Daffy 10 651 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 jedna wersja na całą Europę,ktoś gdzieś dawał fotkę jakie wersje językowe były w review code to jak mnie pamięć nie myli nawet ruski tam był Cytuj
saptis 620 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 (edytowane) Kolejna aukcja z Killzone 2 przeznaczonym dla recenzentow: http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewIt...y0%3D%26fvi%3D1 Juz sie zakonczyla, ale mam zrzut ekranu: Edytowane 31 stycznia 2009 przez saptis Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 Skomentuję może z lekkim opóźnieniem ale zawsze reklamowanie KZ2 w Super Bowl... moim zdaniem pomysł z reklamowniem KZ2 w SB chybiony, i reklama słaba… wywalone grube miliony w błoto… ludzie oglądający SB czekają na reklamy pijąc tony piwa, reklamy podczas SB stanowią osobne show, ale wystarczy obejrzeć jakie to reklamy… są to reklamy zrobione z jajem, przy których mordy spitych piwem amerykanów się otwierają szerzej… robiąc taką reklamę sony nie trafi w nikogo, a dodatkowo pijani fani futbollu nie będą o niej pamiętać. Cytuj
POL_SouL 1 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 Nigdy nie myliłeś się bardziej. Po pierwsze inaugurację SuperBowl ogląda średnio 200mln ludzi. Z czego nie wszyscy to zapijaczeni hamerykanie, a kobiety i dzieci. DZIECI, które na widok nawet głupiej wstawki o M&Msach lecą jak 'poparzone' do rodziców po hajs na wyłożenie i zasponsorowanie ich zachcianki. I tam właśnie wchodzi SONY ze swoim High-tech'owym KILLZONE2 na widok, którego nawet przy muzyce Weird Al Yankovitza ludziom staje gęsia skórka i maja ochotę wybiec do sklepu. Taka jest polityka SONY i albo ją pojmujesz, ale jesteś ignorantem. Amerykanom dużego wabika nie trza, a to co się będzie działo na inauguracji SuperBowl wystarczy za cały hype budowany przez GG dotychczas . Cytuj
Daffy 10 651 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 (edytowane) Zeratul jesteś Polakiem więc pewnie futbol amerykański masz w poważaniu ale nie ubliżaj sportowi narodowemu USA twierdząc,że każdy kto ogląda SB pije piwo .Co roku przed meczem grają tam największe gwiazdy muzyki itp-to tam ogląda miliony ludzi Edytowane 31 stycznia 2009 przez Ficuś Cytuj
Gość Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 No Zeratul ma trochę większą legitymacje do wypowiadania się na ten temat, bo w stanach siedzie, kapisz? "- Tato, tato, kupisz mi tą grę? - Zamknij się, skończyły się reklamy i jest superbowl!" Do 'po meczu' gnojek zapomni. Lepiej było wpompować tę kasę powiedzmy w emisję reklamy w każdej przerwie Lostów. Ale kto zrozumie pijarowców Sony... Cytuj
SM1 25 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 (edytowane) Skoro spot będzie przedstawiony w taki a nie w inny sposób podczas SB to widocznie taką formę zaakceptował „klient” Zawsze na początku jakiejkolwiek kampanii reklamowej określa się tz grupę docelową Wygląda to mniej więcej tak - wiek 25 – 40lat ( poniżej 25 roku sporadycznie bierze się target, bo nie jest to grupa dochodowa) - wykształcenie zawodowe, średnie, wyższe itd. - miejsce zamieszkania np. miasta powyżej 100.000 ludności Na tej podstawie robi się badania fokusowe na wyselekcjonowanej grupie i to ona tak naprawdę decyduje w jakiej formie dana reklama zostanie przedstawiona. (w ten sposób eliminując ryzyko słabej sprzedaży do minimum – oczywiście w grupie docelowej) Następnie określa się założenia projektu: Dotrzeć, przedstawić, udowodnić itd. Sprowadza się to do tego, że rządny krwi młodzieniec chcący zobaczyć w reklamie "Ballet of the death" Nie będzie miał okazji wypowiedzieć się w temacie bo nie mieści się w grupie docelowej Do tego dochodzą jeszcze obwarowania dotyczące dopuszczenia do emisji spotu nie wiem jak w stanach ale w Polsce to by nie przeszło. Edytowane 31 stycznia 2009 przez SM1 Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 No Zeratul ma trochę większą legitymacje do wypowiadania się na ten temat, bo w stanach siedzie, kapisz? "- Tato, tato, kupisz mi tą grę? - Zamknij się, skończyły się reklamy i jest superbowl!" Do 'po meczu' gnojek zapomni. Lepiej było wpompować tę kasę powiedzmy w emisję reklamy w każdej przerwie Lostów. Ale kto zrozumie pijarowców Sony... Żartujesz chyba z takim podejsciem. Mozna powiedziec ze samo zrobienie reklamy na SB zrobilo reklame grze bo kazdy serwis o tym trąbi.. Wedlug mnie to swietny pomysl, o SB bylo ostatnio nawet w TVNie i maja to emitowac wiec widac ze to impreza na ogromną skalę..Zreszta Soul wam tu juz wszytsko napisal:) P.S. Kilku letni dzieciak jak sie na cos napali to napewno nie zapomni.. A po zatym KZ 2 nie ma byc grą dla malych gnojkow..Nie zniose darcia tych leszczy przez headset:) Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 A ja dalej nie dostałem odpowiedzi na pytanie, w którym się zastanawiam, na jakiej podstawie uważacie, że ten trailer podany stronę temu, ma lecieć w superbowl? Cytuj
Gość Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 Nie wiem izon, nie wiem - nie znam się na tym. Wtrącam się tylko z nudów i przegrzania mózgu od nauki do sesji. Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 Nigdy nie myliłeś się bardziej. Po pierwsze inaugurację SuperBowl ogląda średnio 200mln ludzi. Z czego nie wszyscy to zapijaczeni hamerykanie, a kobiety i dzieci. DZIECI, które na widok nawet głupiej wstawki o M&Msach lecą jak 'poparzone' do rodziców po hajs na wyłożenie i zasponsorowanie ich zachcianki. I tam właśnie wchodzi SONY ze swoim High-tech'owym KILLZONE2 na widok, którego nawet przy muzyce Weird Al Yankovitza ludziom staje gęsia skórka i maja ochotę wybiec do sklepu. Taka jest polityka SONY i albo ją pojmujesz, ale jesteś ignorantem. Amerykanom dużego wabika nie trza, a to co się będzie działo na inauguracji SuperBowl wystarczy za cały hype budowany przez GG dotychczas . Byles kiedys na Super Bowl party? Co kobiety to absytnentki? 200mln? Ja słyszałem, że 90mln... Mnie chodzi o to, że do SB nie pasują takie reklamy, to tak jakby marsz pogrzebowy na slubie zagrali. http://pl.youtube.com/watch?v=yzLnqxH3tBw&...=1&index=26 zobacz sobie te reklamy i powiedz mi czy twoim zdaniem reklama KZ2 tam pasuje... moim zdaniem nie. Ficuś, ja lubię futbol... moim zdaniem jest świetny jak się pozna zasady i też mnie kręci Super Bowl. Moim zdaniem Sony nie trafiło z reklmą bo a) jest słaba b) nie pasuje do reklam SB c) nie pokazuje KZ2 jako megakillera tylko jako kolejną grę. Moim zdaniem zrobiliby coś patriotycznego, albo idąc po innej drodze oporu zabawnego czy jajcarskiego i mają amerykanów w garści. Ja nie neguję pomysłu reklamowania w SB. Moim zdaniem jest to genialny pomysł, ale trzeba też z reklamą trafić... http://pl.youtube.com/watch?v=tf3EjZKQ0rU&...laynext_from=PL Cytuj
SM1 25 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 nie wydaje mi się, aby to był spot telewizyjny z reguły są to 15sec lub max 30sec ... a tu mamy filmik ocierający się o 50sec, co przy cenach prime time całkowicie się nie opłaca … ba nikt nie wykupuje czasu antenowego o tej długości nie w prime time!!! To by było szaleństwo Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 Zeratul - zadam po raz kolejny pytanie - skąd wiesz/wiecie, że to ma lecieć w superbowl? Nigdzie nie umiem znaleźć na to potwierdzenia. Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 http://www.psu.com/Killzone-2-SuperBowl-ad...-a006279-p0.php Cytuj
Mirumoto 234 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 (edytowane) http://www.n4g.com/industrynews/NewsPendin...9002.aspx?cas=1 y? Dla tych co nie mają konta. Confirmed: Killzone 2 Superbowl advert won't happen PlayStation Gamer Uk Writes: "A 'Fake' advert has hit the internet over the last couple of days showing what appears to be an advert for Killzone 2 which will be showing during this weekends NFL Superbowl. Now with a potentail 100million people watching it, it would make sence that Sony promote the game during the match, however it has proven to be not the case." Edytowane 31 stycznia 2009 przez Mirumoto Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 Zeratul - zadam po raz kolejny pytanie - skąd wiesz/wiecie, że to ma lecieć w superbowl? Nigdzie nie umiem znaleźć na to potwierdzenia. nosz to nie zmieniaj awatara... skad mam wiedziec, ze to ty... psu.com i mam nadzieje, ze bedzie inny i sie GS i PSU myla... jutro bede ogladal final... i pil... moze bede pamietac XD Cytuj
SM1 25 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 http://playstationgameruk.wordpress.com/20...rt-wont-happen/ Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 no to sie zaczyna robic goraco... nawet M nie zdecydował się reklamować H3 podczas SB, tylko wybrali zwykły Monday night... Monday games też mają swoją magię dla fanów futbolu Cytuj
Ural 13 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 No Zeratul ma trochę większą legitymacje do wypowiadania się na ten temat, bo w stanach siedzie, kapisz? "- Tato, tato, kupisz mi tą grę? - Zamknij się, skończyły się reklamy i jest superbowl!" Do 'po meczu' gnojek zapomni. Lepiej było wpompować tę kasę powiedzmy w emisję reklamy w każdej przerwie Lostów. Ale kto zrozumie pijarowców Sony... Tak? Cielawe. bo mieszkając w USA wolałbym obejrzeć SuperBowl niż badziewie pokroju Lostów czy innego telewizyjnego tasiemca. Reklamy nie widziałem, ale faktem jest, że to mniej więcej tak, jak puścić reklamę w przerwie finału Ligi Mistrzów - nie widzę więc w tym nic chybionego. Inna sprawa, że gra broni się sama - najlepsza gra tego typu obecnej generacji - przy każdej lokacji mam koparę na ziemi i czuję się zmaskarowany! Niestety nie da się aktualnie wbić na żadne serwery, by poszarpać w multi ;/. Cytuj
Daffy 10 651 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 zdaniem tych newsów to jednak była plota z tym SB.Szkoda-miejsce reklamy świetne ,a jedyny żal był do jej formy. Cytuj
drk2 7 Opublikowano 31 stycznia 2009 Opublikowano 31 stycznia 2009 Ural, jak jest z przeciwnikami? Wylaza bez konca poki sie nie posuniesz do przodu jak w cod4? Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 1 lutego 2009 Opublikowano 1 lutego 2009 Zeratul - zadam po raz kolejny pytanie - skąd wiesz/wiecie, że to ma lecieć w superbowl? Nigdzie nie umiem znaleźć na to potwierdzenia. nosz to nie zmieniaj awatara... skad mam wiedziec, ze to ty... psu.com Teraz pasuje? Plotka - a widzicie. I po co było się tak podniecać? A ile już było ludzi mówiących, czego to Sony źle nie robi. Dlatego uważam, że do takich wielkich rzeczy trzeba podchodzić sceptycznie. Jak to u nas w Niemczech się mówi "Abwarten und Tee trinken", co znaczy "Odczekać i wypić herbatę". Na pewno Sony zrobi klimatyczne reklamy, już ja tam im ufam . Na us.playstation.com jest reklama KZ2. Wygląda fajnie, tylko właśnie jednego czego brakuje, to fajnego hasła, jak mówił Zeratul. 27.02.09 - to wygląda nieciekawie. Data może być na dole, ale jakieś hasło (najlepiej patriotyczne) by się przydało. Trzeba manipulować umysłami młodych ludzi . Cytuj
Ural 13 Opublikowano 1 lutego 2009 Opublikowano 1 lutego 2009 Ural, jak jest z przeciwnikami? Wylaza bez konca poki sie nie posuniesz do przodu jak w cod4? Co do tego miałem przez pewien czas wątpliwości, bo faktycznie tak to wyglądało - rozwalałem gostków, a pojawiali się wciąż nowi. Ale jak się okazało, nie jest jednak tak jak w COD i chwała bogu - jak oczyścisz teren akcja się uspokaja i możesz iść dalej (nieco jak w GoW) aczkolwiek zauważyłem też, że można często próbować się przebić szybciej, tj. unikając z niektórymi walki (nie ma jakichś odpałów w stylu GoW, że przeciwnik jakiś się zaciął gdzieś i póki go nie zabijemy nie możemy iść dalej). Powiem tak - odczucia jak najbardziej realistyczne, a jeśli przychodzą posiłki, to jest to umotywowane, zresztą jak w rzeczywistości posiłki zawsze mogą się pojawić. No i walka jak dotychczas jest wymagająca, a kolesie potrafią narobić niezłego bigosu. Na normalu pewnie łatwiej. I zdecydowanie warto sobie zwiększyć czułość analoga, bo Hellghaści to ruchliwe skurczybyki i jak taki oberwie, to nie staje w miejscu, jak w wielu innych FPS-ach. Tak naprawdę, to żadna gra od dawna nie dawała mi takiego sugestywnego odczucia, jakbym grał z prawdziwym przeciwnikiem - ostatnią taką może był F.E.A.R., gdzie potrafili oni również zachowywać się naprawdę sensownie na polu walki - tutaj także goście nie są tylko tarczami i potrafią mocno zaskoczyć momentami swoim zachowaniem. Zresztą nawet 2 przeciwników potrafi czasem stanowić wyzwanie, a jak jest ich np. 10, to jest po prostu hardcore (pozytywny)! Widać zresztą, że o ile zaskryptowano pojawianie się nowych zastępów przeciwników, to już ich zachowanie jest sprawą otwartą. Myślę, że także dlatego można grać przeciw botom w multi - po prostu Guerillasi stworzyli świetny system AI jeśli o to chodzi i przeciwnicy potrafią się odnaleźć na polu walki. Co za tym idzie nie ma co się spodziewać, że po śmierci będziemy znać już ich zachowanie na pamięć i będziemy wiedzieć co zrobią (jak np. w ostatnim COD) - tutaj nigdy nie wiesz, czy koleś będzie próbował zajść cię od tyłu, czy z lewej, czy wreszcie będzie czekał za osłoną. Jasne, powtarzają się pewne akcje, to bardziej wynika z tego, że po prostu pewne zachowanie jest naturalne - typu schowanie się za najbliższą osłoną Niemniej nawet umieranie nie stanowi problemu, bo każda walka jest inna i jest cała masa możliwości rozwiązania jej, więc warto kombinować na różne sposoby. Cytuj
Gość Opublikowano 1 lutego 2009 Opublikowano 1 lutego 2009 No Zeratul ma trochę większą legitymacje do wypowiadania się na ten temat, bo w stanach siedzie, kapisz? "- Tato, tato, kupisz mi tą grę? - Zamknij się, skończyły się reklamy i jest superbowl!" Do 'po meczu' gnojek zapomni. Lepiej było wpompować tę kasę powiedzmy w emisję reklamy w każdej przerwie Lostów. Ale kto zrozumie pijarowców Sony... Tak? Cielawe. bo mieszkając w USA wolałbym obejrzeć SuperBowl niż badziewie pokroju Lostów czy innego telewizyjnego tasiemca. Reklamy nie widziałem, ale faktem jest, że to mniej więcej tak, jak puścić reklamę w przerwie finału Ligi Mistrzów - nie widzę więc w tym nic chybionego. Inna sprawa, że gra broni się sama - najlepsza gra tego typu obecnej generacji - przy każdej lokacji mam koparę na ziemi i czuję się zmaskarowany! Niestety nie da się aktualnie wbić na żadne serwery, by poszarpać w multi ;/. W czasie najgorszej od dziesięcioleci recesji w USiA wydawanie pieniędzy na spot puszczony podczas najdroższej przerwy reklamowej na świecie jest wyrzucaniem ich w błoto. Reklamować to można wtedy piwo a nie produkty ekskluzywne. 30 sekund kosztuje prawie 2.5 miliona dolarów, zastanów się w ilu innych miejscach można za takie pieniądze umieścić reklamę która trafi do faktycznych odbiorców a nie obije się od pustych głów amerykanów (bo może specem nie jestem, ale wiem że pomiędzy "fan footbolu" a "gracz posiadający PS3" nie można postawić znaku "=") i realnie patrząc taka raklamówka skusiłaby pewnie mniej niż 1% oglądających. Mówię, lepiej taką kasę wpompować tam gdzie odniesie faktyczne rezultaty. Co nie znaczy że nie uważam że dla gracza nie byłoby miłe zobaczyć coś takiego. No, jednak w każdym razie dobrze że to tylko plotka. Cytuj
Heviro (Fanboy BDG) 155 Opublikowano 1 lutego 2009 Opublikowano 1 lutego 2009 (edytowane) Grigori zgadzam się z tobą w 100%. Sony powinno mieć inne, ważnie zadania , gdzie można wpompować taką kasę ,a nie wyrzucać je w błoto , pot , piwa i inne badziewia. Z drugiej strony Kz2 jest grą która powinna być promowana , tylko jak ? Może przemarszem wojsk Helgastów po światowych stolicach? Widok przemarszu takiego wojska po Centrum Warszawy to byłoby nie zapomniane przeżycie. hehe. Edytowane 1 lutego 2009 przez Heviro (Fanboy BDG) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.