Daffy 10 614 Opublikowano 20 maja 2009 Opublikowano 20 maja 2009 mapki prezentują się zacnie,ciekawe czy znowu pojawią się dedykowane im trofea.Co mnie ciekawi to wybuch z działa Nowego Słońca na jednej z mapek....to ma być element gameplayu?coś jak przeszkadzajki na pociągu w poprzednim dlc? Cytuj
Shakeawake 5 Opublikowano 21 maja 2009 Opublikowano 21 maja 2009 Killzone 2 PlayStation 3Trailer - Nuke http://ps3.ign.com/dor/objects/748475/kill...nuke_52009.html Cytuj
Gość Opublikowano 22 maja 2009 Opublikowano 22 maja 2009 mozna przyspieszyc spowolnic predkość poruszania celownikiem? Cytuj
mikro 48 Opublikowano 22 maja 2009 Opublikowano 22 maja 2009 Jasne w opcjach, na pewno znajdziesz Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 23 maja 2009 Opublikowano 23 maja 2009 Killzone 2 PlayStation 3Trailer - Nuke http://ps3.ign.com/dor/objects/748475/kill...nuke_52009.html Muszę przyznać, że głos Narv'a bardziej odpowiada mi z naszej wersji. Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 27 maja 2009 Opublikowano 27 maja 2009 Gram teraz od kilku dni na Elite i muszę się zgodzić, że ten level to przegięcie. Jestem już (albo dopiero ) na pociągu i chyba zaraz dostanę (pipi)ic.y. Jezu, ten level jest przegięty. Już się boję co będzie u Visariego. Chyba pozostaje lecenie na jana, bo nie wyobrażam sobie posuwania się cm po cm. Swoją drogą, coraz bardziej lubię tą grę . Mimo, że na początku mnie rozczarowała. Gdyby tylko ta fabuła była lepsza... <_< Cytuj
Snake_Plissken 943 Opublikowano 27 maja 2009 Opublikowano 27 maja 2009 Nowe info odnośnie patcha 1.27. Jutro będzie dostępny do ściągnięcia: http://www.vg247.com/2009/05/27/killzone-1...morrow-morning/ Najważniejsze informacje: * Spawn invincibility removed * Airbots improved * Assaults nerfed * "High precision" controls option * Join friend feature improved * Faction balancing fixed Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 28 maja 2009 Opublikowano 28 maja 2009 Wiadomo już czy w nowym dodatku będą trofea? Cytuj
Snake_Plissken 943 Opublikowano 28 maja 2009 Opublikowano 28 maja 2009 Nie jest to jeszcze potwierdzone, ale można się spodziewać, że będą. Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 4 czerwca 2009 Opublikowano 4 czerwca 2009 wyszedł nowy patch 1.27 Nie wiem co zmienia w multi bo serwery wyłączyli ale wprowadza rewolucje w sterowaniu.mamy teraz do wyboru(nawet w singlu) opcje DUŻA PRECYZJA ,która wprowadza sterowanie niczym z CoD4 lub innych fpsów na rynku- celowniczek zapiepaza jak dziki,nie czuć ciężaru broni,a analog reaguje nawet na najdrobniejsze jego muśnięcie. Wielka szkoda,że GG pod naciskiem graczy niejako wyrzeka się swojego świetnego ciężkiego sterowania,na które wielu ludzi narzekało ale mi się strasznie podobało.Przynajmniej dobrze,że dalej mamy wybór jakie chcemy.Boję się tylko,że to nowe sterowanie może za bardzo być faworyzowane w multi.... Cytuj
Faranell 279 Opublikowano 4 czerwca 2009 Opublikowano 4 czerwca 2009 (edytowane) wyszedł nowy patch 1.27 Nie wiem co zmienia w multi bo serwery wyłączyli ale wprowadza rewolucje w sterowaniu.mamy teraz do wyboru(nawet w singlu) opcje DUŻA PRECYZJA ,która wprowadza sterowanie niczym z CoD4 lub innych fpsów na rynku- celowniczek zapiepaza jak dziki,nie czuć ciężaru broni,a analog reaguje nawet na najdrobniejsze jego muśnięcie. Wielka szkoda,że GG pod naciskiem graczy niejako wyrzeka się swojego świetnego ciężkiego sterowania,na które wielu ludzi narzekało ale mi się strasznie podobało.Przynajmniej dobrze,że dalej mamy wybór jakie chcemy.Boję się tylko,że to nowe sterowanie może za bardzo być faworyzowane w multi.... No nie moge,teraz to przegieli pale i to na calego. Mogli zostawic jak jest,nie wiem,mysla ze jak zmienia sterowanie to wiecej ludzi kupi KZ? Jak dla mnie glupota roku i oby to nie zabilo wyrownanej rywalizacji w multi. Edytowane 4 czerwca 2009 przez Faranell Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 4 czerwca 2009 Opublikowano 4 czerwca 2009 Dziękować Bogu,że nowe sterowanie jest dalej do wyboru ale zmniejszyłem czułość gałek w nowym sterowaniu i zagrałem teraz cały etap w singlu(serwery multi nie działają) i celuje się na nowym sterowaniu o niebo bardziej dokładnie....teraz każdy najmniejszy ruch palcem na analogu to ruch celowniczka od broni...niby lepiej bo teraz identycznie jak we wszystkich fps na rynku ale mi się oryginalne sterowanie strasznie podobało ,a teraz boję się ,że w multi będzie ono gorsze. Też nie rozumiem,co ta zmiana ma wnieść,mimo ,że teraz na 100% każdy który dotychczas narzekał,że K2 z powodu sterowania jest niegrywalne będzie zadowolony ,ale nie przypuszczam,że teraz sprzeda im się np o milion więcej kopii K2 Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 4 czerwca 2009 Opublikowano 4 czerwca 2009 O dziwo ja to ustawiłem i w ogóle nie zauważyłem różnicy w sterowaniu Cały czas tak samo fajnie. Ta gra jest super przez internet. W singlu rzecz jasna też. Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 4 czerwca 2009 Opublikowano 4 czerwca 2009 O dziwo ja to ustawiłem i w ogóle nie zauważyłem różnicy w sterowaniu Cały czas tak samo fajnie. Ta gra jest super przez internet. W singlu rzecz jasna też. sorki ale ty chyba masz słoniowe palce jeśli nie wyczuwasz różnicy w czułości prawej gałki po włączeniu opcji DUŻA PRECYZJA. Kij ze sterowaniem,usunięcie chwilowej nieśmiertelności po odrodzeniu się w respie uważam za debilizm,nie ma to teraz 5 razy z rzędu zginąć nie ruszając się nawet krok po odrodzeniu... Cytuj
theGrimReaper669 0 Opublikowano 4 czerwca 2009 Opublikowano 4 czerwca 2009 Killzone umarl.Nie mam slow.Po(pipi)ilo sie im w glowach chyba. Cytuj
Qra 160 Opublikowano 4 czerwca 2009 Opublikowano 4 czerwca 2009 Kij ze sterowaniem,usunięcie chwilowej nieśmiertelności po odrodzeniu się w respie uważam za debilizm,nie ma to teraz 5 razy z rzędu zginąć nie ruszając się nawet krok po odrodzeniu... Albo spawnować z flary i na dzieńdobry granata w czoło Cytuj
Daffy 10 614 Opublikowano 4 czerwca 2009 Opublikowano 4 czerwca 2009 Kij ze sterowaniem,usunięcie chwilowej nieśmiertelności po odrodzeniu się w respie uważam za debilizm,nie ma to teraz 5 razy z rzędu zginąć nie ruszając się nawet krok po odrodzeniu... Albo spawnować z flary i na dzieńdobry granata w czoło na losowym serwerze gdzie jacyś debile rzucą flarę pod samym nosem wroga.Masz wtedy do wyboru- a)ginąć 10 razy z rzędu na respie nie robiąc kroku b)za każdą śmiercią odradzać się pod bazą i biec przez całą mapę do celu Już teraz pojawiają się kamperzy,którzy mają w (pipi)e zadania i tylko wypatrują czerwonego dymu flary wroga i przez całą grę kampią za murkiem szczęśliwie ściągając każdego kto się odrodzi. Każdy na forum ligi też jest oburzony,na poważnie teraz nie da się w to grać. Cytuj
Szymek 1 055 Opublikowano 4 czerwca 2009 Opublikowano 4 czerwca 2009 Straszna papka sie robi...sami chyba juz nie wiedza co maja usprawniac. Oby szybko wypuscili poprawke bo w to grac sie nie da Cytuj
Siarex 4 Opublikowano 5 czerwca 2009 Opublikowano 5 czerwca 2009 (edytowane) Każdy na forum ligi też jest oburzony,na poważnie teraz nie da się w to grać. Nie generalizuj, rozegrałem dobre 15 meczy z randomowymi teamami jako taktyk i ani raz nie padłem na respie. Grunt to dobrze je rzucić(ukrywanie, częste zmiany miejscówek i ściana za plecami to podstawa, resp na środku mapy = fail) Edit: Jeszcze jeden fajny sposób na kamperków to dwa respy na przeciwnych ścianach +/- 15 metrów od siebie. Patrzysz w kamerke i respisz się tam gdzie wygodniej coby nooberka zaskoczyć Ogólnie jest kupa nowych możliwości ale i kupa utrudnień, muszę jeszcze trochę pograć coby ostatecznie się do tego przekonać. Jeżeli chodzi o mecze ligowe to jest to świetne rozwiązanie( koniec respów 15 cm od ładunków = koniec chaosu), na zwykłych grach za to może być bardzo ciężko bez kumatego składu. Edytowane 5 czerwca 2009 przez Siarex Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 5 czerwca 2009 Opublikowano 5 czerwca 2009 No własnie wczoraj sie zszokowałem że nei zdążyłemzobaczyć celu a już nei żyłem,bo jakis debil rzucił flare na środku placu.Dla mnie może to być,szkoda ze wczoraj tego nei wiedziałem Cytuj
Widget 306 Opublikowano 5 czerwca 2009 Opublikowano 5 czerwca 2009 Mi nowe sterowanie przypadło do gustu. Wczesniej zanim na kogoś najechałem celownikiem to mijały wieki. Gram dla przyjemności, nie jestem w żadnym klanie, gram od czasu do czasu dla relaksu i myśle, że to dobry update, mogliby tylko coś z tymi respawnami zrobić faktycznie bo naprawde często teraz sie umiera zaraz po odrodzeniu. Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 6 czerwca 2009 Opublikowano 6 czerwca 2009 (edytowane) Chyba pierwszy raz od kad jestem na forum musze poprosic o pomoc w przejsciu gry. Jestem w Visari Palace gram na veteranie. Udalo mi sie wbic na drugie pietro. Odpieram ataki wszystkich wrogow po kolei i nagle za kazdym razem jak juz mysle ze mi sie udalo dostaje rakietą prosto w ryj. Probowalem juz chyba dziesiatki razy za kazdym to samo. Wiem ze tam gdzies jest ten kutafon Radec z tylu ale nie ma szans zebym w takim wirze walki sie skapnol wczesniej ze on odpala jakis shit..( najczesciej w tym momencie mi ktos wbiega na gore i tym sie martwie . Pomozcie cos bo mnie szlag trafii!! Edytowane 6 czerwca 2009 przez izon Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 6 czerwca 2009 Opublikowano 6 czerwca 2009 Biegaj z nożem z jednej strony w drugą, dokąd nie przestaną włazić Ci typy na górę. Tych z dołu co nie chcą wejść zostawiasz sobie na koniec. Nie wiem dokładnie czy jesteś w momencie zanim statek desantowy wpada przez okno, czy już po. Jak przed, to użyj granatnika to zabicia RPG (to nie Radec, tylko zwykły redeye), jak po to z lewej jest otwarte przejście i możesz tam pobiec aż do schodów do sali tronowej. Nóż w dłoń i wio, RPG nawet nie mrugną. Właściwie odkąd jesteś na piętrze, Twoim najlepszym przyjacielem jest kosa i chwilami granatnik. Dzieki za rade. A tak w ogole to zle napisalem bo gram na veeteranie a nie na elite ( swoja droga nazwa tego ostatniego ma uzasadnienie skoro ja juz sie tak mecze na veteranie Aha jestem przed wleceniem statku Cytuj
Litwin81 1 160 Opublikowano 6 czerwca 2009 Opublikowano 6 czerwca 2009 Ja strzelam tak długo aż wpada statek na środek holu,wtedy wiem że pozostaje mi już tylko wytłuc całą reszte ludzi i że nei ma respa.Pojazd wleci jak ubijesz chyba ze 2 z rpg. Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 6 czerwca 2009 Opublikowano 6 czerwca 2009 Swoją drogą przegięta ta koncowka. Cala gra nie sprawia zadnych problemow a nagle na koncu kiedy juz wlasciwie chcesz sie szyciej posuwac zeby poznac fabule trzeba po sto razy powtarzac jeden level ( jeden z najlepszych ale teraz to juz mi sie nim zygac chce.. ). Jednak taki nobek jak ja to powinien na normalu grac Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.