.... 2 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 nieraz sklepy maja gry czy plyty z muzyka przed premiera i albo znajomym sprzedaja wczesniej albo sa glupi i wszystkim (np. ostatnia plyta metallicy gdzies we Francji wyplenela przed premiera) tylko 3 tygodnie to troche za wczesnie mi sie wydawalo Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 gry do tłoczni poszły już jakiś czas temu, więc takie nierealne to nie jest... Cytuj
Wolak10 2 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 Raczej tak, bo to są przecież miliony(?) kopii, które muszą się rozjechać na wszystkie strony świata więc raczej nie robią tego na ostatni gwizdek : P. Cytuj
Shakeawake 5 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 David Reeves: 'Sony has to suffer', Killzone 2 preorders over 1.1 milion. http://www.n4g.com/ps3/News-271970.aspx Demo będzie zajmować prawdopodobnie 1.2 GB. Cytuj
davidkoz 0 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 Napisał PRAWDOPODOBNIE. Gdyby miał to napisałby ZAJMUJE. Ludzie spokojnie, uspokójcie się. Cytuj
gnysek 9 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 Powiedział prawdopodobnie. Ja bym nie liczył na "przed wieczorem", a z tego co wiem, SCEP powiedział, ze "postara się aby demo na polskim PSS było tego samego dnia". Więc nie jest to 100%. Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 David Reeves: 'Sony has to suffer', Killzone 2 preorders over 1.1 milion. http://www.n4g.com/ps3/News-271970.aspx No to jeszcze trochę i się im koszt produkcji zwróci ;P Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 Kilka ciekawych informacji na temat multi, o które tutaj pytaliście - może nie zginą w natłoku wrażeń z demka By default, games support up to 32 players and rotate through all of these mission types, and typically, the first faction to win five missions wins the match. But when you go to create a game, you're given a lot of options to play with. The game gives you five preset configurations, including a one-on-one type that only goes through the smallest maps, and another that restricts all players to pistols only. But you're also given six custom slots that let you build your own variants. When creating a custom game, you can set which of the game's eight maps will be in the rotation, which of the five mission types will pop up, the player count, if bots will be present, if enemies show up on the radar or not, if the game will force team balance, and which weapons are allowed to be used. You can also set options for the enabled missions, such as the point limits for Body Count, the time limits for Assassination, and so on. You can also dictate which badges, if any, are allowed to be used. Badges are persistent rewards that players earn over time. This is where the class-based aspect of Killzone 2's online mode comes into play. źródło BTW: wspominałem - bo w recenzji na pewno nie - o genialnym wykorzystaniu tilta podczas ekranów loadingu ? Mmm.... Ktoś chce coś wiedzieć o trzeciej stronie konfliktu ? No to teścik silnej woli :twisted2: NIE MA żadnej trzeciej strony konfliktu... Cytuj
przema 0 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 co za głąb niestworzył możliwości włączenia angielskiego głosu i polskich napisów, o czym myślą w tym firmach po obejrzeniu filmików, widzę, że będe przechodził po angielsku rozumiejąc jakieś 50-60 % i troche mnie to wkurzyło. Nadal mam nadzieje, że niezawiodę się na killzone2 tak jak na farcry 2 Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 kiedyś tak sobie wyobrażaliśmy rendery,dzis tak wygląda gra: http://www.neogo.pl/images_articles/272/e369853df766fa44.jpg http://www.neogo.pl/images_articles/272/1ff1de774005f8da.jpg reszta nowych obrazków plus artykuł o making of http://www.neogo.pl/publicystyka/272 Cytuj
Ural 13 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 Hehe, akurat tego jegomościa załatwiłem wczoraj w minutę na weteranie . A wracająć do kwestii języków - dla mnie to rzecz niezrozumiała, że nie można dowolnie ustawiać napisów i nie ma możliwości zmiany języka po wybraniu go na początku... liczę tutaj na patcha. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 (edytowane) BTW: wspominałem - bo w recenzji na pewno nie - o genialnym wykorzystaniu tilta podczas ekranów loadingu ? Mmm.... Nie wspominales ale...... Jeff z GiantBomb pisze: PS: The loading screens are awesome and quite possibly the best use of SIXAXIS technology to date. More on that later! Ciekawe ciekawe, nie chce znac szczegolow, ale brzmi interesujaco. Czekam na recenzje w GiantBomb, tym czasem sprawdzcie ten filmik z mala relacja z gry: http://www.giantbomb.com/quick-look-killzone-2-pt-1/17-202/ Jest swietnie zrealizowany. Edytowane 5 lutego 2009 przez saptis Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 Ktoś chce coś wiedzieć o trzeciej stronie konfliktu ? No to teścik silnej woli :twisted2: NIE MA żadnej trzeciej strony konfliktu... ale ponoc... sa rodowici mieszkańcy planety, tylko oni są robakami czy czymś tak i nie biorą bezpośrednio udziału w walce... prawdali to? Cytuj
Ural 13 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 Prawda ( niemniej są osobniki agresywne, ale mało szkodliwe ). Pojawia się też przynajmniej jedna postronna osoba, choć raczej z rodziny Hellghastów (choć 100% pewności co do jej przynależności nie mam), ale więcej nie powiem . Cytuj
izon 995 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 (edytowane) David Reeves: 'Sony has to suffer', Killzone 2 preorders over 1.1 milion. http://www.n4g.com/ps3/News-271970.aspx No to jeszcze trochę i się im koszt produkcji zwróci ;P Noo niezle gra jeszcze nawet nie trafila na polki sklepowe a juz lepiej sie sprzedaje niz 3/4 hitow:D Nie wiem co wy tam spojlujecie ale zaraz nei wytrzymam i to przeczytam wiec lepiej przeniescie takie rozmowy na priva:) Edytowane 5 lutego 2009 przez izon Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 Prawda ( niemniej są osobniki agresywne, ale mało szkodliwe ). Pojawia się też przynajmniej jedna postronna osoba, choć raczej z rodziny Hellghastów (choć 100% pewności co do jej przynależności nie mam), ale więcej nie powiem . k dzieki... a co z tym mym pytaniem o AI. Lepsze niż w Halo 3? Obiektywne spojrzenie faceta pracującego w branży. Może być na PMke, żeby wojny nie wywołać. Cholernie mnie to interesuje, bo ostatnio pograłem w H3 na Heroicu i przyjrzałem się dokładnie co grunty, bruty wyprawiają i mimo, że gra miała premierę półtora roku temu to dalej zachwycałem się AI przeciwników. (AI kompanów w H3 ssie). O której demo? :catfight: Cytuj
Ural 13 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 Przecież odpisałem na to pytanie . Tylko dyskusja tutaj taka żywa, że pewnie się gdzieś stracił - zaraz wyedytuje ten wpis i zapodam bezpośredniego linka . Edit: http://www.psxextreme.info/index.php?act=f...amp;pid=1741363 Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 a to przepraszam, dziekuje za odpowiedz. Zaraz może odkopię... Cytuj
-=FEISAR=- 0 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 Powiedzcie mi panowie jedną rzecz. Czy w pełnej wersji bronie (te które odblokowuje się daje) mają konkretnego kopa? Chodzi mi o to czy czuć że nawalamy z mocnej giwery? Pytam bo strasznie nie lubię jak masywna broń, wydaje dźwięki jak pukawka. Np. odgłosy broni w COD4 bardzo mi się podobają. Natomiast nie mogę znieść jak w FPP zamiast broni mamy jakieś pierdziawki (np. Resistance). Cytuj
Texz 670 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 Trututututu majtki z drutu. 1.1 miliona preorederów w samej tylko Europie: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=207519 Zaczynam wierzyć w moc KZ2. Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 A gdzie tam premiera (przybędzie pewnie jeszcze połowa tyle ) A co dopiero USA i inne kraje poza Europą. Pobiją wynik MGS4 jak nic. Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 Demko już jest na palestyńskim PS STORE!! właśnie ściągam Ciekawe o ile stron dzisiaj temat urośnie Ja się dalej zastanawiam od jakiego poziomu trudności zacząc swoją przygodę z K2...hmm...da się zmieniać poziom trudności w trakcie gry jak np w CoD4? Cytuj
polaki899 32 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 Trututututu majtki z drutu. 1.1 miliona preorederów w samej tylko Europie: http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=207519 Zaczynam wierzyć w moc KZ2. To ty mierzysz MOC killzone 2 ilościa sprzedanych sztuk. LBP na poczatku słąbo sie sprzedało a teraz przez ostatnie tygodnie jest w 10 i juz przekroczyło spokojnie 2 miliony. Co nie zmienia faktu ze K2 powinien przekroczyc spokojnie 3.5-4 milony sztuk sprzedanych. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 5 lutego 2009 Opublikowano 5 lutego 2009 (edytowane) Demko już jest na palestyńskim PS STORE!! właśnie ściągam Cholera, chyba mi ciśnienie skoczyło. Bez takich żartów. @polaki889, to zależy jak rozumieć "moc KZ2". Mi akurat chodziło o tą moc, która każe ludziom składać masowo preordery / biec do sklepu, kiedy ta będzie już dostępna. Choć można to rozumieć jak Ty to robisz, z tym też się godzę. Edytowane 5 lutego 2009 przez t3xz Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.