Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No to się mylisz, bo gra jest tak zrobiona, że jak nie pójdziesz do przodu, to akcja też się nie ruszy :). Przyjrzyj się filmikom np. na Gamersyde był pierwszy level, gdzie gość bawił się wodą (przez radio mu tylko kompani krzyczeli - Sev, this way, Sev, come on". Poza tym, nie pamiętam aby w COD4 był Game over, jeżeli się stanęło.

 

A zmieniając temat, muszę Wam powiedzieć, że nie podoba mi się level "blood meridian" (to ten level z E3 2007) po tym całym lifitingu. Voice Acting i ciemność mi się najbardziej na E3 2007 podobała. Dzisiaj są lepsze tekstury i w ogóle, ale tamten wyglądał jakoś lepiej :).

Opublikowano

A ja pamiętam :) (może nie bardzo wiele razy to było ale jednak). A co do długości gry i miodności to ja zawsze podaję jeden przykład, Resident evil 4, ok.20h gry i zero nudy ^_^(Imo). Wiem, inny gatunek, choć strzelanka to strzelanka :P

Opublikowano (edytowane)

Na filmikach ta gra wygląda 10x niż na screenach, to nawet sobie nie wyobrażam jak będę w to grał na moim HDTV. 8)

Co do tego porównania, to bardziej podoba mi się ta nowsza wersja, ale chociaż wielkich różnic to tam nie widać.

Edytowane przez Dark AlexX
Opublikowano
walek - myslisz sie, dzisiaj Multiplayer to gra zas Single to dodatek dla offline'owych graczy nawet gdy gra jest tylko SP to i tak jest krotka np. Mirrors Edge (zapowiadali 15h), SW FU.

 

Nie do końca - mówisz bardziej o płonnych życzeniach producentów gier :). Dobry system multi o wiele trudniej stworzyć od dobrego trybu single. Co więcej - zwykle bywa to tak, że nawet jak jest niezły tryb multi, to i tak nie ma szans w konfrontacji z tytułami, które faktycznie dominują. Na PS3 wyszła cała masa FPS'ów, a w dziedzinie ciorania online przez rok niepodzielnie rządziły takie tytuły jak Resistance i COD4, podczas gdy takie Quake Wars (nastawione tylko na multi) okazało się porażką, a UT3 przeszło praktycznie bez większego echa. Paradoksalnie więc o wiele trudniej sprzedać grę nastawioną tylko na zabawę w sieci - GoW i GoW2 są lepsze i osiągnęły większy sukces od UT3 na konsolach właśnie dzięki trybowi single - gdyby go w tych grach nie było, to Gearsy też nie osiągnęłyby sukcesu. Piszesz o offline'owych graczach, a prawda jest taka, że to gatunek nie tyle nawet wymierający, ile margines. Praktycznie każdy jest już podłączony do sieci. Może nie w Polsce, ale na świecie tak. I mimo to większość ludzi wybiera jednak rozgrywki offline w trybie single. Przy obecnym tempie życia mało kto ma czas na zagłebianie się w rozgrywki online - większość ludzi woli kupić grę, przejść ją w 7-12 godzin i sprzedać, albo odstawić na półkę. Choćby z tego powodu, że w kolejce czeka już biblioteczka innych tytułów do zaliczenia. Dlatego tryby single tak naprawdę prędko nie umrą, co więcej to one będą zawsze decydować o sukcesie danej gry. Praktycznie żadna gra na konsole, która postawiła na same multi nie osiągnęła większego sukcesu (pomijam Warhawka, ale to też nie jest jakiś mega-sukces), natomiast gry nastawione na samego singla jak najbardziej. W multi zagłębia się tak naprawdę tylko ułamek graczy. Inna sprawa, że po Killzone 2 spodziewam się faktycznie, że gra dla wielu graczy będzie przekozacka, no ale K2 to tytuł klasy AAA+, w dodatku jest już w produkcji tyle lat, że to nie może się nie udać ;). W sumie chyba żadna gra na obecną generację konsol nie była tak długo tworzona... Trailer obejrzeliśmy w 2005 roku, kiedy GG już pracowało nad tym tytułem, a mamy już rok 2009... ja pierdziele, mam nadzieję, że nad kolejną odsłoną nie będą pracować 4 lata :).

Opublikowano

Dobra, Ural, skończ już (pipi)ić o bzdurach i pisz tam jak się gra prezentuje :D. Bo jestem pewien, że już ją przeszedłeś :P. Wiem wiem, embargo, ale mimo wszystko, napisz coś :).

Opublikowano

Mozecie sciagnac ten filmik? Jak ja probuje to zawsze sciaga mi sie plik o wielkosci kilku-kilkunastu KB O.o

 

Na nastepna czesc jeszcze na PS3 chyba mozemy liczyc. Technologie maja juz gotowa, teraz tylko ja zmodernizuja przez ten czas i zajma sie reszta.

 

A i Jacobss... glowa Rico nie ma wiecej polygonow. To tylko inaczej ustawione oswietlenie.

Opublikowano (edytowane)

Mozecie sciagnac ten filmik? Jak ja probuje to zawsze sciaga mi sie plik o wielkosci kilku-kilkunastu KB O.o

 

 

http://www.btghost.com/link/59555494/ i link do torrenta ściąga się szybciutko :)

Jest to ten sam filmik tylko przerobiony na mp4 żeby działał na ps3

 

ps. ktoś na tym filmiku gra jak straszna lama (problemy z wycelowaniem itd..) i to chyba jeszcze na easy :D

 

edit.

Emet wiem że działają a tamtego się ściągnąć nieda (transfer straszny) i nie sprawdzałem a na forum neogaf ktoś wrzucił tego do torrenta z dopiskiem że to działa na ps3 :)

Edytowane przez froniu
Opublikowano
porównanie preview build z grudnia 2008 do obecnej wersji recenzenckiej

 

http://img.photobucket.com/albums/v673/ice...mpareDecJan.jpg

 

gość na neogafie wrzuca jeszcze nowy gameplay z ign insider na youtube ale na razie się ładuje :D

a ja gdzieś widziałem filmiki z wersji review i jakoś ta kolorystyka nie odpowiada tej na obrazkach-choć i tak porównując ten level do tego zaprezentowanego w 2007 roku to tamten był zdecydowanie ciemniejszy i mroczniejszy niż obecny

Opublikowano (edytowane)

a ja oczywiscie, ze swoim fanbojstwem do serii Halo skomentuje ok.5.5 h na normalu w KZ2 LOL*.

Ile to wojen w zeszlym roku bylo o dlugosc Halo 3... a tu taki psikus.

 

KZ2 jak zreszta wszystkie fps bede przechodzil na najwyzszym mozliwym poziomie, tak by miec fun. Licze na pare dobrych godzin rozrywki i tak szczerze mowiac, to nie bede plakal jezeli bedzie krotko, wazne zeby bylo intensywnie i po odlozeniu pada bym czul moc i chec zagrania w KZ3. Tylko tyle i az tyle...

 

 

 

 

 

 

 

* LOL do wszystkich zeszlorocznych sonybojow ktorzy smiali sie z 6h na normalu Halo 3

Edytowane przez Zeratul
Opublikowano (edytowane)
a ja oczywiscie, ze swoim fanbojstwem do serii Halo skomentuje ok.5.5 h na normalu w KZ2 LOL*.

Ile to wojen w zeszlym roku bylo o dlugosc Halo 3... a tu taki psikus.

 

KZ2 jak zreszta wszystkie fps bede przechodzil na najwyzszym mozliwym poziomie, tak by miec fun. Licze na pare dobrych godzin rozrywki i tak szczerze mowiac, to nie bede plakal jezeli bedzie krotko, wazne zeby bylo intensywnie i po odlozeniu pada bym czul moc i chec zagrania w KZ3. Tylko tyle i az tyle...

Przecież każdy recenzent pisał,że wersje preview przechodzi się w ok 5h ,a była tam połowa leveli.po mojemu każdy będzie kończył tą grę w ok 8-10h.Sam zobaczysz.Te 6h to przejście gry na mega szybko,Halo3 normalnie się kończyło w 6h.Dla przykładu takiego Res2 też niektórzy kończyli w 6-7h.Mi on zajął za pierwszym razem 11h.Ile tobie Zeratul?

 

Zresztą o długość się nie martwię.Singla skończę 2 razy i potem już tylko ja i multi :)

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano

Czyżby jutro miało być demo ??

 

It's probably the most wanted PlayStation 3 game for the next months. Killzone 2 is going to make the surprise in the next few days, maybe next hours... You may know it : you are privileged ! If american players will need to preorder their own game to catch the demo, it will be quickly available on the European PSN !

 

You may know that Killzone 2 is developped by the Netherlands team, Guerilla studios... Nice fraternity on the old Europe !

Opublikowano

na razie ten czas na ukończenie podała tylko jedna osoba poczekajmy może z werdyktem na pojawienie się recenzji . Jak przejście wersji preview która zawierała połowę leveli zajmowało ok 5h to pełna na pewno nie zamknie się w 6 godzinach tylko coś pomiędzy 8-10.

Opublikowano
Niech Ural napisze czy Killzone 2 uzyskał (mówiąc językiem piłkarskim) dwu cyfrowy wynik ^_^

 

Nie powiem :). Tym bardziej, że gra jest jeszcze w fazie testowania. Zdradzę tylko, że ponoć jest dobrze, ale to było wiadomo od początku, hehe.

Opublikowano
a ja oczywiscie, ze swoim fanbojstwem do serii Halo skomentuje ok.5.5 h na normalu w KZ2 LOL*.

Ile to wojen w zeszlym roku bylo o dlugosc Halo 3... a tu taki psikus.

 

KZ2 jak zreszta wszystkie fps bede przechodzil na najwyzszym mozliwym poziomie, tak by miec fun. Licze na pare dobrych godzin rozrywki i tak szczerze mowiac, to nie bede plakal jezeli bedzie krotko, wazne zeby bylo intensywnie i po odlozeniu pada bym czul moc i chec zagrania w KZ3. Tylko tyle i az tyle...

Przecież każdy recenzent pisał,że wersje preview przechodzi się w ok 5h ,a była tam połowa leveli.po mojemu każdy będzie kończył tą grę w ok 8-10h.Sam zobaczysz.Te 6h to przejście gry na mega szybko,Halo3 normalnie się kończyło w 6h.Dla przykładu takiego Res2 też niektórzy kończyli w 6-7h.Mi on zajął za pierwszym razem 11h.Ile tobie Zeratul?

 

Zresztą o długość się nie martwię.Singla skończę 2 razy i potem już tylko ja i multi :)

u mnie zawsze ciezko jest zmierzyc ile mi zajmuje przejscie, bo ja grajac zajmuje sie 30 rzeczami naraz. Potrafie np pograc 5 min by zapauzowac i wskoczyc na laptopa, by po chwili wrocic na chwile, by zaraz isc zapalic, albo zostawie gre wlaczona i wyjde z domu na pol dnia... na normalu w resa nie gralem, ale wydaje mi sie, ze "osemke" na hardzie mi to zajelo... tak pi razy drzwi...

Opublikowano (edytowane)

Z Neogafa:

 

My god. Preview code looks almost like pre-alpha compared to final.

 

Every minor issue I had with the game has been addressed with chirurgical precision.

 

Almost feels like a GG dev was hidden behind the sofa taking notes at every "mmh" of mine during my preview code run.

 

And there are quite a few differences in how things unfold so it feels fresh despite having played this early stages to death.

 

Let the hype engulf you.

 

:)

 

Edit: Zaczęło się CES. Sony będzie prezentować również Killzone 2.

 

Zobaczcie filmik:

 

http://blog.us.playstation.com/

Edytowane przez Jacobss
Opublikowano

GG wyliczylo 10 godzin na przejscie kampanii, czyli jest bardzo przyzwoicie. Ja wiem, ze w moim przypadku bedzie co najmniej 13-16 godz, jesli wezme poziom trudnosci hard, i bede eksplorowal dokladnie srodowisko (tak jak w mgs-a). Jesli bede celowa w zady helghastow, tak jak to robi Ural, to na pewno bedzie dluzej :D . Obmacam kazdy kat, kazda teksture w tej grze :)

 

killzone-2-10-hours.jpg

 

http://www.gamecyte.com/ces-2009-guerilla-...e-10-hours-long

Opublikowano

Pięknie. A teraz czekamy na jakiegoś miłego posiadacza Qore, który wstawi filmik do netu, z wizyty w studiu GG. Qore już wyszedł ponad 2 godziny temu i za niedługo na pewno ktoś da ten filmik do netu..

Opublikowano

How much power is Killzone 2 using from the PS3?

 

Seb:Its not something you can put a % to. You always find more processing power through working with a system over time and through optimizations.

 

Jestem pod wrażeniem gościa,od kilu miesięcy siedzi na oficjalnym forum playstation i odpowiada na setki jeśli nie tysiące pytań fanów-zero ,dosłownie zero kłamstwa,przekoloryzowania,marketingu itp w jego wypowiedziach,same fakty,czasem nawet komunikuje nie fajne rzeczy.Szacun dla niego i GG,bo chyba to pierwszy przypadek by człowiek z ekipy developerskiej cały czas na bieżąco odpowiadał tak rzetelnie na pytania każdego z nas.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...