Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja grajac na ustawieniach domyslnych nie zauwazylem zadnego autoaimingu i gralo sie kiepawo. Smiesznie wygladaly bledy ze zwlokami. Kiedy lezacemu hellghastowi skakala noga we wszystkie strony :) Ale to wiadomo, ze to wczesna wersja i poprawia to :) Czasem sie zdarzylo, ze zwloki lataly po ekranie :)

 

PS. Oczywiscie uwazam brak autoaimingu za plus, ale wtedy sterowanie naprawde musi byc ok.

Edytowane przez napletator
Opublikowano

Osobiście też jestem przeciwny autoaimingowi, ale w COD4 całkiem miodnie zostało pomyślane, żeby przy przykładaniu broni niejako do oka, celownik automatycznie lądował na przeciwniku. Zmniejszało to chaos na polu walki, kiedy to dosłownie w ułamku sekundy trzeba wyeliminować zagrożenie.

Opublikowano

Po to między innymi, będzie beta multi. Żeby gracze mogli wyrazić wszystkie swoje niezadowolenia, sugestie itp. Sterowanie na szczęście należy do rzeczy, które da się w chwilę zmienić.

Opublikowano
Uff wlasnie wrocilem z GC. Udalo mi sie pograc w KZ 2. Jako ktos kto nie mial do czynienia z jedynka za bardzo, mowie, ze gierka wedlug mnie jest naprawde git. Jest tylko jedno ale... A mianowicie sterowanie. To co jest na ta chwile mnie przerazalo, wycelowanie w hellghasta to jakas porazka, ma sie to nijak do perfekcyjnego wedlug mnie sterowania w CODzie 4.

Może była ustawiona zbyt wysoka czułość gałki.

Opublikowano (edytowane)

Pisaliscie tu o jakims autoaimingu - o co chodzi? Jak to dziala? Chodzi moze o ten wspomagacz, co jest np. w Mercenaries 1 albo w BF BC? Chodzi o aim assist? Co do gameplay'u to wyglada swietnie, troche podobnie do CoDa. Szkoda, ze na tych wszystkich filmikach nie widac calego hud'a, np. ciekawe gdzie pokazuje ile ma sie hp. Gdzies w koncu pokazywac musi bo autoregeneracji chyba nie ma (w koncu w multi bedzie mozliwosc rozdawania apteczek, a poco komu bylaby taka mozliwosc gdyby w grze bylaby autoregeneracja....). Milo jest, ze bron przeladowuje sie szybko (wiem, ze to taka trywialna rzecz, ale np. w takim BF BC trwa to za dlugo jak na moj gust, dlatego gram supportem (ich bron ma 150 naboi w magazynku i nie musze czesto przeladowywac).

Edytowane przez Yabollek007
Opublikowano (edytowane)

Powiem wam, ze jak gralem to byla autoregeneracja. Tak jak w Codzie to wygladalo. Moze multi bedzie inaczej wygladalo, kto wie. Acha i ten gameplay ktory pokazaliscie byl na GC, mozna bylo sobie w ten etap pograc. PS: Jak rzucanie granatow bedzie wygladac tak jak wyglada czyli swiecaca smuga ktora trwa przez pare sekund to bedzie wygladalo to komicznie :)

Edytowane przez napletator
Opublikowano
Powiem wam, ze jak gralem to byla autoregeneracja. Tak jak w Codzie to wygladalo. Moze multi bedzie inaczej wygladalo, kto wie. Acha i ten gameplay ktory pokazaliscie byl na GC, mozna bylo sobie w ten etap pograc. PS: Jak rzucanie granatow bedzie wygladac tak jak wyglada czyli swiecaca smuga ktora trwa przez pare sekund to bedzie wygladalo to komicznie :)

 

 

 

Dokładnie,z tym muszę się zgodzić,zapomniałem o tym wspomnieć.Przy rzucie granatu,ciągnie się po prostu tęcza!! Te kolory są zabójcze dla Helghastów;)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

co nam po ekstra animacji przeładowania? przecież na to się zwraca uwage przez pierwszą godzine, bardziej mnie martwi to sterowanie/celowanie, jak będzie irytujące to najlepiej zrobiona animacja drapania się po tyłku nie pomoże

Opublikowano

Dobra animacja pracującej broni pozwala szybciej wejść w świat bezproblemowego posyłania badguyów w zaświaty. W końcu chcemy czuć na padzie ciężar dzierżonego złomu włączając w to wibracje podczas walenia serią, a nie tylko latać po ekranie celowniczkiem jak w Virtua Cop.

Opublikowano
co nam po ekstra animacji przeładowania? przecież na to się zwraca uwage przez pierwszą godzine, bardziej mnie martwi to sterowanie/celowanie, jak będzie irytujące to najlepiej zrobiona animacja drapania się po tyłku nie pomoże

 

Ja nie mówię o animacji przeładowywania broni, tylko o ruchach postaci. Co elegancko widać na tym filmiku.

Opublikowano

Lol. Przecież to stary filmik z E3, z lipca. Teraz się obudziłeś dopiero slupek? :D

 

niemrawy, idąc takim tokiem myślenia, to powinno się wywalić z gier fajną grafikę (no bo w końcu po godzinie i tak nie zwracasz na to uwagi) i dać byle jakie bronie, bo przecież po godzinie będzie ci wszystko jedno z czego walisz. Twórcy mają się starać wszystko dopracować perfekcyjnie, a nie robić wszystko na odwal.

Opublikowano (edytowane)

wiem, zgadzam się nawet z tobą, wiadomo że chcemy żeby wszystko było dopieszczone, martwi mnie tylko to że na priorytety są pokręcone, bo z jednej strony mamy fajne animacje, a z drugiej ludziska piszą że celowanie do bani, wolałbym żeby było odwrotnie

 

inna sprawa że gram prawie tylko online/multi, i nie interesuje mnie jak będzie wyglądało przeładowanie tylko ile będzie trwało, jak szybko da się zmieniać bronie, itd.. choćby z tych tylko względów nie potrafie zrozumieć ludzi którzy podniecaja jakąś teksturką czy animacją, to są istotne rzeczy ale jest masa ważniejszych, mam jednak nadzieje że wszystko będzie ok, i już stosunkowo niedługo będziemy mogli do siebie postrzelać :rolleyes:

Edytowane przez niemrawy
Opublikowano
bo z jednej strony mamy fajne animacje, a z drugiej ludziska piszą że celowanie do bani, wolałbym żeby było odwrotnie

 

nie interesuje mnie jak będzie wyglądało przeładowanie tylko ile będzie trwało, jak szybko da się zmieniać bronie, itd..

Celowanie na pewno bedzie b. dobre, przeciez trudno, zeby w grze takiego pokroju, z takim budzetem, takim rozmachem bylo skiepszczone celowanie. Siepszczone to ono moze byc w jakiejs budzetowce, tutaj na pewno bedzie dopieszczone (a przynajmniej mam taka nadzieje :P). Zgadzam sie z tym, ze wazne jest, ile bedzie trwalo przelawodanie, mam nadzieje ze nie bedzie za dlugie (w takim BF BC trwa ono wg. mnie za dlugo).

Opublikowano (edytowane)

A ty naprawdę myślisz, że te super animacje są robione pod multi? LOL przez duże L (na ogół nie używam tego słowa). Zrobili dla singla, to dla multi mają wyrzucić?

 

Poza tym, jakbyś czytał opinię "Araba" to byś wiedział, że czułość gałek można sobie ustawić i jeżeli ktoś jest zbyt głupi, żeby wejść do opcji i sobie zmienić czułość (nie wiem czemu ludzie zrobili się tak leniwi, że nawet nie chce im się wchodzić do opcji) to nie wina Guerilla Games.

 

Za niedługo beta (VIPy mówią Listopad/Grudzień, na pewno w tym roku, bo premiera jak wiemy w lutym), to się przekonamy na własne palce. Po to zresztą są publiczne bety, żeby ludzie mogli dać swoje propozycje, a developer w finalnej wersji to poprawił. ^_^

 

Posta kierowałem do niemrawy

Edytowane przez Jacobss
Opublikowano

Wy się animacją martwicie, dla mnie najważniejsze jest to żeby broń była ładna, żeby nie było mega ognia z lufy, żeby był realny dźwięk i żeby łuski były pięknie animowane, żeby działały na nie prawa fizyki i żeby zostawały na ziemi (jak w Battlefield 2)

Opublikowano (edytowane)

Hehe nie, Jacobss, nie obudziłem się teraz :P, po prostu, nie śledziłem każdej informacji, filmiku. Ale teraz kiedy widzę, że multi, to może być naprawdę coś dłuższego i konkretnego. Gra nabiera dla mnie nowych rumieńców, no i ta animacja :slinotok: :slinotok: :slinotok: .

 

Co do filmiku nie miałem pojęcia, że jest z przed roku.:P

Edytowane przez Slupek88

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...