dmk 0 Opublikowano 27 lutego 2009 Opublikowano 27 lutego 2009 kurde cod4, mgo mogę grać, ale sterowanie w killzone jest chyba dla mnie nie do przejścia... 4 godziny w online i jest lipa, baty dostaję straszne. MGO level 5 zdobyłem od strzału, cod4 było przyjemnie, gears of war dostawałem baty ale i tak sterowanie było lepsze... nic, dla mnie sterowanie w killzone to na chwilę obecną lipa. Poza tym tryb single player jest ok, ale poza grafiką nic mnie w nim nie trzyma.... tu chyba też zawodzi dla mnie sterowanie.... po prostu nie czuję tego i bardziej mnie to męczy niż sprawa przyjemność... Cytuj
Martinezzz 1 Opublikowano 27 lutego 2009 Opublikowano 27 lutego 2009 Dziś skończyłem singla. Czy tylko ja jestem zawiedziony zakończeniem? Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 27 lutego 2009 Opublikowano 27 lutego 2009 To jest naprawde kwestia przyzwyczajenia się do tego. Ot nawet jak teraz zasiadam do jakiegos meczyku to przez 1-2 mecze musze się ponownie wczuć w to specyficzne sterowanie by móc potem jakos normalnie grać. Co do singla- jestem chyba w ostatniej misji i to co się działo wczesniej, mianowicie na nowym słońcu roztargało mnie troszkę na dwie cześci. Jedna część jest pod wrażeniem misji w której nasza baza zostaje najechana przez nieprzyjaciela- było już kilka misji tego typu, gdzie musieliśmy wydostać się z czy to rozwalającego, czy też tonącego statku/bazy itp (res2 czy cod 4) ale ten motyw tutaj bije wszystko na głowę. Czuć to po prostu. I to mi sie podobało. Niepodobały mi się natomiast kwestie fabularne- czy to śmierć Garzy, która przeszła obok mnie baardzo obijętnie. Źle przedstawione sa postaci w tej grze. Ani się z nimi nie identyfikujemy, ani nic konkretnego o nich nie wiemy i cięzko przeżywć dramaty które się w grze odbywają. \A już naprawde wkurzyło mnie potraktowanie Templara. Bohater, którym przeszlismy całą grę w części pierwszej, dowódca floty, który w grze wypowiada kilka zdań i ginie z rąk Radeca. Żałosne to. Bardzo mi się ten motyw niespodobał. Najgorsze jest to że żadnej dramaturgii w tym ne było. Ot zabili go, Rico trochę pokrzyczał i tyle. Cytuj
Gresh 5 Opublikowano 27 lutego 2009 Opublikowano 27 lutego 2009 Powiedzcie mi prosze:)!! Za co się dostaje w multiplayerze punkty ?? Chodzi mi o tabelkę z wynikami, po koleji od lewej są kolumny [DEATH][sUECIDE][tu nie wiem, jakiś pięciokąt][KILLS] Nie mogę nigdzie znaleść co to jest obok KILLSÓW? I jak się to coś zdobywa ? Cytuj
Master_Lukas 202 Opublikowano 27 lutego 2009 Opublikowano 27 lutego 2009 Tez nie wiem, moze jakies asysty albo punkty bonusowe (rozbrojenie ładunku, doniesienie tuby, itp.). Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 27 lutego 2009 Opublikowano 27 lutego 2009 (edytowane) Dziś skończyłem singla. Czy tylko ja jestem zawiedziony zakończeniem? Wystarczyło czytać co pisałem o grze. Napisałem, że głównym powodem dlaczego gra ssie jest fakt, że fabuła (a w tym także zakończenie) jest słabe. Co do singla- jestem chyba w ostatniej misji i to co się działo wczesniej, mianowicie na nowym słońcu roztargało mnie troszkę na dwie cześci. Jedna część jest pod wrażeniem misji w której nasza baza zostaje najechana przez nieprzyjaciela- było już kilka misji tego typu, gdzie musieliśmy wydostać się z czy to rozwalającego, czy też tonącego statku/bazy itp (res2 czy cod 4) ale ten motyw tutaj bije wszystko na głowę. Czuć to po prostu. I to mi sie podobało. Niepodobały mi się natomiast kwestie fabularne- czy to śmierć Garzy, która przeszła obok mnie baardzo obijętnie. Źle przedstawione sa postaci w tej grze. Ani się z nimi nie identyfikujemy, ani nic konkretnego o nich nie wiemy i cięzko przeżywć dramaty które się w grze odbywają. \A już naprawde wkurzyło mnie potraktowanie Templara. Bohater, którym przeszlismy całą grę w części pierwszej, dowódca floty, który w grze wypowiada kilka zdań i ginie z rąk Radeca. Żałosne to. Bardzo mi się ten motyw niespodobał. Najgorsze jest to że żadnej dramaturgii w tym ne było. Ot zabili go, Rico trochę pokrzyczał i tyle. Wypisz, wymaluj to co myślę o tej żenującej fabule. Nie zagłębiałem się tylko wtedy, bo chciałem uniknąć spojlerów, ale to się pokrywa dokładnie z tym co myślałem, kiedy pisałem, że fabuła jest pisana na kolanie. Edytowane 27 lutego 2009 przez Jacobss Cytuj
Siarex 4 Opublikowano 27 lutego 2009 Opublikowano 27 lutego 2009 Za 2-3 godziny powinienem mieć swoją kopie KZ2 Mam tylko nadzieje, że serwery wytrzymają dzisiejszy szturm, bo jeżeli chodzi o singiel to traktuje to bardziej jako dodatek;P do zobaczenia online. Cytuj
polaki899 32 Opublikowano 27 lutego 2009 Opublikowano 27 lutego 2009 Patch poprawił troche połączenie to dobrze. Co mnie denetwuje w multi to ze ludzie nie wiedzą że mozna głosować na plansze na której sie chce grać, zawsze pierwsza dostaje 32 głosty i nikt swojej decyzji nie zmienia, dziwne Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 27 lutego 2009 Opublikowano 27 lutego 2009 (edytowane) Mnie w multi wkurza chaos jak są 32osoby. Akurat śmierć templara mnie dotkneła,mimo iż go nie lubiłem. Edytowane 28 lutego 2009 przez Litwin25 Cytuj
Gresh 5 Opublikowano 27 lutego 2009 Opublikowano 27 lutego 2009 Mozna grac na serwerach z mniejszym limitem osob:) Jutro kupuje headseta od sony, bo w ta gre bez komunikacji glupio sie gra - jak w kazda zreszta w multi Cytuj
Gość =-FEISAR-= Opublikowano 27 lutego 2009 Opublikowano 27 lutego 2009 Miałem okazję pograć z kumplem i doszliśmy do 3 etapu gry. Napiszę tylko tyle że jest to bez wątpienia najładniejsza gra na konsolach. Nawet tekstury są momentami tak śliczne że pierwszy raz coś takiego widzę. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Jutro pogramy dalej i doczekać się nie mogę co ta gra pokazuje w dalszych levelach. Cytuj
froniu 1 Opublikowano 27 lutego 2009 Opublikowano 27 lutego 2009 No właśnie nie spoilować bo sporo osób jeszcze nie skończyło gry ! Ja akurat już ukończyłem i muszę powiedzieć że mi się podobało , chociaż dużo lepsza fabuła jest w Resistance 2 (zakończenie w porównaniu do kz2 to jest z dwa razy lepsze !) Ale ogólnie całkiem OK ! Cytuj
rydziu87 5 Opublikowano 27 lutego 2009 Opublikowano 27 lutego 2009 (edytowane) 3 mapy w multi (wzgórze, fabryki i rynek) nadają się do gry powyżej 16osób. Na reszcie map granie powyżej 16osób jest mało komfortowe, panuje totalny chaos, gra polega na tym: kto pierwszy zajmie lepsze miejsce do kampowania, a później to już tylko granaty latają. Ale trzeba przyznać że ma to swój urok . Multi mnie wciągnęło Co do singla to potrzebuję rady w ostatnim levelu, mianowicie: jak wybić wszystkich przeciwników? Jestem już w pałacu na piętrze, zajmuję pozycję na balkonie no ale niestety nie daję rady wybić wszystkich przeciwników, Rico słabo sobie radzi z obstawianiem swojej strony a przeciwnicy cały czas wybiegają :| Poziom trudności: Veteran. Jakieś rady? Aha i jeszcze bardzo podoba mi się system strzelania, podobny do tego z Operation Flashpoint Edytowane 27 lutego 2009 przez rydziu87 Cytuj
gełko 0 Opublikowano 27 lutego 2009 Opublikowano 27 lutego 2009 Mam pytanie. W czasie przełączania (np w menu) sie pomiędzy pszczegulnymi napisami ona jakby się rozmywają? Czy to jest normalne? Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 28 lutego 2009 Opublikowano 28 lutego 2009 (edytowane) Singiel skończony,szybka recka Grafika-majstersztyk w każdym calu,najładniejsza gra na konsole i mam gdzieś czasem słabsze tekstury bo to jak ta gra się prezentuje jest niesamowite.Jednak by nie było tak całkiem różowo to napiszę co mi się w niej nie podobało-bardzo mało podatne na zniszczenia otoczenie.Tak zachwalanych odpadających filarów w grze jest raptem kilka na całą kampanie podobnie z animacją postaci-o ile animacja ich śmierci jest genialna to już same poruszanie przeciwników/kompanów jest mega przeciętne. Fabuła-lepsza niż w pierwszej części i większości fpsów ale mimo wszystko mnie rozczarowała.Tzn. sam pomysł na fabułę ,wydarzenia,zwroty akcji i ogólne śmierci postaci jest kapitalny i rzadko spotykany w innych grach tego gatunku,za to realizacja tego wszystkiego jest beznadziejna-praktycznie zero tożsamości z główną ekipą i brak dramatyzmu w najważniejszych momentach.Szkoda,bo uniwersum jest genialne. gameplay-świetny ,intensywny shooter, nonstop coś się dzieje na ekranie,wybucha,walka o każdy centymetr lokacji(ostatni etap to już totalna nawałka),system osłon sprawdza się bardzo dobrze podobnie jak AI choć w obu przypadkach zdarzają się błędy.Choć może to kontrowersyjne ale mimo wszystko uważam ,że w grze przydałoby się trochę więcej spektakularnych skryptów i odmiany w levelach. Ocena singla-> 9 i choć to najlepszy fps dostępny na rynku to jednak przechodząc singla w CoD4 miałem większą satysfakcję i częściej robiłem oczy z wrażenia(w K2 głównie z uwagi na oprawę graficzną,w CoD4 z powodu pomysłów twórców) pomimo chamskich skryptów,mega korytka(etapy w k2 są chyba 3 razy większe) i nieskończonego respawnu przeciwników. najlepszy etap-obrona mostu,pociąg i ostatni level(choć wszystkie nie dorastają do pięt levelowi obok Czarnobyla z CoD4) najlepszy moment w fabule-zakończenie najtrudniejszy moment-ostatnia walka i boss Multi za to jest genialne,takiego rozbudowania i funkcji i opcji komunikacji nie ma żadna inna gra na rynku,przy czym jak najszybciej patch powinien -dodać funkcję wysyłania inv z poziomu lobby meczu -zablokować zdobywania doświadczenia w meczach ,w których gra choćby jeden Bot(teraz wystarczy co najmniej 2 żywych graczy ,reszta może być botami i nalicza się exp co prowadzi do sytuacji,że najlepsi w rankingu mają ratio na poziomie 10.0 i grają tylko takie ustawione mecze) -dodać losowe wybieranie plansz(obecnie plansze ułożone sa w odgórnej kolejności i jest jedynie fukcja głosowania nad nową planszą) no i kto mi wytłumaczy gdzie do cholery jest trzecia rasa? Edytowane 28 lutego 2009 przez Ficuś Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 28 lutego 2009 Opublikowano 28 lutego 2009 (edytowane) do usunięcia Edytowane 28 lutego 2009 przez Ficuś Cytuj
(BaT) 1 Opublikowano 28 lutego 2009 Opublikowano 28 lutego 2009 Najszybszy sposób na expienie (bez botów) klasa : szturmowiec , główna broń: wyrzutnia rakiet m80 plansza : akademia visarego Co mecz ze 120-150 punktów i pierwsze miejsce Cytuj
TheBesTia 11 Opublikowano 28 lutego 2009 Opublikowano 28 lutego 2009 (edytowane) Akurat śmierć templara mnie dotkneła,mimo iż go nie lubiłem. Wielkie Dzięki. Szacun Edytowane 28 lutego 2009 przez TheBesTia Cytuj
POSNANIAK 50 Opublikowano 28 lutego 2009 Opublikowano 28 lutego 2009 możliwośc nabijania statów z botami sprawia że są one obiektywnie pztrząc G... warte. Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 28 lutego 2009 Opublikowano 28 lutego 2009 Akurat śmierć templara mnie dotkneła,mimo iż go nie lubiłem. Wielkie Dzięki. Szacun Dzięki Litwin. (pipi) :good:A MAC Ok jestem w trzecim levelu, posmakowałem multi warto chyba coś napisać, bo wiem jak z utęsknieniem czekacie na moją opinię o Killzone 2. Zacznę ostro :solo: Jeżeli obietnica tej gry miała mnie ponad dwa lata temu przekonać do zainwestowania w konsolę $600 i wystawić na ponad dwu letnią próbę cierpliwości, to sorry, ale ta gra nie jest tego warta. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z tej gry. Póki co trzeci level, akcja jest świetna, non-stop coś się dzieje. Graficznie nic nowego nie napiszę, tekstury średnie w większości, co jest minusem w chwili gdy dużo używa się systemu cover, przez co wbijają nam się one w oczy. Ale w pewnej grze bolał brak anty-aliasingu, ale nie umniejszało to jej, więc nie ma co płakać. Killzone 2 jest jedną z najlepiej wyglądających gier. Jeśli nie najlepszą (z oceną się wstrzymam póki jej nie skończę). Gameplay jest niezwykle miodny. Zajęło mi trochę przyzwyczajenie się do niego i wyczajenie optymalnę czułości, ale Alt 2 daje rade i jest byczo. Broni parę już też przetestowałem, animacja ich wygląda obłędnie. Sama animacja żołnierzy wygląda zaiebiście. Przy jednej akcji Helghasta zrobiłem mega wow. Wprawdzie skryptowane ale zawsze. Zbiegł ze schodków, poturlał się dobiegł do szczeliny i umiejętnie ją przeskoczył. Iebłem. Kosmos! Ogólnie jest cholernie zadowolony. Na Veteranie gra stawia wyzwanie, ale nie jest zbyt trudno. AI wroga naprawdę daje radę i stawia wyzwanie. Nie ma debilnego systemu morza grantów rodem z CoD. Trzeba się chować, kombinować, ale dostarcza to kupę radochy. Nie podobają mi się dialogi i w pewnej grze wyglądają one o niebo lepiej. Podobnie z voiceactingiem. Stoi on na dobrym poziomie, ale tylko dobrym. Multiplayer mi się podoba, ale n00b-ie. Może jak singla skończę, to będzie lepiej to szło, bo póki co jest tragedia. Podoba mi się opcja grania różnych rozgrywek, jest bajecznie. Gra jest z pewnością warta $60 i daje cholernie dużo satysfakcji. Fabuły to za dużo póki co nie ma, ale to co jest.... jest przyzwoite. A dla ludzi o super mocnych nerwach Show... http://zeratulpl.blogspot.com/2009/02/kill...owshowshow.html Cytuj
Siarex 4 Opublikowano 28 lutego 2009 Opublikowano 28 lutego 2009 Właśnie skończyłem pierwszą sesje z KZ2 i jest naprawdę dobrze W singlu przeszedłem 1 misje. Gra się przyjemnie i jak tylko jutro rano będę miał dostęp do HDTV na pewno poświęcę mu trochę więcej czasu. Jeżeli chodzi o multiplayer to jest dokładnie taki jaki chciałem żeby był. Jest SKILL'owo Rozrzut jest dość spory. Wydaje mi się że auto-aim występuje gdy strzelamy bez przybliżania, ale mogło mi się tyko zdawać. Gra drużynowa i komunikacja odgrywa ważną rolę, więc coś czuję że Headset'cik przeznaczony stricte do KZ2 był dobrą inwestycją. Ogólnie jestem zachwycony i mam nadzieję, że po dłuższym ograniu te nastawienie się nie zmieni. Cytuj
szymuR1920 5 Opublikowano 28 lutego 2009 Opublikowano 28 lutego 2009 Litwin KU.RWA!!!!!!!!!!!! W spoilerze nie umiesz napisać?????? ;/ Cytuj
Shakeawake 5 Opublikowano 28 lutego 2009 Opublikowano 28 lutego 2009 Exclusive Badge Abilities Part 5: Tactician trailer http://www.gametrailers.com/player/46050.html Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.