Opublikowano 9 stycznia 200916 l Ja juz jestem pozytywnie naladowany do tej gry !!! Grafika wyglada super... licze ze dzwiek bedzie jeszcze lepszy (jeszcze lepszy niz w B:BC i ze bedzie wbijal w fotel). Po tych filmikach co zalaczacie to juz nie mozna sie doczekac premiery
Opublikowano 9 stycznia 200916 l O dźwięk też się nie martw . 7.1 plus użyto technologii, które się stosuje w najnowszych filmach. Gdzieś tam na Neogafie coś o tym pisali, ale się na tym nie znam. http://i44.tinypic.com/dfzzhe.gif http://i41.tinypic.com/x5xxdl.gif KZ2 idzie dobrze na amazonie: link Edit: Są już wersje HD trailerów na Gametrailers: http://www.gametrailers.com/player/44192.html http://www.gametrailers.com/player/44190.html http://www.gametrailers.com/player/44194.html http://www.gametrailers.com/player/44193.html OMG!
Opublikowano 9 stycznia 200916 l Po tych filmikach juz nie moge sie bardziej doczekac !! Trzeba rozlozyc namiot i odlaczyc sie od neta zeby juz o KZ2 nie myslec Podlaczyc sie dop, jak gra wyjdzie hehe Uciekam pograc w B:BC bo po tych filmikach naszla mnie ochota na jakas rozwalanke
Opublikowano 9 stycznia 200916 l ja pier$ole ten pierwszy gif masakruje... o korwa! najlepszy gif jaki do tej pory powstal...
Opublikowano 9 stycznia 200916 l ja pier$ole ten pierwszy gif masakruje... o korwa! najlepszy gif jaki do tej pory powstal... Racja, to najpiękniejszy GIF świata (w swojej kategorii). Co do waszej dyskucji nt tego co reprezentuje dany tytuł w popkulturze (vide Halo - Master Chief - prawdziwy hiro) Sony nie ma wyjścia - Helghaści, helghaści i jeszcze raz helghaści !. Pomarańczowe oczka są przeż popularniejsze niż komukolwiek się wydaje i może ich wygląd przypomina żołnierzy z pewnego anime .... Who cares ? - mówisz Killzone - myślisz Helghast !!, fajnie byłoby zobaczyć też troche "komunizmu" i "neonazizmu" w akcjach reklamowych, bo po premierze KZ2 - marka bez wątpienia zyska ciekawsze miejsce w popkulturze .
Opublikowano 9 stycznia 200916 l Ciekawe co sobie myśli ekipa techników i grafików z teamu Kojmy ,którzy stworzyli na potrzeby pewnej gry o starszym panie mega engine graficzny ,który potrzebował kilkunastu gigabajtowej instalacji na starcie i przeinstalowania danych co akt....swoją drogą na forum ps padło pytanie do Seba o to co by można było jeszcze osiągnąć gdyby dodali instalacją danych.On na to odpowiedział prosto-"loadingi są krótkie,animacja płynna,tekstury się nie doczytują więc nikt nigdy nie rozważał opcji instalacji bo jest ona niepotrzebna"
Opublikowano 9 stycznia 200916 l Ficuś - Generalnie to większość produkcji jest technicznie niewydajna, przypomnijmy sobie np teraz takiego Heavenly Sword (wiem jest mnogość powodów takiej przyczyny, ale i tak wszystko zmierza do jednego) odpalcie go teraz po obczajeniu KZ2 czy nawet MGS4 - wrażenia ? - .
Opublikowano 9 stycznia 200916 l Ciekawe co sobie myśli ekipa techników i grafików z teamu Kojmy ,którzy stworzyli na potrzeby pewnej gry o starszym panie mega engine graficzny ,który potrzebował kilkunastu gigabajtowej instalacji na starcie i przeinstalowania danych co akt.... To bedzie masowe sepuku wsrod programistow Konami. Pamietacie slowa Kojimy, o ty ze pchneli Cell'a do granic mozliwosci... A swoja droga "death animation" w zwolnionym tempie wyglada bajecznie (w normalnym trybie juz tak efektowanie nie bedzie). Marzy mi sie, aby po jednorazowym przejsciu urochomila sie opcja "Bullet Time"... marzeniaaa
Opublikowano 9 stycznia 200916 l http://i44.tinypic.com/dfzzhe.gif :o broń lepiej wykonana niż w renderze!
Opublikowano 9 stycznia 200916 l To bedzie masowe sepuku wsrod programistow Konami. Pamietacie slowa Kojimy, o ty ze pchneli Cell'a do granic mozliwosci... Samo Insomniac powiedziało że KZ2 wymiata .
Opublikowano 9 stycznia 200916 l wiadomo juz cos na temat supportu na stronach www w stylu myresistance.net czy bungie.net? KZ2 bedzie tez jakos podlaczony pod www i bedzie sie dalo przegladac staty?
Opublikowano 9 stycznia 200916 l czytalem w neo+ ze ma byc support strony i to obszerne staty Edytowane 9 stycznia 200916 l przez tomci23
Opublikowano 9 stycznia 200916 l wiadomo juz cos na temat supportu na stronach www w stylu myresistance.net czy bungie.net? KZ2 bedzie tez jakos podlaczony pod www i bedzie sie dalo przegladac staty? Tak, będzie coś na wzór bungie.net. Ta gra jak żadna inna, ma szanse stać się dla posiadaczy PS3 takim sonowskim halo. Jeżeli multi będzie wymiatał, to KZ2 musi odnieść sukces na tym polu.
Opublikowano 9 stycznia 200916 l wiadomo juz cos na temat supportu na stronach www w stylu myresistance.net czy bungie.net? KZ2 bedzie tez jakos podlaczony pod www i bedzie sie dalo przegladac staty? Z tego co bylo widac w becie (zakladka community) jest tam masa mozliwosci, Dokladne statystyki klanu i poszczegolnych friends, rankingi wedlug wszsytkiego co jest liczone w grze (kille assysty itd) Byly zakladki do turnieji klanowych, wyzwan "na zywo" w kazdym momencie gdy spotkasz na mapie klan mozna bylo wybrac opcje wyzwania(odznaczona w becie) Naprawde po doswiadczeniach z wieloma FPS tutaj z poziomu gry byl dostep do ogromu opcji. Napewno beda jakie Officialne turnieje itd. A czy strona www to nie wiem. Chyba niepotrzebna skoro wszystko mozna sprawdzic z poziomu gry
Opublikowano 9 stycznia 200916 l turnieje itd. A czy strona www to nie wiem. Chyba niepotrzebna skoro wszystko mozna sprawdzic z poziomu gry Będzie na 100%, jeszcze dziś widziałem fotkę z CES, gdzie był wymieniony min. specjalny serwis. Może znajdę to. edit: no i jest Edytowane 9 stycznia 200916 l przez YETI
Opublikowano 9 stycznia 200916 l No coz, teraz pozostaje tylko wyslac swoja "Legendary edition" recenzentom Kurcze ogladajac te filmiki nie sposob sie nie slinic Po prostu zakochalem sie w tym karabinku z zielonym celownikiem(z miejsca ulubiona bron ze wszystkich FPS-ow) i w snajperce Niech dadza ta limitke np. z figurka helghanskiego snajpera, baa jakiegokolwiek helghasta, oczywiscie steelbook, artbook, plytka "making of" itp. Coz moge powiedziec "I'm a man of a simple taste"
Opublikowano 9 stycznia 200916 l Ktos tam napisal wczesniej ze tak na prawde to teraz wchodzimy w ere next genow.. Po tym co zobaczylem w pelni sie zgadzam:D A pomyslcie ze w tym roku KZ 2 nie jako zaczyna liste hitow i graficznych killerow :D
Opublikowano 9 stycznia 200916 l Ja jestem ciekaw jak bardzo KZ 2 wysysa moc z Chlebaka - bardzo duży zapewne przy tym udział SONY , ciekawe tylko jak duży .To że hity dostaniemy od 1part develeperów to wiadomo ale ostatnio SONY coś mówiło że udostępni nowy zbiór narzędzi albo cuś ?
Opublikowano 9 stycznia 200916 l Ja jestem ciekaw jak bardzo KZ 2 wysysa moc z Chlebaka - bardzo duży zapewne przy tym udział SONY , ciekawe tylko jak duży .To że hity dostaniemy od 1part develeperów to wiadomo ale ostatnio SONY coś mówiło że udostępni nowy zbiór narzędzi albo cuś ? Udział Sony jest przy tym 100% . Guerilla Games to wyłączne studio Sony. Tak jak Evolution Studio, Liverpool itd. A tym narzędziami, to sprawa wygląda tak: Wszystkie studia Sony, łącznie z Santa Monica etc. stworzyły narzędzia EDGE, do produkcji gier najwyższej jakości na PS3. Wczesna wersja tych narzędzi została użyta w Heavenly Sword. KZ2 z nich korzysta, GOW III będzie korzystał, możliwe że także Uncharted 2 - nie wiadomo oprócz, KZ2 i GOW III, które to będą. Do sukcesu KZ2, użyto ogromnej ilości kasy (mówi się o 2 krotnie przekroczonym budżecie, czyli 60 milionach euro), zatrudniono setki ludzi z różnych studiów i tak dalej. Te wspaniałe animacje, którymi się tak tutaj podniecamy, powstały nie tylko na potrzeby KZ2. Zajęło się tym studio Sony w Cambridge. Jednym słowem, Guerilla to tylko umowny developer. Bo tak naprawdę gra jest wielkim dziełem całego Sony. To oczywiście jest tak pokrótce, bo o tym można dużo gadać. Ale właśnie dlatego byłem zawsze tak przeciwny patrzeniu na KZ2 przez pryzmat KZ1. Bo te gry poza uniwersum i nazwą, nie mają nic wspólnego ze sobą. Gameplay i wszystko inne - to po prostu zupełnie inna gra. Wtedy to było dzieło Guerilla, dzisiaj całego Sony. Narzędzia EDGE raczej oczywiście nie powędrują do innych developerów, poza tymi od Sony. Co do mocy - tutaj sprawa jest zbyt skomplikowana jak podkreśla Seb Downie, żeby to rozdrabniać na procenty, ale od siebie mogę powiedzieć, że KZ2 jak każda gra na świecie, wykorzystuje maksimum mocy. To sprawa na inny temat, ale prawda jest taka, że developer zawsze się stara wykorzystać maks. Wszystko jednak sprowadza się do umiejętności jej wykorzystania.
Opublikowano 9 stycznia 200916 l A czy wiadomo coś o tych całych 'tygodniowych odznaczeniach', o których jest mowa w trofeach?
Opublikowano 9 stycznia 200916 l A czy wiadomo coś o tych całych 'tygodniowych odznaczeniach', o których jest mowa w trofeach? W rankingu masz zakladke: dzienny , tygodniowy, miesieczny i ogolny. Porostu musisz sporo ciupac jednego dnia, albo caly tydzien zeby sie zalapac. Wbrew pozorom te trofea latwe nie beda. Bedzie tyle ludzi ze bedzie naprawde ciezko awansowac
Opublikowano 9 stycznia 200916 l A czy wiadomo coś o tych całych 'tygodniowych odznaczeniach', o których jest mowa w trofeach? W rankingu masz zakladke: dzienny , tygodniowy, miesieczny i ogolny. Porostu musisz sporo ciupac jednego dnia, albo caly tydzien zeby sie zalapac. Wbrew pozorom te trofea latwe nie beda. Bedzie tyle ludzi ze bedzie naprawde ciezko awansowac Kurna, to ciekawe kiedy jak mi się ferie na początku lutego kończą. Żeby sporo pograć to chyba dopiero na Wielkanoc się załapię A skoro jest tak jak mówisz, to faktycznie - te trofea mogą być całkiem hardkorowe. Zależy jeszcze jakie dokładnie wymagania trzeba spełnić na te całe odznaczenia.
Opublikowano 9 stycznia 200916 l A czy wiadomo coś o tych całych 'tygodniowych odznaczeniach', o których jest mowa w trofeach? W rankingu masz zakladke: dzienny , tygodniowy, miesieczny i ogolny. Porostu musisz sporo ciupac jednego dnia, albo caly tydzien zeby sie zalapac. Wbrew pozorom te trofea latwe nie beda. Bedzie tyle ludzi ze bedzie naprawde ciezko awansowac A jakie ma miec znaczenie ilosc grajacych? IMO to bedzie polegalo na przekroczeniu jakiejs dziennej czy tygodniowej bariery i na tej podstawie wpadnie odznaczenie czy trophy. A nie ze bedzie limitowane np. do 100 osob... chyba, ze jest gdzies dokladny opis, to wtedy przepraszam.
Opublikowano 9 stycznia 200916 l A czy wiadomo coś o tych całych 'tygodniowych odznaczeniach', o których jest mowa w trofeach? W rankingu masz zakladke: dzienny , tygodniowy, miesieczny i ogolny. Porostu musisz sporo ciupac jednego dnia, albo caly tydzien zeby sie zalapac. Wbrew pozorom te trofea latwe nie beda. Bedzie tyle ludzi ze bedzie naprawde ciezko awansowac A jakie ma miec znaczenie ilosc grajacych? IMO to bedzie polegalo na przekroczeniu jakiejs dziennej czy tygodniowej bariery i na tej podstawie wpadnie odznaczenie czy trophy. A nie ze bedzie limitowane np. do 100 osob... chyba, ze jest gdzies dokladny opis, to wtedy przepraszam. Wnioskuje po tym co bylo w becie. Nie wiem dokladnie jak to dziala. Niby tam nie bylo rank. Tylko zwykly ranking. w 2 dniu grania bylem 1 na liscie przez pewien czas ( gralem non stop 14h
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.