Jacobss 2 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 No to się mylisz, bo gra jest tak zrobiona, że jak nie pójdziesz do przodu, to akcja też się nie ruszy . Przyjrzyj się filmikom np. na Gamersyde był pierwszy level, gdzie gość bawił się wodą (przez radio mu tylko kompani krzyczeli - Sev, this way, Sev, come on". Poza tym, nie pamiętam aby w COD4 był Game over, jeżeli się stanęło. A zmieniając temat, muszę Wam powiedzieć, że nie podoba mi się level "blood meridian" (to ten level z E3 2007) po tym całym lifitingu. Voice Acting i ciemność mi się najbardziej na E3 2007 podobała. Dzisiaj są lepsze tekstury i w ogóle, ale tamten wyglądał jakoś lepiej . Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 A ja pamiętam (może nie bardzo wiele razy to było ale jednak). A co do długości gry i miodności to ja zawsze podaję jeden przykład, Resident evil 4, ok.20h gry i zero nudy ^_^(Imo). Wiem, inny gatunek, choć strzelanka to strzelanka Cytuj
Dark AlexX 0 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 (edytowane) Na filmikach ta gra wygląda 10x niż na screenach, to nawet sobie nie wyobrażam jak będę w to grał na moim HDTV. 8) Co do tego porównania, to bardziej podoba mi się ta nowsza wersja, ale chociaż wielkich różnic to tam nie widać. Edytowane 7 stycznia 2009 przez Dark AlexX Cytuj
Ural 13 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 walek - myslisz sie, dzisiaj Multiplayer to gra zas Single to dodatek dla offline'owych graczy nawet gdy gra jest tylko SP to i tak jest krotka np. Mirrors Edge (zapowiadali 15h), SW FU. Nie do końca - mówisz bardziej o płonnych życzeniach producentów gier . Dobry system multi o wiele trudniej stworzyć od dobrego trybu single. Co więcej - zwykle bywa to tak, że nawet jak jest niezły tryb multi, to i tak nie ma szans w konfrontacji z tytułami, które faktycznie dominują. Na PS3 wyszła cała masa FPS'ów, a w dziedzinie ciorania online przez rok niepodzielnie rządziły takie tytuły jak Resistance i COD4, podczas gdy takie Quake Wars (nastawione tylko na multi) okazało się porażką, a UT3 przeszło praktycznie bez większego echa. Paradoksalnie więc o wiele trudniej sprzedać grę nastawioną tylko na zabawę w sieci - GoW i GoW2 są lepsze i osiągnęły większy sukces od UT3 na konsolach właśnie dzięki trybowi single - gdyby go w tych grach nie było, to Gearsy też nie osiągnęłyby sukcesu. Piszesz o offline'owych graczach, a prawda jest taka, że to gatunek nie tyle nawet wymierający, ile margines. Praktycznie każdy jest już podłączony do sieci. Może nie w Polsce, ale na świecie tak. I mimo to większość ludzi wybiera jednak rozgrywki offline w trybie single. Przy obecnym tempie życia mało kto ma czas na zagłebianie się w rozgrywki online - większość ludzi woli kupić grę, przejść ją w 7-12 godzin i sprzedać, albo odstawić na półkę. Choćby z tego powodu, że w kolejce czeka już biblioteczka innych tytułów do zaliczenia. Dlatego tryby single tak naprawdę prędko nie umrą, co więcej to one będą zawsze decydować o sukcesie danej gry. Praktycznie żadna gra na konsole, która postawiła na same multi nie osiągnęła większego sukcesu (pomijam Warhawka, ale to też nie jest jakiś mega-sukces), natomiast gry nastawione na samego singla jak najbardziej. W multi zagłębia się tak naprawdę tylko ułamek graczy. Inna sprawa, że po Killzone 2 spodziewam się faktycznie, że gra dla wielu graczy będzie przekozacka, no ale K2 to tytuł klasy AAA+, w dodatku jest już w produkcji tyle lat, że to nie może się nie udać . W sumie chyba żadna gra na obecną generację konsol nie była tak długo tworzona... Trailer obejrzeliśmy w 2005 roku, kiedy GG już pracowało nad tym tytułem, a mamy już rok 2009... ja pierdziele, mam nadzieję, że nad kolejną odsłoną nie będą pracować 4 lata . Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 Dobra, Ural, skończ już (pipi)ić o bzdurach i pisz tam jak się gra prezentuje . Bo jestem pewien, że już ją przeszedłeś . Wiem wiem, embargo, ale mimo wszystko, napisz coś . Cytuj
Litwin81 1 155 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 O ile w tej generacji sie doczekamy kolejnej czesci.Na PS2 była jedna część,może na PS3 będzie też tylko jedna. Cytuj
polaki899 32 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 Niech Ural napisze czy Killzone 2 uzyskał (mówiąc językiem piłkarskim) dwu cyfrowy wynik ^_^ Cytuj
Emet 1 085 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 [...] Widzieli? http://www.zshare.net/video/5378653325521fce/ Mozecie sciagnac ten filmik? Jak ja probuje to zawsze sciaga mi sie plik o wielkosci kilku-kilkunastu KB O.o Na nastepna czesc jeszcze na PS3 chyba mozemy liczyc. Technologie maja juz gotowa, teraz tylko ja zmodernizuja przez ten czas i zajma sie reszta. A i Jacobss... glowa Rico nie ma wiecej polygonow. To tylko inaczej ustawione oswietlenie. Cytuj
froniu 1 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 (edytowane) [...] Widzieli? http://www.zshare.net/video/5378653325521fce/ Mozecie sciagnac ten filmik? Jak ja probuje to zawsze sciaga mi sie plik o wielkosci kilku-kilkunastu KB O.o http://www.btghost.com/link/59555494/ i link do torrenta ściąga się szybciutko Jest to ten sam filmik tylko przerobiony na mp4 żeby działał na ps3 ps. ktoś na tym filmiku gra jak straszna lama (problemy z wycelowaniem itd..) i to chyba jeszcze na easy edit. Emet wiem że działają a tamtego się ściągnąć nieda (transfer straszny) i nie sprawdzałem a na forum neogaf ktoś wrzucił tego do torrenta z dopiskiem że to działa na ps3 Edytowane 7 stycznia 2009 przez froniu Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 porównanie preview build z grudnia 2008 do obecnej wersji recenzenckiej http://img.photobucket.com/albums/v673/ice...mpareDecJan.jpg gość na neogafie wrzuca jeszcze nowy gameplay z ign insider na youtube ale na razie się ładuje a ja gdzieś widziałem filmiki z wersji review i jakoś ta kolorystyka nie odpowiada tej na obrazkach-choć i tak porównując ten level do tego zaprezentowanego w 2007 roku to tamten był zdecydowanie ciemniejszy i mroczniejszy niż obecny Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 (edytowane) a ja oczywiscie, ze swoim fanbojstwem do serii Halo skomentuje ok.5.5 h na normalu w KZ2 LOL*. Ile to wojen w zeszlym roku bylo o dlugosc Halo 3... a tu taki psikus. KZ2 jak zreszta wszystkie fps bede przechodzil na najwyzszym mozliwym poziomie, tak by miec fun. Licze na pare dobrych godzin rozrywki i tak szczerze mowiac, to nie bede plakal jezeli bedzie krotko, wazne zeby bylo intensywnie i po odlozeniu pada bym czul moc i chec zagrania w KZ3. Tylko tyle i az tyle... * LOL do wszystkich zeszlorocznych sonybojow ktorzy smiali sie z 6h na normalu Halo 3 Edytowane 7 stycznia 2009 przez Zeratul Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 (edytowane) a ja oczywiscie, ze swoim fanbojstwem do serii Halo skomentuje ok.5.5 h na normalu w KZ2 LOL*. Ile to wojen w zeszlym roku bylo o dlugosc Halo 3... a tu taki psikus. KZ2 jak zreszta wszystkie fps bede przechodzil na najwyzszym mozliwym poziomie, tak by miec fun. Licze na pare dobrych godzin rozrywki i tak szczerze mowiac, to nie bede plakal jezeli bedzie krotko, wazne zeby bylo intensywnie i po odlozeniu pada bym czul moc i chec zagrania w KZ3. Tylko tyle i az tyle... Przecież każdy recenzent pisał,że wersje preview przechodzi się w ok 5h ,a była tam połowa leveli.po mojemu każdy będzie kończył tą grę w ok 8-10h.Sam zobaczysz.Te 6h to przejście gry na mega szybko,Halo3 normalnie się kończyło w 6h.Dla przykładu takiego Res2 też niektórzy kończyli w 6-7h.Mi on zajął za pierwszym razem 11h.Ile tobie Zeratul? Zresztą o długość się nie martwię.Singla skończę 2 razy i potem już tylko ja i multi Edytowane 7 stycznia 2009 przez Ficuś Cytuj
albz74 0 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 Czyżby jutro miało być demo ?? It's probably the most wanted PlayStation 3 game for the next months. Killzone 2 is going to make the surprise in the next few days, maybe next hours... You may know it : you are privileged ! If american players will need to preorder their own game to catch the demo, it will be quickly available on the European PSN ! You may know that Killzone 2 is developped by the Netherlands team, Guerilla studios... Nice fraternity on the old Europe ! Cytuj
froniu 1 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 na razie ten czas na ukończenie podała tylko jedna osoba poczekajmy może z werdyktem na pojawienie się recenzji . Jak przejście wersji preview która zawierała połowę leveli zajmowało ok 5h to pełna na pewno nie zamknie się w 6 godzinach tylko coś pomiędzy 8-10. Cytuj
Ural 13 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 Niech Ural napisze czy Killzone 2 uzyskał (mówiąc językiem piłkarskim) dwu cyfrowy wynik ^_^ Nie powiem . Tym bardziej, że gra jest jeszcze w fazie testowania. Zdradzę tylko, że ponoć jest dobrze, ale to było wiadomo od początku, hehe. Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 a ja oczywiscie, ze swoim fanbojstwem do serii Halo skomentuje ok.5.5 h na normalu w KZ2 LOL*. Ile to wojen w zeszlym roku bylo o dlugosc Halo 3... a tu taki psikus. KZ2 jak zreszta wszystkie fps bede przechodzil na najwyzszym mozliwym poziomie, tak by miec fun. Licze na pare dobrych godzin rozrywki i tak szczerze mowiac, to nie bede plakal jezeli bedzie krotko, wazne zeby bylo intensywnie i po odlozeniu pada bym czul moc i chec zagrania w KZ3. Tylko tyle i az tyle... Przecież każdy recenzent pisał,że wersje preview przechodzi się w ok 5h ,a była tam połowa leveli.po mojemu każdy będzie kończył tą grę w ok 8-10h.Sam zobaczysz.Te 6h to przejście gry na mega szybko,Halo3 normalnie się kończyło w 6h.Dla przykładu takiego Res2 też niektórzy kończyli w 6-7h.Mi on zajął za pierwszym razem 11h.Ile tobie Zeratul? Zresztą o długość się nie martwię.Singla skończę 2 razy i potem już tylko ja i multi u mnie zawsze ciezko jest zmierzyc ile mi zajmuje przejscie, bo ja grajac zajmuje sie 30 rzeczami naraz. Potrafie np pograc 5 min by zapauzowac i wskoczyc na laptopa, by po chwili wrocic na chwile, by zaraz isc zapalic, albo zostawie gre wlaczona i wyjde z domu na pol dnia... na normalu w resa nie gralem, ale wydaje mi sie, ze "osemke" na hardzie mi to zajelo... tak pi razy drzwi... Cytuj
YETI 10 980 Opublikowano 7 stycznia 2009 Opublikowano 7 stycznia 2009 Sony chce pobić wynik MGS4 http://www.ps3site.pl/killzone-2-lepsze-od-mgs-4/13751/ Cytuj
Lukas_AT 1 186 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 (edytowane) Przecież GTA IV sprzedało się na PS3 w ilości ponad 5 mln więc MGS 4 nie jest rekordem... Edytowane 8 stycznia 2009 przez Lukas_AT Cytuj
Incognitos 2 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 Dokładnie. Gafa autora newsa - napisał, że "Metal Gear Solid 4, to jak dotychczas najlepiej sprzedający się tytuł na PS3", a to nieprawda bo GTA IV sprzedało się sporo lepiej. Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 może chodziło o exclusive. Cytuj
YETI 10 980 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 Premiera w Europie 25 lutego http://www.psu.com/Sony-dates-Killzone-2-f...a0006050-p0.php Ostatecznie Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 8 stycznia 2009 Opublikowano 8 stycznia 2009 (edytowane) Z Neogafa: My god. Preview code looks almost like pre-alpha compared to final. Every minor issue I had with the game has been addressed with chirurgical precision. Almost feels like a GG dev was hidden behind the sofa taking notes at every "mmh" of mine during my preview code run. And there are quite a few differences in how things unfold so it feels fresh despite having played this early stages to death. Let the hype engulf you. Edit: Zaczęło się CES. Sony będzie prezentować również Killzone 2. Zobaczcie filmik: http://blog.us.playstation.com/ Edytowane 8 stycznia 2009 przez Jacobss Cytuj
walek 96 Opublikowano 9 stycznia 2009 Opublikowano 9 stycznia 2009 GG wyliczylo 10 godzin na przejscie kampanii, czyli jest bardzo przyzwoicie. Ja wiem, ze w moim przypadku bedzie co najmniej 13-16 godz, jesli wezme poziom trudnosci hard, i bede eksplorowal dokladnie srodowisko (tak jak w mgs-a). Jesli bede celowa w zady helghastow, tak jak to robi Ural, to na pewno bedzie dluzej . Obmacam kazdy kat, kazda teksture w tej grze http://www.gamecyte.com/ces-2009-guerilla-...e-10-hours-long Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 9 stycznia 2009 Opublikowano 9 stycznia 2009 Pięknie. A teraz czekamy na jakiegoś miłego posiadacza Qore, który wstawi filmik do netu, z wizyty w studiu GG. Qore już wyszedł ponad 2 godziny temu i za niedługo na pewno ktoś da ten filmik do netu.. Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 9 stycznia 2009 Opublikowano 9 stycznia 2009 How much power is Killzone 2 using from the PS3? Seb:Its not something you can put a % to. You always find more processing power through working with a system over time and through optimizations. Jestem pod wrażeniem gościa,od kilu miesięcy siedzi na oficjalnym forum playstation i odpowiada na setki jeśli nie tysiące pytań fanów-zero ,dosłownie zero kłamstwa,przekoloryzowania,marketingu itp w jego wypowiedziach,same fakty,czasem nawet komunikuje nie fajne rzeczy.Szacun dla niego i GG,bo chyba to pierwszy przypadek by człowiek z ekipy developerskiej cały czas na bieżąco odpowiadał tak rzetelnie na pytania każdego z nas. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.