Zeratul 415 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 (edytowane) Nie bo grafa dalej by bila po jajkach, ale zamiast 230 zrodel swiatla bylo. np 10. I tak by dawalo rade... poza tym ja IMO wole poldka z silnikiem ferrari niz ferrari z silnikiem poldka. Na poczatku bym wzbudzil smiech i politowanie, a po odpaleniu silnika pokazał co moja maszynka potrafi i udowodnil niedowiarkom, ze nie szata zdobi czlowieka. Edytowane 30 stycznia 2009 przez Zeratul Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 (edytowane) Poczekajmy do premiery by osądzić czy Killzone 2 to jak Ferrari z silnikiem Poloneza czy może jednak Ferrari z silnikiem Ferrari. Nie wyczytałem w żadnej recenzji by ktoś narzekał na gameplay więc jak na razie większa szansa jest na to drugie. Edytowane 30 stycznia 2009 przez Lukas_AT Cytuj
karol885 0 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 A ja bym wolal Ferrarri z silnikiem Ferrarri, i Killzone 2 z calym oswietleniem i nnymi (pipi)ami ktore uzupelnia SWIETNE MULTI Cytuj
TomisH 3 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 Sony szykuje grę WWW jako część strategii marketingowej KZ2. Cytuj
TheBesTia 11 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 (edytowane) ... Jest to również najciemniejsza gra na rynku. Gears of War wyglądają teraz jak strzelanina, której akcja rozgrywa się w samo południe. I sprawa jest prosta. Im ciemniej ustawicie kolorystykę, tym gra lepiej wygląda. Mój telewizor ma kilka domyślnych ustawień, z których wybrałem "kinowe", które maksymalnie wszystko przyciemnia. W tym momencie Killzone 2 wygląda jak film. A ja myślałem , że im ciemniej tym mniej widać... Edytowane 30 stycznia 2009 przez TheBesTia Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 Pamiętam że była fajna gra www do "300",jak zrobią równie miodną to jak najbardziej. Cytuj
barteksax 0 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 a jak jest ze sterowaniem biegania L3? Trzeba cały czas trzymać wciśnięte L3 (jak kucanie L2)?- jak już ktoś wspomniał że jak się kuca to trzeba trzymać żeby było bardziej realistycznie i zapewne z bieganiem to samo zrobią. czy wystarczy jedno kliknięcie i sam biegnie dalej jak w COD4,5? Cytuj
saptis 620 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 (edytowane) Kucanie jest pod L2 i trzeba je trzymac, co do biegania to jest pod L3 i wystarczy nacisnac raz postac i biegnie do wyczerpania paska sprintu. Killzone 2 bedzie mial premiere w Japionii....... 23 kwietnia 2009: Edytowane 30 stycznia 2009 przez saptis Cytuj
Shakeawake 5 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 Japonia otrzyma K2 23 kwietnia http://www.andriasang.com/e/articles/2009/..._set_for_japan/ Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 Nie bo grafa dalej by bila po jajkach, ale zamiast 230 zrodel swiatla bylo. np 10. I tak by dawalo rade... poza tym ja IMO wole poldka z silnikiem ferrari niz ferrari z silnikiem poldka. Na poczatku bym wzbudzil smiech i politowanie, a po odpaleniu silnika pokazał co moja maszynka potrafi i udowodnil niedowiarkom, ze nie szata zdobi czlowieka. Ja Ci powiem ze nawet nie zdazylbys wzbudzic smiechu bo bys sie za(pipi)ał przy pierwszym zakrecie(nawet bys nie wjechal w zakret bo poldek nie ma wspomagania A co do Killzona to oczywiscie fajnie jesli gra bedzie miala dobra fabule( z tego co pisza recenzenci nie ma sie co o to martwic) ale i tak dla mnie obok gameplayu najwazniejszy jest klimat( w fpsach). Popatrzcie na takeigo Residenta 4 gra glupia jak but swego czasu to miala tyle ze ladna grafe a ludzie go pokochali. Gearsy no sry ale tez jakas wybitna fabla sie nie odnaczaja ale...ta co jest ma klimat... Cytuj
POL_SouL 1 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 No i pięknie: Jestem świerzo po video review na ign i wsłuchałem się głównie w dwa hasła: Multi - AWESOME! http://uk.ps3.ign.com/dor/objects/748475/k...d=6purujheo7hpn Ocena 9.4/10 Cytuj
YETI 11 046 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 Yeti COD4 ma 1,5 na karku więc taki bredni które wklejasz na mnie nie robią wrażenia. I dziwie się że na Tobie robią. Ja nie jestem autorem tych "bredni", jak masz jakieś pretensje (do czego?!) to odsyłam do Faxa. Autor uważa, że pod względem dynamiki rozgrywki, KZ2 zjada COD4, a dlaczego wymienił COD4? Pewnie dla tego, że jego zdaniem, to najefektowniejszy fps. Wiem, że niektórych KZ2 bardzo "kuje" i trudno im zrozumieć najprostsze zdania, albo doszukują się w nich jakiś dziwnych rzeczy, trudno. http://i44.tinypic.com/2vcdxsl.gif strzał w nogę Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 co to za broń? Delay ma mocny... Kołkownica? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 Hmm wyglada jak swego rodzaju futurystyczna kusza.... (zwroccie uwage na nacelowanie a ostateczne miejsce gdzie trafil pocisk). Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 no to samo miejsce... co w tym dziwnego? Odległość niedaleko, więc nawet jak to kusza, to nie miało prawa znieść pocisku Cytuj
Mirumoto 234 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 (edytowane) Kołkownica to jest po prostu. Gdzieś już była na jakimś filmiku. Jak ja kocham kołkownice! Na myśl o przybiciu jakiegoś czerwono-okiego zamaskowanego gościa do sufitu przechodzą mnie dreszcze, palce drętwieją a sutki twardnieją. XD I mam pytanie do tych co grali: Czy pociski przechodzą przez przeszkody? Np, blachy, drewno może beton? Edytowane 30 stycznia 2009 przez Mirumoto Cytuj
POL_SouL 1 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 Na myśl o kołkownicy przed oczami staje mi bezprecedensowa najlepsza pod tym względem kołkownica z Painkiller'a. I pomyśleć, po tylu latach jeszcze Polski produkt przychodzi na myśl mimo, że w szranki i konkury wchodzi majstersztyk pokroju KZ2. Chwała dla Peaple Can Fly i Guerilla Games. A nader wszystko, chwała graczom! Rozminąłem się z wątkiem przez moment. Zachowując, że fizyka w KZ2 jest bezbłędna to nie widzę helghast przybitych do sufitu, ale ich niecne odkurcza z chęcią podepnę do najbliższej ściany Cytuj
walek 96 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 Jak pierwszy raz zobaczylem ta bron, to od razy przyszla mi na mysl kusza z Half-LIfe 2. Dzialanie prawie identyczne, jak ta w KZ2. Swoja droga ta eletryczna bron totalnie nie pasuje do KZ. Chce strzelac olowiem, a nie "pradem". Po co to komu? I jeszcze ta nieskoczona amunicja. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 no to samo miejsce... co w tym dziwnego? Odległość niedaleko, więc nawet jak to kusza, to nie miało prawa znieść pocisku Ahhh z PS3 oglądałem ....., gif spowalniał i wyglądało to tak jakby próbował helghastszota zrobić . Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 Kilka ciekawych zdań z tematu "zadajemy pytania developerowi": Pytanie: When developers Finsh a big game like KZ2 do you guys/girls take a vacation. Or do you jump onto the next project? Seb Downie: I just had a two week vacation, so I am feeling a bit more human again. Most are taking some kind of holiday or already have, but work continues. There is a change of pace and intensity now though which is nice. Its a bit more chilled and the working hours are back to normal. Pytanie: And is it really hard to complete the game on Elite ? Just like Uncharted on Crusing ? Seb Downie: I would say so. Pretty hardcore. Coś o recenzjach, nad którymi się tutaj debatuje od tygodni: Pytanie: I was just wonering how u feel about Killzone getting a 9.4 metacritic average. I know it fantastic but how do you feel about it. And also how do you feel about IGN giving the game's graphics a 9.5. Compared to the likes of gears of war and halo 3 getting a 10 and 9.5 respectively beating the killzone 2 graphics. I feel that is wrong and a slap in the face to me. KIllzone 2 is the best looking game ever. Better than crysis. Seb Downie: 95 metacritic average you mean. :smileywink: This is a fabulous score as far as we are concerned and we are not going to start moaning and **bleep**ing about it, that would be insane. Pytanie: How do you guys decide which magazine and website you allow to review your game? I saw several magazines (XXL, Maxim, etc,.) that posted 4 out of 5 reviews of your game. I am still sold on the game but why are magazines that have no real credibility have the ability to review your game? Seb Downie: Sony marketing and PR figure such things out. Pytanie: Seb the reviews are coming out, the game is done...why are you making us wait so long to play this game?? We cant wait any longer. Cant you just bump up the release to mid february? :smileywink: Seb Downie: Cause we are mean. Muahhahaha. Jakby jakiegoś posiadacza Sony Bravia interesowało, zalecane ustawienia przez Guerilla Games do Killzone 2: Picture Mode *Custom* Backlight *8* Contrast *85* Brightness *55* Colour *50* Colour *Neutral* Sharpness *15* Noise reduction *off* Taken from a 46" Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 30 stycznia 2009 Opublikowano 30 stycznia 2009 "Seb Downie: Sony marketing and PR figure such things out. " Nic dodac nic ujac. Cytuj
Shakeawake 5 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 Trailer-Teamwork - http://ps3.gamespy.com/dor/objects/748475/...vid_013009.html Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 No średnia średnia. Małe info odnośnie kampanii reklamowej: "Sony podobno w końcu zauważyło, że coś jest nie tak z ich marketingiem. Kampania reklamowa Killzone 2 ma być wielka. Tak wielka, że w samej Wielkiej Brytanii japoński gigant "utopił" 2 miliony funtów. Jej częścią będzie internetowa gra Killzone 2 dostępna dla przeglądarek. - Na ile mi wiadomo, to co szykujemy nigdy wcześniej nie zostało zrobione, zwłaszcza jako forma komunikacji - mówi Phil Lynch, Sony UK producer manager. - Tworzymy grę na Firefoxa i Internet Explorera, którą konsumenci będą mogli ściągnąć na swoje komputery i zbudować swój zespół wraz z trójką przyjaciół. Gdy aplikacja jest włączona, podczas przeglądania sieci ekran zostanie "zaatakowany" przez Helghastów. Gracze mogą zaalarmować swoich przyjaciół, aby ci pomogli w walce i jeśli razem usuną zagrożenie, ich wynik pojawi się na stronie - kontynuuje przedstawiciel firmy. Do wygrania będą także nagrody i dodatki do pobrania. Pytanie, czy taka forma reklamy wypali? Mnie tam nie muszą przekonywać - za kilka godzin sam wypróbuje nową produkcję Guerrilla Games. " Gameonly Cytuj
Madaxaa 4 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 Okropne. I ta muzyka.... Do tego zostawili ten błąd ze znikającą bronią kiedy pojawia się napis "enjoy the game" Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.