Pavlis 12 Opublikowano 7 czerwca 2009 Opublikowano 7 czerwca 2009 (edytowane) Powiem wam , że z tą grą jest mimo wszystko - nie wszystko cacy. Wszystko jest piękne, ładne i dobrze się gra. Jednakże nie wciągnęła mnie ta gra. Singla męczę dość długo i do tej pory go nie przeszedłem. A dodać należy , że takiego COD'a 4 z połykiem skończyłem w dwa dni. sam nie wiem Edytowane 7 czerwca 2009 przez Pavlis Cytuj
izon 995 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 (edytowane) Powiem wam , że z tą grą jest mimo wszystko - nie wszystko cacy. Wszystko jest piękne, ładne i dobrze się gra. Jednakże nie wciągnęła mnie ta gra. Singla męczę dość długo i do tej pory go nie przeszedłem. A dodać należy , że takiego COD'a 4 z połykiem skończyłem w dwa dni. sam nie wiem Bo singiel imo slaby jest.. Brakuje mi tu jakiejs roznorodnosci misji w stylu : zinflirtruj baze wroga, przebierz sie za helghasta, polec na inna planete ( ). Generalnie jest spora monotonia - idz po podobnych miejscowkach i naparzaj do tych samych wrogow.. Zdecydowanie tutaj Resi 2 oferowalo wiecej i Killzone wedlug mnie sie nawet nie umywa. Co innego multi.. Tutaj gra jest naprawde genialna ale mimo wszystko singiel psuje troche obraz calosci. Niby jest orgia graficzno-muzyczna, niby jest dynamicznie ( az za bardzo) ale w w tym wszytskim nie mamy czasu nawet poznac fabuly( o ile jakas jest:), docenic geniuszu designerow, wczuc sie w klimat.. P.S. Helghasci i ich glos niszczą na maxa ale nasz team lacznie z pipą, ktora musmimy sterowac to zgraja imbecyli..dialogi to poprostu żenua marna kopia gearsow.. oł shit they coming we have tu huryy.. Shit Shitttt, They shooting, my leg fuck..( mniejwiecej Edytowane 8 czerwca 2009 przez izon Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 8 czerwca 2009 Opublikowano 8 czerwca 2009 Killzone 2 ukończony także postanowiłem podzielić się z Wami moimi wrażeniami Po całej tej pompie i wrzawie na forum jakoś długo się zbierałem do gry, w końcu nadeszła sobota i płyta z wizerunkiem Helghast'a trafiła do czytnika mojej konsoli. Mimo, iż ograłem trochę demko, grafika i efekty z późniejszych etapów robią ogromne wrażenie, od strony technicznej jest to produkt 1szej klasy, poważnych bug'ów nie stwierdzono (choć raz przyłapałem zabitego Helghast'a, który machał ręką w okolicach swego krocza - wyglądało to przekomicznie ). Fuzje ogólnie są fajne ale brakowało mi alternatywnego trybu strzelania, coś na wzór tego z pierwszej części (którą ukończyłem swojego czasu na wszystkie możliwe sposoby) gdzie shootgun wymiatał totalnie - pod R2 był strzał dwoma śrutami, a nic nie stało na przeszkodzie żeby wydusić R1 + R2 brakowało mi także oryginalnej pukawki Rico - przenośne działko + rakietka. Skoro jesteśmy przy postaciach to muszę stanowczo powiedzieć, że jestem rozczarowany. Po pierwsze bohaterowie nie są tak charakterystyczni jak w jedynce (Hakha ), co się przedkłada na raczej średni scenariusz, a po drugie brakuje mi alternatywnych misji, zależnych od wybranej persony (gra Luger na ten przykład przypominała przygody Sam'a Fisher'a) co urozmaicało rozgrywkę. W zamian dostajemy bezpłciowego every man'a, który ima się każdej roboty. Fabuła naprawdę rozczarowuje, od razu poznałem czyim głosem przemawia Radosław i do końca liczyłem na jakiś zwrot akcji (scena kiedy Templar staje oko w oko z Radec'iem) nie doczekałem się... Gra na pewno mnie nie zmiotła (powiem więcej - K1 > K2) ale zapewniła mi, nie-fanowi FPS'ów, ~10h solidnej, emocjonującej rozgrywki P.S. te wolne myśli spisałem w oparciu o kampanię, multi mnie nie interesuje, także się nie wypowiadam. Cytuj
izon 995 Opublikowano 10 czerwca 2009 Opublikowano 10 czerwca 2009 (pipi) ten Rico to idota !!. Z(pipi)al mi cala koncowke tym co zrobil Oby w nastepnej czesci gralo sie Helghastami a nie tymi tempakami z ISA.. Ale bez Visariego to juz nie bedzie to samo Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 11 czerwca 2009 Opublikowano 11 czerwca 2009 (pipi) ten Rico to idota !!. Z(pipi)al mi cala koncowke tym co zrobil Oby w nastepnej czesci gralo sie Helghastami a nie tymi tempakami z ISA.. Ale bez Visariego to juz nie bedzie to samo no glupi jest, taki.. porywczy wiesz, gra konczy sie tak, ze w Killzone 3 zapowiada sie ostateczna rozpierducha, choc moze urozmaica fabule, ze z powodu mniejszej liczebnosci wojsk ISA, bedzie trzeba kombinowac i sie przebierac, ale w to jednak watpie Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 11 czerwca 2009 Opublikowano 11 czerwca 2009 Ktoś orientuje się czy będzie jeszcze jakieś DLC(ew. ma jakieś przypuszczenia)? Cytuj
YETI 10 998 Opublikowano 11 czerwca 2009 Opublikowano 11 czerwca 2009 Ktoś orientuje się czy będzie jeszcze jakieś DLC(ew. ma jakieś przypuszczenia)? Dziś będą dwie nowe mapy do multi. Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 11 czerwca 2009 Opublikowano 11 czerwca 2009 Chodziło mi o jakieś kolejne DLC Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 12 czerwca 2009 Opublikowano 12 czerwca 2009 Ja nie moge im darować że nie dotrzymali słowa w kwestii wymienialnośći pkt. na jakieś popierdółki dla graczy,brak customizacji,nudne to się zaczna robić,jakieś udoskonalenie broni? Cytuj
Neo3016 8 Opublikowano 13 czerwca 2009 Opublikowano 13 czerwca 2009 Nie moze byc czegos takiego jak customizacja postaci za punkty jak np w MGO.Tu nie mamy jednej postaci lecz kilka.Nie mamy jednego goscia i wybieramy do niego "skilly" tylko rozne postacie a kazda ma swoje umiejetnosci wiec customizacja postaci odpada chyba ze zrobia cos takiego ze sie customizujemy postac ktora mamy na samym poczatku gdy sie pierwszy raz wchodzi do Killzone2Online,czyli rifleman.Moznaby jego customizowac i wybierac skille z innych postaci.Moim zdaniem to jedyne rozwiazanie. Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 13 czerwca 2009 Opublikowano 13 czerwca 2009 Podejrzewam że daliby rade gdyby chcieli i mieli z tego kase. Cytuj
izon 995 Opublikowano 13 czerwca 2009 Opublikowano 13 czerwca 2009 Moze mi ktos wytlumaczyc za co taktyk dostaje punkty ?? Bo wiem tyle ze mozemy sobie wybrac punkt respa ( czy dla reszty graczy tez ? ) Za killa dostajemy chyba tak jak medyk 1 pkt czyli w sumie by wychodzilo ze jest to najmniej oplacalna postac do grania.. BTW. Nowe mapy sa genialne! Na poczatku jak odpalilem Beach Head pare razy dostalem po tylku bo poprostu biegalem i podziwialem. Kto by jeszcze pare lat temu przypuszczal ze mapy do gry w (sic!) multi, beda przewyzszac graficznie singla.. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 13 czerwca 2009 Opublikowano 13 czerwca 2009 Dodaj do tego fakt że na początku taktyk ma tylko do dyspozycji latające ścierwa które również mogą nabijać kille. Po czasie taktyk jest ważną a właściwie wręcz kluczową postacią w walkach klanowych, tak więc granie nim ma tak naprawdę sens jedynie gdy gramy z drużyną. Cytuj
izon 995 Opublikowano 13 czerwca 2009 Opublikowano 13 czerwca 2009 aaa no chyba ze tak Ale ja jeszcze tych latajacych scierw nie moge wzywyac czyli z tego wynika ze po odblokowaniu tej postaci nie dostajemy na poczatku innych umiejetnosci niz wybor miejsca respa.. A no i powiedzcie mi czy to wybieram tylko dla mnie czy dla innych graczy tez ?? Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 13 czerwca 2009 Opublikowano 13 czerwca 2009 BTW. Nowe mapy sa genialne! Na poczatku jak odpalilem Beach Head pare razy dostalem po tylku bo poprostu biegalem i podziwialem. Kto by jeszcze pare lat temu przypuszczal ze mapy do gry w (sic!) multi, beda przewyzszac graficznie singla.. patenty z nowych mapek rządzą.Szkoda,że etap w tak wspaniałej burzy jak na Beach Head nie znajduje się w singlu.Mnie najbardziej rozwala i tak wybuch bombki co 5 minut na drugiej planszy jako integralna część gameplayu-wypas na maksa. Co do przyszłych DLC- mapki choć za każdym razem fajne to na dłuższą metę nie przejdą.GG musi wprowadzić nowe tryby zabawy,bronie albo customizację by przedłużyć żywotność tej gry tym bardziej,że wielkimi krokami zbliża się Modern Warfare 2... Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 13 czerwca 2009 Opublikowano 13 czerwca 2009 aaa no chyba ze tak Ale ja jeszcze tych latajacych scierw nie moge wzywyac czyli z tego wynika ze po odblokowaniu tej postaci nie dostajemy na poczatku innych umiejetnosci niz wybor miejsca respa.. A no i powiedzcie mi czy to wybieram tylko dla mnie czy dla innych graczy tez ?? wszyscy korzystają z respa jak go wyrzucisz. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 13 czerwca 2009 Opublikowano 13 czerwca 2009 http://blog.eu.playstation.com/2009/06/11/...nuclear-attack/ dobry jest ten filmik bylo? Cytuj
DarkSkill 0 Opublikowano 14 czerwca 2009 Opublikowano 14 czerwca 2009 (edytowane) Nie wiem jak to jest u was ale u mnie ta gra traci z 2 oczka z powodu tego filtru/smuzenia/wygladzania (nie wiem jak to nazwac:P) celownika jak sie obraca kamera. Da sie to jakos wylaczyc? To jest okropne Strasznie ciezko wycelowac Edytowane 14 czerwca 2009 przez DarkSkill Cytuj
Gość Opublikowano 16 czerwca 2009 Opublikowano 16 czerwca 2009 Po kilku miesiącach wracam do killzone'a gdyż dowiedziałem się że sprawili sterowanie "ludzkim". W końcu mogę przemęczyć się z singlem i odłożyć grę na półkę coby całkowicie nie zmarnowac 219zł ktore dałem za tą grę(żałuję strasznie :< ). Pozdrawiam wszystkich którzy byli święcie przekonani że nie będzię żadnych poprawek odnośnie sterowania(a kilku takowych było). HIE Hie! Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 16 czerwca 2009 Opublikowano 16 czerwca 2009 No masz czego żałować skoro dałes 219,ja dałem 189 z filmem na Blue Ray.Co do sterowania to ci co grają długo w nią nie musze go zmieniać,pamiętać należy że nauka to częstotliwość powtarzania pewnych zachowań. Cytuj
Arkady 1 012 Opublikowano 16 czerwca 2009 Opublikowano 16 czerwca 2009 Po kilku miesiącach wracam do killzone'a gdyż dowiedziałem się że sprawili sterowanie "ludzkim". W końcu mogę przemęczyć się z singlem i odłożyć grę na półkę coby całkowicie nie zmarnowac 219zł ktore dałem za tą grę(żałuję strasznie :< ). Pozdrawiam wszystkich którzy byli święcie przekonani że nie będzię żadnych poprawek odnośnie sterowania(a kilku takowych było). HIE Hie! Przez takich jak Ty, ten rynek schodzi na psy, bez urazy oczywiście Wszystko już muszą upraszczać, niedługo to będą same gry dla niedzielnych graczy. Cytuj
Heero 0 Opublikowano 16 czerwca 2009 Opublikowano 16 czerwca 2009 Dla mnie zmienione sterowanie to uśmiech w stronę hardcorowych graczy, większa precyzja sterowania = lepszy aim, reflex itd ... Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 16 czerwca 2009 Opublikowano 16 czerwca 2009 Eee tam narzekanie. Na "starym" jak i nowym wchodzi head za head'em i to bez problemów. Nie wiem co wam ludzie przeszkadzało ^_^ Cytuj
Gość Opublikowano 16 czerwca 2009 Opublikowano 16 czerwca 2009 Po kilku miesiącach wracam do killzone'a gdyż dowiedziałem się że sprawili sterowanie "ludzkim". W końcu mogę przemęczyć się z singlem i odłożyć grę na półkę coby całkowicie nie zmarnowac 219zł ktore dałem za tą grę(żałuję strasznie :< ). Pozdrawiam wszystkich którzy byli święcie przekonani że nie będzię żadnych poprawek odnośnie sterowania(a kilku takowych było). HIE Hie! Przez takich jak Ty, ten rynek schodzi na psy, bez urazy oczywiście Wszystko już muszą upraszczać, niedługo to będą same gry dla niedzielnych graczy. A ja odczuwam właśnie dokładne przeciwieństwo: tacy jak Ty są powodem pogarszania się rynku gier. Producent nazywa zbugowane sterowanie "realistycznym", i Ty mu bijesz brawo Zawsze znajdą się ludzie którzy przez klapki na oczach będą próbować nagiąć rzeczywistość coby tylko nie psioczyć na grę. A jak przykład killzone'a pokazuje nie można "gówna nazywać złotem", bo gracze się na to nie dadzą nabrać(no, eghmm, jak widać nie wszyscy..). Bez urazy oczywiście. Cytuj
Gromi 10 Opublikowano 16 czerwca 2009 Opublikowano 16 czerwca 2009 Nie wiem co wy macie do sterowania. Mi się ono bardzo podoba. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.