Skocz do zawartości

Killzone 2


filipekcipek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie z innej beczki. Czy jak graliście w wersję beta to mieliście problemy z lagami ?! Jakie macie łącza ?! Troszkę się boję, że mój 1mb/s nie poradzi sobie z KZ2 na multi

Opublikowano
Mam pytanie z innej beczki. Czy jak graliście w wersję beta to mieliście problemy z lagami ?! Jakie macie łącza ?! Troszkę się boję, że mój 1mb/s nie poradzi sobie z KZ2 na multi

gralem w bete bez lagow a tez mam 1mb/s ale nie wiem jak to bedzie jak wszyscy wciekli hypowcy rzuca sie na multi. Jak wysiada serwery to sie nie zmartwie bede mogl grac w single wiedzac ze nie jestem do tyłu ze skillem od tych co już grają, Bo chce byc miszczuniem tej gry :D

Opublikowano (edytowane)

podoba mi sie zdanie z recenzji wegierskiego magazynu GamePlay(http://allgamesbeta.wordpress.com/2009/01/...eplay-magazine/): "Killzone 2 in every moment shows that it is the first real next-gen game, in every way"

 

oby, singla z checia zalicze nie raz ale najbardziej licze na multi, bardzo bardzo licze, mam nadzieje ze sie nie przelicze, wiecie czy bedzie mozna wylaczac/blokowac bronie lub klasy w multi, np. gra bez medykow albo bez granatnikow/bazooki ?

Edytowane przez helveg
Opublikowano (edytowane)
wiecie czy bedzie mozna wylaczac/blokowac bronie lub klasy w multi, np. gra bez medykow albo bez granatnikow/bazooki ?

Aż takich obostrzeń nie ma afair, jest tylko - w jednym z typów gry - Pistols Only. Poza tym ktoś pytał o rozgrywkę multi online z botami - nie ma takiej opcji, Skirmish jest tylko offline, ale ustawiamy AI botów.

Kilka dni temu miałem okazję rozegrać kilka sesji online, potem dla czystej przyjemności przechodziłem ponownie singla (żeby odblokować Elite, po tym jak skasowałem save na potrzeby recenzji) i powrót do takiego np. CoD5 w sieci to naprawdę bolesna sprawa. Pomijam już specyfikę rozgrywki i klimat, ale to co kiedyś wydawało mi się widowiskowe i realistyczne w CoD - urwane nogi, postrzały, animacje zgonów - przy K2 wygląda jak zabawa marionetkami.

Serio - i to smutne jest, bo K2 boleśnie obnaża prostotę i wady (?) innych. Bo nie lubię też, jak w CoD5, na swoim łączu 10mb w TDMHC walę gościowi w klatę 2 CELNE kulki z bliska (i powinien zejść już po pierwszej), a on ułamek sekundy później rozwala mnie z pistolecika i biegnie dalej.

Chyba jednak konkretna seria w K2 przemawia do mnie bardziej - zwłaszcza, że efekt opisany jest fantastyczną animacją, chlapiącą juchą i demolką otoczenia. Naprawdę zaczyna się nowa generacja. Co dobitnie udowadnia przyjemność płynąca z samego podziwiania K2, choćby w singlu. Testowanie otoczenia, spoglądanie w niebo, na horyzont, na to co dzieje się nad głową, podziwianie kunsztu grafików i designerów lokacji, testowanie interakcji, rozwalanie beczek, butli gazowych (oglądanie reakcji łańcuchowych), palet, worków na śmieci, skrzynek, filarów, strzelanie do ścian i oglądanie dziur w 3D, zostawianych dokładnie przez każdą kulę, słuchanie upadających łusek, podziwianie animacji przeładowania - wraca podnieta jak przy pierwszych chwilach z Black. Na każdym kroku łechtane są zmysły, chłonąc wrażenia bijące z ekranu. I możecie nie wierzyć - ale nawet przy kolejnym podejścu do singla miałem momenty wrzucające ponownie ciary na plecy. Z czystej radochy, przyjemności z podziwiania tego co widzę, efektów tego co robię na ekranie, jak wygląda świat i jak reaguje na moje poczynania. I o to chyba w tym biznesie chodzi - o czystą radochę. Killgazm? :)

I co ciekawe, nie mylą się zbytnio twierdzący, że czasami otoczenie opisują proste tekstury, że z niektórych detali czy elementów wystroju otoczenia bije prostota. Ale to nie ma znaczenia - bo liczy się efekt sumaryczny i końcowy, wynik dla Gracza. Fun i gameplay. A to już czysty miód, geniusz i 100% immersja.

Edytowane przez Butcher
Opublikowano

Butcher w następnym numerze PSX ma być recenzja multi, ma być napisana tak jak napisałeś tego posta powyżej, ma być z (pipi) z pasją.

 

 

Nie da się jakoś przyspieszyć premiery, pytałeś? ... hyyy hyyyy tu ludzie czekają, dobrze że to początek roku i pełne 26 dni urlopu, jakieś l4 i można jeszcze krew rano oddać ( w Katowicach od 7.00) za co jest pełenopłatny dzień wolnego, to będzie w sumie 1,5 miesiąca .

Opublikowano

Chcąc opisać multi, musiałbym powtórzyć tekst z playtestu bety - serwery wciąż nieczynne, a te kilka sesji ostatnio to za mało.

Poza tym oceniając K2 w recenzji, ocenialiśmy już całość - bo już beta dała mi doskonałe pojęcie, co do jakości i wrażeń z multi.

Opublikowano

To w Kwietniowym numerze (jak juz wszystkie serwy będą działać) moglibyście wrzucić Zgrentgen Killzona, kozacko się czyta ten dział

Tylko o co chodziło z tym "Sentiii..." :D:D

Opublikowano

Bardzo podoba mi się poziomowanie leveli z multi. Różnego rodzaju balkoniki itp. to jest to co uwielbiam. Natomiast dziwi fakt że nie wszędzie są ładne tekstury, gdyż grę robiono kawałek czasu i niezła kasę wpompowano w produkcję a taki Uncharted (że już o dwójce nie wspomnę) ma lepiej oteksturowane środowisko i ciężko znaleźć papkę teksturową.

Opublikowano

ograniczenia sprzętowe stoją na przeszkodzie-K2 to masa efektów,wybuchów,filtrów na ekranie itp ,a Uncharted pod tym względem jest ułomny-nic tam się epickiego na ekranie nie dzieje,za to ma genialne tekstury i piękne widoczni.Coś kosztem czegoś i nawet Cell nie przeskoczy małą ilość ramu w dzisiejszych konsolach.Poza tym taki CoD4 i CoD5 ma masę słabych tekstur i nikt jakoś nie narzeka :)

Opublikowano

Naprawde, nierozumiem was. Co z tego, ze zdarzaja sie slabsze tekstory? Ja to mam gdzies. Kogo to obchodzi? Liczy sie to, ze gra wyznacza nowe standarty w multi, kopie zadek w singlu a to wszystko przy akompaniamencie pieknej grafiki. To tak jakby sie czepiac, ze MS Pacific Rift wyglada beznadziejnie, kiedy nie jest w ruchu i przygladamy sie szczegolom. Kogo to obchodzi - przeciez ta gra to wyscigi i ogladamy ja podczas dynamicznej jazdy.

Jedyne watpliwosci jakie mam dotycza jakosci grania online. W takim Resistance 2 / BF BC moglem grac bezproblemowo (no moze w BFie sporadycznie zdazaly sie lagi, ale baardzo zadko), ale np. w takie MGO to u mnie nie da sie grac. Mam nadzieje, ze SONY da rade i postawi jakies kosmiczne lacza.

Opublikowano (edytowane)
To w Kwietniowym numerze (jak juz wszystkie serwy będą działać) moglibyście wrzucić Zgrentgen Killzona, kozacko się czyta ten dział

Tylko o co chodziło z tym "Sentiii..." :D:D

Zapisal sie do prawie kazdej dyskusji a co do nich napisal mozemy podziwiac w numerze..eheh :P

Butcher :) A jak dziala komunikacja glosowa ??

Edytowane przez Szymek_PL_
Opublikowano
Butcher :) A jak dziala komunikacja glosowa ??

No właśnie to jedyny aspekt, który mnie niepokoi. Podczas ostatniej sesji multi miałem HSa bluetooth, próbowałem różnych ustawień i nic - słyszałem tylko jakieś farfocle i urywki, mnie nie słyszał nikt, nawet w lobby.

Opublikowano
nie szkodzi,od czego sa telefony,wyobrazcie to sobie:)

pewien klan na CoD4 kiedys nas oskarzyl ze w meczu z nimi gadalismy przez komorki xD Po tym jak zrozumieli jak absurdalne jest to co wymyslili zaczeli gadac ze na skype'ie siedzimy :D

 

a co do KZ2 to pamitam ze jak gadalem z kumplem w becie to slyszelismy sie dobrze i czyst bez szumow

Opublikowano (edytowane)

Tak - zrobil to jeden z uzytkownikow forum NeoGaf, przynajmniej tak twierdzi. :D

 

Fajna reklama, wyglada jak oficjalna. :)

Edytowane przez saptis

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...