Emet 1 090 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 W np. CoD4 kucanie dziala na zasadzie on/off. To bardzo dobre rozwiazanie jak na warunki konsolowe. Niestety w becie KZ kucanie bylo jak w CS, czyli trzeba trzymac (na klawiaturze jest to jak najbardziej dobre rozwiazanie). Jestem tym samym niemal pewien, ze nadal jest tak samo (skoro nie ma przelacznika on/off) Cytuj
saptis 620 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 (edytowane) Troche mi sie pomieszalo. Na szczescie kucanie w Killzone 2 Beta bylo pod L3 wiec trzymanie tego przycisku podczas chodzenia nie sprawialo zadnych problemow. Co innego gdy kucanie trzeba trzymac i jest pod L3, trzymanie tego przycisku i jednoczesne poruszanie sie nie jest zbyt wygodne. Edytowane 22 stycznia 2009 przez saptis Cytuj
Shakeawake 5 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 Gra właśnie uzyskała status gold i jest gotowa do masowego tłoczenia. http://blog.us.playstation.com/2009/01/21/...-has-gone-gold/ Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 ale wg mnie to dobrze, to nie jest CoD zeby sie cala gre skradac wiec kucanie jest uzywane praktycznie tylko przy strzelaniu. Ja mialem to pod L2 i bardzo mi sie podobalo martwie sie tylko ze po paru dniach wszyscy beda biegac z bazookami ktore sa przegiete (na mapie blood gracht jest dosc ciasno i zabilem jedna rakieta 4 ludzi wiec cos jest nie tak... ) na dodatek bazooke odkrywamy dosc szybko Cytuj
karol885 0 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 kucanie pod L2, celownik pod L1 i jest gitara, mi sie tak super gralo, L2 tylko gdy musisz przycelowac chodz tez nie zawsze stosowany, natomiast L1 tylko przytrzymanie (w becie on/off) wiec tymbardziej super Cytuj
Emet 1 090 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 ale wg mnie to dobrze, to nie jest CoD zeby sie cala gre skradac wiec kucanie jest uzywane praktycznie tylko przy strzelaniu. Ja mialem to pod L2 i bardzo mi sie podobalo martwie sie tylko ze po paru dniach wszyscy beda biegac z bazookami ktore sa przegiete (na mapie blood gracht jest dosc ciasno i zabilem jedna rakieta 4 ludzi wiec cos jest nie tak... ) na dodatek bazooke odkrywamy dosc szybko Podobno bazooka zostala po becie mocno stonowana. Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 Gdzie kupujecie preordera? Ja szukam i jak narazie z moich sprawdzonych sklepów w których kupowałam gry to znalazłam najtaniej w shopto.net za około 160 zeta wliczając wysyłkę. Na Al...ro chodzi po 179 najtaniej, w sklepie PE 219zł (szkoda, że nie dali rady zrobić ceny jaka była przy MGS4). Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 (edytowane) No właśnie pytałem kilka stron wcześniej, ale nikt mi nie pomógł. WIESŁAWA czy możesz mi na priv podesłać adresy sprawdzonych przez Ciebie sklepów? dzięki z góry za pomoc - taka lista przyda się na przyszłość ps. niestety łatwo nie będzie kupić taniej, bo słabą złotówkę mamy Edytowane 22 stycznia 2009 przez waldusthecyc Cytuj
saptis 620 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 (edytowane) Zdajecie sobie sprawe, ze zamawiajac za granica nie macie szans na zagranie w dniu premiery ? Co z tego, ze za granica taniej, jak trzeba czekac na gre, jak komus zalezy na cenie, a nie na czasie to mozna kupic o wiele taniej kilka miesiecy po premiere na Allegro. Ja zamowilem w sklepie Ultima, moze nie maja najtaniej, ale mozliwe, ze w dniu premiery juz dostane gre - jesli oni dostana wczesniej dostawe to jest na to duza szansa. Edytowane 22 stycznia 2009 przez saptis Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 Saptis - masz rację. Ale pewnie opóźnienie to będzie góra tydzień. A przy okazji kupię parę innych tytułów (p. drum kit + gra RB2). Więc ogólnie to się w miarę opłaca Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 UWAGA napaleni na MULTI: jutro odbędzie się specjalna sesja multiplayera K2 z udziałem członków Guerrilla Games, odpowiedzialnych za developing multi. Oczywiście wezmę w niej udział :] Podczas niej będzie możliwość zadawania pytań do GG - nie bardzo to sobie wyobrażam w ferworze walki, ale takie jest info Dlatego odłóżcie chwilowo na bok wojenki oraz inne wymiany myśli - poproszę o pytania, które nurtują Was w temacie MULTI i tylko multi - krótko i na temat. Bez pytań o DLC, wyższość K2 nad H3 czy inne bzdety. Jeżeli mi się uda (czytaj: wymiana zdań podczas gry będzie miała ręce, nogi i sens), może uda się zdobyć trochę ciekawego info ze źródła. Na pytania czekam do jutra 22.01. - do południa. Cytuj
karol885 0 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 Czy beda oficjalne turnieje organizowane przez GG i Sony? Cytuj
Azakiel 1 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 Zapewne już było ale wrzucę bo może ktoś nie widział: ---------------- Making of Killzone video, english subtitles www.gamekings.tv/index/videos/minidocu-the-company-behind-killzone-2-full-version-subbed/ 18": shows some PS3 devkit benchmarks on screen and talks about SPU use cases 21": characters react to each bullet and animations blend together 23": bullets leave marks to environments, each gun has own "fingerprint" 24": lightning demo, hundreds of light sources Online goal was 32 players with same fidelity as single player (12:08) - It was a challenge (12:36) - The video claims its running at a minium of 30fps for multiplayer (12:39) - Game has bots for multplayer (13:11) - Bots have stuff as people, badges, missions, etc (13:33) - 3 levels of difficulty for bots (13:46) - Bots and human players in the same match (14:17) - Every pixel has a speed when computing motion blur (17:00) - Normally use 2 SPU's, when going full force use all 6. (~19.00) - Gain roughly 20 - 40% more speed when using the SPU's. (~19.00) ------------------------- Zaś co do samej grafiki w grze to cały smaczek tkwi w tych wszystkich ozdobnikach graficznych (ładna animacja,wiele zrodel swiatla, kurz, wybuchy, motion blur i masa innych filtrow), zaś bez tych wszystkich efektów to sama grafika otoczenia nie powala, skłonny byłbym nawet stwierdzić że jest dosyć surowa (obiekty otoczenia mają dosyć prostą geometrię i nie ma co ukrywać proste tekstury, postacie też nie powalają złożonością). Ale gdy to wszystko naraz jest na ekranie to sprawia bardzo ładne wrazenie. Cytuj
saptis 620 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 (edytowane) Z wywiadu mozna sie jeszcze dowiedziec, ze pociski zostawiaja w scianach dziury 3D, nie sa to dziury zrobione przy pomocy graficznych sztuczek tylko trojwymiarowe wglebienia. W grze jest duza ilosc filtrow oraz bardzo fajnych efektow graficznych - juz nie moge sie doczekac kiedy zagram i to wszystko zobacze. Efekty robia wrazenie, do tego ten brudny, zakurzony, wojenny klimat. Edytowane 22 stycznia 2009 przez saptis Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 Butch, ile 'hp' mają przeciwnycy? w K1 trzeba było się dużo nastrzelać niestety Można zbierać bronie po zabitych? Jak działa zoom, widać przez przyrządy celownicze czy wszystko jest "większe" jak w K1? Cytuj
karol885 0 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 Butch, ile 'hp' mają przeciwnycy? w K1 trzeba było się dużo nastrzelać niestety Można zbierać bronie po zabitych? Jak działa zoom, widać przez przyrządy celownicze czy wszystko jest "większe" jak w K1? 1. 6-7kulek w klate, 1 w head 2. Mozna 3. przez przyrzady Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 mysle ze w klate nie 6-7 a 5 z tego co pamietam ogolnie to zalezy tez z jakiej broni, 5 kulek w klate i 1 w heada trzeba z podstawowych karabinow a nie wiem jak z SMG i LMG bo z nich malo strzelalem. Ze snajperki 1 strzal w klate lub heada = kill (nie wiem jak z konczynami) i jest bardzo fajny system jesli chodzi o snajpe Ogolnie gra wydaje sie zbalansowana jesli chodzi o multi wiec jest git Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 (edytowane) 1 w head powoduje strącenie kasku, niezależnie od broni (wyjątek - strzelba, kołkownica), dopiero drugi = kill. Snajperka x1 = kill, gdziekolwiek. Na klatę 5-7 - na pewno jest trudniej rozwalić gościa niż w 90% innych FPS-ów, efekt podobny do GoW (potrzebna dobra, celna seria) - co mi się akurat bardzo podoba i będzie stanowiło wyzwanie w multi. Przyrządy celownicze zobrazowane są i działają idealnie - podstawowy karabin ISA to ten z zielonym celownikiem, Higów ma muszkę ze szczerbinką, imo jest skuteczniejszy (ok. 5 kulek) ale ma mniejszy magazynek. Poniżej poziomu Elite mamy celownik na HUD i z bliskiej odległości sprawdza się strzelanie "z biodra". Mniejsze SMG szybko plują ołowiem, ale niska celność w ferworze walki, unikałem. No i dziury po kulach - klasa sama w sobie, 3D, nie znikają, możemy odwalać demolkę filarów, itp. Przy kolejnym przejściu singla (bo w pierwszym pewnie mało kto będzie miał czas i pamiętał polecam zabawę butlami z gazem, beczkami z paliwem - rewelacyjne wrażenia (gaz się ulatnia, po czym eksploduje) i świetnie oddane eksplozje łańcuchowe, gdy jest ich kilka blisko siebie. Edytowane 22 stycznia 2009 przez Butcher Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 1 w head powoduje strącenie kasku. hmm a bylem pewny ze 1 head = kill bo zrobilem w becie kilka fragow pojedynczym strzalem w czache. Mozliwe ze to zmienili i teraz 2 strzaly w glowe trzeba. A o tych helmach to slyszalem ze tak jest tylko w singlu. Cytuj
MichAelis 5 618 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 Czyli jest tak jak w KZ1 w multi ze wywalasz magazynek a koles stoi nadal? :[ W kz2 jest pasek zycia czy jak w CoD czy GoW? Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 (edytowane) Bez przesady z tym magazynkiem - imo efekt oddany jest rewelacyjnie. To inne gry przyzwyczaiły nas do 10 trupów na jednym magazynku. Mnie K2 pasi w tej kwestii idealnie - to zapewne ma także wpływ na wrażenia z gry, że już Normal daje radę, a nie jesteśmy (pipi)ym Rambo - palec na cynglu i na Jana... Nie ma paska życia - jucha chlapie nam na twarz coraz mocniej i obraz robi się czarno-biały, wchodzi blur. Wtedy wiesz, że 1 kulka i po Tobie. Edytowane 22 stycznia 2009 przez Butcher Cytuj
MichAelis 5 618 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 Pytam tylko. Po prostu mam w pamieci co bylo w KZ1 i z tego co piszesz podobnie jest w KZ2. Nie wiem czy nas przyzywczailo, po prostu tak jest bardziej realistycznie Tyle dobrze ze apteczek nie trzeba nosic. Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 (edytowane) Jasne, że bardziej realistycznie - ale czy na pewno o to chodzi, żeby całą grę przejść pistoletem ? BTW jest trofeum za 3 heady zrobione na jednym magazynku rewolwera... Edytowane 22 stycznia 2009 przez Butcher Cytuj
karol885 0 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 (edytowane) 1 w head powoduje strącenie kasku. hmm a bylem pewny ze 1 head = kill bo zrobilem w becie kilka fragow pojedynczym strzalem w czache. Mozliwe ze to zmienili i teraz 2 strzaly w glowe trzeba. A o tych helmach to slyszalem ze tak jest tylko w singlu. z tego co ja zauwazylem jeden strzal w glowe ,chyba ze jest podzial jeszcze na strefy przy strzale w glowe (chroniona kaskiem czesci i nie chroniona????) Butcher, w becie w multi byl pasek zycia! odnawial sie do 3/4 samoczynnie , a cale zycie zwracal medyk jesli rzucil pake. Zmienili to? Edytowane 22 stycznia 2009 przez karol885 Cytuj
Butcher 70 Opublikowano 22 stycznia 2009 Opublikowano 22 stycznia 2009 Powiem inaczej - jest pasek "siły", który pokazuje się (i wyczerpuje) gdy zaczniemy biec. Pod nim jest inny pasek, ale ANI RAZU podczas gry nie zwróciłem na niego uwagi - motyw z juchą i blurem spełnia swoje zadanie idealnie, działasz instynktownie. Z bety nie pamiętam żadnego paska Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.