Don_Kaorle 1 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 Kurde, naprawdę siedzę już dwa dni wczoraj z 1,5 godziny i dzisiaj też w hangarze, ubiłem tych Helghastów bez liku i nadal nie mogę się przyzwyczaić do tego spóźnienia w celowaniu, lekko mnie to martwi! Mam nadzieje że finalnie będzie lepiej bo inaczej będzie trzeba się namęczyć żeby tego skill’a wyrobić. Martwię się o to że multi straci na grywalności, jak już się to ogarnie to początkujący żołnierze napsują sobie krwi nieziemsko i będzie powtórka z Unreala. OBY NIE. Cytuj
stabik 3 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 Cieszy mnie Ficuś, że czujesz temat "mechaniki", jakże odmiennej od tej, do której przywykli veterani fps. Już grzebałem w czułości gałek; pokombinuje jeszcze z ustawieniem sterowania; może pomoże. Czuje fale antyhype na kz2 Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 Przepraszam ale prawdziwym weteranom FPS mechanika Killzone perfekcyjnie lezy. Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 (edytowane) Jakoś wcześniej nic wam nie przeszkadzało w celowaniu,ale gdy już ktoś tam napisał o spóźnionej reakcji,zaczęliście narzekać Edytowane 8 lutego 2009 przez MYSZa7 Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 (edytowane) Cieszy mnie Ficuś, że czujesz temat "mechaniki", jakże odmiennej od tej, do której przywykli veterani fps. Już grzebałem w czułości gałek; pokombinuje jeszcze z ustawieniem sterowania; może pomoże. Czuje fale antyhype na kz2 Jakimś tam weteranem nie jestem w graniu w fpsy więc nie wiem jak uważają "weterani"ale na tle flagowych fpsów tej generacji - halo,CoD4,UT3,Res1 to K2 jest zupełnie różny.Nawet w tym temacie padło stwierdzenie,że bliżej mu do R6.K2 to definitywnie fps,którego trzeba się nauczyć.Choć niezaprzeczalnym plusem jeśli chodzi o multi jest u niego skillowość,to już widać po demku ,że ta gra nie jest noob friendly ps.mechanika to nie tylko spóźnione celowanie Edytowane 8 lutego 2009 przez Ficuś Cytuj
stabik 3 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 Ficuś, dokładnie i dodatkowo trafiłeś z ustawieniem dla takich jak "ja" czyli alternate 2+hold na zooma Cytuj
Texz 670 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 (edytowane) Jako weteran FPSów od czasów pierwszego Kłeja, Unreala T, Halo:CE, aż po najnowsze zdobycze techniki muszę napisać, że sterowanie w KZ2 jest do przełknięcia / nauczenia / potrenowania. Natomiast sama mechanika rozgrywki, w tym brak customizacji sterowania do perfekcyjnych nie należy. Tym samym uczuciem zaraz obok ekscytacji na myśl o pełnej wersji jest niepokój i zarazem zaciekawienie, jak to będzie wyglądać po kilku, kilkunastu godzinach. Ale przynajmniej już na starcie będzie wrażenie obcowania z czymś dotychczas wyjątkowym i jednocześnie stawiającym wyzwanie nawet dla doświadczonych w bojach graczy. Choćby miało to być zaraz obok grafiki urealnione sterowanie, przez które w demku tak długo młuciłem, aż gnoji z czerwonymi ślepiami zdejmowałem siłą woli buehehehe. Edytowane 8 lutego 2009 przez t3xz Cytuj
stabik 3 Opublikowano 8 lutego 2009 Opublikowano 8 lutego 2009 (edytowane) No, niestety skill na takiej mechanice diametralnie spadł i również zastanawiam się czy uda mi się przyzwyczaić do takiego stylu gry. Do treningu polecam w demku ostatni checkpoint i po śmierci lub wybiciu czerwonookich wystarczy restartować. Na alternete dwa jest kucanie na r2 więc nie łatwo pogodzić zoom z kucaniem, szczególnie w wersji hold, ah wydaje się, że naprawdę przegięli z brakiem możliwości dostosowania buttomów. Edytowane 8 lutego 2009 przez stabik Cytuj
Siarex 4 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Dla mnie idealne sterowanie było by takie: x- skok kwadrat - reload trójkąt- podnoszenie broni kółko - kolba R1- strzał L1- granat R2- aktywacja różnych rzeczy( jako, że najmniej potrzebne) L2- kucanie/osłona L3- sprint R3- zoom "na kliknięcie" Dlatego właśnie gram na standard 1. Granat pod R2 i mel pod L1 jestem jeszcze w stanie przeboleć, ale zooma zawsze lubiłem mieć pod R3 na kliknięcie( tak jak w halo z resztą). Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Dobrze tu ktos powiedzial. Nie ma to jak sila sugestii. Wystarczy ze jedna osoba zaczela gadac o lagach to NAGLE wszystkim to zaczelo przeszkadzac byle mega ogromna wada dla gry. Banda hipokrytow - oczywiscie mowie o tych osobach, ktorym to dopiero teraz zaczelo przeszkadzac. Tak wogole to KZ2 nie jest noob friendly i przez to ma polesc jak UT3? Ehkem, sry wielkie - to dwie diametralnie rozne gry. W porowaniu do UT3 ta gra to casual.... Wy chyba w tego Unreala wogole nie graliscie. Teraz ukazuje sie gra, ktora nie jest zadna hardcorowa (jak UT3, bo ta gra to hardcore), tylko jest normalna i nie jest ani hardcorowa ani casualowym shitem rodem z Wii to odrazu zaczynacie krzyczec. Nie wiem, moze to ja nie ogarniam dzisiejszych trendow i jestem takim unikatem a tak naprawde KZ2 to ultra hardcore. Co do kucania i mechaniki to mi sie ona w KZ2 bardzo podoba. To nie jest poprostu jakis bezmyslny shooter (jak wiele innych dziesiejszych) gdzie naciskach przycisk raz, kucasz w miejscu i rozwalasz przeciwnikow ktorych widzisz, jak w kurce wodnej. Dla mnie te kucanie, ruchliwosc przeciwnikow i zmuszanie gracza to bycia ruchliwym samemu zwiekszaja impresywnosc tej gry. W takim CoD 4, Resistance 2 momentami czulem sie, jakbym wlasnie gral w taka kurke wodna 3d, tutaj takiego wrazenia nie odnosze. Co do sensitivity analogow - przyspieszenie? Ja tam zadnego przeszkadzajacego przyspieszenia nie zauwazylem, jak dla mnie to odczytywanie ruchow galek jest standardowe. Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Dokladnie tak. Ale wytlumacze Ci o co chodzi. Jak wiesz, ze jestes cienki to probujesz zrzucic to zawczasu na cos innego. Na przyklad na zle sterowanie, bo akurat Tobie to one jest "zlejsze" i wlasnie dlatego jestes cienki Ja jestem cienki bo jestem wolny i stary. A sterowanie jest absolutnie swietne. Co wiecej jesli dla kogos problemem jest uzywanie L1 i L2 w sytuacji statycznej (bo przeciez nie uzywamy zoomu i kucania w biegu) to powazny problem no to takie super skillowe gry (nie dla casuali najwyrazniej) jak Guitar Hero sa nie do podejscia Sorry ale mialem ochote na troche ironii. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 (edytowane) To jest tak jak z ustawieniem przyciskow, co chwile widze, ze ktos na to marudzi - bo jest zle, bo nie jest tak jak w COD, bo nie jest tak jak ja bym chcial itd...... Nie kazda gra bedzie miala taki sam uklad przyciskow jak COD, nie pasuje to trudno - przeciez wszystkie gry nie moga miec takiego samego ustawienia bo ktos tam sie przyzwyczail. Bez przesady - mozna sie przyzwyczaic do takiego jak jest, a nie jest wcale zle - ja gram na domyslnym i mi to pasuje.... Wyszlo demo to ludzie zaczynaja marudzic na takie pier.doly, ze sie slabo robi, bo komus uklad przyciskow nie pasuje, a jeszcze inny ogolnie jest noobem i zle mu sie gra i zwala na gre. Rozumiem inteligentna krytyke i wyrazanie opinii, ale jak widze problemy z d*py wziete to na prawde az sie smiac chce. Edytowane 9 lutego 2009 przez saptis Cytuj
Siarex 4 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Dokladnie tak. Ale wytlumacze Ci o co chodzi. Jak wiesz, ze jestes cienki to probujesz zrzucic to zawczasu na cos innego. Na przyklad na zle sterowanie, bo akurat Tobie to one jest "zlejsze" i wlasnie dlatego jestes cienki Ja jestem cienki bo jestem wolny i stary. A sterowanie jest absolutnie swietne. Co wiecej jesli dla kogos problemem jest uzywanie L1 i L2 w sytuacji statycznej (bo przeciez nie uzywamy zoomu i kucania w biegu) to powazny problem no to takie super skillowe gry (nie dla casuali najwyrazniej) jak Guitar Hero sa nie do podejscia Sorry ale mialem ochote na troche ironii. Ogólnie Cię popieram i to, że gra jest skillowa i wymaga czasu traktuje jako 100% zaletę(co już nie raz powtarzałem). Znalazłem swoje sterowanie na którym gra mi się naprawdę dobrze, ale to nie zmienia faktu, że takie coś jak osobista customizacja przycisków mogła by być( w końcu nie jest niewiadomo jak skomplikowana poprawka:P). Sprawa number dwa: Niedawno odkryte opóźnienie w sterowaniu -> Nie rozumiem oburzenia, przecież każdy będzie miał takie same warunki i takie same opóźnienie, więc jest to jedynie kwestia ogrania/przyzwyczajenia/wytrenowania, a nazywanie tego błędem świadczy o tym, że ktoś był przygotowany na kolejna pamperkową strzelanke gdzie po 4 meczach gra się na średnim poziomie. Jak to Zeratul napisał: "to jest ku,rva wojna a nie Cock of Doody" Cytuj
davidk3 12 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 A może te opóźnienie w celowaniu wynika z ,wieku' demka, może to demo jest jeszcze ze wcześniejszych faz budowy, taka jest moja teoria:) a jeśli nie, to nie jest dużym problemem podkręcić sobie czułość, zawsze troszkę pomoże Cytuj
Wiśnia San 1 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Dokladnie tak. Ale wytlumacze Ci o co chodzi. Jak wiesz, ze jestes cienki to probujesz zrzucic to zawczasu na cos innego. Na przyklad na zle sterowanie, bo akurat Tobie to one jest "zlejsze" i wlasnie dlatego jestes cienki ....... ale pojechałeś po bandzie, mi osobiście też nie podoba się sterowanie i ogólnie jak porusza się bohater, bardzo dobrze skomentował to jeden ze znajomych "jak bym prowadził tira na rondzie". ustawienie pada można zmienić w opcjach i jak tak robię zmieniając na ustawienia jak najbardziej zbliżone do COD4. Przepraszam ale prawdziwym weteranom FPS mechanika Killzone perfekcyjnie lezy. jak czytam taki tekst to zastanawiam się kim jest człowiek który pisze za wszystkich, tak się złożyło że od początku PS3 o wiele częściej gram w FPS (w zasadzie to teraz gram w same FPS) i jakoś średnio leży mi K2, a tym tekstem o "weteranie FPS" rozłożyłeś mnie na łopatki .....Tak wogole to KZ2 nie jest noob friendly ..... chyba zacznę częściej czytać ten temat dla takich tekstów <_< Cytuj
Siarex 4 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 ale pojechałeś po bandzie, mi osobiście też nie podoba się sterowanie i ogólnie jak porusza się bohater, bardzo dobrze skomentował to jeden ze znajomych "jak bym prowadził tira na rondzie". ustawienie pada można zmienić w opcjach i jak tak robię zmieniając na ustawienia jak najbardziej zbliżone do COD4. IMO tu leży pies pogrzebany. Każdy szuka w tej grze "nowego, lepszego" CoD'a, a chyba nie tędy droga:) Cytuj
Kukles 8 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Dobrze tu ktos powiedzial. Nie ma to jak sila sugestii. Wystarczy ze jedna osoba zaczela gadac o lagach to NAGLE wszystkim to zaczelo przeszkadzac byle mega ogromna wada dla gry. Banda hipokrytow - oczywiscie mowie o tych osobach, ktorym to dopiero teraz zaczelo przeszkadzac. Tak wogole to KZ2 nie jest noob friendly i przez to ma polesc jak UT3? Ehkem, sry wielkie - to dwie diametralnie rozne gry. W porowaniu do UT3 ta gra to casual.... Wy chyba w tego Unreala wogole nie graliscie. Teraz ukazuje sie gra, ktora nie jest zadna hardcorowa (jak UT3, bo ta gra to hardcore), tylko jest normalna i nie jest ani hardcorowa ani casualowym shitem rodem z Wii to odrazu zaczynacie krzyczec. Nie wiem, moze to ja nie ogarniam dzisiejszych trendow i jestem takim unikatem a tak naprawde KZ2 to ultra hardcore. Co do kucania i mechaniki to mi sie ona w KZ2 bardzo podoba. To nie jest poprostu jakis bezmyslny shooter (jak wiele innych dziesiejszych) gdzie naciskach przycisk raz, kucasz w miejscu i rozwalasz przeciwnikow ktorych widzisz, jak w kurce wodnej. Dla mnie te kucanie, ruchliwosc przeciwnikow i zmuszanie gracza to bycia ruchliwym samemu zwiekszaja impresywnosc tej gry. W takim CoD 4, Resistance 2 momentami czulem sie, jakbym wlasnie gral w taka kurke wodna 3d, tutaj takiego wrazenia nie odnosze. Co do sensitivity analogow - przyspieszenie? Ja tam zadnego przeszkadzajacego przyspieszenia nie zauwazylem, jak dla mnie to odczytywanie ruchow galek jest standardowe. Zgadzam sie z Toba w zupełności. U3 jest super gra ale dla casuala jest za trudna. Killzone jest łatwiejszy ale tez dla casuala bedzie trudny co mnie bardzo cieszy. Znudzily mnie juz gry w ktorych kazdy moze Cie zabic z palcem w (pipi)e. W tej grze trzeba bedzie wiele czasu poswiecic na trening. Strzelanie, celowanie, kucanie ogolnie proste ale jak trzeba robic wszystko na raz a wokol bedzie biegalo kilku wrogow to juz tak latwo nie jest. Walnac 2 razy headshota w biegnacego wroga nie jest proste. Jedynie co mnie wkurza ze czulosc celownika na zoomie jest inna niz bez zooma na tych samych ustawieniach. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 (edytowane) jak czytam taki tekst to zastanawiam się kim jest człowiek który pisze za wszystkich, tak się złożyło że od początku PS3 o wiele częściej gram w FPS (w zasadzie to teraz gram w same FPS) i jakoś średnio leży mi K2, a tym tekstem o "weteranie FPS" rozłożyłeś mnie na łopatki A jednak coś w tym jest, powiedz w jakie strzelanki przeważnie grasz/grałeś ?. Bo ja na PS3 akurat znam tylko jedną pozycję dla harcore'owców - UT3 (ewentualnie może pierwszy Resistance). Chodzi tu o to że sterowanie oczywiście nie każdemu "przypasi" (w ogule istnieje gra która każdej osobie PRZYPASI ? bo odnoszę wrażenie że się tu ludzie gubicie) ale jeśli je opanujesz w miarę konkretnie, masz przewagę nad gościem który nadal ma z nim problemy (albo ma mniejszego skilla w operowaniu nim). Inny przykład właśnie UT3 - Tutaj musisz nauczyć się być szybki (jak błyskawica goddamit !) jumpy jumpy i jeszcze raz jumpy (jak w COD4 - pamiętasz ? ) przy okazji opanowanie i pokochanie swojej pukawki = noob rozpryskany na ścianie. Tego.... Nie można powiedzieć o innych shooterach w których metraż między noobem a graczem z doświadczeniem jest praktycznie niezauważalny (w którym co z tego - że sterowanie jest jak marzenie ?). Edytowane 9 lutego 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
Texz 670 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Coś na rozluźnienie, czyli świetny glicz z platformą w demku: Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Co do mechaniki-mi ona pasuje,ba jest świetna bo realistyczna i wczoraj po raz 8 skończyłem demko-żadna wersja demonstracyjna z PSS nie może się tym u mnie pochwalić . Mnie K2 ma ,choć jeszcze raz podkreślam mechanika jest inna niż w innych flagowych fps tej generacji i trzeba się jej nauczyć i tolerować .Więc rozumiem ,że komuś ona nie przypasi tak jak np stabikowi wczoraj i nie robię z tego halo .To normalne i gdy wyjdzie full takich ludzi może być więcej edit-gilch rewelacja zaraz idę go obadać edit2-Killzone2 w szczytowym momencie nie ma 230 ,a 350 źródeł światła na raz na ekranie(szkoda,że nie ma w linku fotki tego momentu bo powiem szczerze trochę zalatuje mi tu sf i bójdą,no chyba,że jeden z etapów dzieje się na helgańskiej dyskotece ) http://www.gamezine.co.uk/news/game-types/...036;1267347.htm Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 Mnie"wywala"spod tego pojazdu Cytuj
Wiśnia San 1 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 ale pojechałeś po bandzie, mi osobiście też nie podoba się sterowanie i ogólnie jak porusza się bohater, bardzo dobrze skomentował to jeden ze znajomych "jak bym prowadził tira na rondzie". ustawienie pada można zmienić w opcjach i jak tak robię zmieniając na ustawienia jak najbardziej zbliżone do COD4. IMO tu leży pies pogrzebany. Każdy szuka w tej grze "nowego, lepszego" CoD'a, a chyba nie tędy droga:) nie koniecznie, mi COD pasuje bo jest szybka akcja i bronie są niezłe, ale kamperstwo, lagi, czasami brak komunikacji z kompanami, zerwane połaczenia itd denerwują. RES miał doskonały multi bo można było postrzelać się z ludźmi więc ten kto lepiej strzelał ten wygrywał w COD wystarczy celny head. RES2 umożliwił przechodzeni misji w kilku graczy ale w ciągu tygodnia można było poznać wszystkie mapy na wylot. Haze yyy nie tego tytułu lepiej nie przypominać MOH miał klasyczne tryby, graficznie średnio, ale fun z gry był dobry i akcja była szybka. Ja oczekuje po K2 szybkiej akcji i w miarę naturalnego poruszania się jak w RES,COD,MOH,RES2 możliwości wycelowania i sprzedania heda jakiemuś kamperowi. Dziś włączyłem jeszcze raz demko i starałem się grac samym pistoletem i jakoś BIG TRUCK mnie nie zawiódł trzeba nieźle napocić się żeby skutecznie używać tej broni, mimo że ma niezły potencjał. Cytuj
seb.maz 722 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 jeśli demko mogło nie przypaśc komuś to myślę,że pełna wersja gry zadowoli wszystkich w 100% (notatka HIVa przy okazji recenzji "KILZONE 2 NA 8/10") ja grę łykam kiedy tylko będzie dostępna. Cytuj
jaca71 4 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 spokojnie,opoznienie jest we wszystkich grach,nawet w menu ps3 przestawiajac opcje masz 3/60 opoznienia,sprawdzcie w innych grach,na stronie gamasutra jest artykul o tym,killzone ma standardowe opoznienie jak na gre w 30 fps-ach(tyle co halo mniej wiecej,jakos tam nikomu nie przeszkadzalo) Cytuj
Ural 13 Opublikowano 9 lutego 2009 Opublikowano 9 lutego 2009 No, niestety skill na takiej mechanice diametralnie spadł i również zastanawiam się czy uda mi się przyzwyczaić do takiego stylu gry. Do treningu polecam w demku ostatni checkpoint i po śmierci lub wybiciu czerwonookich wystarczy restartować. Na alternete dwa jest kucanie na r2 więc nie łatwo pogodzić zoom z kucaniem, szczególnie w wersji hold, ah wydaje się, że naprawdę przegięli z brakiem możliwości dostosowania buttomów. Nie ma co panikować - już pisałem - wystarczy pograć parę godzin, by się przyzwyczaić do sterowania i w pewnym momencie zacznie się je doceniać. Powiem więcej - po odpaleniu Fallouta 3 chciałem mimowolnie podobnie sterować moją postacią jak w K2 i się wkurzałem, że się nie da. W każdym razie sterowanie się jak najbardziej sprawdza i jego walory się docenia po paru godzinach grania. I jest jak najbardziej nastawione na skilla. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.