Siarex 4 Opublikowano 22 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 stycznia 2009 Jak to jest z tymi rangami? Jezeli powiedzmy wybiore medyka to te punkty dalej beda rosly i bede mogl odblokowywac kolejne klasy? Czy trzeba sie trzymac jednej wybranej? Cytuj Odnośnik do komentarza
collins 111 Opublikowano 22 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 stycznia 2009 I jeszcze ciekawe oświadczenie portalu PSXExtreme:D http://www.psxextreme.com/ps3-news/4489.html Cytuj Odnośnik do komentarza
YETI 10 980 Opublikowano 22 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 stycznia 2009 Rangi w multi! http://www.gamekyo.com/images0_4_29797.html Cytuj Odnośnik do komentarza
Jakim 1 791 Opublikowano 22 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 stycznia 2009 jest troszke kapa z tymi rangami. Grajac swego czasu w betę (15-20 godzin) doszedłem do przedostatniej rangi. Za szybko moim zdaniem. Mam nadzieję że zrobią coś na wzór CODa albo gra dla niektórych może szybko powęrdowac na półkę nawet wliczając w to multi. Cytuj Odnośnik do komentarza
Zeratul 415 Opublikowano 22 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 stycznia 2009 YETI te rangi podawał już ziemia1 (a ja je skopiowałem i też linka dałem)... Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 546 Opublikowano 22 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 stycznia 2009 jest troszke kapa z tymi rangami. Grajac swego czasu w betę (15-20 godzin) doszedłem do przedostatniej rangi. Za szybko moim zdaniem. Mam nadzieję że zrobią coś na wzór CODa albo gra dla niektórych może szybko powęrdowac na półkę nawet wliczając w to multi. don't worry jakim,Seb pisał swego czasu na forum,że exp potrzebny w becie do rang był tak dobrany by gracze mogli przetestować wszystkie perki,klasy itp i tym samym GG miało pełny obraz co poprawiać,zmieniać itp Cytuj Odnośnik do komentarza
Don_Pedro 5 Opublikowano 22 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 stycznia 2009 jest troszke kapa z tymi rangami. Grajac swego czasu w betę (15-20 godzin) doszedłem do przedostatniej rangi. Za szybko moim zdaniem. Mam nadzieję że zrobią coś na wzór CODa albo gra dla niektórych może szybko powęrdowac na półkę nawet wliczając w to multi. e tam, byle szybko trofea sie wbijaly 8) Osobiscie nie jestem zwolennikiem rozgrywek online, wole singla i bardzo, ale to bardzo denerwuje mnie to, ze wiekszosc gier wymaga gry online do zdobycia wszystkich trophy <_< Przez to nie mam calaka w Burnoucie... Cytuj Odnośnik do komentarza
MYSZa7 8 920 Opublikowano 23 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2009 http://www.gry-online.pl/S014.asp?ID=299 Pod koniec filmiku widać jak Visari mówi po angielsku,a napisy są po polsku.Jest więc jednak nadzieja,że będzie można wybrać tylko polskie napisy? Cytuj Odnośnik do komentarza
saptis 620 Opublikowano 23 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2009 (edytowane) Kobieta pojawiajaca sie w tym filmiku ma glos jak Velma ze Scooby Doo - fajnie ! Dubbing jest niezly, z tego co na razie slyszalem w tym filmiku to jest zrobiony calkiem dobrze. Edytowane 23 stycznia 2009 przez saptis Cytuj Odnośnik do komentarza
ziemia1 685 Opublikowano 23 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2009 http://www.gry-online.pl/S014.asp?ID=299 Pod koniec filmiku widać jak Visari mówi po angielsku,a napisy są po polsku.Jest więc jednak nadzieja,że będzie można wybrać tylko polskie napisy? IMO intro zostawili po angielsku we wszystkich wersjach językowych z napisami w danej wersji j. jeśli ktoś chce intro z napisami po francusku http://jv247.com/games/667-VIDEO972-Introduction.html potem jest już tylko tak,każdy wskakuje na własną odpowiedzialność (ale to początek gry więc wszyscy pewnie znają) http://jv247.com/games/667-VIDEO974-C-est-...ur-un-tour.html mnie się dubbing francuski podoba, z językiem ojczystym jest ten problem, że dla nas zawsze będzie brzmiał za "miękkko" tak jesteśmy zaprogramowani lingwistycznie. No chyba że wzieliby ekipę z "Pitbula" seria 1, to co Grabowski i pozostali zrobili ze swoimi głosami (czuć że ci co mają być twarde (pipi) to są twarde)... szacunek Na pewno bardziej by nam się podobał dubbing niemiecki/rosyjski dla Helgan i reszta po Polsku :catfight: . Dla śmiechu kiedyś przejdę to po Czesku, chociaż język czeski uwielbiam, to potrafi położyć każdy klimat w filmie. Killzone tv advertisement http://pl.youtube.com/watch?v=5WZHwH5LW4E&...=1&index=12 :vincencik: miazga co? http://www.jv247.com/classes/photogallery/...Exclusif_33.jpg dla porównania, wychodzi inny szuter :twisted2: wkrótce, zwróćcie uwagę na kółka wózka po prawej i karton na nim, po K2 nie będzie wolno robić takich rzeczy http://f.imagehost.org/0675/New_Picture.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 546 Opublikowano 23 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2009 specjalnie zobaczyłem fragment z filmiku z gry-online by zobaczyć i posłuchać polski dubbing.Jest nieźle kiedy nie ma akcji na ekranie ale zdecydowanie potwierdzam zdanie ludzi,którzy mieli styczność grać juz w polską wersję,że w momentach akcji polscy aktorzy za mało przeżywają wydarzenia na ekranie-psuje to efekt. Aha i jak widać polskim odpowiednikiem słowa fuck będzie "cholera" .... Cytuj Odnośnik do komentarza
Psykoman 187 0 Opublikowano 23 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2009 Głosy bohaterow nie sa złe całkiem mi sie podobają ale ryki ginących higów(bo tak chyba tłumaczy sie helghast) sa straszne... badziewne na maxa Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 183 Opublikowano 23 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2009 Killzone 2 nie może uratować PlayStation 3 http://www.analoghype.com/features/editori...-playstation-3/ Cytuj Odnośnik do komentarza
BoroBoro 161 Opublikowano 23 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2009 to wkońcu będzie można wyłączyć polski głosy ;],aby słyszeć orginały a mieć włączone tylko napisy PL ? Cytuj Odnośnik do komentarza
karol885 0 Opublikowano 23 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2009 to wkońcu będzie można wyłączyć polski głosy ;],aby słyszeć orginały a mieć włączone tylko napisy PL ? NIE !!!! ile razy mozna pisac? Cytuj Odnośnik do komentarza
Butcher 70 Opublikowano 23 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2009 (edytowane) Wczoraj odpaliłem Killzone 2, bez wielkiej nadziei zajrzałem do multi - i znalazłem grę! Pokój nazywał się SCEAPR1 i grali m.in. ludzie z IGN (jak wskazywały tagi), a pewnie i paru z GG, wnioskując z języka Graliśmy godzinkę na Wzniesieniu Pyrrus (pustynia), Przeprawie przez Korynt (wielki most) i Zakładach Helghan (fabryka). Po raz kolejny doszedłem do wniosku, że multi jest bardzo specyficzne - typu love it/hate it. Ja pokochałem już od pierwszych sekund bety, ale specyficzny klimat, "ciężar i mułowatość" rozgrywki oraz specyfika broni nie każdemu przypadną do gustu (jak zresztą pisałem w PE137). Kilka spostrzeżeń: - faktycznie są paski biegu i energii - tylko że ANI RAZU nie spojrzałem na nie podczas walk - po zdobyciu ok. 100 pkt dostajemy możliwość zakładania własnych oddziałów i zapraszania ludzi (team 4-os.). Po kilku rundach sam też dostałem invite do takiego oddziału, od człowieka z mojej ekipy. I tutaj olśniła mnie MEGA fajna sprawa: przyłączając się do squadu, dostajemy możliwość spawnu W POBLIŻU dowódcy, gdziekolwiek jest na mapie - co oszczędza upierdliwego biegania po spawnie od bazy do miejsca akcji. MISTRZ! Nasz dowódca oznaczony jest specjalną ikoną nad głową i na radarze. - jedna z klas postaci (Saboteur?) ma możliwość udawania postaci z wrogiej drużyny - MEGA UPIERDLIWE Jeden koleś zaczął tego używać i nikt w naszych szeregach nie był już nigdy pewny, czy ma obok siebie kumpla czy wroga - dopóki ten w kamuflażu nie zgarnie serii, jest NIE DO POZNANIA, nawet nick nad jego głową jest w kolorze adekwatnej drużyny, o mundurze nie wspominając. Dopiero po paru kulach zaczyna przebijać czerwony nick, sygnalizując fałszerza... Skończyło się tak, że na "dzień dobry" kontrolnie każdy wygarniał serię do napotkanego kumpla, zanim przechodził do wykonywania misji - w multi mamy jezyk adekwatny do wybranego w singlu - tzn. grając z ludźmi z USA, wszystko miałem po polsku, łącznie z wokalami, poleceniami głosowymi, napisami na ekranie, itd. - kucanie nie jest włączane on/off - tylko trzymanie L2 (w singlu dodatkowo skleja nas z osłoną) i nie ma innej konfiguracji tego. R2 granaty. aha, btw: klimat i wykonanie map zabija na miejscu - śmieci targane wiatrem, burza piaskowa na Pyrrusie, ciemności fabryki, wielopoziomowy, zdewastowany most, wszechobecny syf, błyskawice, odgłosy botów... masakra. Jakbyście jeszcze nie wiedzieli... Edytowane 23 stycznia 2009 przez Butcher Cytuj Odnośnik do komentarza
karol885 0 Opublikowano 23 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2009 klimat i wykonanie map zabija na miejscu - papiery targane wiatrem, ciemności, syf, błyskawice, odgłosy botów... masakra. Jakbyście jeszcze nie wiedzieli... Dokladnie to samo napisalem prawie 3 miechy temu jak gralem w bete i dzielilem sie 1 raz moimi odczuciami Cytuj Odnośnik do komentarza
polaki899 32 Opublikowano 23 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2009 Mnie cieszy to że miesiąc przed premierą już działają serwery multii i są testowane przez ludzi z branży którzy mają już kopie K2. Mam nadzieje ze własnie przez takie działanie serwery wytrzymają i bedzie można pograć sobie kilka partyjek w komfortowych warunkach. Cytuj Odnośnik do komentarza
Butcher 70 Opublikowano 23 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2009 Mnie cieszy to że miesiąc przed premierą już działają serwery multii i są testowane przez ludzi z branży którzy mają już kopie K2. Fakt - teraz wszystko hula ładnie i składnie, ale potyczki kilkunastu maniaków nie przygotują serwerów na atak setek tysięcy ludzi pod koniec lutego Cytuj Odnośnik do komentarza
-=FEISAR=- 0 Opublikowano 23 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2009 Pytanko do Butchera. Wszystkie mapy w mutli są szaro-bure i ciemne? Ja np. w COD4 bardzo sobie cenie jasne mapki, na których rozgrywane są mecze w dzień. Nocne mapy zupełnie mi nie podchodzą. Jak to wygląda w KZ2? Cytuj Odnośnik do komentarza
Butcher 70 Opublikowano 23 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2009 Typowo nocnych map jest niewiele - 1-2? Na paru jest burza, chmury i to z nich raczej wynika mroczny klimat, ale ciężko mówić o typowych ciemnościach. Dla odmiany Wzniesienie Pyrrus to klimaty dzienno-pustynne, a na moście (Korynt) mamy błękit nad głową. Dla każdego coś miłego, spox... Cytuj Odnośnik do komentarza
-=FEISAR=- 0 Opublikowano 23 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2009 W takim razie napalony jestem jeszcze bardziej na KZ2. Oby jasnych map było jak najwięcej. Dzięki za info Butcher. Cytuj Odnośnik do komentarza
Azakiel 1 Opublikowano 23 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2009 W takim razie napalony jestem jeszcze bardziej na KZ2. Oby jasnych map było jak najwięcej. Dzięki za info Butcher. zawsze możesz sobie rozjasnić brightessem myślę że mutli w tej grze jakiś czas po premierze i po paru łatkach korygujących będzie rządzić :D Cytuj Odnośnik do komentarza
Paliodor 1 761 Opublikowano 23 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2009 :vincencik: miazga co? http://www.jv247.com/classes/photogallery/...Exclusif_33.jpg Ten screen jest genialny, chyba dam go sobie jako tapetę na pulpit Kurcze troszkę mnie ten hype już dopada, ale raczej wątpię bym kupił grę w dniu premiery, wolę poczekać aż troszkę stanieje Cytuj Odnośnik do komentarza
Jazdaone 3 Opublikowano 23 stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 stycznia 2009 Po raz kolejny doszedłem do wniosku, że multi jest bardzo specyficzne - typu love it/hate it. to stwierdzenie pasuje praktycznie do kazdej gry multi. jakakolwiek gierke wlanczam na multi to juz po 30min grania wiam czy bede w multi gral miesiacami czy tez gierka jeszcze dzis wyladuje na ukcji lub w sieci gamestop. poza tym uwazam ze wymyslenie swojego systemu (jesli jest dobrze przemyslany) jest znacznie lepszym rozwiazaniem niz chamskie kopiowanie innych (ciesze sie ze nie jest to kalka cod'a bo gierka bylaby dla mnie spalona). Butcher jak to jest z killfriend. czy jak zabijesz swojego kolesia z druzyny kilka razy ro cie automatycznie kickuje - tak jak ma to miejsce np. w counter strike? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.