.... 2 Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 nie wiem czy to jest blad killzona czy samej konsoli, ale ja to w k2 zauwazylem (i malo na zawal nie zszedlem) jesli mamy podlaczona kamerke i ten czujnik od buzza to wychylenia w padzie nie dzialaja Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 Kamerke mam zawsze wiec to nie to. Moze ten buzz? Cytuj
Burth 2 Opublikowano 8 marca 2009 Opublikowano 8 marca 2009 ubostwiam ta przemowe na poczatku intra za kazdym razem ogladam Cytuj
easye 3 391 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Znakomicie jest zmontowane i poteguje klimat, ktory pozniej nieco psuje przyzwyczajanie sie do polskiego dubbingu : ) Dzisiaj dluzej pogralem w ta gre, a takze w Multi, ktory o dziwo robi tak samo wielkie wrazenie pod wzgledem graficznym jak Singiel. Po prostu opad szczeki ! widze, ze zostaly 2 gry FPS, w ktore bede grywal na zmiane - Killzone 2 i HALO 3, bo do COD'a juz na bank nie wroce. Cytuj
matrix_dk 1 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Przez weekend poświęciłem czas na Singla (gram cały czas Multi) i doszedłem do moment u gdzie poruszamy się Egzoszkieletem. GG zrobiło kawał giery z niezłym scenariuszem choć znawcy piszą co innego podglądając inne produkcje umiejętnie wkleiło akcje które już wcześniej widziałem w innych grach np.pociąg/GOW, Egzoszkielet/Brumak GOW2, obrona statku działkiem/Dead Space, akcja pod mostem z działkiem przeciw lotniczym/COD:WW. Coś pominąłem??... możliwe gra wymiata i zalicze ja jeszcze raz na 100% Cytuj
.... 2 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 mam pytanie do osob oceniajacych ta gre (tryb single) na 10/9+: co w tej grze sprawilo, ze opadla wam szczenka, a z ust ulecialo ciche "no ku.rwa..."? ze chcieliscie opowiedziec o tym swojej dziewczynie ktora lubi poskakac w ddr pospiewac w singstarze ewentualnie pograc w jakas gre logiczna/platformowke? ze chcieliscie o tym opowiadac kumplowi z pracy (nie graczowi) niby o jakims filmie akcji? ze wrylo wam sie to do glowy? Cytuj
ch00jraq 0 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Zajrzyj do recenzji w PSE -Oprawa (animacja , filtry , efekty czasteczkowe , bronie itp) -Ciężki klimat wojny , czyli nigdy nie wiesz kiedy coś CI w dupę wjedzie i z której strony -Poziom trudności (koniec arcade ala H3 i CoD4) -Jazda mechem -Snajperka -Power broni(to nie plastikowe zabawki) I wiele , wiele innych .Jak tego nie widzisz to nie graj lepiej:P Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 podglądając inne produkcje umiejętnie wkleiło akcje które już wcześniej widziałem w innych grach np.pociąg/GOW, Egzoszkielet/Brumak GOW2, obrona statku działkiem/Dead Space, akcja pod mostem z działkiem przeciw lotniczym/COD:WW. Coś pominąłem??... możliwe gra wymiata i zalicze ja jeszcze raz na 100% Ktoś już to kiedyś pisał, ale powtórzę: Killzone 2 powstawało 4 lata - myślisz, że GG czekało na gry, które wymieniłeś i w ciągu ostatniego pół roku (bo wtedy wyszły) powklejało najlepsze ich fragmenty, tworząc kompletne, now elevele w K2? Bez jaj... co do patcha moje 3 grosze przemyśleń: GG stworzyło coś nowego - własnego, unikalnego i odmiennego - w kwestii celowania, kontroli postaci, jej feelingu czy skilla. Niestety - nie wszyscy potrafili to zrozumieć - bo standardy są inne, bo CoD, bo Resistance, itepeitede... OK - bywa, jak to w życiu. Tylko, że w życiu dokonuje się wyborów. Jak komuś nie pasuje miękkie zawieszenie Renault, to jeździ twardym Golfem, a nie zmusza Renault do utwardzania swoich zawieszeń. Dlatego za TRAGICZNY i smutny uważam fakt, że internetowy, anonimowy tłum swoim utyskiwaniem ZMUSIŁ ich do zmiany tego, co było ich siłą i unikalną wartością. Zmusił ich do zmiany czegoś, co wcale nie było złe czy zepsute (i sami tak uważali, o czym świadczą pierwotne wypowiedzi Downie) - uważał tak jedynie tłum malkontentów. Niestety - to smutny znak naszych czasów, a także imo przejaw strachu GG, że internetowe płacze odbiorą im potencjalnych klientów - tych, którzy dopiero planują zakup gry. Aż boję się mysleć, dokąd zmierza ten rynek i co jeszcze może zdziałać internetowa tłuszcza swoim płaczem. Mamy już patche ułatwiające trudną grę (PixelJunk Eden), mamy patche zmieniające sterowanie na łatwiejsze (K2) - co dalej? Usuniemy Big Daddych jak się okażą za trudni? Dołożymy bazookę do starcia z bossem, choć pierwotnie bohater miał tylko nóż? Czy wszystko musi być cięte od starych szablonów, pod jakieś standardy, a to co nowe, inne jest be, złe i ciężko to pojąć i przyjąć takie, jakie jest? Naprawde tego chcemy? Final Fantasy LMXVII zamiast kolejnych pomysłów od Team ICO? CoD147 zamiast świeżynek pokroju K2? Wiem, że to walka z wiatrakami i pusta gadanina - ale warto czasami się zastanowić dokąd to wszystko zmierza... Cytuj
easye 3 391 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Zajrzyj do recenzji w PSE -Poziom trudności (koniec arcade ala H3 i CoD4) Z Tym CoD'em to z lekka przesadziles. Na Veteranie 1 misje przechodzilem dluzej niz niektorzy cala gre, poza tym COD tez dobrze odzwierciedlal rzeczywistosc - majac pistolecik mogles robic headshoty i zabijac 1 strzalem. W Killzone jedynie sie ciezej celuje. Co do HALO to zupelnie inne gry, wiec nawet nie ma co porownywac, zarowno multi jak i single maja zupelnie inny charakter. Im dluzej gram w Killzone, tym bardziej mi sie podoba. Cale zycie gralem w HALO 3 i nie narzekam na celowanie, ba - pewnie gdyby ktos o tym nie napisal, nawet bym nie wiedzial, ze jest opoznione specjalnie, ale rozumiem ludzi, ktorym to przeszkadza. GG wymyslilo cos innego, co odbiega od standardow, wiec tez na bank liczyli sie z krytyka. Gra wyglada oblednie i tak jak pisalem wczesniej, nawet levele w Multi powoduja opad szczeny, co w parze ze wciagajaca rozgrywka i swietnymi trybami powoduje, ze od gry nie mozna sie oderwac. To chyba najladniejsza gra obecnej generacji konsol, choc miejscami ciezko ja porownac do takih Gearsow. Kwestia gustu - u mnie wygrywa widok FPP i potezny klimat, ale to tylko moje subiektywne zdanie. Cytuj
Welna 1 094 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 (edytowane) Co do tego sterowania Ja powiem tak, ulatwilo do duzo nawet mi. Radzilem sobie i tak ze starym i poprostu gralbym tak jak bylo. Teraz jest mi jeszcze latwiej i nierzadko w meczu wychodze na ratio 3.0< Niestety ogolny trend ulatwiania gier bardzo mnie niepokoi. Generalnie mam duzo mniej satysfakcji z przechodzenia gier. Niekiedy czuje sie ,ze robia z nas graczy idiotow i manualnie niedorozwinietych Edytowane 9 marca 2009 przez Welna Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Zgadzam się z opinią Butcher'a. Grałem troszkę na multi i przed patchem było o wiele lepiej teraz, cały ten feeling KZ2 gdzieś uciekł, a już się cieszyłem, że w końcu zrobiono coś nowego jeśli chodzi o gameplay i wrażenia z niego płynące. Cóż mainstream i nooby żądzą dzisiejszym rynkiem gier i ten patch jest tylko potwierdzeniem tej tezy ... Cytuj
epl 160 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 (edytowane) a moze ten internetowy motloch to byl w przewadze liczebnej??>?? moze niekoniecznie bylo az tyle osob co im sie sterowanie podobalo???? aha butch - swiezynki jak killzone??? buahaha, to mnie rozlozylo co w tej grze jest swiezego??? level mechem? - shogo 2 bronie - halo (wlasciwie 1) realistyczny widok fpp - braekdown/Riddick grafika - co rok wychodzi gra z najlepsza grafika sterowanie - juz chyba nie;] nie zaprzeczam swietnego dopracowania , dbalosci o szczegoly czy grywalnosci KZ2, tyle ze widzialem juz to wszystko nie jeden raz swoja droga nie bede mial nic przeciwko cod147 jesli dostarczy mi tyle zabawy co modern warfare (single i multi) Paliodor - tak tak nooby rzadza, czas sie przyzwyczajac do nas, bo to dla takich noobow jak ja sa dzis robione takie gry jak killzone Edytowane 9 marca 2009 przez epl Cytuj
dunpeal 10 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Z tym patchem to aż tak nie dramatyzowałbym. Na pewno nie jest tak tragicznie jak w cod4. Broń dalej odskakuje przy wystrzale, postać rusza się ciężko, więc nie ma co płakać. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Już mi się rzygać powoli chce od tych wszystkich określeń "noob friendly" i płaczu pseudo pro-gamerów! Jak wam tak łatwo i same nooby to: 1. zmieńcie grę 2. żeby było już pure pro gamer hardcore noob kill - wyłączcie dźwięk i obraz i walcie headshoty ze 100m Skoro te sterowanie było takie świetne czemu je zmienili? Bo nie było dla wszystkich. I nie najeżdżajcie na serie COD bo tam przyjemnie pogra i noob i progamer bez zmian w sterowaniu. Sterowanie nie jest łatwiejsze tylko mniej irytujące! Cytuj
matrix_dk 1 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Paliodor - tak tak nooby rzadza, czas sie przyzwyczajac do nas, bo to dla takich noobow jak ja sa dzis robione takie gry jak killzone I tu się zgadzam światem rządzi kasa, GG i każdy inny producent to wie dlatego robią gry dla noobów jak to wielcy wymiatacze mówią/piszą i się żalą. Oni nie chcą żeby elita grała w ich gry tylko żeby każdy w nie grał. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Nie chodzi mi tylko o ten patch, lecz także o sam fakt w jakim kierunku idzie rynek gier. Wszystko staje się coraz łatwiejsze i prostsze w odbiorze, ludzie zamiast cieszyć się, że jakaś gra proponuje odmianę (małą ale zawsze jakąś) od powszechnych standardów to od razu spotyka się z narzekanie graczy, którym nie chce się poświęcić kilkunastu godzin na przyzwyczajenie się do mechaniki gry. Jak tak dalej pójdzie to może dajmy z powrotem do gier fpp full auto-aim,brak jakiegokolwiek balansu z bronią, niech będzie statyczna i najlepiej by pociski trafiały po linii prostej zawsze w to samo miejsce bez żadnego rozrzutu . Fakt nie jest aż tak tragicznie ale przedtem było lepiej. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 (edytowane) Nie chodzi mi tylko o ten patch, lecz także o sam fakt w jakim kierunku idzie rynek gier. Wszystko staje się coraz łatwiejsze i prostsze w odbiorze, ludzie zamiast cieszyć się, że jakaś gra proponuje odmianę (małą ale zawsze jakąś) od powszechnych standardów to od razu spotyka się z narzekanie graczy, którym nie chce się poświęcić kilkunastu godzin na przyzwyczajenie się do mechaniki gry Co smutniejsze, od naporu takich gier mnie samego łatwiej zniechęcić do trudnej gry niż kiedykolwiek przedtem . To prawda - gry po mału zamieniają się wręcz w interaktywne wygaszacze (PoP niech będzie przykładem). W tej chwili prawdziwi hardcore gracze niczym myszy w dziurze muszą żyć z dosyć ciasną listą tytułów w których jeszcze da się jakoś żyć. No ale mniejsza o to . Jeszcze chyba nie wypowiadałem się nt nowego sterowania - osobiście nie przeszkadza mi (nie zauważyłem widocznych zmian, do czasu walki ze znacznych odległości), zmiany za to zauważyłem u grających, mamy teraz znaczną ilość ludzi porzucającą shotguny a łapiące za karabiny ISA, nareszcie trafiłem na w miarę celnych snajperów (a myślałem że przez dłuższy czas pozostanę fenomenem z tymi broniami w ręku ). Ja tam nie psioczę, porównywanie tego do COD w tej chwili wciąż jest nie na miejscu ! A teraz .... buahaha, to mnie rozlozylo co w tej grze jest swiezego??? Widzę że Butchera nie czytasz ze zrozumieniem i dodatkowo masz słabą pamięć - ma na myśli grę jako całość, wszystkie jej elementy połączone w jedną konstrukcję to jest w niej oryginalnego. grafika - co rok wychodzi gra z najlepsza grafika Taaaa .... Nowe cieniowanie, nowe dynamiczne oświetlenie - przeważnie to te duperele sprawiają u typowego Kowalskiego (nieznającego się na grafice komputerowej notabane) banana na twarzy. W KZ2 masz wszystko, plus do tego filtry i rozmycia tworzące niesamowitą całość (skriniolce jeszcze kiedyś sprawiały wrażenie czystego targeta, a nie rendera z gry !) fakt to kiedyś przeminie i to szybko, ale who cares ? - taki Riddick nie zestarzał się do dziś niemal o jotę. sterowanie - juz chyba nie;] WŁAŚNIE + sam przebieg meczy, jego rozbudowane community itp itd !. Ja tam kończę Valkyrie Chronicles, i na poważnie zasiadam przed KZ2, wreszcie dołącze do jakiegoś forumowego meczyku tutaj, bo widzę że już parę zagraliście a mnie nie było. KZ2 to jest to co spełnia moje oczekiwania, dostałem solidnego shootera ? - dostałem !! Edytowane 9 marca 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
epl 160 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 Nie chodzi mi tylko o ten patch, lecz także o sam fakt w jakim kierunku idzie rynek gier. Wszystko staje się coraz łatwiejsze i prostsze w odbiorze, ludzie zamiast cieszyć się, że jakaś gra proponuje odmianę (małą ale zawsze jakąś) od powszechnych standardów to od razu spotyka się z narzekanie graczy, którym nie chce się poświęcić kilkunastu godzin na przyzwyczajenie się do mechaniki gry Co smutniejsze, od naporu takich gier mnie samego łatwiej zniechęcić do trudnej gry niż kiedykolwiek przedtem . To prawda - gry po mału zamieniają się wręcz w interaktywne wygaszacze (PoP niech będzie przykładem). W tej chwili prawdziwi hardcore gracze niczym myszy w dziurze muszą żyć z dosyć ciasną listą tytułów w których jeszcze da się jakoś żyć. No ale mniejsza o to . Jeszcze chyba nie wypowiadałem się nt nowego sterowania - osobiście nie przeszkadza mi (nie zauważyłem widocznych zmian, do czasu walki ze znacznych odległości), zmiany za to zauważyłem u grających, mamy teraz znaczną ilość ludzi porzucającą shotguny a łapiące za karabiny ISA, nareszcie trafiłem na w miarę celnych snajperów (a myślałem że przez dłuższy czas pozostanę fenomenem z tymi broniami w ręku ). Ja tam nie psioczę, porównywanie tego do COD w tej chwili wciąż jest nie na miejscu ! A teraz .... buahaha, to mnie rozlozylo co w tej grze jest swiezego??? Widzę że Butchera nie czytasz ze zrozumieniem i dodatkowo masz słabą pamięć - ma na myśli grę jako całość, wszystkie jej elementy połączone w jedną konstrukcję to jest w niej oryginalnego. grafika - co rok wychodzi gra z najlepsza grafika Taaaa .... Nowe cieniowanie, nowe dynamiczne oświetlenie - przeważnie to te duperele sprawiają u typowego Kowalskiego (nieznającego się na grafice komputerowej notabane) banana na twarzy. W KZ2 masz wszystko, plus do tego filtry i rozmycia tworzące niesamowitą całość (skriniolce jeszcze kiedyś sprawiały wrażenie czystego targeta, a nie rendera z gry !) fakt to kiedyś przeminie i to szybko, ale who cares ? - taki Riddick nie zestarzał się do dziś niemal o jotę. sterowanie - juz chyba nie;] WŁAŚNIE + sam przebieg meczy, jego rozbudowane community itp itd !. Ja tam kończę Valkyrie Chronicles, i na poważnie zasiadam przed KZ2, wreszcie dołącze do jakiegoś forumowego meczyku tutaj, bo widzę że już parę zagraliście a mnie nie było. KZ2 to jest to co spełnia moje oczekiwania, dostałem solidnego shootera ? - dostałem !! no to chba mamy kompletnie rozne rozumienie slowa "swiezynka" - co jest oryginalnego w polaczniu wszytkich elementow w calosc??? fakt jakby wycieli dzwiek to by gra nie byla wtedy oryginalna;];] zaraz, zaraz chyba wiem o co ci chodzi -ogolny feeling grania w super dopracowana produkcje gdzie wszystkie elementy skladowe sa na najwyzszym poziomie - bardzo oryginalne, przepraszam swieze (halo 1,2,3, GOW 1,2, God of War 1,2, Uncharted i wiele wiele innych zaczynajac na w moim przypadku FF7 riddick -spoko tyle ze potrafie wymienic 20 ladniejszych fps/tps w tym momencie - wniosek - nie robi wrazenia rozbudowane community, ogolnie online - halo3 a wczesniej 50 gier na PC Cytuj
easye 3 391 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 (edytowane) Co do grafiki, to dla mnie nie ulega to zadnym dyskusjom - Killzone 2 jest obecnie najladniejsza gra FPS jaka powstala na konsole nowej generacji, jak nie najladniejsza do tej pory ! Nie oszukujmy sie - miejscami wyglada to jak render, przez co czujemy sie jakbysmy ogladali jakis film, ale zgadzam sie tez z epl - jest najnowsza i powstawala najdluzej ze wszystkich. Zeratul wczesniej pisal, ze to taki GOW PS3 i poniekad z tym tez sie zgodze, choc osobiscie Killzone, tak jak juz pisalem stawiam przed Gearsami, wlasnie za fenomenalne dopracowanie pod kazdym wzgledem, ale "rozbudowane community", ogolnie PS Network zostaje bardzo daleko w tyle za konkurencja, wiec chyba w zadnej grze nie jest to zadnym plusem i wyznacznikiem danego tytulu, choc dzieki Bogu - w Killzone dziala bez zarzutu... Edytowane 9 marca 2009 przez easye Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 epl - Powtórzę się - tak jak mówiłem, gra jako "całość" jest na tyle solidna że tworzy zupełnie coś nowego, Co innowacyjnego ma zatem np seria GTA ?, to też połączenie różnych gatunków (w SA nawet rpg sim) al przecież to nic innowacyjnego - ok 23450 gier miało chociaż jeden z tych elementów, tak samo shootery - strzelasz strzelasz i strzelasz - gdzie tu innowacyjność KZ2 ?. grałem w tryliard shooterów i w każdym wykonywałem tą samą czynność - unicestwiałem wroga <zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew> . A wymienone przez ciebie inne gry ? - GOW ? - pierwsza gra w której chowanie się było istotne to przecież kill.swith ! Uncharted ? - litości Tomb Raider a'la Marcus Fenix. FF 7 ? GOW ?? (wiem że piszesz iż w twoim przypadku, ale who cares ? - patrzmy na całość !). rozbudowane community, ogolnie online - halo3 a wczesniej 50 gier na PC Nie tak jak w KZ2. Także myślę że jednak nie jest tak jak piszesz . Cytuj
easye 3 391 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 (edytowane) A jak jest w KZ2 ? Bo ze swojej perspektywy moge Ci powiedziec, ze Online i rozbudowanie takiego HALO 3, rozwiazania (jak mi.in. statystyki przez strone www, gdzie wraz ze zdjeciami mozesz podejrzec wszystkie rozegrane przez Ciebie mecze,nawet offlinowe, a w tym dokladne statystyki, jak ginales, gdzie, z czego, z podgladem zdjec, nagrywanie filmow, akcji, file sharing, ilosc rozgrywek i wiele wiele innych) sprawia ze rozgrywka Online nadal deklasuje ta z Killzone 2, oczywiscie nie poruszajac samego tematu, kto w co woli grac... Edytowane 9 marca 2009 przez easye Cytuj
Grabar 5 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 (edytowane) Byłeś na www.killzone.com ? z powodu natłoku działa jak działa, ale większość z tego co mówisz (łącznie z retransmisją meczu w 2D) tam znajdziesz Edytowane 9 marca 2009 przez Grabar Cytuj
Daffy 10 661 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 (edytowane) przecież K2 też ma podgląd w pełne,ultra szczegółowe statystyki trybu single player i multiplayer przez stronę internetową,historie rozegranych meczy,przegląd klanów,wyzwania innych,opcje tworzenia turniejów,a nawet opcje powtórek starć.Jedynie czego brakuje to nagrywania filmików i kilku pomniejszych bajerów ale i tak słowo "deklasuje" jest użyte nad wymiar. Poza tym GG ciągle monitoruje i słucha sugestii fanów więc pewnie wszystko będzie się dalej rozwijać.Ważne ,że szybko uporali się z początkowymi problemami z serwerami-obecnie wszystko śmiga bez lagów,komunikacja głosowa sprawuje się świetnie.Na prawdę brawa dla Sony i GG bo choć powinno być to zapewnione w każdej grze to jednak ostatnio firma miała z tym problem(LBP chyba kilka długich miesięcy miał kłopoty z komfortową grą przez neta i nawet dziś czasem je ma) Edytowane 9 marca 2009 przez Ficuś Cytuj
epl 160 Opublikowano 9 marca 2009 Opublikowano 9 marca 2009 epl - Powtórzę się - tak jak mówiłem, gra jako "całość" jest na tyle solidna że tworzy zupełnie coś nowego, Co innowacyjnego ma zatem np seria GTA ?, to też połączenie różnych gatunków (w SA nawet rpg sim) al przecież to nic innowacyjnego - ok 23450 gier miało chociaż jeden z tych elementów, tak samo shootery - strzelasz strzelasz i strzelasz - gdzie tu innowacyjność KZ2 ?. grałem w tryliard shooterów i w każdym wykonywałem tą samą czynność - unicestwiałem wroga <zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew> . A wymienone przez ciebie inne gry ? - GOW ? - pierwsza gra w której chowanie się było istotne to przecież kill.swith ! Uncharted ? - litości Tomb Raider a'la Marcus Fenix. FF 7 ? GOW ?? (wiem że piszesz iż w twoim przypadku, ale who cares ? - patrzmy na całość !). rozbudowane community, ogolnie online - halo3 a wczesniej 50 gier na PC Nie tak jak w KZ2. Także myślę że jednak nie jest tak jak piszesz . jakie cos nowego prosze??? jeez jesli to taka rewolucja (swiezynka, "zupełnie coś nowego") to dlaczego ma slabsze oceny od co najmniej 10 innych gier z tego gatunku??? ewolucja moze??? szkoda ze zapomniano o paru (pipi)ach jak fabula, narracja czy wygoda sterowania (sorry niedawno motloch zmusil tworcow do przypomienia sobie o tym) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.