KiNiO_64 18 Opublikowano 29 lipca 2010 Opublikowano 29 lipca 2010 No najlepiej współpracuje z EZ 3in1 nagrywareczka tej samej firmy EZ Flash Vi ... nie sprawdzałem z AKAIO ale na moim EZ Vi podczas kopiowania nowej gry do pamięci NOR lub RAM GBA packa stary plik .sav jest przenoszony na kartę SD... tak samo działa program GBA Exploader Cytuj
Mq 73 Opublikowano 30 lipca 2010 Opublikowano 30 lipca 2010 Akaio ma normalne wsparcie dla 3-in-1 ( aczkolwiek ponoc ma problemy z wersja 3-in-1 Plus, do niej potrzebny jest gbaexploader) , gdy grasz w gre gba save'y sa faktycznie przechowywane w tej bateryjce czy czyms i kopiuja sie na karte microsd po ponownym uruchomieniu konsoli (takie sa chyba defaultowe ustawienia). Aczkolwiek zakladam ze niezaleznie od rodzaju karty slot 1 gdy bateria padnie save'y nie beda kopiowane bo znikna po wylaczeniu konsoli. Nie kojarze sposobu na kopiowanie save'ow w czasie gry. Mam 3-in-1 ponad rok i nie zdechlo wiec to nie jest jakas regula. A jak zdechnie... jak jestes zaradny mozesz se po prostu wymienic baterie (opis tutaj http://gbatemp.net/index.php?showtopic=132872 ). Rob okazjonalne backupy save'ow. Cytuj
tomsecret1993 20 Opublikowano 30 lipca 2010 Opublikowano 30 lipca 2010 Tak też myślałem, że jak coś to wymienię batkę bo znalazłem też ten temat na tempie, jak sobie nie poradzę to mogę dać zegarmistrzowi zawsze Już kupiłem, dzięki za wsparcie. Cytuj
Gość LoganOldschool Opublikowano 12 sierpnia 2010 Opublikowano 12 sierpnia 2010 Wrzucam linka do kilku demek a nawet grywalnych/ukończonych produkcji na DS'a które stworzyliśmy wieki temu w nScene: http://www.speedyshare.com/files/23771332/nScene_DS.rar Enjoy, kilka rzeczy nie było nigdzie publikowanych ze względu na jakość, jednak teraz, kiedy team nie istnieje można się "pochwalić" co to się działo w kuluarach rodzimej sceny DS'a Cytuj
FilipeQ 0 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 (edytowane) Całkiem, całkiem Edytowane 13 września 2010 przez FilipeQ Cytuj
Meanthord 335 Opublikowano 13 listopada 2010 Opublikowano 13 listopada 2010 (edytowane) Remake Super Mario Bros 3 wreszcie ukonczony - http://tnij.org/i0dq Cudenko . Edytowane 13 listopada 2010 przez Meanthord Cytuj
Di 849 Opublikowano 10 grudnia 2010 Opublikowano 10 grudnia 2010 Krótka piłka: Który programator do DS Lite'a najlepiej teraz kupić? Cytuj
KiNiO_64 18 Opublikowano 13 lutego 2011 Opublikowano 13 lutego 2011 Jeśli chodzi ci o cenę to R4i na którym działa soft Wood R4 lub troszkę drożej Acekard 2i + AKAIO, wiem że to są nagrywarki dla DSi ale są w tej chwili absolutnym minimum! Możesz jeszcze wy haczyć nową serię zwykłego R4 ale tam głównym ograniczeniem jest obsługa kart pamięci do 2GB czyli bez SDHC Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 (edytowane) Ile bym nie próbował odpalić SoulSilver z Acekarda z przeróżnymi patchami czy AP włączonym/wyłączonym i kombinacjami tychże to w końcu mi się zawiesi. A "pre-patched" ROM daje mi biały ekran na starcie. Ograł to ktoś na pliku .nds? Mam oryginał (zdjęcie w Zakupach Growych jakby co), ale na programatorku można grać ze 3x szybciej dzięki cheatom na fast processing i szybkie wyświetlanie tekstu. No niby można odpalić na Acekardzie czy czymśtam, ale nigdy nie wiesz czy wejście/wyjście do pomieszczenia nie zawiesi Ci gry :[. Nie mówcie, że jedyna opcja to męczyć się z oryginałem wolnym jak mucha w smole? Edytowane 3 sierpnia 2016 przez raven_raven Cytuj
Gość ragus Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 souls silvery to ogólnie chyba są w chu,j ciężkim materiałem, nawet na shieldzie nie mogę ich odpalić bez spadków animacji Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Aż rozmyślam o kupnie ActionReplay, bo to jest chyba jedyna opcja na przyspieszenie oryginalnej gry. Cholera jasna, po White/Black no nie da się w to grać, IV generacja była wolna jak ja pierdzielę. I nie wiem co oni nakombinowali z tymi zabezpieczeniami antypirackimi, ale na Acekardzie czy innych programatorach nie da się grać, prędzej czy później zawiesi się przy przejściu między pomieszczeniami choćby nie wiem co. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Za rogiem Sun/Moon, które mogą sporo namieszać (widzę w nich prawdziwego następce genialnego B/W) więc kruku daj se spokój z tymi rimejkami i czekaj grzecznie jak ja na listopad. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Ale ja chcę wreszcie to zaliczyć, przez GO mam fazę na pierwsze generacje ;/. Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 pierwsza generacja to najlepiej remake czyli Fire Red/Leaf Green a nie remake 2 generacji nie (pipi) kruku i graj bo HG/SS to drugie po BW najlepsze poki ever. Co z tego ze tempo jest troche wolniejsze, no bez jaj -_- Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Musiałbyś widzieć jak cudownie się śmiga z tymi wszystkimi cheatami włączonymi. Jak młody Bóg, fruniesz przed siebie. Czyste SS/HG jest ślamazarne jak nie wiem, nie ma co tutaj bezjajować. Aha, "pierwsze" (w domyśle pierwsze dwie), nie "pierwsza". Cytuj
Gość ragus Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 wysmażyłbym posta, dlaczego uważam 2 generację i rimejki za mocno przereklamowane (sam miałem zawsze w stosunku do niej założone różowe okulary nostalgii), no ale może się powstrzymam, bo już starczy, że szkalowałem RDR Cytuj
Shen 9 689 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 SoulSilver najlepsze poki ever. Ogrywałem drugi raz po BW no i fakt, gra się wolniej, ale do przezycia bo gra miodna. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Opublikowano 3 sierpnia 2016 Ja nie mam jakiejś wielkiej nostalgii co do starszych generacji, piąta generacja była w porząsiu naprawdę. Ale HG/SS nie ograłem jeszcze więc chciałem wreszcie nadrobić. No nic ehhh chyba muszę się przyzwyczaić do ślimaczego tempa i cisnąć. Przynajmniej animacje ataków można wyłączyć. Cytuj
grzybiarz 10 314 Opublikowano 28 maja 2019 Opublikowano 28 maja 2019 DSi zostało w końcu złamanehttp://wololo.net/2019/05/28/memory-pit-exploit-for-the-nintendo-dsi-released-every-dsi-console-can-now-be-hacked-for-free-without-hardmods-through-the-camera-app/ 1 Cytuj
Szymek 1 055 Opublikowano 3 września 2019 Opublikowano 3 września 2019 Szukalem programatora i znalazłem tylko jeden na allegro r4 w cenie 30zl. Nie chcę bezsensu wydawać pieniędzy a trochę poczytałem że to mogą być jakieś podróbki. Nada się to do pobawienia się troszkę konsolką?? Ewentualnie coś innego?? Z góry dzięki za odpowiedź Cytuj
grzybiarz 10 314 Opublikowano 3 września 2019 Opublikowano 3 września 2019 Ja używałem tego i to na 3DSie, R4 SDHC Dual-Core Real Time Save (w końcu po coś ten tekst się przyda, mam nadzieję): http://gracz.2ap.pl/programator-do-3dsandsa-odpalajacy-gry-i-nie-tylko-z-nintendo-ds/ Są podróby, wcześniej jeden gość miał oryginały, ale teraz widzę nic nie sprzedaje oryginał rozpoznasz po naklejce, ale kto wie, czy to dalej aktualne w 2019. 1 Cytuj
Kosmos 2 741 Opublikowano 27 marca 2021 Opublikowano 27 marca 2021 Mam kartę Acekard, jednak konsola zawiesza się na loadingu, choć wcześniej wszystko śmigało. Znacie sposób na rozwiązanie tego problemu? Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 27 marca 2021 Opublikowano 27 marca 2021 Może jest time bomb? Przestaw zegar w konsoli na 2-3 lata w tył I spróbuj. Cytuj
Kosmos 2 741 Opublikowano 27 marca 2021 Opublikowano 27 marca 2021 Bardzo możliwe, bo po uruchomieniu konsola się zresetowała i ustawiłem aktualną datę, ale ustawiam już datę na różne sposoby i niestety nie działa (do przodu też próbowałem) Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 4 kwietnia 2021 Opublikowano 4 kwietnia 2021 Ja mam starego Acekard2i i śmiga więc nie wiem czy tam jest jakiś time bomb. Kiedyś mi freezował na ładowaniu ale po przeczyszczeniu styków wróciło wszystko do normy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.