Lukas_AT 1 187 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Is Killzone 2 Over-Hyped and will it damage the game? http://www.ps3daily.co.uk/20090115/is-kill...amage-the-game/ Cytuj
Jakim 1 791 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Tak się zastanawiam nad tym polskim dubbingiem i nie kumam w sumie kilku rzeczy- narzekacie na kwestie, której jeszcze nikomu chyba nie było dane słyszeć. Mówię o malkontentach, którzy od razu skreślaja polski dubbing nie usłyszawszy jeszcze ani jednego zdania z gry po naszym ojczystym języku. Zresztą nie jest chyba powiedziane że gra zostanie pozbawiona wszystkich przekleństw naszego języka ( a tych jak wiemy mamy od ch.uja ;p). Na bank z gry wyleci k****, ch** i pochodne tych wyrazów ale mamy kilka zastępczych słówek- stawiam że "pieprzyć" będzie w tym tytule dość powszechnym wyrazem a pewnie o kilku innych kwiatach jeszcze nie wiemy. Kolejna kwestia - powoli zaczyna mnie irytować ilośc "wersji" tego Killzone'a. Prewiev, rewiev, ulepszony review. Fajnie że twórcy cały czas dłubią nad ostatecznymi szlifami ale jeśli różnice między tymi wersjami będą widoczne to może to wpłynąć w pewnym stopniu na oceny- ot w wersji rewiev 1 mamy jakieś bugi, które zaniżą ocenę w jakimś czasopiśmie, gdy w wersji rewiev 2 tego bugu już nie ma. Oczywiście wszytko co napisałem zalezy od tego czy to co napisał Jacobss z ta ulepszoną wersją recenzencką jest prawdą. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 (edytowane) Killzone 2 is simply a great shooter, and thatâs itâ. NIECH MI KTOŚ WYMIENI TU INNĄ JAKĄKOLWIEK GRĘ OBECNEJ GENERACJI KTÓRA NIE BYŁABY "a great" GAME "and that's it" !? - Bo co poza tym powinien jeszcze oferować KZ2 ? - mixer i odkurzacz ? - L . O . L . Może i KZ2 rzeczywiście - jego hype wydostał się z pod kontroli - ale co z tego ?, PS3 nie może mieć swojego killera ?. Naprawde - NAPRAWDĘ prześwietnie się bawiłem przy kampani Resistance 2 - nadal mam niedosyt, więc jeśli chodzi o mnie, taki hype mi nie zaszkodzi w odczuciach co do gry. Edytowane 15 stycznia 2009 przez Dr.Czekolada Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Kolejna kwestia - powoli zaczyna mnie irytować ilośc "wersji" tego Killzone'a. Prewiev, rewiev, ulepszony review. Fajnie że twórcy cały czas dłubią nad ostatecznymi szlifami ale jeśli różnice między tymi wersjami będą widoczne to może to wpłynąć w pewnym stopniu na oceny- ot w wersji rewiev 1 mamy jakieś bugi, które zaniżą ocenę w jakimś czasopiśmie, gdy w wersji rewiev 2 tego bugu już nie ma. Popieram. Ale z drugiej strony nie wiem czy to nie jest celowy zabieg marketingowy, który ma podtrzymać hype. Wiecie - niby gra już gotowa, graficznie wymiata, a GG mimo wszystko dalej ulepsza. Cytuj
.... 2 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Tak się zastanawiam nad tym polskim dubbingiem i nie kumam w sumie kilku rzeczy- narzekacie na kwestie, której jeszcze nikomu chyba nie było dane słyszeć. Mówię o malkontentach, którzy od razu skreślaja polski dubbing nie usłyszawszy jeszcze ani jednego zdania z gry po naszym ojczystym języku. to jest norma przy kazdej grze przyzwyczaj sie nie ma u mnie sklepow typowo z grami w empiku na haslo "preorder killzone 2" rozkladaja bezradnie rece, w mm zapewne jeszcze gorzej sklepom internetowym jakos bardzo nie ufam jesli chodzi o takie sprawy, wiec pytam: zna ktos sklep ktory na sto procent sprawi, ze w dzien premiery zapuka do mnie listonosz z przesylka? zadnego "gre bedziemy miec za tydzien, najpozniej za dwa" czy "wyslalismy, prosze czekac cierpliwie" mozecie cos polecic? Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Kolejna kwestia - powoli zaczyna mnie irytować ilośc "wersji" tego Killzone'a. Prewiev, rewiev, ulepszony review. Fajnie że twórcy cały czas dłubią nad ostatecznymi szlifami ale jeśli różnice między tymi wersjami będą widoczne to może to wpłynąć w pewnym stopniu na oceny- ot w wersji rewiev 1 mamy jakieś bugi, które zaniżą ocenę w jakimś czasopiśmie, gdy w wersji rewiev 2 tego bugu już nie ma. Jakim, wybacz, ale czy tobie się czasem nie nudzi . Jest jedna, jedyna wersja Killzone 2 przeznaczony do oceny - Review Version. Nie wiem czemu wziąłeś w ogóle pod uwagę wersje "Preview", skoro ona była wysłana kilka miesięcy temu i była tylko do podsycenia hype'u. Ma zresztą stosowny napis na górze i zawiera tylko 6, niedopracowanych leveli. Żaden recenzent nie bierze jej pod uwagę, bo nie może. A więc zostaje nam Review i Review 2 - różnice, jeżeli jakieś są, są znikome. Zapytaj się Xymka, co się robi na 2 miesiące przed premierą. Ano poprawia się tylko malutkie błędy, które widać dopiero po kilku podejściach i przede wszystkim testuje się wersje językowe i takie różne pierdoły. W wersji review, która pochodzi z 5 grudnia, a załóżmy review 2, która pochodzi np. z 5 stycznia, nie będzie się na oko w ogóle różnić. Już gry pół roku przed premierą mało się zmieniają. Głównie tylko bugi i ewentualnie jakieś skrypty się poprawia, bo o jakimś większym przemodelowaniu mowy nie ma. Widać to w wersji review i preview, gdzie ta druga jest starsza o 3 miechy, a różnią się tylko ilością bugów i kosmetycznymi poprawkami jak kolorystyka itd. Widziałeś obecnie jakąś recenzję KZ2, która miała obniżoną ocenę przez bugi? Bo ja nie. Oczywiście wszytko co napisałem zalezy od tego czy to co napisał Jacobss z ta ulepszoną wersją recenzencką jest prawdą. Ja tego nie napisałem. To napisali na Neogafie, ja tylko cytowałem . Nie zmienia to jednak faktu, że to jest prawda. Cytuj
Ural 13 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Zapytaj się Xymka, co się robi na 2 miesiące przed premierą. Ano poprawia się tylko malutkie błędy, które widać dopiero po kilku podejściach i przede wszystkim testuje się wersje językowe i takie różne pierdoły. W wersji review, która pochodzi z 5 grudnia, a załóżmy review 2, która pochodzi np. z 5 stycznia, nie będzie się na oko w ogóle różnić. Już gry pół roku przed premierą mało się zmieniają. Głównie tylko bugi i ewentualnie jakieś skrypty się poprawia, bo o jakimś większym przemodelowaniu mowy nie ma. Hehe, żebym ja Ci nie napisał, co się robi z grą na DZIEŃ przed oddaniem golda do tłoczenia, bo byś się tu mocno zdziwił . Ale akurat w przypadku K2 można się faktycznie spodziewać, że poprawiają drobnostki, bo chłopaki miały aż nadmiar wolnego czasu, by tytuł dopieścić - z drugiej strony gdyby nie było znaczących zmian, to nie słaliby tym samym ekipom do recenzji nowszego builda - czyli jednak chodzi o jakieś zauważalne rzeczy. Pewnie to wciąż szczegóły, ale jednak. Natomiast w przypadku innych gier, które nie są w produkcji - bagatela, minimum 4 lata, to już nie jest tak różowo i w ciągu 3 ostatnich tygodni zwykle zachodzi więcej zmian, niż przez wcześniejsze 2-3 miesiące, bo nagle wszyscy się sprężają... Tak czy siak, fajnie że jeszcze grzebią w kodzie. Może po prostu poprawili parę szczegółów, które wypłynęły w pierwszych reckach. Jakby nie było, mogą jeszcze grę dopieszczać do początku lutego, czyli właśnie z 3 tygodnie - a to jeszcze lepiej wróży finalnej wersji, która pewnie będzie jeszcze bardziej dopieszczona niż "Review 2" . Cytuj
Daffy 10 570 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 z tego co się orientuje to były: pre alpha preview review review2=final Tyle wersji pamiętam Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 a beta? Musze przestac wchodzic do tego tematu... powoli mi się odechciewa całego KZ Cytuj
Xymek 62 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 (edytowane) Kolejna kwestia - powoli zaczyna mnie irytować ilośc "wersji" tego Killzone'a. Prewiev, rewiev, ulepszony review. Fajnie że twórcy cały czas dłubią nad ostatecznymi szlifami ale jeśli różnice między tymi wersjami będą widoczne to może to wpłynąć w pewnym stopniu na oceny- ot w wersji rewiev 1 mamy jakieś bugi, które zaniżą ocenę w jakimś czasopiśmie, gdy w wersji rewiev 2 tego bugu już nie ma. Jakim, wybacz, ale czy tobie się czasem nie nudzi . Jest jedna, jedyna wersja Killzone 2 przeznaczony do oceny - Review Version. Nie wiem czemu wziąłeś w ogóle pod uwagę wersje "Preview", skoro ona była wysłana kilka miesięcy temu i była tylko do podsycenia hype'u. Ma zresztą stosowny napis na górze i zawiera tylko 6, niedopracowanych leveli. Żaden recenzent nie bierze jej pod uwagę, bo nie może. A więc zostaje nam Review i Review 2 - różnice, jeżeli jakieś są, są znikome. Zapytaj się Xymka, co się robi na 2 miesiące przed premierą. Ano poprawia się tylko malutkie błędy, które widać dopiero po kilku podejściach i przede wszystkim testuje się wersje językowe i takie różne pierdoły. W wersji review, która pochodzi z 5 grudnia, a załóżmy review 2, która pochodzi np. z 5 stycznia, nie będzie się na oko w ogóle różnić. Już gry pół roku przed premierą mało się zmieniają. Głównie tylko bugi i ewentualnie jakieś skrypty się poprawia, bo o jakimś większym przemodelowaniu mowy nie ma. Widać to w wersji review i preview, gdzie ta druga jest starsza o 3 miechy, a różnią się tylko ilością bugów i kosmetycznymi poprawkami jak kolorystyka itd. Widziałeś obecnie jakąś recenzję KZ2, która miała obniżoną ocenę przez bugi? Bo ja nie. Oczywiście wszytko co napisałem zalezy od tego czy to co napisał Jacobss z ta ulepszoną wersją recenzencką jest prawdą. Ja tego nie napisałem. To napisali na Neogafie, ja tylko cytowałem . Nie zmienia to jednak faktu, że to jest prawda. Hehe co sie robi na 2 mies przed premiera? :] Zapieprza sie w Crunchu po 14 godzin dziennie, a czasem przez tydzien nie wychodzi sie z firmy :] - bo gonia terminy a wydawca wisi na karku a kolejny Beta build ma nagle odkrytego blockera w glownej linni fabularnej - bo jakis blad powrocil jak bumerang . Ale jezeli oczywiscie ma sie tak komfortowe warunki jak panowie z GG - to sie pewnie poprawia jakies ostatki...choc i tak do konca nie jestem pewien i nie wierze w az takim komfort i sielanke - nie przy produkcji gier gdzie w kazdym momecie moze sie s(pipi)ic doslownie wszystko - nawet w chwili kompilowania Gold Mastera ktory ma isc do tloczni. Wersji review nigdy nie mozna postrzegac jako finalnego produktu :] Edytowane 15 stycznia 2009 przez Xymek Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Hehe, żebym ja Ci nie napisał, co się robi z grą na DZIEŃ przed oddaniem golda do tłoczenia, bo byś się tu mocno zdziwił . Ale akurat w przypadku K2 można się faktycznie spodziewać, że poprawiają drobnostki, bo chłopaki miały aż nadmiar wolnego czasu, by tytuł dopieścić - z drugiej strony gdyby nie było znaczących zmian, to nie słaliby tym samym ekipom do recenzji nowszego builda - czyli jednak chodzi o jakieś zauważalne rzeczy. Pewnie to wciąż szczegóły, ale jednak. Natomiast w przypadku innych gier, które nie są w produkcji - bagatela, minimum 4 lata, to już nie jest tak różowo i w ciągu 3 ostatnich tygodni zwykle zachodzi więcej zmian, niż przez wcześniejsze 2-3 miesiące, bo nagle wszyscy się sprężają... Tak czy siak, fajnie że jeszcze grzebią w kodzie. Może po prostu poprawili parę szczegółów, które wypłynęły w pierwszych reckach. Jakby nie było, mogą jeszcze grę dopieszczać do początku lutego, czyli właśnie z 3 tygodnie - a to jeszcze lepiej wróży finalnej wersji, która pewnie będzie jeszcze bardziej dopieszczona niż "Review 2" . Rozwiń, jestem ciekaw . z tego co się orientuje to były: pre alpha preview review review2=final Tyle wersji pamiętam Chodzi ci o ten prezentowane na targach i te które będą? No to nie prawda . Było tak: Pre pre-alpha (wiem dziwne, ale tak powiedział nam Seb) - E3 2007, GC 2007 Pre-Alpha - GDC 2008 Alpha - E3 2008 Jakaś wstępna beta - GC 2008 Beta online - Playstation Store Preview Version - data powstania około września Review Version - 5 grudnia Review Version 2 - nie wiadomo, po 5 grudnia 2008 Final Version - Wersja gold, jeszcze lepsza od review Version 2. Bo "dwójka" była wysłana już, a final jeszcze dopracowują, więc jak będzie gold, gra będzie jeszcze lepsza . Hehe co sie robi na 2 mies przed premiera? :] Zapieprza sie w Crunchu po 14 godzin dziennie, a czasem przez tydzien nie wychodzi sie z firmy :] - bo gonia terminy a wydawca wisi na karku a kolejny Beta build ma nagle odkrytego blockera w glownej linni fabularnej - bo jakis blad powrocil jak bumerang . Ale jezeli oczywiscie ma sie tak komfortowe warunki jak panowie z GG - to sie pewnie poprawia jakies ostatki...choc i tak do konca nie jestem pewien i nie wierze w az takim komfort i sielanke - nie przy produkcji gier gdzie w kazdym momecie moze sie s(pipi)ic doslownie wszystko - nawet w chwili kompilowania Gold Mastera ktory ma isc do tloczni. Wersji review nigdy nie mozna postrzegac jako finalnego produktu :] Czyli można się spodziewać, że właśnie tak będzie wyglądał Wasz proces tworzenia Wiedźmina na konsole . Heh, już się boję bugów w wersji konsolowej . http://i44.tinypic.com/1r259f.gif Cytuj
Shakeawake 5 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Sony wyjaśnia dlaczego demo jest dodatkiem do przedpremierowego zamówienia Killzone 2? http://polygamia.pl/Polygamia/1,95334,6166...emierowego.html Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Aha czyli Amerykanie dostaja kasek jeszcze zanim za nigo zaplaca, tak zeby ich "podsycic" , reszta niech sie merda - mogli kupic w Gamestop . W takich chwilach ciesze sie ze nie jestem Hamburgerowcem .... . Cytuj
Xymek 62 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Hehe co sie robi na 2 mies przed premiera? :] Zapieprza sie w Crunchu po 14 godzin dziennie, a czasem przez tydzien nie wychodzi sie z firmy :] - bo gonia terminy a wydawca wisi na karku a kolejny Beta build ma nagle odkrytego blockera w glownej linni fabularnej - bo jakis blad powrocil jak bumerang . Ale jezeli oczywiscie ma sie tak komfortowe warunki jak panowie z GG - to sie pewnie poprawia jakies ostatki...choc i tak do konca nie jestem pewien i nie wierze w az takim komfort i sielanke - nie przy produkcji gier gdzie w kazdym momecie moze sie s(pipi)ic doslownie wszystko - nawet w chwili kompilowania Gold Mastera ktory ma isc do tloczni. Wersji review nigdy nie mozna postrzegac jako finalnego produktu :] Czyli można się spodziewać, że właśnie tak będzie wyglądał Wasz proces tworzenia Wiedźmina na konsole . Heh, już się boję bugów w wersji konsolowej . Heh juz ty sie o to nie martw - co nie zmienia faktu ze napewno niewiele firm developerskich moze sobie pozwolic na rownie komfortowe warunki Guerilla Games. A RPG to nie strzelanina FPP i taka produkcje jest duzo trudniej dokladnie wytestowac...nie musze chyba tlumaczyc dlaczego Cytuj
MichAelis 5 616 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Musze przestac wchodzic do tego tematu... powoli mi się odechciewa całego KZ Mam to samo. Wydaje mi sie ze jak zgram w ta gre to zgłupieje i jedyne co bede umial z siebie wydac to bedzie: 8) lol kz jest najlepsze ^_^ Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 http://i44.tinypic.com/1r259f.gif Cień wygląda super, ale animacja pchania drzwi tak sobie... w ogóle nie widac by wkładał w wyważanie tych drzwi jakas siłe. Wygląda jakby chciał się o nie oprzeć. Cytuj
theGrimReaper669 0 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 a moze byly otwarte? Cytuj
Psykoman 187 0 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 http://i44.tinypic.com/1r259f.gif Cień wygląda super, ale animacja pchania drzwi tak sobie... w ogóle nie widac by wkładał w wyważanie tych drzwi jakas siłe. Wygląda jakby chciał się o nie oprzeć. chyba dlatego ze to gif i jest spowolniony Cytuj
konrado0905 7 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Tak się zastanawiam nad tym polskim dubbingiem i nie kumam w sumie kilku rzeczy- narzekacie na kwestie, której jeszcze nikomu chyba nie było dane słyszeć. Mówię o malkontentach, którzy od razu skreślaja polski dubbing nie usłyszawszy jeszcze ani jednego zdania z gry po naszym ojczystym języku. Zresztą nie jest chyba powiedziane że gra zostanie pozbawiona wszystkich przekleństw naszego języka ( a tych jak wiemy mamy od ch.uja ;p). Na bank z gry wyleci k****, ch** i pochodne tych wyrazów ale mamy kilka zastępczych słówek- stawiam że "pieprzyć" będzie w tym tytule dość powszechnym wyrazem a pewnie o kilku innych kwiatach jeszcze nie wiemy. Kolejna kwestia - powoli zaczyna mnie irytować ilośc "wersji" tego Killzone'a. Prewiev, rewiev, ulepszony review. Fajnie że twórcy cały czas dłubią nad ostatecznymi szlifami ale jeśli różnice między tymi wersjami będą widoczne to może to wpłynąć w pewnym stopniu na oceny- ot w wersji rewiev 1 mamy jakieś bugi, które zaniżą ocenę w jakimś czasopiśmie, gdy w wersji rewiev 2 tego bugu już nie ma. Oczywiście wszytko co napisałem zalezy od tego czy to co napisał Jacobss z ta ulepszoną wersją recenzencką jest prawdą. Ja jednak wole angielska wersje ze wszystkimi f*ck'ami i innymi takimi, a napisy mi są potrzebne do tego, aby uzupełnić moje braki w "Angielskim na słuch", dlatego niesamowicie ubolewam nad brakiem mixowania języków. Cytuj
-=FEISAR=- 0 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Prawda to ze PE dało 9+ KZ2? Cytuj
ErgoProxy 0 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Prawda to ze PE dało 9+ KZ2? zobaczymy... ETA 5 days ale myśle, że to dość prawdopodobne Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 a moze byly otwarte? to na ch.j je z bara bierze? Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 Prawda to ze PE dało 9+ KZ2? zobaczymy... ETA 5 days ale myśle, że to dość prawdopodobne jutro sie dowiemy Cytuj
karol885 0 Opublikowano 15 stycznia 2009 Opublikowano 15 stycznia 2009 a moze byly otwarte? to na ch.j je z bara bierze? Za drzwiami wlacza sie scenka -Was open - No shit Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.