Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

na liczniku 16h w multi i jak na razie nie miałem żadnej zwiechy...odpukać....

 

Co do wyników sprzedaży-liczę że to niesmaczny żart vgchartz bo wynik jest wręcz śmieszny patrząc na hype jaki był wokół tytułu.Choć w sumie z drugiej strony,jeśli faktycznie taki kiler sprzedałby się ,aż tak poniżej oczekiwań to chyba ewidentnie Sony dostanie dowód,że TRZEBA obniżyć cenę konsoli bo żaden tytuł nie zagwarantuje im dobrej sprzedaży przy obecnej cenie PS3

Opublikowano
No właśnie, jak to jest ? Niby ok 3 mln preorderów ogółem. Czy te preordery liczy się jako sprzedane czy liczą tylko to co już dotrze do kupujacego ?

Pewnie ze licza sie tylko takie zakupione...zlozony Pre Order sam w sobie nic nie znaczy...

Opublikowano

Mam pytanie z serii banalnych, proszę się nie śmiać ;)

Jak jest się medykiem to jak się leczy graczy którzy jeszcze nie zeszli z tego świata, a leżą ranni?

Podchodzi się do nich i naciska jakiś przycisk, czy jak?

 

Jeszcze nie grałem medykiem.

Opublikowano

Naciskasz w "lewo" na krzyżaku, celujesz i strzelasz R1. Zrób tak minimum 5 razy w jednym meczu a dostaniesz wstęgę. 10 wstęg- dostajesz medal i możliwość rzucania apteczek. Potem to samo z apteczkami.

Opublikowano

musisz uleczyć 5 graczy i za to dostajesz wstążkę zdobadz ich 8 dostaniesz nagrodę w postaci wybierania 2 dodatku dla klasy MEDYK zreszta z każda postać tak jest, polecam taktyka z opcją szybkiego biegania , biegniemy do bazy wroga i robimy punkt odrodzenia dla ludzi aby móc zmienić umiejętność taktyka musimy dostać medal za zabicie w rundzie 5 ludzi tym smiesznym samolocikiem i tak 8 razy

Opublikowano (edytowane)
A jak rozrzuce już okreslona ilosć apteczek to co wpada jako bonus (prócz oznaczenia) ?? (Zbieram dopiero wstęgi na apteczki)

 

Jak zrobisz komplet medali w danej klasie masz możliwość "mixowania" drugiej umiejętności. np medyk może mieć wsparcie lotnicze (pod warunkiem, że je odblokowałeś w klasie taktyka) zamiast rozrzucania apteczek, główna pierwsza "umiejętność" zawsze zostaje.

Edytowane przez elvis004
Opublikowano

Dzięki chłopaki, siedze w robocie a ksiażeczki z gry nie tacham z sobą. Faktycznie, zapomniałem o miksowaniu "perków" :)

 

Kurcze, saper powinien mieć mozliwosć rozrzucania ammo boxów (jak w BF2142). Wtedy ładnie mozna by się "okopywać" z saperem i medykiem na pokładzie :)

 

 

Opublikowano
Dzięki chłopaki, siedze w robocie a ksiażeczki z gry nie tacham z sobą. Faktycznie, zapomniałem o miksowaniu "perków" :)

 

Kurcze, saper powinien mieć mozliwosć rozrzucania ammo boxów (jak w BF2142). Wtedy ładnie mozna by się "okopywać" z saperem i medykiem na pokładzie :)

 

 

Inżynier ma możliwość do odblokowania naprawiania takich boxów z ammo rozsianych po mapach. Za(pipi)iste jest to np. że taki snajper na Pyruus za dużo nie zdziała bez naprawianego boxu z ammo = kończy się ammo i trzeba iść na bonanze z pistoletem :)

Opublikowano
Dzięki chłopaki, siedze w robocie a ksiażeczki z gry nie tacham z sobą. Faktycznie, zapomniałem o miksowaniu "perków" :)

 

Kurcze, saper powinien mieć mozliwosć rozrzucania ammo boxów (jak w BF2142). Wtedy ładnie mozna by się "okopywać" z saperem i medykiem na pokładzie :)

 

 

Inżynier ma możliwość do odblokowania naprawiania takich boxów z ammo rozsianych po mapach. Za(pipi)iste jest to np. że taki snajper na Pyruus za dużo nie zdziała bez naprawianego boxu z ammo = kończy się ammo i trzeba iść na bonanze z pistoletem :)

 

Wiem, wiem ale brakuje mi trochę mobilnych ammo boxów hehe

 

Czy za naprawę boxów i działek dosteje się punkty? Nie mam jeszcze sapera ale wydaje się to logiczne :)

 

 

 

A teraz coś z zupełnie innej beczki:

 

DTS w tej grze urywa jaja bez dwóch zdań ! Takich doznań dźwiekowych w FPSach jeszcze nie doświadczyłem. Odgłosy strzałów, czy tych blisko czy tych w oddali są oddane fenomenalnie. Nie wspominajac o świszczących kulach nad głową których to dźwięk wywołuje mimowolny odruch schylania się. W multi odgłosy oddalajacej się (lub zblizajacej) wymiany ognia są zrealizowane po mistrzowsku. Dźwiek w tej grze to naprawde przynajmniej 1/3 (jeśli nie wiecej :) ) miodu wpływajacego na wczutkę !

 

 

Opublikowano
Dzięki chłopaki, siedze w robocie a ksiażeczki z gry nie tacham z sobą. Faktycznie, zapomniałem o miksowaniu "perków" :)

 

Kurcze, saper powinien mieć mozliwosć rozrzucania ammo boxów (jak w BF2142). Wtedy ładnie mozna by się "okopywać" z saperem i medykiem na pokładzie :)

 

 

Inżynier ma możliwość do odblokowania naprawiania takich boxów z ammo rozsianych po mapach. Za(pipi)iste jest to np. że taki snajper na Pyruus za dużo nie zdziała bez naprawianego boxu z ammo = kończy się ammo i trzeba iść na bonanze z pistoletem :)

 

Wiem, wiem ale brakuje mi trochę mobilnych ammo boxów hehe

 

Czy za naprawę boxów i działek dosteje się punkty? Nie mam jeszcze sapera ale wydaje się to logiczne :)

 

 

 

A teraz coś z zupełnie innej beczki:

 

DTS w tej grze urywa jaja bez dwóch zdań ! Takich doznań dźwiekowych w FPSach jeszcze nie doświadczyłem. Odgłosy strzałów, czy tych blisko czy tych w oddali są oddane fenomenalnie. Nie wspominajac o świszczących kulach nad głową których to dźwięk wywołuje mimowolny odruch schylania się. W multi odgłosy oddalajacej się (lub zblizajacej) wymiany ognia są zrealizowane po mistrzowsku. Dźwiek w tej grze to naprawde przynajmniej 1/3 (jeśli nie wiecej :) ) miodu wpływajacego na wczutkę !

 

 

Inżyniera nie mam jeszcze w "całości" odblokowanego więc na 100 % nie wiem czy dostaje się pkt za naprawę ale myślę, że tak wkońcu ribbony za to są, więc pkt może też.

 

Co do dźwięku nie rób smaków :slinotok: Jestem na zmianie kina domowego gdyż do aktualnego nie mogę podłączyć światłowodu i gram na pasywnym 5.1 przez 2 chincze więc kupa :(

Opublikowano
A na jakim ty sprzęcie Oip upsss Łebi:D słuchasz dźwięku ?

 

 

 

Mam sie pochwalić ?? Hehe ;) W sumie nie ma czym ale do grania jest idealne, zwłaszcza że za ścianą miesieczny berbeć urzęduje a i żonka bardziej preferuje dźwieki z Flowera od huku KZ2 hehe.

 

DTS-ik pieknie mi smiga na dekoderze 5.1 Creative HQ-2300D gdzie wymieniłem kupiaste słuchawki z zestawu na Sennhaisery 555. Za w sumie niewielka cenę (w porównaniu do normalnych, kolumnowych zestawów 5.1) mamy naprawdę dobre doznania 5.1. A senki które służą mi też do słuchania muzy to poprostu klasa i tyle :) (audiofilem nie jestem i sa to jak dotychczas najlepsze(najdrozsze hehe) słuchawy jakie miałem)

 

Jedyny minus to w sumie średnia tylna scena. Tak jak bez problemu da się określić co jest gdzie przed nami i po bokach/skosach tak z tyłem trzeba było się mocniej wsłuchać by okreslic przejscie  tył-tył/skos. Piszę trzeba było, bo tak było do czasu KZ2 ! Nosz kurna ten dts jest lepszy niz w uncharted ! Bez problemu słyszę że ktoś biegnie z tyłu po lewej lub granat eksplodował z tyłu po prawej. 5.1 w tej grze to jest cos co każdy powinien uslyszeć !!

 

 

 

Opublikowano
Jedyny minus to w sumie średnia tylna scena. Tak jak bez problemu da się określić co jest gdzie przed nami i po bokach/skosach tak z tyłem trzeba było się mocniej wsłuchać by okreslic przejscie  tył-tył/skos. Piszę trzeba było, bo tak było do czasu KZ2 ! Nosz kurna ten dts jest lepszy niz w uncharted ! Bez problemu słyszę że ktoś biegnie z tyłu po lewej lub granat eksplodował z tyłu po prawej. 5.1 w tej grze to jest cos co każdy powinien uslyszeć !!

 

Zgadza się. Nie ma gry z lepszą oprawą dźwiękową jak dla mnie - poczynając od wprost genialnej muzyki godnej największych hollywoodzkich produkcji, na samych technikaliach kończąc. Jakość dźwięku, jego przestrzenność, tego trzeba doznać. Sam gram z zestawem 5.1 kolumn i czegoś takiego nie było w żadnej grze, a K2 przecież wspiera system 7.1 czyli z kolumnami bocznymi (choć to już nie wiem jakie trzeba mieć możliwości lokalowe, by sobie rozmieścić 7 kolumn i subwoofer...). Tak czy siak pierwsza liga. Powiem zresztą, że w walce z Radeciem u mnie właśnie dźwięk przestrzenny (z wiadomych chyba względów) odgrywał niezmiernie istotną rolę - nie pamiętam gry, w której w takim stopniu bym nasłuchiwał skąd dochodzi dźwięl :).

Opublikowano

Mam pytanko...w sumie porobilem juz wszystko co mi potrzebne do gry,ale mam jeszcze jeden problem.Chce szturmowcem zdobyc wstegi za przyspieszenia.W grze pisze zeby przyspieszyc 10 razy i wstega Twoja...przyspieszam 10 razy i nic.Przyspieszam nie ginac,ginac i tez nic.Moze mam przyspieszyc i zabic?Cholera..nie mam pojecia co zrobic.

Opublikowano

Moje wrażenia

25 luty 2009

 

Po 4 latach produkcji najnowsze dziecko Guerrilla Games ujrzało światło dzienne.

 

Nie muszę uświadamiać nikomu faktu że panowie z Sony dzielnie przyglądali się i finansowali tą pozycję z nadzieją że kiedyś dzięki niej PlayStation 3 otrzyma grę która przyciągnie nowych potencjalnych kupców i ustanowi nowego lidera na rynku konsolowym.

 

Czy brzemię jakie ciąży na Killzone 2 zostanie podtrzymane?

 

To jest wojna bracie!

 

Ponad 2 lata po inwazji na planetę Vektra, oddziały ISA zostają wysłane na rodzinną planetę

 

Helgastów w celu porwania ich nieobliczalnego przywódcy narodowego Visariego.

 

Jako że jest to wojna, a na wojnie nie jest łatwo, gra wrzuca nas od samego początku w wir zajadłej walki. Po całkiem udanym desancie wcielasz się w członka oddziału specjalnego Alfa o wdzięcznym imieniu Sevchenko i napierasz do przodu likwidując po kolei napotkanych wrogów. Nie jesteś jednak sam, w eksterminacji pomagają Natko, Garza i znany z wcześniejszych części Rico

 

Tak mniej więcej przedstawia się zarys fabularny, oczywiście podczas samej kampanii mamy wiele różnych zwrotów akcji, spektakularnych wydarzeń, które w mniejszym lub większym stopniu wpływają na przebieg wojny. Nie mam jednak w zwyczaju przedstawiać spoilerów więc przejdę do następnej części recenzji...

Żołnierzem fajnie jest być!

 

Od razu muszę napomnieć że klimat wojenny wręcz wylewa się z ekranu. Strzały przelatujące przed naszymi oczami, wszędzie wybuchające granaty, wszystko zrealizowane w istne filmowym klimacie. Jest szaro, brudno i upiornie tak jak powinno być. I to ty odwalasz całą brudną robotę. Przedzierasz się do przodu zaciekle broniąc każdego metra terenu. A za tobą kompani sterowani przez konsolę z całkiem niezłym SI. Potrafią się chować za osłony, zachodzić przeciwnika od tyłu, bronić twojej głowy. Cud miód i orzeszki . Tak samo sprawa wygląda po drugiej stronie konfliktu. Helgaści skaczą, turlają się, bronią siebie nawzajem, a ich jedynym celem jest wybicie jak największej ilości intruzów z oddziałów ISA.

 

Do twojej dyspozycji oddano całkiem pokaźną ilość pukawek, niestety podczas gry możesz nosić przy sobie tylko jedną, nie licząc pistoletu i noża który nie raz uratuje twoje cztery litery przed śmiercią. Ja wypada sterowanie?

 

W opcjach mamy kilka wariantów, mi osobiście przypadł do gustu standardowy, bardziej wybredni gracze mogą przetestować jeszcze kilka innych wariantów sterowania jaki oddali im do dyspozycji twórcy.

 

Ciekawym patentem jest wykorzystanie pada Sixaxis którego używamy często do otwierania lub przełączania różnych dźwigni, i pokręteł.

 

Napomnę jeszcze że w niektórych miejscach w kampanii dane ci będzie drogi graczu przetestować przeróżne wojenne machiny, jakie, przekonasz się sam.

 

Jak to wygląda i jak to brzmi?

 

Z ręka na sercu stwierdzam że Killzone 2 przedstawia najwyższą jakoś spośród wszystkich gier na konsole nowej generacji. Ilość detali jaki wpakowano w stworzenie tego świata potrafi zachwycić. Trzeba zobaczyć na własne oczy takie smaczki jaki sposób w jaki Sev przeładowuje broń, dym i kurz unoszący się w powitym wojną powietrzu. Modele postaci jak ich animacja to pierwsza klasa która powinna wyznaczyć nowe standardy we wszystkich grach video.

 

Do tego dochodzą zmienne warunki pogodowe, zróżnicowane struktury budynków które pod ostrzałem kruszą się na małe kawałeczki. Oczywiście nie ma tutaj mowy o całkowicie zniszczalnym środowisku, i niszczą się tylko te elementy na które pozwolili nam twórcy gry to i tak zasługuję to na małą pochwałę.

 

Dodatkowo muszę dodać że gra hula w 30 klatkach na sekundę, ani razu nie przycinając.

 

Sama muzyka to porządne rzemiosło, utwory doskonale wpasowane są w klimatu gry, a odgłosy dochodzące z pola bitwy ocierają się o rzeczywistość. To jednak trochę zabrakło aby stworzyć takie arcydzieło które dane nam było usłyszeć w Halo 3.

 

Jeden za wszystkich , wszyscy za jednego!

 

Killzone 2 to gra stworzona do gry po sieci. Zabawa w tym trybie multiplayer to czysty fun i poezja oraz kwintesencja doskonałości. Zdecydowanie jest to najmocniejszy punkt tej pozycji który stoi na najwyższym z możliwych poziomów. Grę testowałem na łączu 3MB i muszę powiedzieć że nie odczułem żadnych lagów, podczas rozgrywki. Wszystko śmiga płynnie, aż chce się grać.

 

Do odblokowania mamy aż 7 klas postaci, parę rodzajów broni, różnego rodzaju rangi, przywileje, i inne pierdoły które ucieszą każdego fana kolekcjonowania.

 

16 vs 16 to jest moc, wszystko chodzi płynnie i nic nie przycina.

 

Wszystko dopracowane jest w najmniejszych szczegółach.

 

Idealna gra?

 

Każda gra posiada mniejsze lub większe niedociągnięcia , i niestety w tym przypadku nie może być inaczej.

 

Momentami zaważyłem słabsze tekstury, animacja niektórych obiektów mogła by być lepsza.

 

Zdecydowanie minusem jest brak opcji co-op na jednej konsoli. We współczesnych czasach każdy dobry PFS powinien mieć takową.

 

Jednak czy wszystkie te drobne błędy mogą zaważyć na końcowej ocenie?

 

Nie mogą, ponieważ kwintesencją Killzone 2 jest multiplayer który jest genialny sam w sobie.

 

Kampania jest tylko małym dodatkiem który prawie nic nie znaczy w oceanie gier i potyczek online.

 

Jeżeli jesteś fanem dobrego naparzania po sieci, kupuj tą grę w ciemno i obiecuję Ci że się nie zawiedziesz , a gameplay jaki płynie z tej wspaniałej pozycji sprawi ci wiele radości o którą tak ciężko w dzisiejszych czasach.

 

 

Opublikowano (edytowane)
Mam pytanko...w sumie porobilem juz wszystko co mi potrzebne do gry,ale mam jeszcze jeden problem.Chce szturmowcem zdobyc wstegi za przyspieszenia.W grze pisze zeby przyspieszyc 10 razy i wstega Twoja...przyspieszam 10 razy i nic.Przyspieszam nie ginac,ginac i tez nic.Moze mam przyspieszyc i zabic?Cholera..nie mam pojecia co zrobic.

 

To jest bug jednym nalicza drugim nie, ja niestety zaliczam się również do tej drugiej grupy. Na forum KZ jest już wzmianka, że wiedzą o tym (GG) i ma to zostać poprawione w następnym up-ie.

 

Według GG jest "sposób" by zaliczało wszystkim ribbony za boosta, pod pojęciem "wszyscy" mam na myśli osobę która założy serwer jej podobno zawsze nalicza. Ale nie wiem nie sprawdzałem czy działa.

Edytowane przez elvis004
Opublikowano

Jako że nie gram godzinami w multi niestety dziś poczułem co to znaczy faworyzowanie doświadczonych graczy. No ale Ja nie o tym chciałem.

Strona killzone.com - wam też nie pokazuje statystyk? Siadła czy jak?

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...