Texz 670 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 (edytowane) podaj link do tej informacji 1mln. prorderów został złożony w samej Europie Artykuł Gonzo z N+ pisze tam o sukcesie sony i 3mln preorderów, szukałem gdzieś oficjalnego potwierdzenia ale nigdzie nie znalazłem i zastanawiam się skąd on wziął te 3mln ^_^ 1.1 oficjalnie ogłoszone w europie, ponad 1 mln preorederów na Amazonie i ponad 1 mln w GameStop. Wychodzi grubo ponad 3 mln. w Stanach i Europie. Edytowane 13 lutego 2009 przez t3xz Cytuj
Xymek 62 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 Cudownie bo ta gra naprawde na to zasluguje...w koncu, pierwszy raz od zakupienia PS3 i grania w Uncharted i Metal Gear Solid 4 czuje ze pieniadze na ta konsole nie zostaly wyrzucone w bloto...mam nadzieje ze Killzone pociagnie za soba lawine rewelacyjnych tytulow wlasnie na ta platforme... Cytuj
Gość Maiden Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 Pograłem w demo Graficznie jest przepięknie, mechanika jest w porządku, ciężko się strzela - to dobrze. Trochę mnie zmartwiło strasznie schematyczne zachowanie przeciwników. No nic, trzeba poczekać na pełną wersję Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 podaj link do tej informacji 1mln. prorderów został złożony w samej Europie Artykuł Gonzo z N+ pisze tam o sukcesie sony i 3mln preorderów, szukałem gdzieś oficjalnego potwierdzenia ale nigdzie nie znalazłem i zastanawiam się skąd on wziął te 3mln ^_^ 1.1 oficjalnie ogłoszone w europie, ponad 1 mln preorederów na Amazonie i ponad 1 mln w GameStop. Wychodzi grubo ponad 3 mln. w Stanach i Europie. Pierwsze słyszę, można o jakiś link? Cytuj
ShtaS 174 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 W demie, ten typek z wyrzutnią rakiet (przed wysadzeniem mostu, na balkoni) potrafi zginąć inaczej niż podchodząc do lewej krawędzie i z niej spadając? Próbowałem strzelać na różne sposoby, w nogi, w korpus, w głowę, a za każdym razem umiera w ten sam sposób. Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 Cudownie bo ta gra naprawde na to zasluguje...w koncu, pierwszy raz od zakupienia PS3 i grania w Uncharted i Metal Gear Solid 4 czuje ze pieniadze na ta konsole nie zostaly wyrzucone w bloto...mam nadzieje ze Killzone pociagnie za soba lawine rewelacyjnych tytulow wlasnie na ta platforme... Ty tu nie (pipi), tylko gadaj jak tam idzie tworzenie "Łiczera" na konsole . W demie, ten typek z wyrzutnią rakiet (przed wysadzeniem mostu, na balkoni) potrafi zginąć inaczej niż podchodząc do lewej krawędzie i z niej spadając? Próbowałem strzelać na różne sposoby, w nogi, w korpus, w głowę, a za każdym razem umiera w ten sam sposób. Da się, choć jest to trudne. Problem polega na tym, że on prawie zawsze staje blisko krawędzi, a jak dostaje obojętnie gdzie, to wiadomo, traci równowagę i po herbacie. Zdaje mi się, że raz mi się udało tak zrobić, aby tam został. Polecam strzelanie ze standardowego karabinu Helghastów. Kurczę, ale ta gra jest dobra . Wyśmienity jest ten gameplay i bronie. I pomyśleć, że grafika (rzekomo odpowiedzialna za wczesny hype KZ2) staje się teraz marginesem w tej grze. Demko jak wielokrotnie pisałem, przeszedłem już prawie tyle razy, ile gra się w regularną grę. Tak jak beta była dla wielu lepsza od pełnych produkcji, tak demo robi dokładnie to samo. Wyśmienity jest ten gameplay. Totalnie inny od znakomitego Halo 3, a zarazem równie wspaniały . Co mnie urzeka w tej grze, to pukawki. Ta siła wystrzału, ich design, różnorodność - orzeszki polane miodem Aha, Xymek, Ty już zaliczyłeś całe KZ2? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 Ty tu nie (pipi), tylko gadaj jak tam idzie tworzenie "Łiczera" na konsole Właśnie, lepiej reklamuj tu kolejny tytuł warty wydania sałaty, a nie ! . Jeżeli chodzi o mnie, demo zaliczyłem dokładnie 75 razy i na jakiś czas mam dosyć XD (na czas premiery ma się rozumieć). Zauważyłem przy tym że mam złe nawyki jeśli w międzyczasie zagram w innego shootera, brrr to nie brzmi dobrze. Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 (edytowane) Jak ktoś chce się podenerwować to radzę przeczytać sobie recenzję w najnowszym Dzienniku (w dodatku kultura). Gościu nieźle pojechał po kz2. Min. pisze, że w grze wystpuje efekt krótkiej kołdry,że pecety potafią dużo więcej, że gra jest dużo za GoW2, że poziomy to kalka halo, postać pani naukowiec też, że dużo patosu i fabuła sztampowa.Nawet postacie są bardziej bezpłciowi od tych z Gowa. Poźniej na ich stronce internetowej powinna być recenzja to będzie można ,,oblukać". Edytowane 13 lutego 2009 przez dunpeal Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 efekt krótkiej kołdry ...... Słyszałem już o "hujowym efekcie" (pozdrawiam muadiba ), słyszałem również o jakimś zabawnym efekcie od Jazdaone (bodaj z COD4), ale nigdy PRZENIDGY nie słyszałem o efekcie "krótkiej kołdry", zaczynają mnie dobijać te nazwy XD. że pecety potafią dużo więcej Ja p**** ....... Urządzenie które ciągle się rozwija i nie zatrzymuje w miejscu, to chyba niby logiczne ... Ale co ja wymagam od "Dziennika" .. . Cytuj
boski_karol 2 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 http://www.dziennik.pl/kultura/article3182...ie_wznieci.html Już jest recka na portalu, kto chce może sobie przeczytać. Jakoś średnio mnie ten gość przekonuje... Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 Btw demka (może już było o tym) - czy 1 level gry z lądowaniem i walką jest zaraz po intro ? Jeśli tak, to wycięte zostało wprowadzenie, w sumie kilka minut gameplayu (czy raczej biegania) z pełnej wersji gry... Cytuj
valensPL 0 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 (edytowane) Btw demka (może już było o tym) - czy 1 level gry z lądowaniem i walką jest zaraz po intro ? Jeśli tak, to wycięte zostało wprowadzenie, w sumie kilka minut gameplayu (czy raczej biegania) z pełnej wersji gry... nie ma zadnego intra ani wprowadzenia "wybierasz" poziom trudnosci, loading i jedziesz od razu:D Edytowane 13 lutego 2009 przez valensPL Cytuj
collins 111 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 No i kolejna recenzja http://www.kikoo.pl/recenzje/156-1/Killzone-2/ Cytuj
froniu 1 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 (edytowane) Spoko recenzja ! A co do tego brzydko wyglądającego promienia to oglądałem fragmenty z multii na stronie giantbomb ->TUTAJ i w 46 sekundzie używa ktoś tego i promień wygląda ok ! Całkiem inaczej tzn lepiej niż w demie. Nie wiem w jaką to oni wersje grają ale pewnie najnowszą. W demie to mi się nie podoba ale na tym filmiku wygląda w porządku, może w ostatecznej wersji to poprawili ? Edytowane 13 lutego 2009 przez froniu Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 (edytowane) No i kolejna recenzja http://www.kikoo.pl/recenzje/156-1/Killzone-2/ ludzie. od coś recenzentów posrało w tej generacji konsol. co to znaczy: pomniejsze błędy i niedoróbki damn it! od ZAWSZE w grach były niedoróbki a jakoś nigdy nie były wytykane jako błąd. Spodziewacie się, że kiedyś powstanie gra idealna? Taki tekst to w moim odczuciu lenistwo recenzenta - nie chciało mu się dokładnie wymienić wad. Teskt pmniejsze błędy i niedoróbki to porażka recenzenta (jak przypis dolny dla tłumacza) poza tym - tekst bez zarzutu. ale podsumowanie... Edytowane 13 lutego 2009 przez waldusthecyc Cytuj
collins 111 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 (edytowane) Ty chyba masz coś z głową nie tak. A co, miał wymieniać w minusach sporadyczne zacięcia Ai i brzydki promień? Patrzysz minusy czyli: pomniejsze błędy i niedoróbki, a następnie do recki do wad. Chyba logiczne, no nie? A może do minusów powinien dopisać jeszcze "raz na kilka godzin pojawia się słaba tekstura"?.Ehh, szkoda gadać Edytowane 13 lutego 2009 przez collins Cytuj
Xymek 62 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 Cudownie bo ta gra naprawde na to zasluguje...w koncu, pierwszy raz od zakupienia PS3 i grania w Uncharted i Metal Gear Solid 4 czuje ze pieniadze na ta konsole nie zostaly wyrzucone w bloto...mam nadzieje ze Killzone pociagnie za soba lawine rewelacyjnych tytulow wlasnie na ta platforme... Ty tu nie (pipi), tylko gadaj jak tam idzie tworzenie "Łiczera" na konsole . W demie, ten typek z wyrzutnią rakiet (przed wysadzeniem mostu, na balkoni) potrafi zginąć inaczej niż podchodząc do lewej krawędzie i z niej spadając? Próbowałem strzelać na różne sposoby, w nogi, w korpus, w głowę, a za każdym razem umiera w ten sam sposób. Da się, choć jest to trudne. Problem polega na tym, że on prawie zawsze staje blisko krawędzi, a jak dostaje obojętnie gdzie, to wiadomo, traci równowagę i po herbacie. Zdaje mi się, że raz mi się udało tak zrobić, aby tam został. Polecam strzelanie ze standardowego karabinu Helghastów. Kurczę, ale ta gra jest dobra . Wyśmienity jest ten gameplay i bronie. I pomyśleć, że grafika (rzekomo odpowiedzialna za wczesny hype KZ2) staje się teraz marginesem w tej grze. Demko jak wielokrotnie pisałem, przeszedłem już prawie tyle razy, ile gra się w regularną grę. Tak jak beta była dla wielu lepsza od pełnych produkcji, tak demo robi dokładnie to samo. Wyśmienity jest ten gameplay. Totalnie inny od znakomitego Halo 3, a zarazem równie wspaniały . Co mnie urzeka w tej grze, to pukawki. Ta siła wystrzału, ich design, różnorodność - orzeszki polane miodem Aha, Xymek, Ty już zaliczyłeś całe KZ2? "Wiesiek" sie robi juz Ty sie nie martw...obecnie siedze juz od ponad mies we Francji gdzie nadzoruje i pomagam Widescreen Games...robota idzie calkiem niezle i jestem pelen nadzieii... Co do Killzone 2 to nie przeszedlem, pogralem troszeczke w firmie, potem sobie darowalem. Czekam az bede mogl zagrac w domu...na spokojnie odpowiednio sie delektujac ta pozycja - od dluzszego czasu oszczednie sobie dawkuje informacje zeby sobie nie popsuc zabawy... Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 Kolo na balkoniku potrafi zginąc na nim,tzn. nie spaść,raz mi sie to udało.Trzeba poczekać,bo jest moment ze kolo się cofa. Cytuj
Fuerte 1 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 Wystarczy mu z rakiety przypierdzielić i wtedy nie spadnie. Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 (edytowane) Kolo na balkoniku potrafi zginąc na nim,tzn. nie spaść,raz mi sie to udało.Trzeba poczekać,bo jest moment ze kolo się cofa. Zaraz po tym, jak ShtaS to powiedział, sprawdziłem ponownie i udało mi się . Wprawdzie tylko wyrzutnią (strzeliłem w niego), ale został u góry. Więc żaden skrypt, jakby ktoś tak pomyślał . Ale jak wspomniałem, kiedyś z karabinu udało mi się go tam zatrzymać. Tak jak mówię, po prostu stoi za blisko krawędzi, więc dlatego jest trudno. Edit: Fuerte - sekundy . Edytowane 13 lutego 2009 przez Jacobss Cytuj
adi 189 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 a ja za nic nie mogę dostać sie do tego pomieszczenia z zaworem.Ginę w hangarze w róznych konfiguracjach (przy wejściu, po pokonaniu pierwszej fali, w chwili kiedy Rico majstruje przy przełączniku i ni h.... nie mogę trafić na sytuację że się gdzieś tam zacina a ja mogę sam przejść dalej. Czy ktos odkrył w którym dokładnie momencie trzeba zginąć ? Cytuj
POL_SouL 1 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 (edytowane) Dzierżę właśnie w ręce najnowszy numer PSW i co w nim czytam, zapytacie? Nie pytacie? Nie szkodzi i tak Wam powiem Ekhm, cytuję: "Killer visuals can't hide its lack of originality and a short campaign" 8/10 Ian Dean PSW magazine Skupiając się nadal na tym co mu nieodpowiadało bo o zaletach typu doskonały feeling broni, najlepsza od czasu CoD rzeźnia online, najlepsze wykorzystanie sixaxis,grafa, OST etc. słyszeliśmy nie raz nie dwa. Narzeka na sterowanie, które jest mało intuicyjne w porównaniu do CoDa i mimo możliwości podobnego ustawienia co do wspomnianego wcześniej (mowa o configu Alt 2), nadaje się tak naprawdę najlepiej w Multi, gdzie nie używamy 'coverfire' - czyli, że dla mass (czyt. nas ) i tak nastawionych na potyczkę po sieci to żadna ujma Ogółem będzie się działo mimo braku oryginalności i krótkiej kampanii (pff ) Co tu dużo pisać... Recka na 8 stron długa i rozmywa się w superlatywach pod adresem GG teamu, ale nie będę się bawił w tłumacza. Chcę byście wiedzieli (jeśli jeszcze tego nie wiecie ), że jakim killerem był takim jest nasz kofany Helgazmatyczny Killzone 2. Do zobaczenia za 2 tygodnie online Edytowane 13 lutego 2009 przez POL_SouL Cytuj
Gość Mr. Blue Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 Wiecie co... Przeczytałem sobie tak od niechcenia kroniki uniwersum i jestem pod ogromnym wrażeniem tak ciekawie zaprojektowanego ciągu wydarzeń. Ale co mi się naprawdę rzuciło w oczy, to to, że to po stronie Helgan jest więcej racji. :o Cytuj
POL_SouL 1 Opublikowano 13 lutego 2009 Opublikowano 13 lutego 2009 Wiecie co... Przeczytałem sobie tak od niechcenia kroniki uniwersum i jestem pod ogromnym wrażeniem tak ciekawie zaprojektowanego ciągu wydarzeń. Ale co mi się naprawdę rzuciło w oczy, to to, że to po stronie Helgan jest więcej racji. :o Na początku wrzuciłem tylko cytat i ocenę jaką wystawili tak jak robili to inni, od siebie jednak dodałem coś nadto bo i tak wszyscy interpretują końcową ocenę nie skupiając się nad tym co pomiędzy, więc nie wyjeżdżaj mi tu z autoironią Jak tak jesteś ciekaw pełnej recenzji nt. K2 to na pewno ją znajdziesz w PSX EXTREME, czy głównych portalach internetowych. Sheesh :o Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.