW.dziś wpadł u mnie kumpel,wielki psychofan Killzone i ogólnie gier(dalej ma niestety ps2)-3h bawił się demem-ile smaczków przetestowaliśmy to masakra.Po pierwsze ta gra ma w 100% realtimowe oświetlenie,choć podchodziłem do tego sceptycznie.Niektóre ściany-głowę bym dał,że cień na nich jest tak jakby namalowany co sugerowałoby cieniowanie...strzelam z karabinu pod różnymi kątami,a cień się przesuwa odpowiednio ,szok.Do tego fizyka obiektów-drewniane kartoniki przesuwają się szybciej niż np plastikowe kanistry itp,butle z gazem,wywalisz zawór to butla startuje jak rakieta i dopiero po chwili wybucha...MIAZGA Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Fajnie zachowuje się butla z gazem, chociaż zastanawiam się czemu zapala się w kontakcie z powietrzem i wybucha (ktoś wie jaki to gaz? ). ,,Pogromcy Mitów" z discovery już abalili mit wybuchającej butli. Ci "Pogromcy Mitów", to fuszerka jakich mało. Zastanawiam się kto w ogóle zezwolił na puszczanie tak głupiego i wprowadzającego widzów w błąd programu na antenie kanału edukacyjnego (niby). W każdym bądź razie sugerowanie się ich "pogromami" jest pozbawione sensu. Ostatnio "udowodnili", że uszkodzenie poszycia samolotu nie spowoduje wyssania nas na zewnątrz, co oczywiście jest totalną bzdurą, bo już było wiele przykładów wyssania kogoś z samolotu wskutek uszkodzenia poszycia. Nie wiem jak z mitem "wybuchającej" butli, ale faktem jest, że butla z gazem może wybuchnąć, a takie przypadki miały już miejsce. Rzecz jasna zależeć to może od gazu, ale przy wodorze na brak wybuchu bym nie liczył. Wodór eksplodowałby natychmiast po strzale w butlę i jej rozszczelnieniu. Wybuch butli z propanem-butanem jest niewykluczony po strzale ale z pewnością nie nastąpiłby 5 sekund po strzale tylko ewentualnie od razu pod wpływem rozgrzanego otworu, natomiast gdyby się ulatniał kilka sekund tak jak w grze to w skutek rozprężenia zamroziłby natychmiast okolice wycieku. Można by pisać poematy ale lepiej przyjąć, że killzone2 to jednak tylko gra, która ma umożliwić sianie zniszczenia i śmierci a nie symulator życia. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.