raven_raven 12 013 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 Właśnie zyskałem mega-szacun do Jacobssa. Nie przeczyta tego, bo walnął na mnie ignora, ale muszę stwierdzić, że równy z niego user. Nawet podobne rzeczy zauważyliśmy (słabe tekstury, genialne oświetlenie i efekty). Zwracam honor stary i cofam wszystko co powiedziałem na Twój temat. Nie chodzi o to, że ma jakieś wonty do Killzone'a. Chodzi o to, że miałem go za fanboja, a coraz częściej się okazuje, że to jeden z lepszych userów na tym forum ;]. Don Pedro, a kto tutaj zaczyna mówić o Xboxie 360? I naprawdę są jeszcze ludzie, którzy wierzą w te bajki o procentach wykorzystanej mocy? KAŻDA, KAAAAAŻŻŻŻDA gra wykorzystuje 100 % mocy, widzicie sens zostawiania wolnej mocy, bo ładnie potem to brzmi zamiast dopieszczenia np. tekstur? Ja wierze, bo sie to sprawdza Wystarczy zobaczyc ewolucje gier na PS2, czy stareńkim PSX'ie. Co roku byly ladniejsze! A w dniu premiery PS2 nikt pewnie by nie powiedzial, ze czarnulka kiedyś uciagnie takiego graficznego killera jak God of War 2. Przed developerami PS3 jeszcze wiele nieodkrytej mocy sprzetu. Za rok KZ2 bedzie conajwyzej ladne Powinieneś się do rady Emeta przystosować, nie odzywaj się na tematy, których nie pojmujesz. Gry są ładniejsze z roku na rok, bo developerzy uczą się danego sprzętu i przykładowo, w 2005 roku dynamiczne oświetlenie zajmowało im 40 % procesora, jednak przy developingu nowej gry odkryli nowe metody i sztuczki uzyskiwania tego samego efektu, posłużyli się innymi algorytmami, uprościli to bez straty dla widza i teraz zajmuje im to 25 %, a tak "zaoszczędzone" 15 % można wykorzystać na tekstury. Dlaczego takie Gran Turismo 4 wygląda o wiele lepiej niż Ridge Racer 5? To wszystko sztuczki jak denne AI, prerenderowane odbicia w szybach czy takie a nie inne zawirowania. Jak Ty sobie to wyobrażasz? Przy wydaniu konsoli producenci mogą wykorzystać 30 % mocy konsoli i co, nagle Sony podsyła specjalny kod i mogą wykorzystać 50 %? WTF!? Wszystkie rdzenie PlayStation 3 wykorzystywane są na maxa od pierwszej gry, tak samo jest z każdym innym prockiem w każdej innej konsoli, "pięknienie" gier z czasem to nie jest odblokowywanie kolejnych rdzeni () tylko nauka obsługi sprzętu, programowania go. Tutaj załadujemy mniej polygonów, tutaj walniemy dodatkowy efekt, tą teksturę zubożymy (i tak nikt na nią nie patrzy) by woda wyglądała super. Ważny jest także czas i środki na optymalizację kodu i wymyślanie coraz to nowszych programistycznych sztuczek jak prerenderowane odbicia w szybach w GT4. Mam nadzieję, że moja wypowiedź choć trochę wybiła te brednie nt. procentów z Twojej głowy. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 Ja wierze, bo sie to sprawdza Wystarczy zobaczyc ewolucje gier na PS2, czy stareńkim PSX'ie. Co roku byly ladniejsze! A w dniu premiery PS2 nikt pewnie by nie powiedzial, ze czarnulka kiedyś uciagnie takiego graficznego killera jak God of War 2. Przed developerami PS3 jeszcze wiele nieodkrytej mocy sprzetu. Za rok KZ2 bedzie conajwyzej ladne Masz rację w tym co piszesz jednak to nie zmienia faktu,że każda gra,obojętnie jakiej firmy w chwili pojawienia się na rynku wykorzystuje 100% tego co potrafił wydobyć z konsoli developer.Nie wierzę ,że kiedykolwiek jakaś firma świadomie ucięła detale i efekty by zachować je na kontynuacje.Po prostu im dłużej się siedzi przy jednym sprzęcie tym z czasem można na niego zaprogramować rzeczy ,które niegdyś dla wydawcy wydawały się nierealne(choć trzeba też do tego dodać talent i umiejętności danego teamu).GG się upiekło,stworzyli najładniejszą grę na konsolach jednak im szybciej wyjdzie tytuł ładniejszy od K2 tym bardziej przekonam się w stwierdzeniu,że Holendrzy nie są mistrzami kodu. Zresztą nie okłamujmy się-dużo ładniejszej gry na konsole od K2 nie będzie bo po prostu się nie da.Brawa dla kogoś kto pogodzi efektowność,dym,oświetlenie i roz(pipi)el na ekranie z k2 z teksturami Uncharted (może U2) bo wg mnie to jest skrajny próg możliwości tej generacji.Heavy Rain będzie kosić postaciami i oświetleniem ale jest statyczny ,a GoW3 możliwe,że znowu przyniesie nie w pełni sterowalną kamerę za to zapierające dech w piersi widoki.Na prawdę wątpię czy komuś uda się stworzyć tytuł "kompletny" i zadowalający każdego jeśli chodzi o a/v Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 Już wiem! Każda konsola jest jak tort. Mamy nóż i od nas zależy, jak podzielimy tort. Możemy dać więcej mocy w tekstury, wtedy coś innego ucierpi albo możemy zrobić rozległe plansze z setkami jednostek na ekranie, ale zaawansowanej fizyki do tego już nie dołożymy, bo nie ma tortu (mocy). Developerzy z roku na rok uczą się, jak dzielić tort, by gry wyglądały coraz ładniej poprzez odpowiednie dzielenie kawałków i odpowiednie ich wykorzystanie. Cytuj
Don_Pedro 5 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 (edytowane) A wy widze jestescie developerami PS3 i wiecie, ze jej architektura nie pozwala na gry z ogromnymi przestrzeniami i ostrymi teksturami? Jesli juz przy temacie, to dlaczego latwiejszy w programowaniu i z lepszym rozwiazaniem jesli idzie o pamiec X360 nie ma w tej chwili ladniejszej gry od PS3? W konsolach od zawsze liczyl sie procesor - to on byl odpowiedzialny w glownej mierze za poziom grafiki w grach. Na PC jest natomiast odwrotnie - liczy sie karta graficzna i ramy. Co to jest 512 MB Ram, jakie posiadaja PS3 i X360? Nic. Żadna nowsza gra z PC by nie poszla na tak malej ilosci pamieci. Mimo to jednak na konsole pojawiaja sie topowe i wspaniale wygladajace gry, ktore rownac sie moga z Crysis(albo je przebijac). A jakie wymagania na PC ma Crysis wszyscy wiemy... X360 nie ma ladniejszych poki co gier niz PS3 bo procesor tej konsoli jest slabszy niz Cell. Nie zjedzcie mnie jednak, ja wciaz wiem, ze developerzy nie okielznali do konca architektury sprzecicha i z pewnoscia wygeneruja w koncu tak piekne gry jak KZ2, albo ladniejsze. PS2 - ile ono mialo Ram? 48 bodajże. Halo! 48!!! Ile ramu potrzebowal by PC, aby móc pociagnac Blacka albo GoW2? Architektura konsol od zawsze roznila sie z ta na PC. W konsolach liczy sie procesor, a nie pamiec i karta graficzna. Wybaczcie, ale czy sadzicie, ze w PS3 i X360 siedza doskonale karty graficzne? Blad. W tych konsolach siedza mocne jak cholera procesory! I to dzieki nim w glownej mierze mozemy grac w tak pieknie wygladajace gry. Wiec zacznijcie myslec w koncu w dobra strone, a nie przyrownywac architekture konsol do tej znanej z PC. Edytowane 26 lutego 2009 przez Don_Pedro Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 (edytowane) Już wiem! Każda konsola jest jak tort. Mamy nóż i od nas zależy, jak podzielimy tort. Możemy dać więcej mocy w tekstury, wtedy coś innego ucierpi albo możemy zrobić rozległe plansze z setkami jednostek na ekranie, ale zaawansowanej fizyki do tego już nie dołożymy, bo nie ma tortu (mocy). Developerzy z roku na rok uczą się, jak dzielić tort, by gry wyglądały coraz ładniej poprzez odpowiednie dzielenie kawałków i odpowiednie ich wykorzystanie. Podpisałbym się pod tym:) podobnie uważam i przy okazji po raz kolejny zaznaczę,że choć K2 pod względem efektów cząstkowych jest ładniejszy od Crysis to jednak cała reszta jest daleko w tyle za tym tytułem.Crysis w wysokich detalach jest nieosiągalny na tej generacji Don Pedro - a tu cię zaskoczę bo pamięć w konsolach jest bardzo bardzo ważna dlatego od wieków wydawcy narzekają na ich brak i od wieków najładniejsze tytuły na kolejne generacje konsol to były gry liniowe/korytkowe. Edytowane 26 lutego 2009 przez Ficuś Cytuj
Wolak10 2 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 (edytowane) Fakt fakt Jacobss to była moja nadinterpretacja zamulonego człowieka, lepiej pójdę spać xD Acha zapomniałem dodać, że i tak wolę grać w SF IV, bo po pierwszym odpaleniu KZ2 bym dał siedem i poszedłem grać w SF IV, które wessało mnie jak kiedyś Mortal Kombat na automatach masakra. Dopiero po zażyciu dzienniej działki SFIV zasiadłem jak należy do KZ2 Edytowane 26 lutego 2009 przez Wolak10 Cytuj
Guti 2 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 (edytowane) Ok. A jak wrażenia z multi, jeśli ktoś liznął. Wiem, że od multi jest temat w dziale online, ale jestem ciekaw opinii w tym temacie. Wg. mnie gra jest rzeczywiście skilowa, jak już Jacobss wcześniej pisał. Chociaż to może tylko takie wrażenie przez te nie ogarnięcie celowania. Tak czy siak, dzięki takiemu wyważonemu sterowaniu trzeba się uczyć grać tak jakby "od nowa" . Będzie odsiew oj będzie ludzi grających w multi, nie każdy przeboleje niestety takiego sterowania/ celowania no właśnie w dobie CoDa 4... Edytowane 26 lutego 2009 przez Guti Cytuj
epl 160 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 A wy widze jestescie developerami PS3 i wiecie, ze jej architektura nie pozwala na gry z ogromnymi przestrzeniami i ostrymi teksturami? Jesli juz przy temacie, to dlaczego latwiejszy w programowaniu i z lepszym rozwiazaniem jesli idzie o pamiec X360 nie ma w tej chwili ladniejszej gry od PS3? W konsolach od zawsze liczyl sie procesor - to on byl odpowiedzialny w glownej mierze za poziom grafiki w grach. Na PC jest natomiast odwrotnie - liczy sie karta graficzna i ramy. no to odpal crisisa na 4gb ramu, gtx 280 i pentium 4 - slideshow jesli liczy sie procesor to czmu ps2 mialo slbsze gry od x (przeciez emotion engine byl wydajniejszy wg sony od kazdego P3)??? Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 (edytowane) Skąd Ty PS2 z 48 MB RAMu wziąłeś ? Sprawdzaj, zanim coś napiszesz. PS2 miało 32 MB RAM i 4 MB VRAM. To, czy Xbox 360 nie ma ładniejszych gier jest względnym stwierdzeniem, bo można zrobić grę piękną, ale liniową i nieinteraktywną, albo można stworzyć wielki, ale nie taki piękny świat. Z moich informacji gry multiplatformowe lepiej wypadają na Xboxie 360, a takie Gears of War 2 jak na mój gust teksturami zjada Killzone, ale co z tego, skoro postacie nie mają takiej szkieletowej animacji? Nie pier.dol co się liczy w konsolach, tutaj chodzi o zamkniętą architekturę konsol, gdzie można wycisnąć co się da ze sprzętu, zaś na PC poprzez to, że gra musi działać na setkach tysięcy konfiguracji, nie da się wykorzystać maksymalnie danej jednostki graficznej czy procka i przez to wymagania rosną, a na konsoli poprzez optymalizację z biegiem lat mamy coraz ładniejsze gry. Programistą Sony nie jestem, conajwyżej domorosłym twórcą kalkulatora, ale co nie co wiem o tych klockach i skręca mnie, jak widzę ludzi po prostu niedoinformowanych i szerzących jakieś pierdy o procentach. W architekturze PS3 nie chodzi o to, że nie pozwala ona na rozległe przestrzenie i ostre tekstury. Tu działa zasada tortu - wielkie tereny, masa postaci, nieładne tekstury. Śliczne tekstury, za to ciasne korytarze i szynowa rozgrywka jak God of War 2 na przykład. Oooo miło mi, że doszliśmy do porozumienia . Edytowane 26 lutego 2009 przez raven_raven Cytuj
Don_Pedro 5 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 Już wiem! Każda konsola jest jak tort. Mamy nóż i od nas zależy, jak podzielimy tort. Możemy dać więcej mocy w tekstury, wtedy coś innego ucierpi albo możemy zrobić rozległe plansze z setkami jednostek na ekranie, ale zaawansowanej fizyki do tego już nie dołożymy, bo nie ma tortu (mocy). Developerzy z roku na rok uczą się, jak dzielić tort, by gry wyglądały coraz ładniej poprzez odpowiednie dzielenie kawałków i odpowiednie ich wykorzystanie. Tez sie pod tym podpisuje i rozumiem swoj blad Zapamietam sobie twoje dzielenie tortem, dzieki za wyjasnienie Mam jednak sporo racji w tym co pisze i nie zmienia to faktu, ze na PS3 co roku beda coraz to ladniejsze gry. Ficuś - bez przesady, KZ2 to max mocy PS3? jakos w ogole w to nie wierze... Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 Ok. A jak wrażenia z multi, jeśli ktoś liznął. Wiem, że od multi jest temat w dziale online, ale jestem ciekaw opinii w tym temacie. Wg. mnie gra jest rzeczywiście skilowa, jak już Jacobss wcześniej pisał. Chociaż to może tylko takie wrażenie przez te nie ogarnięcie celowania. Tak czy siak, dzięki takiemu wyważonemu sterowaniu trzeba się uczyć grać tak jakby "od nowa" . Będzie odsiew oj będzie ludzi grających w multi, nie każdy przeboleje niestety takiego sterowania/ celowania no właśnie w dobie CoDa 4... co do sterowania i celowania dziwna sprawa,praktycznie w każdym trybie gry inna jest czułość ,opóźnienie i tempo rozgrywki.Zapuść sobie singla,a potem plansze z botami,a na samym końcu wbij w online.Nie wiem czy to wina lagów,łączy ale jest różnica w grze między trybem walki z botami(czyli multi offline) a prawdziwym multi. Gra rządzi,a Don Pedro radzę Ci zejśc na ziemię,za bardzo wierzysz w PR Sony i ogółem masz bajkową wizję mocy konsol Ficuś - bez przesady, KZ2 to max mocy PS3? jakos w ogole w to nie wierze... Nie napisałem ,że max mocy ale wg mnie gdyby K2 miało tekstury jak Uncharted to wtedy to byłby max Ale akurat to moje przypuszczenia niczym nie poparte Cytuj
Don_Pedro 5 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 Ok. A jak wrażenia z multi, jeśli ktoś liznął. Wiem, że od multi jest temat w dziale online, ale jestem ciekaw opinii w tym temacie. Wg. mnie gra jest rzeczywiście skilowa, jak już Jacobss wcześniej pisał. Chociaż to może tylko takie wrażenie przez te nie ogarnięcie celowania. Tak czy siak, dzięki takiemu wyważonemu sterowaniu trzeba się uczyć grać tak jakby "od nowa" . Będzie odsiew oj będzie ludzi grających w multi, nie każdy przeboleje niestety takiego sterowania/ celowania no właśnie w dobie CoDa 4... co do sterowania i celowania dziwna sprawa,praktycznie w każdym trybie gry inna jest czułość ,opóźnienie i tempo rozgrywki.Zapuść sobie singla,a potem plansze z botami,a na samym końcu wbij w online.Nie wiem czy to wina lagów,łączy ale jest różnica w grze między trybem walki z botami(czyli multi offline) a prawdziwym multi. Gra rządzi,a Don Pedro radzę Ci zejśc na ziemię,za bardzo wierzysz w PR Sony i ogółem masz bajkową wizję mocy konsol Fakt, moze za bardzo wierze w cyferki Sony... Nie zmienia to jednak faktu, iz nie wierze, ze KZ2 to szczyt mocy PS3. Doswiadczenie z poprzednimi konsolami Sony dobitnie uswiadomilo mi, czego moge sie spodziewac ^_^ Cytuj
raven_raven 12 013 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 (edytowane) Fajnie, że powoli już łapiesz, o co loto . Jasne, że na PS3 będą wychodzić jeszcze ładniejsze gry. Jakbyś PS2 jeszcze obrabiał to God of War 2 byś pobił. Ale każda gra to 100 % dla konsoli. Tu chodzi o to, jak to wykorzystamy. Nie licz tylko na to, że dostaniesz ładniejszą grę z bardziej otwartym światem albo większą ilością postaci na ekranie (tort). God of War 2 wymiata, bo jest na maxa liniowe. Nawet kamerą nie możesz ruszyć, bo jakbyś obrócił w złą stronę, zobaczył o jeden szczegół za dużo, gra mogłaby się np. zaciąć. Albo po prostu jest tak, że jak idziemy drogą i widzimy tylko to, co jest po jej lewej stronie, to nie ma nic po prawej, bo i tak tego nie zobaczymy. W ten sposób tylko jedna strona może wyglądać łatwiej (to zresztą stara jak świat sztuczka, dzięki której helghast i każdy inny przeciwnik w grze jak stoi przodem do Ciebie, to... nie ma pleców ). Apropo szczytu mocy... nie ma czegoś takiego. Szczytem nazywamy God of War 2, bo to była ostatnia tak dopracowana gra na PS2. God of War 3 na PS2 byłoby jeszcze ładniejsze ;], bo mózgi wymyśliłyby kolejną sztuczkę. Edytowane 26 lutego 2009 przez raven_raven Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 Ja wierze, bo sie to sprawdza Wystarczy zobaczyc ewolucje gier na PS2, czy stareńkim PSX'ie. Co roku byly ladniejsze! A w dniu premiery PS2 nikt pewnie by nie powiedzial, ze czarnulka kiedyś uciagnie takiego graficznego killera jak God of War 2. Przed developerami PS3 jeszcze wiele nieodkrytej mocy sprzetu. Za rok KZ2 bedzie conajwyzej ladne Jeśli gra w jakimś momencie schodzi z 60 klatek na 59, to właśnie jest wykorzystane 100% i gra tnie. Zabrakło mocy. Kwestia jedynie optymalizacji kodu i lepszego wykorzystania tej mocy. Cytuj
Don_Pedro 5 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 Fajnie, że powoli już łapiesz, o co loto . Jasne, że na PS3 będą wychodzić jeszcze ładniejsze gry. Jakbyś PS2 jeszcze obrabiał to God of War 2 byś pobił. Ale każda gra to 100 % dla konsoli. Tu chodzi o to, jak to wykorzystamy. Nie licz tylko na to, że dostaniesz ładniejszą grę z bardziej otwartym światem albo większą ilością postaci na ekranie (tort). God of War 2 wymiata, bo jest na maxa liniowe. Nawet kamerą nie możesz ruszyć, bo jakbyś obrócił w złą stronę, zobaczył o jeden szczegół za dużo, gra mogłaby się np. zaciąć. Albo po prostu jest tak, że jak idziemy drogą i widzimy tylko to, co jest po jej lewej stronie, to nie ma nic po prawej, bo i tak tego nie zobaczymy. W ten sposób tylko jedna strona może wyglądać łatwiej (to zresztą stara jak świat sztuczka, dzięki której helghast i każdy inny przeciwnik w grze jak stoi przodem do Ciebie, to... nie ma pleców ). Apropo szczytu mocy... nie ma czegoś takiego. Szczytem nazywamy God of War 2, bo to była ostatnia tak dopracowana gra na PS2. God of War 3 na PS2 byłoby jeszcze ładniejsze ;], bo mózgi wymyśliłyby kolejną sztuczkę. Heh, dzieki za info, faktycznie, masz sporo racji Juz teraz wszystko wiem, wiem na jakiej zasadzie to dziala. Dzieki Cytuj
Gość Soul Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 Kolejna sesyjka z MP za mną a więc wkurza mnie mała ilość nabojów w podstawowej spluwie, to w jaki sposób są rozwiązane respy, jest też opcja tego typu że dość często ginę ja i typ który do mnie strzela i na odwrót . I miałem nawet jeden w porządku meczyk 18 killsów 1 Death's . 8) Cytuj
butch.stein 251 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 A jak prezentuje się kwestia wyważenie broni i klas w MP?? Czy jest jakaś ewidentnie najsłabsza/najlepsza?? Czy jest to tylko zależne od osobistych preferencji gracza. Cytuj
polaki899 32 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 Multi mi sie bardzo podoba i u mnie chodzi płynnie ale dlaczego mam narazie tylko 1 klase postaci ? Jak wybrać inna np. medyka ? Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 (edytowane) Multi mi sie bardzo podoba i u mnie chodzi płynnie ale dlaczego mam narazie tylko 1 klase postaci ? Jak wybrać inna np. medyka ? witam otóż to - jak wybrać inną klasę lub broń? co więcej, po 25 minutach wyszedłem z meczu i...nie zaliczył mi żadnych statystyk - Wy też tak macie? czyli jak zacznę grać, to muszę przejść wszystkie tryby, mapy itp, czyli grać spokojnie godzinę żeby mi zaliczył statystyki? nadal mam 0 punktów, killsów, deatchs itp a 40parę minut grałem...hmmm any ideas? pozdrowki waldi Edytowane 26 lutego 2009 przez waldusthecyc Cytuj
JackFrost 0 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 witam otóż to - jak wybrać inną klasę lub broń? co więcej, po 25 minutach wyszedłem z meczu i...nie zaliczył mi żadnych statystyk - Wy też tak macie? czyli jak zacznę grać, to muszę przejść wszystkie tryby, mapy itp, czyli grać spokojnie godzinę żeby mi zaliczył statystyki? nadal mam 0 punktów, killsów, deatchs itp a 40parę minut grałem...hmmm any ideas? pozdrowki waldi Trzeba zdobyć wyższe rangi, te kolejno odblokowują opcje takie jak zapraszanie do gry, zakładanie oddziału, klanu, dalej nowe bronie i wreszcie kolejne klasy. Staty powinny się naliczać nawet jak wyjdziesz z gry, musisz po prostu poczekać parę chwil po tym gra, w której uczestniczyłeś się zakończy... przed chwilą wyszedłem w środku rundy, miałem ~ 20 pkt i gdy wyłączałem Killzone brakowało mi 18 pkt do następnej rangi. Potem postanowiłem, że zerknę jeszcze co jest na tym całym killzone.com i tam w profilu już miałem nową rangę. Cytuj
TheBesTia 11 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 (edytowane) To żeś przykozaczył dzień po premierze 8) ...X360 nie ma w tej chwili ladniejszej gry od PS3. Pograłem troche na multi i jeszcze nie załapałem o co kaman. Przez nieznajomość map wychodzi takie chaotyczne ganianie , ale łatwo nie odpuszcze. Ktoś wie kiedy się dostaje snajpe? Edytowane 26 lutego 2009 przez TheBesTia Cytuj
squalllestat 0 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 Snajperke dostajesz jak dojdziesz do poziomu Porucznika. Cytuj
Kukles 8 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 (edytowane) Nabijanie rangi idzie bardzo szybko wciagu niecalego dnia mam prawie podpułkownika a gdyby nie resetowali serwow to skonczylbym z generalem Mam majora i sniperki brak Edytowane 26 lutego 2009 przez Kukles Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 Ktoś wie jak wysyłać invite ? w przypadku kiedy stawiamy własny serwer np na mecz klanowy gdzie włączyć opcję aby cały klan był w jednym teamie zawsze ustawione jest na auto albo public wbijamy z chłopakami do meczu i nas rozwala jak na loterii denerwujące to troszkę Cytuj
Litwin81 1 156 Opublikowano 26 lutego 2009 Opublikowano 26 lutego 2009 Ilość naboi to jakiś żart,zważywszy ile trzeba wywalić by zabić. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.