Ural 13 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Gdy na ekranie pokazuje się "Naciśnij X" to jeszcze zyjemy i czekamy na pomoc, jesli calkiem zginiemy to wlasnie nie trzeba niczego naciskac, naciska sie wlasnie po to zeby sie manualnie zrespawnowac. Nonsens . Napis z x'em pojawia się zawsze po odliczeniu 7s na respawna, czy ile ich tam jest. Jak jesteś trupem, to wcale nie wracasz automatycznie do gry, tylko też x'a musisz wciskąć, co jest całkiem sensowne, bo można wtedy skoczyć do kibelka, zmienić coś w opcjach, itd. Cytuj
Gość Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Duży odzew ze strony graczy na każdym forum(forum na killzone.com jest wręcz zasypane tematami) wobec "deadzone'a" w prawej gałce analogowej może sprawić iż GG przemyślą swój błąd Okazuje się że to jednak nie jest "mój" problem a setek innych graczy i recenzentów(IGN). Oto ciekawy link do poczytania wraz z filmikiem dobitnie ukazującym iż cuś jest na rzeczy... http://g4tv.com/thefeed/blog/post/693646/K...y-Controls.html Cytuj
saptis 620 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 (edytowane) Gdy na ekranie pokazuje się "Naciśnij X" to jeszcze zyjemy i czekamy na pomoc, jesli calkiem zginiemy to wlasnie nie trzeba niczego naciskac, naciska sie wlasnie po to zeby sie manualnie zrespawnowac. Nonsens . Napis z x'em pojawia się zawsze po odliczeniu 7s na respawna, czy ile ich tam jest. Jak jesteś trupem, to wcale nie wracasz automatycznie do gry, tylko też x'a musisz wciskąć, co jest całkiem sensowne, bo można wtedy skoczyć do kibelka, zmienić coś w opcjach, itd. Tyle, ze nie pokazuje sie ekran z lezaca postacia tylko mapa z respawn pointem i kamerka, a to jest roznica. Informacja "Nacisnij X" pokazuje sie tylko wtedy gdy jest mozliwosc revive'a, jak gracz zostanie zabity to pokazuje sie ekran respawnu. Edytowane 3 marca 2009 przez saptis Cytuj
Shakeawake 5 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Killzone 2 czwartą najszybciej sprzedającą się grą Sony w UK http://www.ps3info.pl/story-553-Killzone-2...-Sony-w-UK.html Cytuj
Ural 13 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Duży odzew ze strony graczy na każdym forum(forum na killzone.com jest wręcz zasypane tematami) wobec "deadzone'a" w prawej gałce analogowej może sprawić iż GG przemyślą swój błąd Okazuje się że to jednak nie jest "mój" problem a setek innych graczy i recenzentów(IGN). Oto ciekawy link do poczytania wraz z filmikiem dobitnie ukazującym iż cuś jest na rzeczy... http://g4tv.com/thefeed/blog/post/693646/K...y-Controls.html Ha, genialny filmik, który dobitnie pokazuje to, o czym trąbię tutaj jakiś czas - że celownik źle działa. Gra też faktycznie ignoruje czasem delikatne przesunięcia analoga - na filmiku wspomina się też o R1 (ignorowany czasem), ale właśnie to samo jest z rzutem granatu (R2), mianowicie jeśli dostatecznie długo/mocno nie przytrzymamy triggera, to granat nie zostanie wyciągnięty. Tutaj po części to pewnie wina samego pada, bo triggery z DS3 są niestety beznadziejne i nie umywają się do tych z X360. Wyliczone w filmiku 150ms to wieczność, fani Q3A z pewnością dobrze wiedzą, jaka jest różnica między np. pingiem 200ms, a 70. Ten co ma 70 jest królem mapy. Tyle, ze nie pokazuje sie ekran z lezaca postacia tylko mapa z respawn pointem i kamerka, a to jest roznica. Informacja "Nacisnij X" pokazuje sie tylko wtedy gry jest mozliwosc revive'a, jak gracz zostanie zabity to pokazuje sie ekran respawnu. Sprawdzę jak będę w domu . Bo wydaje mi się, że X jest w obu przypadkach, ale może faktycznie się mylę... Cytuj
saptis 620 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Zreszta co do naciskania X zeby sie zrespawnowac to glupie jest to, ze po pojawieniu sie tego komunikatu trzeba go nacisnac dwa razy bo jak nacisniemy raz to i tak nic sie nie stanie. Po pojawieniu sie informacji trzeba troche odczekac i wtedy wystarczy nacisnac raz, ale jak nacisniemy od razu to nic sie nie stanie i trzeba nacisnac dwa razy - juz w wersji beta mnie to denerwowalo, w pelnej jest to samo. Cytuj
Jazdaone 3 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Nonsens (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) . Napis z x'em pojawia się zawsze po odliczeniu 7s na respawna, czy ile ich tam jest. Jak jesteś trupem, to wcale nie wracasz automatycznie do gry, tylko też x'a musisz wciskąć, co jest całkiem sensowne, bo można wtedy skoczyć do kibelka, zmienić coś w opcjach, itd. niestety nie masz racji. jezeli jest odliczanie to znaczy ze jeszcze zyjesz. jezeli dostales heada to odliczanie sie nie pojawia i postac automatycznie sie respawnuje po okreslonej ilosci czasu. napis wcisnij "x" pojawia sie po to abys wiedzial ze masz mozliwosc respawnu po nacisnieciu x lub mozesz czekac na medyka aby ten cie uleczyl. czekac mozesz nawet przez 30min jesli taka twoja wola. Cytuj
Soniak 3 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Mnie zastanawiają dwie rzeczy. Po pierwsze w jaki sposób goście z końca mapy rozwalają mnie jednym headshotem, sytuacja powtarza się też na mniejsze odległości. Próbowałem w ferworze walki i takie cuda są generalnie przypadkowe, tak więc dlaczego jakiś n00b wszystkim wali heady? Drugą głupią sprawą jest Shotgun który jest stanowczo za mocny. No Shit, nie zdążę wycelować a już leżę na ziemii :blackeye: . Poszukuję też graczy do wspólnej TAKTYCZNEJ gry, gram TYLKO jako MEDYK, tak więc moje miśki mogą czuć się bezpiecznie :* Cytuj
Siarex 4 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Mnie zastanawiają dwie rzeczy. Po pierwsze w jaki sposób goście z końca mapy rozwalają mnie jednym headshotem, sytuacja powtarza się też na mniejsze odległości. Próbowałem w ferworze walki i takie cuda są generalnie przypadkowe, tak więc dlaczego jakiś n00b wszystkim wali heady? Drugą głupią sprawą jest Shotgun który jest stanowczo za mocny. No Shit, nie zdążę wycelować a już leżę na ziemii :blackeye: . Poszukuję też graczy do wspólnej TAKTYCZNEJ gry, gram TYLKO jako MEDYK, tak więc moje miśki mogą czuć się bezpiecznie :* 1. Więc to chyba nie n00b jeżeli mu to wychodzi pare razy pod rząd 2. Z odpowiednim opanowaniem podstawowego "rajfla" shotgun nie ma szans, jeżeli nie stoi za Twoimi plecami, lub wyskakuje ci na mordę metr przed Tobą. Cytuj
Jazdaone 3 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 co do headow to bardzo czesto wale przez pol mapy. jezeli przeciwnik stanie na chwile w miejscu to head nie jest wcale taki trudny do wykonania. gorzej jezeli strzelamy do biegnacego przeciwnika, wtedy jest duuuzo trudniej. czy jest jakakolwiek mozliwosc sprawdzenia jaki mam ping. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 (edytowane) Mnie zastanawiają dwie rzeczy. Po pierwsze w jaki sposób goście z końca mapy rozwalają mnie jednym headshotem, sytuacja powtarza się też na mniejsze odległości. Próbowałem w ferworze walki i takie cuda są generalnie przypadkowe, tak więc dlaczego jakiś n00b wszystkim wali heady? Drugą głupią sprawą jest Shotgun który jest stanowczo za mocny. No Shit, nie zdążę wycelować a już leżę na ziemii :blackeye: . Poszukuję też graczy do wspólnej TAKTYCZNEJ gry, gram TYLKO jako MEDYK, tak więc moje miśki mogą czuć się bezpiecznie :* Obejrzyj sobie na gry-online.pl video-recenzję Killzone 2.Jest tam fragment jak gościu napier...dziela do innego z shota i dopiero po 4 strzałach go zabija. Odległość to jakieś 2-3 metry http://www.ps3site.pl/polska-reklama-killzone-2/15235/ Ale Boberek przeżywa Edytowane 3 marca 2009 przez MYSZa7 Cytuj
Soniak 3 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Ja nawet z miejsca nie mogę dobrze przycelować w bańkę. No cóż... Pora zakupic FRAG FX Cytuj
ATG 1 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Ja nawet z miejsca nie mogę dobrze przycelować w bańkę. No cóż... Pora zakupic FRAG FX Jak się nie umie to trzeba.. buahaha. Cytuj
rydziu87 5 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 (edytowane) snajper z odblokowaną opcją x5 zoom i skanowaniem przeciwników jest imba na mapie wzniesienie pyrrus ;D Szkoda tylko że są opóźnienia w sterowaniu i to bardzo przeszkadza w grze tą postacią. Edytowane 3 marca 2009 przez rydziu87 Cytuj
Daffy 10 568 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 No cóż... Pora zakupic FRAG FX bez jaj ,a potem masz zamiar kozaczyć na forum jakie będziesz miał ratio w meczach? Wiadomo w końcu jak sprzedał się K2 na świecie?ta cisza w temacie powoduje,że coraz częściej zaczynam się zastanawiać,że jednak sprzedał się poniżej oczekiwań bo w przeciwnym razie Sony od razu by się chwaliło. ps.Jacobss Ty grasz w ogóle online w tą grę?czy twój fanatyzm do tej gry skończył się w momencie zaliczenia singla? Cytuj
saptis 620 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 snajper z odblokowaną opcją x5 zoom i skanowaniem przeciwników jest imba na mapie wzniesienie pyrrus ;D Szkoda tylko że są opóźnienia w sterowaniu i to bardzo przeszkadza w grze tą postacią. Wlasnie - jak to jest z tym 5x zoom bo snajperki jeszcze nie odblokowalem, ale raz na multi udalo mi sie ja dorwac i mialem zoom2x, ale w lunecie widzialem jeszcze 5x, niestety nie wiedzialem jak to wlaczyc. Cytuj
Jazdaone 3 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Pora zakupic FRAG FX nie radze ci kupowac fragx specjalnie dla tej gry. kilka osob juz sie wypowiadalo ze w killzone 2 fragx dziala beznadziejnie i jest znacznie gorzej niz na padzie. ponawiam swoje pytanie: czy jest jakakolwiek mozliwosc sprawdzenia ping'a na serwerze tak jak to mialo miejsce chociazby w cod'ach Cytuj
Soniak 3 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Pora zakupic FRAG FX nie radze ci kupowac fragx specjalnie dla tej gry. kilka osob juz sie wypowiadalo ze w killzone 2 fragx dziala beznadziejnie i jest znacznie gorzej niz na padzie. ponawiam swoje pytanie: czy jest jakakolwiek mozliwosc sprawdzenia ping'a na serwerze tak jak to mialo miejsce chociazby w cod'ach To była taka ironia w kierunku dobrych graczy Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 snajper z odblokowaną opcją x5 zoom i skanowaniem przeciwników jest imba na mapie wzniesienie pyrrus ;D Szkoda tylko że są opóźnienia w sterowaniu i to bardzo przeszkadza w grze tą postacią. Wlasnie - jak to jest z tym 5x zoom bo snajperki jeszcze nie odblokowalem, ale raz na multi udalo mi sie ja dorwac i mialem zoom2x, ale w lunecie widzialem jeszcze 5x, niestety nie wiedzialem jak to wlaczyc. Opcje 5x trzeba odblokować. Poczytaj sobie informacje o medalach w grze. Cytuj
rydziu87 5 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 (edytowane) snajper z odblokowaną opcją x5 zoom i skanowaniem przeciwników jest imba na mapie wzniesienie pyrrus ;D Szkoda tylko że są opóźnienia w sterowaniu i to bardzo przeszkadza w grze tą postacią. Wlasnie - jak to jest z tym 5x zoom bo snajperki jeszcze nie odblokowalem, ale raz na multi udalo mi sie ja dorwac i mialem zoom2x, ale w lunecie widzialem jeszcze 5x, niestety nie wiedzialem jak to wlaczyc. Musisz strzelać x2 za co dostajesz punkty "sokole oko" Uzbierasz 8 punktów i dostajesz ulepszoną lunetę. Wtedy tylko stzałka do góry i już masz x5 zoom 1 punkt dostajesz za zabicie 10 przeciwników w rundzie. Edytowane 3 marca 2009 przez rydziu87 Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Siła shota może zostać,tylko zasięg zmniejszyć.Wkurza mnei że nei da się snajpera ani sabotażysty rozpoznać gdy włączają niewidzialność i przebieranie. Cytuj
lizbiskoski 0 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Czy da się jakoś wyłączyć te rozmówki z headset'ów?? Cytuj
rydziu87 5 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 Siła shota może zostać,tylko zasięg zmniejszyć.Wkurza mnei że nei da się snajpera ani sabotażysty rozpoznać gdy włączają niewidzialność i przebieranie. jest sposób, wystarczy patrzeć na radar, zazwyczaj sabotażysta atakuje z bliska. Co innego ze snajperem, ale snajper snajpera wypatrzy, oni przeważnie i tak między sobą się strzelają Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 3 marca 2009 Opublikowano 3 marca 2009 (edytowane) ps.Jacobss Ty grasz w ogóle online w tą grę?czy twój fanatyzm do tej gry skończył się w momencie zaliczenia singla? Coś dawno go nie widziałem , ale jakoś mało prawdopodobne by po kampanii nie mieć ochoty ciorać w multi. Może dla fana uniwersum KZ kampania jest niczym ryba z samymi ościami, niemniej gra jako gra nadal się sprzawdza wybornie, sam przyznał . Edytowane 3 marca 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.