Słupek 2 183 Opublikowano 20 marca 2008 Opublikowano 20 marca 2008 (edytowane) No właśnie sam chcę kupić po świętach Lost Odyssey, i gdzieś wyczytałem czy w tym temacie czy gdzieś, że w wersji europejskiej PAL, loadingi trwają krócej, może ktoś to potwierdzić? Edytowane 20 marca 2008 przez Slupek88 Cytuj
KeNdziK 0 Opublikowano 20 marca 2008 Opublikowano 20 marca 2008 Przeszedl ktos The Backyard? Bo mam problem, mianowicie nie moge przejsc z heavy class do super heavy, wszystkie walki mam zrobione na 3 gwiazdki, mam takze New Backyard Journal wiec WTF? Cytuj
Crono 0 Opublikowano 20 marca 2008 Opublikowano 20 marca 2008 (edytowane) Musisz udać sie do Temple of Enlightment i zdobyć klucz odblokowujący Super Class (będzie w jednej ze skrzynek). Zreszta bez treningu w tamtym labiryncie nie masz czego szukać w Super Heavyweight Edytowane 20 marca 2008 przez Crono Cytuj
KeNdziK 0 Opublikowano 20 marca 2008 Opublikowano 20 marca 2008 (edytowane) Spoko,juz jestem po treningu (wszyscy 99lv) A nie pamietasz jaka nazwe mial ten klucz? Edytowane 20 marca 2008 przez KeNdziK Cytuj
Crono 0 Opublikowano 20 marca 2008 Opublikowano 20 marca 2008 W nazwie było coś w rodzaju Magic Key.... jedna z ostatnich skrzyń w Temple of Enlightment. Na czym nabiłes 99lvl ? ja mam 89 i lvl wskakuje tylko na 2 czarnych kalelonach Cytuj
KeNdziK 0 Opublikowano 20 marca 2008 Opublikowano 20 marca 2008 No na czarny kelolonach nabijalem,do 95lv za jednego dostajesz lv up. Nie ma sensu bic dwoch w jednej walce,bo i tak Ci sie liczy jakbys ubil jednego,ja biegalem po Square of Eternity i tam go trzaskalem Jezu juz rzygam ta lokacja, a tu jeszcze tego klucza trzeba szukac ... Cytuj
Crono 0 Opublikowano 20 marca 2008 Opublikowano 20 marca 2008 w ToE masz 15 skrzynek + 1 z treasure hunting jesli celujesz w calaka dobrze wiedziec Cytuj
KeNdziK 0 Opublikowano 20 marca 2008 Opublikowano 20 marca 2008 Nie celuje w calaka, ale jednak backyard wypadaloby przejsc cale... No nic, pomecze sie jeszcze troche w tej cholernej lokacji Cytuj
DOA 0 Opublikowano 21 marca 2008 Opublikowano 21 marca 2008 Siemka! Mam małe pytanko.. o co dokładnie chodzi z tym "Treasure Hunting"? Czy to czasem nie jest to co zyskujemy w Tosca? Tylko jeżeli tak to ja po prostu tego nie qmam O_o Choć fakt, jestem dopiero na 2 cd (a dokładniej Black Cave), a widziałem że niektóre czary ze Spirit Magic (nawet z Lv 3) są właśnie zdobywane poprzez treasure hunting.. Boje się żebym niczego nie przeoczył x/.. Z góry dzięki za pomoc i wyrozumiałość xP Pozdro! Cytuj
Crono 0 Opublikowano 21 marca 2008 Opublikowano 21 marca 2008 Treasure hunting to po prostu zbieranie niewidocznych skarbów ukrytych w danych lokacjach. Zeby odblokowac dany skarb musisz znalezc informatora który opowie ci gdzie go mozna szukac, dopiero wtedy mozesz zaczac poszukiwania. Skarbów nie da sie permanentie przegapic poniewaz na 4 dysku dostajesz mozliwosc odwiedziania wszystkich lokacji w grze. Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 22 marca 2008 Opublikowano 22 marca 2008 Zabiłem wszystkich opcjonalnych bossów, poza tym w arenie. Z opisem gra jest łatwa, ale bez niego mogłoby być naprawdę ciężko - głównie poprzez brak niektórych czarów, akcesoriów. Do samego końca "Gamble" wymiata. Czar jest tani (10MP) i bardzo szybki. Spokojnie można rzucić dwa z double cast w jednej rundzie. Średnio dmg wynosi 1500x2. Później jednak lekko rośnie i można uzyskać ponad 3000 za jeden. Co prawda to nie jest specjalnie dużo, ale... Ogromną zaletą tego czaru jest zupełne ignorowanie obrony. Jeśli boss rzuca pomocnikami i stoi za barierą, to Gamble sprawdza się znakomicie. Leveler i Ultimate Hit ssą natomiast IMHO. Są za drogie i dużo za wolne. Damage tego nie wynagradza IMHO. Czarownicy z dobrze dobranym Composite magic + double cast + Cast support od Cooke zabierają ponad 10 000 w jednej rundzie na wszystkich. Kaim z Ultimate Hit zabiera podobnie po dwóch kolejkach ładowania. Black Magick z żywiołem 3go poziomu zabiera 10 000 z double cast w jednej rundzie bez wspomagania. Mowię tu o postaciach na 70 poziomie, bo takie mam aktualnie. Atak fizyczny Kaima z najlepszym mieczem w grze + odpowiedni pierścień na Perfect zabiera tyle, co pojedynczy czar. Co prawda niektórych przeciwników da się zdjąć jednym uderzem z Instant Kill w pierścieniu, ale czarownicy mają czar Death ze 100% skutecznością (o ile przeciwnik nie jest odporny). Generalnie czarownicy w mojej drużynie zadają ok. 2x większy dmg niż Kaim i prawie 3x większy niż Seth. W czarach obszarowych to już totalnie ownują fizycznych. (Przyspieszenie czarowania 1 i 2 się dodają - warto mieć więc dwa w skillach) BTW: Według opisu zebrałem ostatni przedmiot leżący na planszy, ale nie wyskoczył mi Achievment. Będę musiał doszukać. BTW2: Maksymalna ilość slotów dla postaci to 30. I jeszcze jedna ważna informacja. Podobno jak się przejdzie grę, to sejw z New Game + _TRZEBA_ zrobić na odzielnym miejscu i NIE KASOWAĆ sejwa z normalnej gry. New Game+ wykorzystuje tego zwykłego sejwa, by wgrać naszą drużynę. Bez niego zaczniemy nową grę z nieśmiertelnymi na 50lvl i NIC więcej. Cytuj
KeNdziK 0 Opublikowano 22 marca 2008 Opublikowano 22 marca 2008 (edytowane) U mnie Kaim zabieral (po jednej turze) 24 000 (Ultimate Hit),wiec nie wiem czy tak ssie ... Szczegolnie ze UH trafia wszystkich. Edytowane 22 marca 2008 przez KeNdziK Cytuj
Crono 0 Opublikowano 22 marca 2008 Opublikowano 22 marca 2008 Przeszedłem wszystkich opcjonalnych bossów i cała arene na 60stars. Jestem na 99 poziomie i utknałem przy poszukiwaniu skarbów dla ostatniego achiva "Treasure trove" Gierka jest świetnia i grało mi sie w nia bardzo przyjemnie, szkoda ze twórcy nie dodali potezniejszych opcjonalnych potwórów bo ostatni boss z areny to śmiech na sali. Aczkolwiek moze dużo jest w tym winny przesadzonych skilli i czarów które zaraz opisze: #1 Divine z 7 kregu białej magii jest totalnym masakratorem... Kaim i Seth maja 9999hp a wlasciwościa czaru jest damage równy ilosci punktów życia castera. #2 Complete Defense całkowita nietykalnosc na 3 rundy #3 Persistance kolejna przesadzona zdolnosc, zostawia nam 1hp zycia nawet jesli atak przewyzsza nasza całkowita ilosc punktów zdrowia Te 3 skille tworza z druzyny niezniszczalne maszyny do zabijania a w zapasie mamy zawsze dodatkowe czary typu : Gamble,Reversa,Ultimate Hit,Leveler Czuc pewien niedosyt gra z poczatku miala bardzo dobty stopien trudnosci (whipowalem na 2 i 3 bossie, nawet na "kwiatkowych rycerzach" ) niestety pózniej robi sie zbyt rózowo. Cytuj
KeNdziK 0 Opublikowano 22 marca 2008 Opublikowano 22 marca 2008 Ja mam dalej problem z The Backyard,patrzylem na swojego "mlodszego" sejwa i okazalo sie ze jednak mam Magical Lock Key, nawet kurfa dwa... no ale nie moge walczyc powyzej heawy class Moze jest jeszcze jakis inny warunek ktory trzeba spelnic? No chyba ze to jakis bug gry ... Cytuj
Crono 0 Opublikowano 22 marca 2008 Opublikowano 22 marca 2008 W grze sa 3 klucze , kazdy odblokowuje jeden poziom Backyard Jesli zebrales ten z ToE to znaczy ze musiales gdzies wczesniej przegapic inne Lokacje Kluczy; #1 :Gongora’s Palace’s hidden basement room #2 :Ancient Ruins #3 :Temple of Enlightment p.s na priv wyslalem ci link z pomoca Cytuj
Gość Soul Opublikowano 22 marca 2008 Opublikowano 22 marca 2008 A masz każdą walkę zaliczoną na 3 gwiazdki ? Cytuj
KeNdziK 0 Opublikowano 22 marca 2008 Opublikowano 22 marca 2008 (edytowane) Dzieki Crono,klucz z Temple of Enlightment zebralem,obczaje pozostale dwie lokacje Dobra,znalazlem dziada w Ancient Ruins, nie wiem jakim cudem przeoczylem skrzynke Edytowane 22 marca 2008 przez KeNdziK Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 22 marca 2008 Opublikowano 22 marca 2008 U mnie Kaim zabieral (po jednej turze) 24 000 (Ultimate Hit),wiec nie wiem czy tak ssie ... Szczegolnie ze UH trafia wszystkich. Jakim cudem tyle zabiera i charguje się tylko jedną turę? Przydałby się do zassania jakiś dodatkowy dungeon z mega silnymi bossami. Ewentualnie tryb Hard i Ultra Hard jak to było w Blue Dragon. Co prawda LO miało trudniejszy początek na normalu, ale BD na hard przez całą grę stanowił bardzo miłe wyzwanie - nawet grając z opisem i zbierając wszystkie czary. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 22 marca 2008 Opublikowano 22 marca 2008 Panowie jakieś rady jak ubić ostatniego typa(tego co ma 175 tyś HP'a) w backyard w 30 tur? Cytuj
KeNdziK 0 Opublikowano 22 marca 2008 Opublikowano 22 marca 2008 (edytowane) C1REX, pomylilo mi sie troszke,masz racje,w dwie tury ,co nie zmienia faktu ze nadal oplaca sie stosowac Soul, ja go wlasnie pokonalem na poczatku mu odpalilem Power Hit Kaimem i Seth, wiec mu zeszlo 40 000hp, Sarah i Ming puszczaly Divide, a gdy mialy malo hp puszczalem reversa. I tak w kolko. Chociaz nie wiem czy zamiast PH nie lepiej byloby go bic 3 Combo. Edytowane 22 marca 2008 przez KeNdziK Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 22 marca 2008 Opublikowano 22 marca 2008 C1REX, Powerus+Faster No ok, ale większość bossów w grze pada po dwóch turach już mając 50lvl. Mindus też daje niezłego kopa do magii. To jak najszybciej rozwalać np. Kelolony dla Exp? Seth i Kaim rzuca UH, a Ming i Sarah ich wspomagają? Ja do tej pory rzucałem 4xGrounda za 20 000 (bez wspomagania), a Seth i Kaim dokładali po fizycznym. Większość bossów w grze nie ma więcej HP, niż Kelolony. Na większe grypy 2xAll-Grounda/Firaga/ + Castin Support, a drugą laską pojedyńczy czar. W pierwszej rundzie przeważnie walka się kończyła. Cytuj
KeNdziK 0 Opublikowano 22 marca 2008 Opublikowano 22 marca 2008 Kelolony w dwie turki rozwalalem, w pierwszej turze Kaim, Seth i Sed atakowaly normalnym atakiem, Ming lub Sarah puszczaly All Powerus , w drugiej turze trzy strzaly i po gosciu. Cytuj
C1REX 16 Opublikowano 23 marca 2008 Opublikowano 23 marca 2008 Wystarczą Ming i Sarah by zamordować Kelelona w pierwszej turze. Najsilniejsza wersja Kelolona ma ok. 20 000. Kaim i Seth mogą okraść, albo sparaliżować mając odpowiedni pierścień. Ewentualnie Ring z Earth3 lub Kelolon Killer, jeśli kobiety z tyłu niedomagają z obrażeniami. Na grupę potworków można rzucić 2x Prisma + cast support i pojedyńczą prismę bez wspomagania. Obszarowe 15 000 w pierwszej turze. Kelolony dają dobry EXP, ale mało kasy. Inne potwory dają więcej kasy, ale nie dają później EXP. Cytuj
Crono 0 Opublikowano 23 marca 2008 Opublikowano 23 marca 2008 (edytowane) Co do Immortala to zdecydowanie lepiej jest rzucic Divine Kaimem i Secia niz UH. Nie sa oni magami ale przy tym zakleciu magic power nie ma znaczenia , dmg bazuje na ilosci hp zatem powinnismy ładowac 20k obrazen na ture tym duetem Edytowane 23 marca 2008 przez Crono Cytuj
Gość Soul Opublikowano 23 marca 2008 Opublikowano 23 marca 2008 Dokładnie bo i Kaim i Seth mają po 9999 hp dzięki za rady wrócę do domu to się z nim pobawię , KeNdzik zabić to i ja go zabiłem tyle że więcej tur mi to zajęło. Ile Ty zabierasz jednym power hitem temu bossowi ( pewno powerus rzucony na postacie ) Co do czarnych Kelolonów , ja rozwalam ich tak : Kaim ,Seth ,Tolten zwykły atak (każdy z nich ma pierścień DMG UP+3 Crictic Up +3 ) Ming ,Sara 4xFalrusa albo grounde. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.