saptis 620 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 (edytowane) Nie gralem, ale ogolnie w grach na konsole nie ma raczej ustawien dotyczacych wyswietlania grafiki, czasami zdaza sie jakas gra, w ktorej jest np. wylaczenie blura, ale jest ich raczej niewiele. Edytowane 13 stycznia 2009 przez saptis Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 (edytowane) To powiem Ci, że po przejściu Uncharted, wyświetlało się kilka różnych filtrów do wybrania . Niczego nie sugeruję. Twierdzę tylko, że zdarzają się gry na konsolach z takimi ustawieniami. Edytowane 13 stycznia 2009 przez Jacobss Cytuj
Lukas_AT 1 188 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 O ile dobrze sobie przypominam to Vice City na PS2 też miało opcje usunięcia blura, ale głowy sobie uciąć nie dam co do tego. Czy tak będzie z Killzonem - zobaczymy. Ale tam nic nie trzeba zmieniać Cytuj
Emet 1 089 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 (edytowane) Tak w GTA:VC (i w GTA3) mozna bylo wylaczyc blur (na szczescie). @ Jacobss - Ale w Uncharted wystepowalo to w formie ciekowstki/bonusa po przejsciu gry. Edytowane 13 stycznia 2009 przez Emet Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 Czy Vice City to nie wiem, ale Vice City Stories mialo na 100% Cytuj
saptis 620 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 (edytowane) Tak, wlasnie o Vice City mi chodzilo. Cos o trybie cooperative: No plans for co-op in Killzone 2: "Currently there are no plans for co-op in Killzone 2," said game director, Mathiji de Jonge. "Technically it would be quite difficult to implement it for the story mode as for example the mission sections are loaded in seamlessly – no loading screens , and that would cause issues with teleporting players. Even without co-op it’s still a big game and gamers will have plenty to sink their teeth into." Edytowane 13 stycznia 2009 przez saptis Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 kij z Vice city. Resi 2 poprzejściu daje nam chyba z 4 różne filtry, możliwośc zmieniania blura (kilka stopni) oraz ostrości drugiego planu (tez kilka opcji), jak również opcja Mirrors (cała gra jest odbiciem lustrzanym ) istniejący równiez w Uncharted. Tak więc jak widać może nie zmienia to w żadnym wypadku jakości generowanej grafiki ale daje jako takie urozmaicenie więc myśle że w killzone może być podobnie. Cytuj
Emet 1 089 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 A ja mysle, ze... nie ma co myslec xD (na ten temat ). To, ze 1% gier ma takie opcje, nie daje zadnych podstaw aby zakladac, ze KZ2 tez je bedzie mialo. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 Ciekawe jak to bedzie w dniu premiery - czy wytrzymaja serwery bo zapewne cala masa ludzi bedzie chciala zagrac w multiplayer. Ja na pewno juz pierwszego dnia bede gral na multi. Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 Myślę że biora to pod uwagę i nie dadzą ciała jak w przypadku LBP Zresztą jak czytałem wczesniej w Neo Plus- prace nad K2 rozpoczęto od- multi! Tak więc myślę że poświęcono temu aspektowi pewnie tyle samo czasu co singlowi. Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 (edytowane) Biorą to pod uwagę. Seb Downie już dawno temu się na ten temat wypowiedział. Twierdzi, że jego zdaniem, powinny wytrzymać. Poza tym, i tak wielu ludzi będzie grało na początku w kampanię, która jest trochę ważniejsza w tej grze, niż multi. Jakim - to takie gadanie. Pracę nad grą się rozpoczyna od wielkiego projektu na temat tego co będzie gra zawierała itd. Przecież w tak wielkiej firmie, ludzie od multi są inni, niż ci od singla. Mogą być ci sami programiści i takie tam, ale z projektantami jest różnie. Edytowane 13 stycznia 2009 przez Jacobss Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 Poniższy tekst nie jest przeznaczony dla ludzi poniżej 19 roku życia lub/i ludzi którzy mają problemy z utrzymaniem nerwów na wodzy lub/i którzy kochają Sony nad życie lub/i którzy uważają Kena za proroka. Jestem po małej wymianie opini z pewną osobą (jak będzie chciała to sama się ujawni) i jeszcze bardziej się utwierdziłem w przekonaniu, że KZ2 nie ma praktycznie szans dorównać Halo 3 w moim rankingu. A to, że nie czuję tego co czułem przed premierą Halo 3 obecnie w temacie KZ2 jest zupełnie zrozumiałe. Na KZ2 nie mam ciśnienia, spokojnie czekam na premierę i zagram w tą grę w premierę. Czekam na bardzo dobrą grę. I nic ponadto. Po pierwsze KZ2 nie ma do zaoferowania tego co miało do zaoferowania Halo 3 pod kątem fabularnym. Uniwersum KZ to dwie gry, jak ma się to równać tonie książek, komiksów, fan story, grom itd, które oferowało Halo. Oczywiście dwie kwestie. Niektórym może nie podobać się uniwersum Halo ma do tego pełne prawo i szanuję jego zdanie. Mam nadzieję, że owe uniwersum najpierw poznał by stwierdzić, że mu się nie podoba. Druga kwestia Sony tu po prostu sprawę zwaliło, była przecież szansa na wydanie chociażby komiksu Killzone to projekt został skasowany. Wszystko na czym bazujemy więc płynie z dwóch gier. To trochę za mało by rozbudzić moje emocje. Ponadto jak wiemy pierwszy Killzone jakiś super fajny to nie był, był średniakiem i jakoś nie widzi mi się do odświeżania go by być na bierząco w fabule (przeczytam skrót). W KZ Liberation nie grałem. Przeciwieństwo H3, gdzie przed premierą odświeżałem sobie Halo i Halo 2. I robiłem to z dziką przyjemnością. Ponadto sam fakt humanity last stand na Ziemii, samotna walka żołnierza Johna117, to mnie kopało po ryju i błagałem Boga by zesłał mi H3 przed premierą. Większość z was jak nie wszyscy nie odczuwali tego samego co ja przed premierą H3, ale ilu z was odczuwa te same emocje przed premierą KZ2. Ilu z was czeka na fabułę z prawdziwym dreszczem, bo nie może sie doczekać jak powiedzie się inwazja na planetę helghanów? Ilu z was w ogóle zna fabułę KZ? Jak ciężko wam przełknąć słowo Halo to zastąpcie je Metal Gear Solid. Kolejna sprawa... Wszyscy bujamy się filmikami z KZ2, ale jak wszyscy trąbią. Gameplay jest opart na skryptach. Czyli kłania nam się Call of Duty. Jeżeli miałbym do wyboru granie przeciwnko skryptom czy nieprzewidywalnym zagraniom przeciwników jak w H3, to zdecydowanie wybieram Halo 3. Grę którą za każdym razem można przejść na różne sposoby. Podkreślę też, że nie grałem w KZ2 więc nie wiem czy rzeczywiście jest skryptowane. Opieram się na informacjach sprawdzonych, ale być może błędnych. Może się mylę i nie ma skryptów w KZ2. Wtedy będę miał super niespodziankę. Póki co taka informacja zbija mi hype. Multiplayer... Najpierw poszło info, że przypomina CoD w przyszłości, teraz dostałem info, że wg ludzi na neogaf to nie CoD a KZ nastawiony bardzo na klanowe działanie. Oczywiście po tej drugiej info, moje oczekiwania wzrosły tak jak i chęci by zagrać w ten tytuł. Więc zobaczymy. No i oczywiście pozostaje grafika i widowiskowość. Halo 3 było epickie i widowiskowe... bardzo. Otwartość świata powalała. Grafika już nie za bardzo. I tu wchodzi Killzone 2 i zgniata Halo 3. Wszystkie prezentowane filmiki zabijają. Widzimy jak gra jest bliska renderowi z 2005. Widzimy masę detali. Jest pięknie... I tu właśnie moje pytanie. Czy to powoduje u was taki hype i must have korwa dawac mi ta grę? Bo jeśli tak to trochę biednie... Z wszystkich postów jakie tu czytam, to widzę że tylko Jacobss interesuje się grą jako grą. Reszta tylko się podnieca efektowną animacją... Cytuj
Shadow864 4 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 Sony liczy na ten tutył. Mają nadzieje go dobrze spzedać. Dla mnie ta gra ma tylko jednego wielkiego minusa. To jest fps(kolejny). Pamiętam czasy jak to mówiono że na Xa wychodzą prawie same fpsy. PS3 kupiłem dla innych gatunków gier. Obawiam się że nie jestem jedyna taka osobą na świecie , a nawet podejrzewam że jest takich osób sporo. Ja zamiast KZ2 wolałbym żeby forsa włożona w ten tytuł została przeznaczona na jakiś super , prawdziwie next genowy RPG. Napewno o grze jest głośno ze względów grafiki i obawiam sie , że tylko dla tego. Czy gre kupie w dniu premiery - wątpie. Używke za pół ceny - na bank. Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 Ja to w sumie czekam na KZ2 ze wzgledu na multi i mam nadzieje ze lagow nie bedzie. Tak wogole zeratul. Taka gadka nt. oczekiwan i atmosfery przedpremierowej. Kogo to obchodzi? Czy to wazne? [oczywiscie mowie o prywatnym stosunku, bo wiadomo, ze w sensie marketingowym jest to wazne] W sumie to dla ciebie lepiej, przynajmniej nie czekasz tak na ta gre. Liczy sie chyba jakie wraznie wywrze na tobie ona po zagraniu w nia, a nie wrazenie sprzed premiery. Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 Mi HALO nie pod pasowało klimatycznie, a to dla mnie najważniejsze w grze. Nie przeszedłem w 3 nawet pierwszej misji (w 2 kiedyś trochę grałem). Najbardziej mnie dobijał design przeciwników... MULTI w HALO poczułem dopiero ostatnio. Nawet przyjemnie mi się grało, ale i tak pierwszy na liście multi zawsze będzie u mnie GoW (jedynka). S(pipi)ony mulit w GoW II to mistrzostwo świata ;/ Gdyby nie to pewnie w ogóle bym nie dotkną HALO. KILLZONE jedynka był średniakiem, ale dwójeczka... czuje że będę ciorał w to z wypiekami na twarzy. Klimat jest idealny jak dla mnie i pewnie większości tym co nie spodobało się HALO spodoba się KZ2. Co do skryptowanych akcji, każda gra je posiada, w większej lub mniejszej ilości. Mi nie przeszkadzają zwłaszcza te spektakularne Komu nie podobał się BLACK łapa w gorę BTW czekam na BLACK 2 bardziej niż na KZ2 Cytuj
walek 96 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 Najlepsze metoda na Helghasta jest noz. (koles gra na Normalu, w wersje PreView). http://www.gamesradar.com/f/stabbing-throu...010813215751020 Jak dla mnie, to to jest siarczysty policzek w strone programistow odpowiedzilanych za IQ... Widac najprostsze metody sa najbardziej skuteczne Prosze o normalna dyskusje, a nie rzucanie we mnie lopata Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 Klimat w sumie tak, dobrze prawisz konrado0905 z filmikow bije mocny brudny klimat. Najlepsze metoda na Helghasta jest noz. (koles gra na Normalu, w wersje PreView). http://www.gamesradar.com/f/stabbing-throu...010813215751020 Jak dla mnie, to to jest siarczysty policzek w strone programistow odpowiedzilanych za IQ... Widac najprostsze metody sa najbardziej skuteczne Prosze o normalna dyskusje, a nie rzucanie we mnie lopata Ponoć całą grę można na normalu przejść używając tylko noża... ale to wstyd odpalać ją na normalu Cytuj
Yabollek007 314 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 Ponoć całą grę można na normalu przejść używając tylko noża... ale to wstyd odpalać ją na normalu Porazka...... Chociaz mam pomysl jak GG moze w banalny pomysl z tego wybrnac Wystarczy, ze umieszcza trofeum za przejscie calej gry nozem i wyjdzie, ze zabieg byl zamierzony Cytuj
Daffy 10 575 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 1-jest tak w wersji preview/review w fullu sklepowym może być inaczej(Seb pisał,że będą jeszcze drobne poprawki) 2-będzie można takie coś załatać patchem po premierze Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 lista trophies jest znana... anyway... normal to obecnie stary easy, wszystko przez casuali... prawdziwy gracz odpala grę na hard :] poza tym od hard dopiero można dopatrzyć się smaczków w postaci dobrego AI przeciwnika. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 anyway... normal to obecnie stary easy, wszystko przez casuali... prawdziwy gracz odpala grę na hard poza tym od hard dopiero można dopatrzyć się smaczków w postaci dobrego AI przeciwnika. POWAŻNIE ? - czyli zalecacie włączyć gre od razu na hard tak ?, nie chce oberwać casualowością po twarzy!! (to boli, bardzo ! ). Cytuj
YETI 10 994 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 Ja od jakiegoś czasu, każdą zakupioną grę zaczynam od najwyższego poziomu trudności. Jest trudniej, a co za tym idzie, trzeba dłużej posiedzieć przy grze, a samo ukończenie sprawia więcej frajdy. Cytuj
izon 995 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 konrado0905 ot co jakbym slyszal moje slowa jak kiedys pisalem ze KZ 2 bedzie dla ludzi, ktorym nie podpasil klimat Halo Ten klimat syfu, brudu, apokalpitycznej wojny przyszlości mną zamiata:) Ale ja juz koncze wogole z trailerami, troche nawet wspolczuje osobom ktore oglądają wszystko co tylko nowego sie pojawi bo gdzie tu miejsce na zachwyt juz przy finalnym produkcie?? Moze dlatego wlasnie tak mi sie np Halo nie spodobalo bo czulem jak bym zaczol ogladac film ktory mi juz sto razy ktos opowiadal wiec..kurde zamknijcie ten temat :D Cytuj
Daffy 10 575 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 ja powiem,że od zawsze grałem w gry na normalu (jakimś uber graczem nigdy nie byłem nie lubię się też za bardzo frustrować) a zaczynałem od C-64 i nigdy nie widziałem potrzeby zmiany poziomu trudności do tej generacji-poziom normal w takich grach jak MGS4,Resistrance2,Ratchet jest śmiesznie niski,nie wspominając już o nowym Prince czy GTA4.Na serio wali po oczach tworzenie gier dla casuali.Co nie zmienia faktu,że dalej są gry trudne . Tak więc też raczej zacznę od poziomu hard i liczę,że w późniejszych fazach nie będę klnąć jak na hardzi w K1 lub np w CoD4 Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 13 stycznia 2009 Opublikowano 13 stycznia 2009 (edytowane) Osobiście też zaczynam od hard, z powodów wymienionych przez pokrytego śniegiem, ale nie znoszę takiego czegoś, jak przy COD4 - gdzie po prostu wyższy poziom trudności = przeciwnicy widzą przez ściany i się w nieskończoność respawnują. Dziękuję za taki sztuczny poziom trudności. To mnie denerwowało zawsze w CODach. A jak będzie w KZ2? Zobaczymy. Mam nadzieję, że podobnie jak w Halo, gdzie na legendary, trzeba było obmyślić sobie strategię podejścia do przeciwników. W Codach głównie nici ze strategii bo albo cię widzą przez ściany i wiedzą gdzie wybiegniesz, albo się ich tylu respawnuje, że nie nadążysz jednym magazynkiem. Edytowane 13 stycznia 2009 przez Jacobss Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.