karol885 0 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 (edytowane) Ciekawe jak s(pipi)e będzie sterowanie. Żeby chociaciaż dodali możliwość sterowania dualshock 3 + myszka USB. Chyba liczyłem w cuda kupując PS3 myśląc o wykożystaniu czytnika ruchuów jako myszki w fps'ach. :( noob, naucz sie zasad na jakich gra 99% ludzi na ps3 i nie szukaj ulatwien Edytowane 20 stycznia 2009 przez karol885 Cytuj
MYSZa7 8 964 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 Ciekawe jak s(pipi)e będzie sterowanie. Żeby chociaciaż dodali możliwość sterowania dualshock 3 + myszka USB. Chyba liczyłem w cuda kupując PS3 myśląc o wykożystaniu czytnika ruchuów jako myszki w fps'ach. :( Po co komu jakaś myszka czy klawa do FPS-ów na konsolach? Na padzie super się wymiata w FPS-y! Szczególnie na padzie od Xboxa 360 Ja bym użył czujnik ruchu w DS3 do wychylania się na boki np.gdy jesteśmy za jakąś ścianą Cytuj
YETI 11 046 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 Według tekstu wynika, że dostaliśmy grę z najlepszą animacją, jak i grafiką z swietnym design , klimatem, prawdziwy wyznacznik nowej jakości. Pozostaje się cieszyć i czekać na dzień premiery. A to że gra otrzymała "tylko" 9+... cóż, widocznie trochę zabrakło do ideału... zdaniem recenzentów. Każdy ma swój pogląd na różne sprawy, dla jednego LBP, to zwykła platformówka, a dla mnie gra roku. Na koniec tylko dodam, że KILLZOWNED! http://i36.tinypic.com/2rh05d0.gif PS. Butcher zajmiecie się szerzej multiplayerem w przyszłych PSXE, tak jak w przypadku H3? Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 Jacobss ty się najbardziej zorientowany wydajesz... czy Killzone 2 posiada co-opa, Theater Mode, File Sharing, możlwość strzelania screenshotów, edytor map, mapy multi które nie są przeróbkami map singla, tylko zupełnie nowymi produkcjami? Cytuj
karol885 0 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 PS. Butcher zajmiecie się szerzej multiplayerem w przyszłych PSXE, tak jak w przypadku H3? Watpie, bo serwery tak samo jak w styczniu beda puste do czasu premiery, wiec ewentualnie w marcu Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 Jacobss ty się najbardziej zorientowany wydajesz... czy Killzone 2 posiada co-opa, Theater Mode, File Sharing, możlwość strzelania screenshotów, edytor map, mapy multi które nie są przeróbkami map singla, tylko zupełnie nowymi produkcjami? Co do tych map z singla to przeciez ma byc DLC..btw to ze odpowiadam w sposob powazny nie oznacza ze nie wyczuwam w tym pytaniu kolejnej prowokacji Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 Zeratul-czy te tryby co wymieniłeś są nie zbędne do dobrej zabawy?Poza fanami pewnie mało osób w to zagląda Nie bede krytykował oceny z PSX ale wydaje mi się że wpadli kilka razy w pułapke adrealinową i wystawili kilku grą za wysokie oceny,zapominając że coś kiedyś może je przebić.Ja natomiast ciesze się z jednej rzeczy,ile osób wierzyłoże Sony uda się zrobić K2 na takim poziomie?Można łatwo prześledzić posty z poczatku tematu,z tego jestem dumny jako fan Killzone 1 Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 (edytowane) Jacobss ty się najbardziej zorientowany wydajesz... czy Killzone 2 posiada co-opa, Theater Mode, File Sharing, możlwość strzelania screenshotów, edytor map, mapy multi które nie są przeróbkami map singla, tylko zupełnie nowymi produkcjami? Co do tych map z singla to przeciez ma byc DLC..btw to ze odpowiadam w sposob powazny nie oznacza ze nie wyczuwam w tym pytaniu kolejnej prowokacji czyli mapy wydane z gra sa przerobkami map z singla? Czy to potwierdzone info? Zeratul-czy te tryby co wymieniłeś są nie zbędne do dobrej zabawy?Poza fanami pewnie mało osób w to zagląda Oczywiscie, ze nie. Czasem sam single wystarcza by się świetnie bawić. Czasem wystarczy kawałek gumy i można "poskakać na gumie" godzinami. Edytowane 20 stycznia 2009 przez Zeratul Cytuj
izon 1 005 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 czyli mapy wydane z gra sa przerobkami map z singla? Czy to potwierdzone info? Nom w PE napisali ze mapy są wycinkami miejsc z singla.. Cytuj
YETI 11 046 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 Ja natomiast ciesze się z jednej rzeczy,ile osób wierzyłoże Sony uda się zrobić K2 na takim poziomie?Można łatwo prześledzić posty z poczatku tematu,z tego jestem dumny jako fan Killzone 1 Dokładnie, cholernie cieszy, że dopięli swego, czym samym pokazali, że PS3 to najmocniejsza konsola na rynku, co możemy wyczytać w recenzji Cytuj
szajbz 0 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 Mam nadzieje ze tego nie było http://img215.imageshack.us/img215/4681/killzonecv6.gif Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 Jacobss ty się najbardziej zorientowany wydajesz... czy Killzone 2 posiada co-opa, Theater Mode, File Sharing, możlwość strzelania screenshotów, edytor map, mapy multi które nie są przeróbkami map singla, tylko zupełnie nowymi produkcjami? No cóż, sprawa przedstawia się następująco: COOP - zdementowane. Była szansa na to, lecz teraz Guerilla raczej już nie wierzy w zrobienie czegoś takiego. Theater Mode - Brak. Sugerowane było jako DLC. File Sharing - Brak. możlwość strzelania screenshotów - Brak. Sugerowane jako DLC. edytor map - Ostatnio był news, że taka opcja jest rozważana i prawdopodobnie wejdzie w życie. mapy multi które nie są przeróbkami map singla, tylko zupełnie nowymi produkcjami? - Tutaj nie mam pojęcia, bo widziałem tylko 3 mapy z multi. Jeżeli jednak wszystkie są przeróbkami, to pozostaje DLC. Cytuj
Daffy 10 658 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 W recce pisze pod koniec,że Sony będzie promowało ten tytuł gdzie tylko się da,będzie "wściekła promocja'.Czyżby Hiv miał przecieki od Sony,że od lutego zacznie się mega machina reklamowa tego killera? Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 Oby promocja byla dobrze skonstruowana, zrozumiala i docierala do wszystkich. No i przede wszystkim by dalo sie ja odczuc w miejscach gdzie gry sie kupuje. Fajnie tez by bylo jakby gry pokazaly sie wszedzie w momencie premiery, a nie piekna promocja z data a potem w MM czy innym Saturnie obsluga nie wiedziala o co chodzi ludziom pytajacym tego dnia o Killzone 2... Cytuj
YETI 11 046 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 (edytowane) KZ2 "Guerrilla Warfare Tournament" Announced! - Play against the developers http://www.forum.consolegaming.eu/showthre...564#post2185564 A co do ostatniego gifa, wersja rozszerzona jednej z akcji http://i9.tinypic.com/664vgcp.gif Edytowane 20 stycznia 2009 przez YETI Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 Czy ujawniono już ile kosztował deweloping Killzone 2? Czy $60 baniek o których kiedyś mówiono jest potwierdzoną informacją? Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 Czy $60 baniek o których kiedyś mówiono jest potwierdzoną informacją? Tak jest napisane o ile dobrze pamiętam w recenzji w PE więc to chyba potwierdzona informacja. Dojdzie zapewne jeszcze coś na reklame, jeśli będzie. Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 Mnie najbardziej chyba cieszy jedna rzecz, ze sie mylilem i ze KZ2 okazuje sie killerem. A nie jak jedynka średniakiem. I nawet jesli GG nie poradziloby sobie samo robiac ta gre, to przy wspolpracy z Sony na pewno zostali napakowani taka wiedza i doswiadczeniem, ze kolejne ich gry powinny byc killerami tez. A co za tym idzie jest kolejne studio deweloperskie na ktorego gry bedzie mozna czekac ze stoickim spokojem, a nie na zasadzie uda sie czy nie... Cytuj
YETI 11 046 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 http://i191.photobucket.com/albums/z9/beas...mationFinal.gif omg! Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 mój pomysł na reklamę KZ2... kawałek rage against the machine "killing in the name"... na początku maszerująca armia helghastów... a później jeden po jednym pokazane różne ich śmierci... albo muzyka jakaś melancholijna pokazująca helghasta podpierającego się o swój karabin, a dookoła niego ciała poległych towarzyszy, po chwili bierze on do ręki zapalnik, kamera się oddala i mamy wybuch atomowy niszczący miasto a wlasnie co z ta trzecia rasa? Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 Ja jako reklamę wrzuciłbym ostatni trailer- Ballet of Death czy jakoś tak. Pokazuje wszystko co ma pokazywać Cytuj
Litwin81 1 161 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 (edytowane) Hiv widze ciebie w tym temacie więc mam pytanko,czy takie żołdaki są dostępne w K2: Wyglądają prze kozacko. Edytowane 20 stycznia 2009 przez Litwin25 Cytuj
Soniak 3 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 Ja reklamę KillZone widzę tak: Maszeruje cała armia helgastów. W tle słychać Requim for a drem. W momencie kiedy muzyka przyspiesza, zostają wstawiane wstawki nagrywane z aktorami jak chowają się za słupami (jak w tej reklamie KillZone na PS2, swoją drogą piękna reklama). Pod koniec te obrazki z akcją pojawiają się coraz szybciej, aż nagle słychać wybuch i na kanapie otwiera oczy gracz. Uspokaja się że jest w domu, aż nagle wylatuje ściana i wpadają do pokoju helgaści. Boże jak sobie to obrazuje :D Cytuj
Jacobss 2 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 Yeti - po co podajesz materiały z E3 2007? Przecież ta gra wtedy wyglądała tylko ekstra. Zeratul I nawet jesli GG nie poradziloby sobie samo robiac ta gre, to przy wspolpracy z Sony na pewno zostali napakowani taka wiedza i doswiadczeniem, ze kolejne ich gry powinny byc killerami tez. A co za tym idzie jest kolejne studio deweloperskie na ktorego gry bedzie mozna czekac ze stoickim spokojem, a nie na zasadzie uda sie czy nie... Dobrze wiesz, że zasługa studia Guerilla jest przy tym mała . To była decyzja całego koncernu Sony, żeby zrobić z KZ2 kartę przetargową. Gdyby nie kupili Guerilla i nie sprowadzili do niej ludzi z całego świata, mielibyśmy średniaka jak pierwszą część . Część z tego opowiada wywiad na blogu Playstation. Nad grą pracowało 27 programistów!!! :o :o :o WOW. Przy samej grze około 300 na świecie. Ale liczba programistów jest imponująca. Małe firmy pecetowe mają zwykle po 2-3 programistów. Co do kasy - w recenzji były tylko pogłoski przedstawione. Ile było naprawdę nie wiadomo. Seb Downie nie chciał powiedzieć i szybko zamknął temat mówiąc, że lepiej to zrobi, zanim ludzie dojdą do miliarda . Bo była taka sytuacja, że w miarę rozwoju tematu, stawka się cały czas zwiększała (nie wiadomo z jakich źródeł ludzie korzystali). Seb ich wyśmiał i powiedział "zamykam zanim dojdziecie do miliarda dolarów". Edit: Soniak, nie rozśmieszaj mnie. Chciałbyś tą badziewną muzykę wrzucić do reklamy KZ2? Killzone ma własną i w moim mniemaniu o wiele lepszą i dynamiczniejszą muzykę. Kawałek jest np. pod koniec intra KZ2 (tego skróconego na gametrailers). Albo marsz Helghański też jest ekstra. Cytuj
grzes_l 9 Opublikowano 20 stycznia 2009 Opublikowano 20 stycznia 2009 Bosz co za trauma... To ma reklamowac a nie odstraszac Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.