grzes_l 9 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Umowmy sie rewolucji w FPSach to juz nie bedzie. Teraz kwestia jest tylko wymasterowanie odpowiedniej gry. Mysle ze K2 takim wlasnie efektem wymasterowania jest. Niepokoi mnie kwestia fabuly, ktora podnosi Polygamia, tyle ze fabula jest kwestia bardzo subiektywna, jak nie spelnia oczekiwan to niektorzy ja przeklinaja (jak Grigori i MGS4). Moze ktos kto gral w pelna wersje sie wypowie? Okreslenie poprawna to akurat pasuje do Rainbow Six Vegas. To jest poprawna gra FPS choc zdecydowanie w gornych rejestrach i jest niewiele lepszych. Jesli ktos uwaza ze K2 jest tylko poprawne a nie wyrozniajace sie to powinien to wytlumaczyc i tu sie zgadzam z reakcja. Co do trudnosci o ktorej tak mowicie. Kurde, Resistance FOM byl dla mnie trudniejszy. Pierwszy raz wchodzac w demko i krecac sie tu i tam nie zginalem ani razu, czujac ze to gra dla mnie. A jestem zdecydowanie casualem, grajac z goraczka 39 stopni. Naturalny jezyk to nie jest "cholera". Nawet dzieci juz nie znaja tego slowa... Cytuj
adi 189 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 adi masz dokladnie te same odczucia co do gry co ja:) Ale za cholere nie mgoe zrozumiec tego zdania o PL dubingu. Przeciez on wlasnie wogole NIE JEST naturalny..wrecz nie ma w nim odrobiny realizmu..Czuc jakby akcja dziala sie sama sobie a glosy ktos dokleil..IMO( bede teraz wszedzie pisal IMO co by znowu mnie ktos o fanboystwo nie posadzal;) Właśnie to podoba mi się w dubbingu PL, że jest taki...hmmm, jakiego by tu słowa użyć ?...mało patetyczny ? JEsli ktoś w czasie zadymy woła aby się pospieszyć, lub "rozwalić ten (pipi)y most", to krzyczy to normalnie,a nie wkłada cała energię i skupienie żeby to super zabrzmiało-dlatego uważam ten dubbing za całkiem naturalny Cytuj
YETI 10 980 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 A widzieliście ten filmik, które wskakuje, gdy nic nie ruszamy w menu głównym? Plansza prezentuje się extra, zwłaszcza niesamowita ilość detali na budynkach. Cytuj
izon 995 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 (edytowane) adi masz dokladnie te same odczucia co do gry co ja:) Ale za cholere nie mgoe zrozumiec tego zdania o PL dubingu. Przeciez on wlasnie wogole NIE JEST naturalny..wrecz nie ma w nim odrobiny realizmu..Czuc jakby akcja dziala sie sama sobie a glosy ktos dokleil..IMO( bede teraz wszedzie pisal IMO co by znowu mnie ktos o fanboystwo nie posadzal;) Właśnie to podoba mi się w dubbingu PL, że jest taki...hmmm, jakiego by tu słowa użyć ?...mało patetyczny ? JEsli ktoś w czasie zadymy woła aby się pospieszyć, lub "rozwalić ten (pipi)y most", to krzyczy to normalnie,a nie wkłada cała energię i skupienie żeby to super zabrzmiało-dlatego uważam ten dubbing za całkiem naturalny No nie wiem. Jakby mi kule przeswistywaly obok glowy i wiedzialbym ze od rozwalenia tego mostu zalezy moje zycie.. To bym pewnie darl morde (pipi) ROZ(pipi) TEN MOST DEBILU ZARAZ (pipi) WSZYSTKICH NAS ROZ(pipi)IA JAK TEGO NIE ZROBISZ (pipi)AA!!!!. ratratatatatatat....dead:) Na youtubie jest filmik jak dresy cwicza walke na balwanach ze sniegu.. to nawet takie ortaliony sie bardziej wczuwają w akcje niz te nasze aktorzyny...nastepnym razem niech biorą dresow z ulicy! Wiec z tym patetyzmem to sie zgodze ale naturalny to ona nepewno nie jest. Zreszta ogladnij sobie to porownanie z gry-online.. Jak dojdziesz do tej babki na pustyni to umrzesz naprawde. Nawet Ty osoba, ktorej dubbing PL sie podoba napewno mi przysznasz racje ze jej glos to jest juz szczyt wszytskiego Edytowane 6 lutego 2009 przez izon Cytuj
YETI 10 980 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Z forum GO, zdjęcia z dema http://img292.imageshack.us/img292/6817/dsc00001ss9.jpg http://img292.imageshack.us/img292/1305/dsc00002mz5.jpg http://img15.imageshack.us/img15/8285/dsc00003si2.jpg sposób: "Podejrzewam, że sposób na to jest taki: po dostaniu się windą na górę, rozpocznij sprint, do schodów i biegnij tak, aż dostaniesz się do hangaru. Mi się nie wczytały postacie i w hangarze nie było Helghastów. Smile Mogłem sobie pokręcić kołem.Wink Potem wróciłem do schodów i wszystko już było ok. Cool" autor: Snake_Plissken Cytuj
ziemia1 685 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Kurczę nie wiem czy się może nie mylę, ale mam dziwne wrażenie szczególnie pod koniec lokacji "magazyn" że lekki autoaiming jest. Ustawiony na tej galerii pomiędzy biurami a drzwiami z którymi mocuje się ten misio w czapce, co jakiś czas łapałem się na tym że moja broń podąża za biegnącym w prawo lub lewo h. jeśli go tylko raz trafię. Może to tylko wrażenie, zrobiłem sobie dziś dzień biurowy w domu i co 20 minut odpalałem dla rozluźnienia demo (koniec najgorszego miesiąca sprzedaży w firmie), także może już machinalnie po 12 razach . A no i nie używałem wtedy zbliżenia. Co do sterowania imo najlepszy alternatywny 2 z maksymalnym sensitive i manualnym przybliżeniem. Mnie demo nie musiało przekonywać, jeszcze tyle czasu do premiery... a co do dubbingu myślałem że będzie gorzej, a jest dobrze. Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Dla rewolucja to jak niszczą sie rzeczy.Wentylator pod ostrzałem najpierw sie wygina,dopiero później odpada obudowa Cytuj
Ural 13 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Umowmy sie rewolucji w FPSach to juz nie bedzie. Teraz kwestia jest tylko wymasterowanie odpowiedniej gry. Mysle ze K2 takim wlasnie efektem wymasterowania jest. Niepokoi mnie kwestia fabuly, ktora podnosi Polygamia, tyle ze fabula jest kwestia bardzo subiektywna, jak nie spelnia oczekiwan to niektorzy ja przeklinaja (jak Grigori i MGS4). Moze ktos kto gral w pelna wersje sie wypowie? Fabuła jest jak najbardziej OK. Nie ma tutaj jakichś debilnych udziwnień, jest właśnie tak, jak być powinno. Owszem, nie jest to wysublimowane, bo mamy dobrych (ISA) i złych (Hellghastów), ale przecież tak było podczas obu światowych wojen (good vs. bad guys ), więc... nie oczekujmy cudów. Najważniejsze, że nie ma odniesień do żon, matek (no do matek są, w żartach), kochanek, co nie oznacza, że nie ma momentów bardziej emocjonujących, ale spoilerować nie chcę. W każdym razie mnie fabuła przypasiła, bo jest szorstka, prosta, a taka przecież jest wojna, w której żołnierze są tylko mięsem armatnim. Zresztą co tu dużo gadać - fabuła w FPS'ach i tak ma drugorzędne znaczenie. I co do tego co napisał Jacobss, to potwierdzam po raz kolejny - ten wycinek z dema jest wyjątkowo mało reprezentatywny, bo gra zaczyna pokazywać większy pazur dopiero od drugiej misji. Pierwsza, to taki swoisty tutorial . Cytuj
saptis 620 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Mialem fajna akcje w hangarze: Strzelilem w dluga butle z gazem, z dziury zaczal sie ulatniac gaz, a butla zaczeka sie szybko obracac i tak sie krecila az w koncu efektownie wybuchla - swietnie ! Cytuj
adi 189 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 He he dla takich akcji w demo gram już po raz kolejny. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Gdzie jest ten trzeci karabin bo jakos go nie moge znalezc ? Cytuj
owca 3 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Ma go Helga w hangarze, ta która siedzi na pomieszczeniu/budzie(najwyższe miejsce) przez które przechodzisz aby twój pomagier złamał zabezpieczenia zamka w drzwiach które prowadzą do zakończenia demówki. Cytuj
Onikage. 0 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 raz udało mi się dorwać tan karabin ale wszyscy leżeli już martwi a jego przeładowanie wygląda obłędnie, czy tylko ja w tej grze podbiegam do przeciwników najbliżej jak to możliwe aby zobaczyć te cudowne animacje śmierci? szkoda,że nie zawsze wychodzą:(najlepiej walić do nich krótkimi seriami:) Cytuj
POL_SouL 1 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 W końcu pograłem w to osławione demko po zasysaniu do 3 rano, bo żonka mi niechcący wyłączyła playa i miałem błąd w downloadzie na 89% za pierwszym razem. Ale co tam, było minęło, żona zakopana za domem, a demówkę dossałem ponownie Wrażenia: Mega miodność płynaca z potyczki i graficzne fajerwerki. Na początku tak bylem prztłoczony tym co widzę, że stałem w miejscu i rozglądałem się na boki jak zADeHaDowany dzieciak, który chce zobaczyć wszystko naraz... Po którymś z kolei: RUSZ SIĘ SEV! (btw: pol wersja nie jest zła ) postanowiłem zrobić pierwsze kroki na wrogo nastawionej planecie, gdzie prym wiodą łyse Helgi we wściekle czerwonych goglach. To co się działo na samej wyspie to poezja wojny i klasa sama w sobie. Szturm na Omaha Beach w wersji Science Fiction HD . Wybuchy, wołania o pomoc, strzelanie w swojego w ferworze walki itd. Nie ma czasu na nudę (...) Zabawa w hangarze, nie zgorsza. Pocisk lądujący na gazbutli pod odpowiednim kontem sprawił, że ta poszybowała w kierunku helghastów i z impetem posłała nie mniej zdziwionych delikwentów do piachu. Masterpiece! Standardowo wzruszenie odbiera mi mowę... Czekam na premierę! I szkoda, że nie złożyłem zamówienia na wersję limitowaną gry:/ Cytuj
Onikage. 0 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 czy w trybie multi te animacje zgonów też są tak obłędnie pokazane czy może są jakieś uproszczenia? przydałby się slow-time w retailu:( Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 krótko - demo mną pozamiatało. prosze wersje pełną na biurko - raz ! *__* Cytuj
YETI 10 980 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 W końcu pograłem w to osławione demko po zasysaniu do 3 rano, bo żonka mi niechcący wyłączyła playa i miałem błąd w downloadzie na 89% za pierwszym razem. Ale co tam, było minęło, żona zakopana za domem, a demówkę dossałem ponownie Tak, animacja zgonów w multi, prezentuje się tak samo jak w sp. Cytuj
PePeP 2 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Ja właśnie przeszedłem demko. Moje wrażenia są następujące: - Grafika jest na serio ładna(spore wrażenie robią w szczególności filtry, cieniowanie oraz efekty świetlne), ale mówienie że przegoniła niesławny "render" jest sporym nadużyciem, zwłaszcza że jeśli w danym momencie się nie ruszamy tylko przyglądamy otoczeniu można dostrzec mały aliasing oraz średnią rozdzielczość tekstur - Na pochwałę zasługuje klimat budowany przez dźwięk i obraz, psują go niestety elementy rodem z Ratchet&Clank (mam na myśli specyficzną łunę ciągnącą się za granatem, dźwięki jakie on wydaje oraz to jak wygląda "wskrzeszanie" kolegów z oddziału) - Animacja jest płynna, ale jednak jest to te 20-30 klatek, a nie 60 jak w COD4 - Field of view jest jak na mój gust jest za małe, szczególnie jak na grę która aspiruję do bycia główną strzelaniną sieciową na PS3 - Sterowanie jest kiepskie (o ile sama czułość gałek jest dobrana nie najgorzej, a celowanie nie jest takie niewygodne, to obłożenie przycisków jest co najmniej kontrowersyjne - jeśli ktoś jest przyzwyczajony do COD4 to tylko wersja "Alternatywna 2" będzie dla niego jako tako wygodna. Niestety w takim przypadku o ile możemy włączyć "hold zoom" (aby zoom był tylko wtedy kiedy trzymamy L1) to nie możemy sprawić by postać się przyklejała do ścian lub kucała na stałe, tylko musimy trzymać L2. Jeśli chcemy się wychylić, wycelować i strzelić to w pewnym momencie będziemy robili naraz 5 rzeczy (trzymali L1, L2, wychylali lewą gałkę, celowali prawą gałką oraz strzelali R1)!!! Ewidentnie widać, że gra była robiona z myślą o innym sterowaniu niż w COD4, do tego sam mechanizm chowania się za osłonami i strzelania zza nich wydaję się być dodany na siłę. Na dodatek nawet tryb "Alt. 2" nie powiela DOKŁADNIE mojego obłożenia z COD4, więc tak czy siak grało mi się średnio wygodnie. Dodajmy do tego fakt, że DUALSHOCK ogólnie jest kiepski do gier FPP, a jego 3 edycja z super idiotycznymi pseudo-spustami w ogóle się nie nadaje do trzymania L2 przez dłużej niż sekundę. Ogólnie jeśli chodzi o sterowanie to moim zdaniem jest o klasę gorzej niż w COD4, Halo3, RainbowSix Vegas czy Gearsach (przynajmniej jeśli mówimy o singleplayer). - Trzy powyższe kwestie sprawiają że o ile na pewno pogram w K2 przez neta, to o rezygnacji z COD4 nie ma mowy Podsumowując : Dźwięk 10/10 (nie licząc polskich lektorów) Grafika -10/10 (minus za teksturki, FOV oraz taką sobie płynność animacji) Grywalność -9/10 (głównie sterowanie, FOV, płynność) Widziałem że modne jest wyzywanie ludzi o innych poglądach więc jak ktoś bardzo nie zgadza się z moją oceną może mnie wyzwać w Soul Caliburze 4 (ale wersję na PS3 będę miał najwcześniej w tą niedzielę, albo nawet za tydzień) Cytuj
BoroBoro 161 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 a moje pytanie brzmi ile osób możemy max zaprosić do wspólnej gry ? tzn do jednego pokoju ;] PS jeszcze tylko 19 dni Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Ale akcja dzisiaj.Kolo leżał plecami do osłony,wystawił tylko ręke i mnie ostrzeliwał,odpowiedziałem w jego kierunku ogniem,nagle coś patrze że się nie rusza.Podchodze a kolo nie żyje,ale wyglądał jakby się dalej na mnie czaił Cytuj
POL_SouL 1 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Miałem ten sam problem. Po helghah ciężko stwierdzić czy nie żyją. Nie mówię, dodaje to realizmu, ale kurna czaiłem się za winklem na kolesia, który żarł już ziemię od minuty. BTW: Jak te hełmy im odlatują po celnym strzale odkrywając ich łysy czerep to banan sam się kroi na twarzy. Zapewne niezamierzony efekt, ale leciałem dalej celując tylko heady. Cytuj
Siarex 4 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Jeszcze lepsze uczucie jak jedna seria sciagasz helm, a druga kladziesz goscia na ziemie strzelajac w ten blady leb -> Killgazm Cytuj
Gość Soul Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 (edytowane) Po grałem i walnę coś od siebie jest to moje zdanie na podstawie demka a więc: Gra graficznie szału nie robi ^_^ jedyna rzecz jaka na mnie zrobiła wrażenie to oświetlenie ,jeżeli animacja też jest zaliczona do grafiki również zrobiła na mnie wrażenie. ^_^ Woda taka sobie w Unacherted i GeoW lepsza ta sama rzecz ma się tekstur.Szczerze po tym co było dane mi zobaczyć jestem w stanie śmiało stwierdzić że X360 dał by radę to uciągnąć bo nie jest to nic nadzwyczajnego. pozdrawiam. Konkretne wybuchy + brak chrupnięć szacun:) Edytowane 6 lutego 2009 przez Soul Cytuj
saptis 620 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 W wersji demo niestety nie zauwazylem zadnych murkow, ktore krusza sie po strzalach, a szkoda bo mialem nadzieje, ze bedzie mozna cos rozwalic tu i uwdzie. W wersji beta bylo zaledwie kilka slupow, ktore mozna bylo ogolocic z betonu, mialem nadzieje, ze bedzie tego wiecej, ale po wersji demo wiedze, ze tam niewile mozna zniszczyc poza skrzyniami i butlami z gazem. Nawet krzesla po seryjce z maszynowki czy kolbie pozostaja nienaruszone, a pamietam, ze z wersji beta mozna bylo je przynajmniej troche zniszczyc. Tu mam pytanie do osob, ktore graly w pelna wersje gry - Butcher, Hiv, Ural: Czy w pelnej wersji gry jest co rozwalac poza Helghastami, skrzyniami i butlami z gazem ? Cytuj
FLooK 1 Opublikowano 6 lutego 2009 Opublikowano 6 lutego 2009 Jako fan pierwszego Killzona, powiem że się nie zawiodłem na "dwójce". Choć co do AI skrypty dają o sobie znać np. wchodząc do hangaru po rozmowie helghaści od razu nas zauważają. Boje się, że takich akcji będzie więcej w pełnej wersji. Pytanie do tych co grali w full - są jakieś specjalne animacje z nożem?? Takie jak w KZ1 np. podrzynanie gardła czy rzut nożem? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.