Szymek 1 055 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 Killzone 2 patch 1.21 ciekaw jestem co rozumieją poprzez: usprawnienie działania C4 że zabija jeden a nie trzy, reasumując trzy C4= trzy kille a nie zdarzylo Wam sie ze C4 nie wybuchlo? Cytuj
Arkady 1 030 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 Właśnie i chyba o to chodzi, mi również nieraz C4 nie zadziałało. Jeden ładunek = jeden zgon byłby zbyt chaotyczny, gdzie nie wejdziesz boom. Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 Dokładnie. Zresztą można zginąć od jednego C4. Wystarczy dobrze na niego wejść. Ale wiadomo że gdy mamy 3 obok siebie to siła wybuchu jest 3 razy silniejsza i raczej na 100% zapewni zgon oponentowi. Cytuj
POL_SouL 1 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 Killzone 2 patch 1.21 ciekaw jestem co rozumieją poprzez: usprawnienie działania C4 że zabija jeden a nie trzy, reasumując trzy C4= trzy kille a nie zdarzylo Wam sie ze C4 nie wybuchlo? Fix to infrequent collision issues with C4 Proximity mines - co oznacza ni mniej nie więcej, że wyeliminowany zostanie bug o którym wspomniał Szymek_PL, a co również mi sie kilka razy przytrafiło: czyli niewypał C4. Bywa to o tyle frustrujące, że okupując jedno wyjście mając w pamięci, ze drugie zaminowałem nie pilnuję swoich tyłów, a tutaj zonk w postaci strzału w potylice od kolesia, który przedostał się przez moją nikczemną pułapkę ustawioną z 3 min C4. Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 3 misje na elity poszły,nie jest tak źle,ale czuje że pustynia i Redac dadzą mi się w kość. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 (edytowane) 3 misje na elity poszły,nie jest tak źle,ale czuje że pustynia i Redac dadzą mi się w kość. Najgorzej jest pod mostem Salamun, na schodach w Palacu Visariego no i ostatnie starcie z Radeckiem. Poza tym dosyc trudny jest jeszcze pociag - miejsce gdzie zasiadamy na dzialku, jeszcze pozniej ten gdzie trzeba rozwalic czolg. Gra na poziomie Elite daje niezle popalic, jest troche bardzo trudnych miejscowek. Najgorsze jest to, ze jest duzo miejsc, w ktorych respawnuja sie przeciwnicy..... to jest totalny bezsens, nie wiem jak mogli cos takiego tam wcisnac. Edytowane 30 marca 2009 przez saptis Cytuj
Shakeawake 5 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 Rumor: Sony to unveil Killzone 2 Map Pack 1 http://thegamingowl.blogspot.com/2009/03/r...zone-2-map.html Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 30 marca 2009 Opublikowano 30 marca 2009 (edytowane) No właśnie tego działka sie obawiam,już na veteranie było ciężko. Szok,nie mam statsów,jeżeli skasowali wszystko to nie wiem czy mi się bedzie chciało od nowa w to grać.Szczególnie jeśli mowa o ribbonach i medalach. Edytowane 31 marca 2009 przez Litwin25 Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 1 kwietnia 2009 Opublikowano 1 kwietnia 2009 Ktos już zaciągnął te interaktywne demko ? Jak wrażenia ? Te 4D działa ? Bo rozumiem że trzeba mieć okularki... tylko pytanie jakie ? Zwyczajne niebiesko czerwone za złoty pięćdziesiąt czy te prototypowe, polaryzacyjne od sony hehe. Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 1 kwietnia 2009 Opublikowano 1 kwietnia 2009 (edytowane) demko będzie jutro na ps store,a 4d nie chodzi o okularki,tylko o to,że będzie można bawić się kamerą,dowolnie ją obracać itp.To ma być coś w stylu Linger in Shadow,nic ci nie będzie wychodzić z ekranu jak ubierzesz okularki jak w Imaxie.Tak to bezsensu nazwali 4D Litwin jak Ci statsy skasowali?specjalnie odpaliłem K2 i w rankingu przyjaciół lub też członków klanu dalej masz swoje ponad 10tyś punktów ,kille itp-nic się nie zmieniło Edytowane 1 kwietnia 2009 przez Ficuś Cytuj
Łebi 311 Opublikowano 1 kwietnia 2009 Opublikowano 1 kwietnia 2009 (edytowane) Aaaa zmylił mnie komentarz jakiegoś kolesia że już ściągnął z amerykanskiego psstore, pewnie o trailerek z tego "czegos" mu chodziło. A tytaj mamy jakiś dziwny obraz http://polygamia.pl/Polygamia/1,95334,6447...k_na_PSNie.html Błąd zdjecia ? Wziąłem to za te 4d właśnie. | | V @Ficuś Nooo i wszystko jasne, dzieki Edytowane 1 kwietnia 2009 przez Łebi Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 1 kwietnia 2009 Opublikowano 1 kwietnia 2009 (edytowane) każdy rdzeń cella robił jakieś inne efekty,filtry itp z prawej widzisz wszystkie nałożone na siebie czyli finalny efekt,z lewej tylko jeden z tych efektów.W filmach przed premierą z fazy projektowania gry ,twórcy też nie raz pokazywali jak działa ten system,wyłączając/włączając różne cieniowania,mappingi i inne bzdety Lovezone-http://video.ign.com/dor/articles/923215/b...one_033109.html IMO rewelacja Edytowane 1 kwietnia 2009 przez Ficuś Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 1 kwietnia 2009 Opublikowano 1 kwietnia 2009 (edytowane) Już jest,ale było tak że było wyzerowane więc panika uzasadniona Jeszcze 3 levele na Elite i mam to za sobą ale nienawidze misji na krażowniku,więc nie wiem co tam się bedzie działo na elite. Przeszedłem w 2 dni na elicie,ale dwie ostatnie misje to przegięcie,szczególnie wejscie do pałacu. Edytowane 2 kwietnia 2009 przez Litwin25 Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 2 kwietnia 2009 Opublikowano 2 kwietnia 2009 Na USA PSS jest już Killzone 2 Behind the Bullet Demo Cytuj
Dark AlexX 0 Opublikowano 2 kwietnia 2009 Opublikowano 2 kwietnia 2009 To jest tylko jakiś filmik, czy gra się w to?... Cytuj
Gość Kyo Opublikowano 2 kwietnia 2009 Opublikowano 2 kwietnia 2009 (edytowane) Takie ala Linger in Shadow z tego filmiku K2 co pocisk leci. Można zwalniać, zatrzymać, poruszać kamerą i takie tam. Najciekawsze to podgląd (aktywny - można przesuwać) jak stworzyli demko: Pixel's Distance, Orientation, oświetlenie bez tekstur itp. + komentarz on/off Można "od wewnątrz" zobaczyć demo w trakcie jego trwania - niezłe No Post i Lighting najbardziej IMO dają radę - chociaż całość jest bardzo ciekawa - no i kilka razy się ogląda z przyjemnością Edytowane 2 kwietnia 2009 przez Kyo Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 2 kwietnia 2009 Opublikowano 2 kwietnia 2009 co ciekawe dowiadujemy się ,że ów pokazówka enginu powstała po zakończeniu prac nad Killzone2 i zawiera kilka efektów i rozwiązań,które nie znalazły się w K2,jednak GG już nie może sie doczekać by je wykorzystwać w swoich przyszłych produkcjach. BTW.nie dało rady tego wydać na PS store przed premierą gry?pewnie wielu po tym pokazie kupuli by grę by na własne oczy zobaczyć jak wygląda gameplay... Cytuj
ErgoProxy 0 Opublikowano 2 kwietnia 2009 Opublikowano 2 kwietnia 2009 Na USA PSS jest już Killzone 2 Behind the Bullet Demo Po zainstalowaniu oglądnąłem to jakieś 20 razy W tak krótkim czasie a jednak udało im się już "dopieścić" silnik, nie mogę się doczekać następnej gry od GG Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 I by czuli się oszukani że nie ma tego wszystkiego w K2,więc dobrze że nie wydali tego przed premierą K2 Cytuj
ArturNOW 7 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 To chyba główny wątek KZ 2 więc mam takie pytanie. Czy full version jest tak samo toporny jeżeli chodzi o sterowanie? W CoD 4 grało mi się przyjemnie, filling był idealny, a w demie KZ2 wręcz szarpałem się z ludziem, jakbym grał w MechWarrior... Cytuj
andrij19 6 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Wiecie ile sie sprzedało killzone2?? Podobno preoderów było 3 mln a w polsce sprzedano 30 tys.Ja osobiscie kupilem killzone 2,jakoś sony sie nie chwali wynikami a juz minął grubo ponad miesiąc Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Nie chwali się bo pewnie słabo poszło.Patrząc że online jest zarejestrowanych ok.600 tys. to pewnie koło miliona się sprzedało. Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Online jest 850 000 ale nie zmienia to faktu ze sprzedalo sie slabo Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Opublikowano 3 kwietnia 2009 Patrzyłem po swoich znajomych,ludzi którzy mają po 8 punktów,także możliwe że jest tyle co piszesz. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.