Skocz do zawartości

Lost Odyssey


Yaxa

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pytanie.Czy nie macie z ta gra zadnych problemow technicznych?Wczoraj gra mi sie zawiesila i cala godzina grania poszla w pi*du :P

Sa tez miejsca, ze tekstury doczytuja sie z opoznieniem, choc nie tak bezczelnym jak w Mass Effect czy Army Of Two.Teraz widac jak na dloni, ze to niedomagania UE3, a nie lenistwo i nieudolnosc developerow.

Mam tez pytanie odnosnie samej gry.Jestem na pierwszej plytce.W skladzie mam Kaima, Seth i Jansena.Chodzi mi o pierscienie celownicze.Dotad tyklko Kaim mial go ustawione defaultowo.Reszta postaci-nie.Grajac wczoraj cos tam pogmeralem, cos ustawilem (niestety nie pamietam co dokladnie, bo gra zaliczyla w/w zwieche) i zarowno Jansen jak i Seth otrzymali rowniez pierscien celowniczy.Pytam sie co za to odpowiada...

Opublikowano (edytowane)

Pierścien w walce zalezy od ringu którego nosisz.

Jesli trafisz w perfekt efekt zostanie zastosowany. Jesli w ogóle go zdejmiesz, żadne pierscienie nie bedą sie pojawiac.

Edytowane przez Crono
Opublikowano (edytowane)
Mam pytanie.Czy nie macie z ta gra zadnych problemow technicznych?Wczoraj gra mi sie zawiesila i cala godzina grania poszla w pi*du :P

Sa tez miejsca, ze tekstury doczytuja sie z opoznieniem, choc nie tak bezczelnym jak w Mass Effect czy Army Of Two.Teraz widac jak na dloni, ze to niedomagania UE3, a nie lenistwo i nieudolnosc developerow.

Mam tez pytanie odnosnie samej gry.Jestem na pierwszej plytce.W skladzie mam Kaima, Seth i Jansena.Chodzi mi o pierscienie celownicze.Dotad tyklko Kaim mial go ustawione defaultowo.Reszta postaci-nie.Grajac wczoraj cos tam pogmeralem, cos ustawilem (niestety nie pamietam co dokladnie, bo gra zaliczyla w/w zwieche) i zarowno Jansen jak i Seth otrzymali rowniez pierscien celowniczy.Pytam sie co za to odpowiada...

 

Zadnego doczytywania sie textur i zawieszania gry nie zanotowalem do tej pory, moze cos sie dzieje z twoim czytnikiem albo plyta jest porysowana. To czy masz pierscien podczas atakau zalezy od tego jaki pierscien nosi dana postac, trzeba pamietac, ze piercienie aktywuja sie tylko podczas ataku bronia, jezeli postac atakuje tylko czarami to nie uzywa pierscienia ktory ma zalozony.

Edytowane przez Matrox
Opublikowano
Zadnego doczytywania sie textu i zawieszania gry nie zanotowalem do tej pory, moze cos sie dzieje z twoim czytnikiem albo plyta jest porysowana.

 

Gra nówencja.Stan płytki perfekcyjny.Z innymi grami nie ma najmniejszych problemow.Nie pamietam kiedy ostatnio jakakolwiek gra mi si zawiesila...

Opublikowano

Gra technicznie trochę zawodzi, ale nie było u mnie takich akcji.

Jestem w połowie trzeciej płyty i żadne tekstury nie miały problemu się dograć.

Tym bardziej gra mi się nie zawiesiła.

Opublikowano (edytowane)

U mnie też git , to nie ME gdzie tekstury pojawiały się z mega lagiem , zwiech też żadnej nie uświadczyłem.

 

Przegladajac ten guide od Ciebie nie zauwazylem czegos takiego,wiec raczej max to 9999/999,w ogole nie da sie chyba pakowac statystyk (strenght,vitality itp),no ale w sumie to dobrze,przynajmniej Kaim nie zostanie magiem a Sarah wojakiem co bije rozdzka za 9999 wink.gif

 

No to jest git sprawa :cool: nie to co FFX :P

Edytowane przez Soul
Opublikowano

Zawsze lubiłem podziały na klasy. W FF7 postacie różniły się wyłącznie limitami.

 

 

Tutaj każdy śmiertelny jest zupełnie inny od pozostałych.

Nieśmiertelni co prawda różnią się między sobą tylko statystykami, ale od nas zależy jak im skille przypiszemy.

 

 

Takiej kombinacji nie miał chyba żaden RPG.

Opublikowano

No dla tego im dalej tym wyższość nieśmiertelnych nad śmiertelnikami jest co raz większa.

Opublikowano
No dla tego im dalej tym wyższość nieśmiertelnych nad śmiertelnikami jest co raz większa.

 

I to nie jest nalepsze, bo nie ma sie co zastanawiac nad doborem składu - 4z5 jest juz wiadome :closedeyes:

Opublikowano
No dla tego im dalej tym wyższość nieśmiertelnych nad śmiertelnikami jest co raz większa.

 

I to nie jest nalepsze, bo nie ma sie co zastanawiac nad doborem składu - 4z5 jest juz wiadome :closedeyes:

Z drugiej strony dziwne by było, gdyby staruszek, banda dzieciaków, czy jakiś laluś mógł równać się wojownikom z 1000 letnim doświadczeniem.

Opublikowano (edytowane)
Daje radę, bo jako król ma dostęp do najlepszych broni w grze. No i skille ma ciekawe.

Osobiście jeszcze lubię Cooke. Jak na śmiertelnika, to bardzo szybko rzuca czary.

 

Ten sprzet w jego rekach sie marnuje, wiec dałem go bardziej kompetetnym wojownikom :/

 

jako 5 widze dwie opcje: Cooke & Sed

 

Cooke - Mental Stability 2,Reduce casting time 2, casting support

Dobry healer, mozna wpakowac czarna magie albo spirit na najwyzszym poziomie.

 

Sed- Dobry damage, wysokie hp , bardzo fajne skille (oszczedzamy duzo miejsca dla immortali), 3 sloty na akcesoria daja mu wieksze mozliwosci kombinacji od pozostałych

Edytowane przez Crono
Opublikowano

Zapomniałem, że Jansen ma Double Cast.

Co prawda ma kiepskie statystyki i skille, ale ta jedna robi sporą różnicę. Trudno zdecydować Jansen/Cooke.

 

Mack, jak do tej pory, wydaje się totalnym nieporozumieniem. Chyba, że ja ślepy jestem i nie widzę potencjału.

 

 

 

BTW: Kto większy dmg robi na wysokim levelu? Fizyczni, czy magowie z double castem?

Opublikowano

Ja mam trzech fizycznych i dwoch magow,a co do dmg to raczej fizyczni wiecej zabieraja,no ale to zalezy od potworka,ja jestem raczej nastawiony na walke fizycznymi,magowie to bardziej w formie wsparcia...

Opublikowano

Jansen bedzie najlepsza opcja jesli chcesz postawic na maxymalny firepower.

Tylko że on nie ma reduce casting time i mental stability wiec ostateczny czar rzucal bedzie duzo dłuzej od naszych niesmiertelnych.

Stawiałbym na Cooke bo sprawdzi sie jako healer i buffer, moze tez pomoc innego czarodziejowi dzieki casting support.

 

W kwestii wojaka u mnie wyglada to tak:

 

Sed>Tolten>Mack

 

Powody podawałem wczesniej :/

Opublikowano

Coś za coś albo siła albo 3 akcesoria :/ póki co wole toltena , a magów Ming i Sara mają douible casta , odporność na wszystko ,taką samą ilośc HP'a . Co do maca małolat przydaje się tylko dlatego że ma combo i 3 hit combo.

Opublikowano

Ale nawet jeśli puszczę jakiś mocniejszy czar obszarowy ze wszystkimi umiejętnościami przyspieszającymi czarowanie, to i tak dwie tury się zbiera.

Jak się rzuci wspomaganie czarowania, to raptem pod koniec tej rundy rzuci czar.

 

 

To lepiej zamiast wspomagać niech obie postacie rzucą pojedynczy czar.

Opublikowano (edytowane)
No przeciez da sie przyspieszyc postac czy to czarem czy skillem.

 

Dokładnie ,zależy też jakie czary ze sobą połączymy ,wiadomo że takiego "Leveler" (który kosztuje 150 MP ) w DoubleC postać nie walnie w pierwszej turze ,ale np Powerus'a + fastere walnie w tej samej turze :D (jest jeszcze parę nie złych kombinacji ) na XBL'u do zassanie jest Reduce Casting Time 3 <_< póki co nie mam XBL'a .

 

 

BTW Leveler to prawdziwe cudo :D bossów się tym OWNUJE!!!

 

Leveler 8 150 4S Inflicts damage on one enemy based on your current hp.

Edytowane przez Soul

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...