miki77 16 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 Co do tych lokalizacji - każda gra wydawana przez MS ma od razu zainstalowane wszystkie języki, na jakie dany tytuł został przetłumaczony. To z jakiego korzystamy zależy od języka menu konsoli jaki sobie wybraliśmy. Cytuj
zimzvm 36 Opublikowano 13 lutego 2010 Opublikowano 13 lutego 2010 no właśnie nie jest to takie pewne, na jakiej zasadzie przyznawany jest język w grze. FM3 mam od początku po polsku, a korzystam z dasha angielskiego. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 17 lutego 2010 Opublikowano 17 lutego 2010 Nowe screeny: http://news.vgchartz.com/news.php?id=7074 Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 17 lutego 2010 Opublikowano 17 lutego 2010 (edytowane) Nie....no wlasnie mnie uprzedziles Remedy wyczynia cuda z oswietleniem Edit: http://www.gamersmint.com/?p=2101 Te same foty tylko w pelnym rozmiarze Edytowane 17 lutego 2010 przez Magik Cytuj
Trufs 1 Opublikowano 17 lutego 2010 Opublikowano 17 lutego 2010 (edytowane) no właśnie nie jest to takie pewne, na jakiej zasadzie przyznawany jest język w grze. FM3 mam od początku po polsku, a korzystam z dasha angielskiego. Juz nie pamietam, ale moze wybrana lokalizacja, gdzie mieszkamy (mozna to zmienic kiedy sie chce, nie adres przy rejestracji) o tym decyduje? "Alan Wake intensywniejszy niz Dead Space" http://www.destructoid.com/x10-alan-wake-is-more-intense-than-dead-space-163772.phtml Edytowane 17 lutego 2010 przez Trufs Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 17 lutego 2010 Opublikowano 17 lutego 2010 Gościu przeprowadzający wywiad mnie rozwalił Ja tam podchodzę do wszystkich informacji o grze z dużym dystansem. Cytuj
Gość Opublikowano 17 lutego 2010 Opublikowano 17 lutego 2010 Tymbardziej, ze sami tworcy nie wiedza jak gra ma sie skonczyc, a premiera tuz tuz. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 17 lutego 2010 Opublikowano 17 lutego 2010 Nie powtarzaj bredni rozsiewanych przez zdebilałych fanboi PS3 na Poly Nie znają zakończenia SERII, a nie pierwszej gry... Cytuj
Gość Opublikowano 17 lutego 2010 Opublikowano 17 lutego 2010 Wydaje mi sie, ze te info na jakims innym serwisie widzialem... Ale w sumie rzucilem okiem tylko na headline, wiec mozesz miec racje. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 (edytowane) http://www.gameblog.fr/news_13854_alan-wake-5-minutes-de-gameplay-inedit 5 minut NOWEGO gameplaya. O____________o X360 ma swoje Uncharted.......czyli grę której warto zazdrościć. Edytowane 18 lutego 2010 przez Soul Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 Zazdroscisz takiego drewniaka w 720p? 0_o Soulik mowisz, ze nie zgrzewasz sie na 3d, jakbys zobaczyc to tornado w 3d to by Ci zwieracze puscily. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 Tak, sobie napisałem, że by wojen nie było. Wygląda to obłędnie O_o Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 Mam mieszane uczucia jeśli chodzi o fabułę, ale fakt, że są to urywki wyrwane z kontekstu. Cytuj
Mastah 103 Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 Wow, szkoda, że Remedy nie składa się z większej liczby pracowników, bo nawet z takim mocapem mimika twarzy prezentuje się średnio <_<. Filmiki w HD, które wrzucił Soul: http://www.eurogamer.net/videos/alan-wake-fight-with-light http://www.eurogamer.net/videos/alan-wake-darkness-rising http://www.eurogamer.net/videos/alan-wake-welcome-to-bright-falls http://www.eurogamer.net/videos/alan-wake-i-thought-we-could-be-happy-here Fenomenalnie się to prezentuje, widać, że te 6 lat developingu nie poszło na marne, tylko ten tearing psuje nieco wrażenie <_<. Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 Do premiery jeszcze trochę czasu, więc pewnie panowie z Remedy popracują nad tym tearingiem.tak czy siak, gra wygląda i zapowiada się świetnie, mam jedynie obawę co do ilości strzelania, nie chciałbym żeby wyszedł z AW jakiś Dead Space, czy RE5, tutaj chciałbym mało stzelania i więcej zagadek oraz momentów budujących klimat. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 Strzelania pewno będzie dużo, w końcu to twórcy Maxa Payna. Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 grafika urywa łeb, takiego efektu dymu, mgły, światła jeszcze nie widziałem w żadnej grze Klimat to dla mnie strzał w 10, tylko to mówiące światło hmmm. Cytuj
.:marioo:. 104 Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 Bright Falls wygląda mega klimatycznie właśnie w dzień, szkoda że większosc gry ze względu na specyfikę będzie działa się w nocy. Klimat Twin Peaks można budować normalnie kiedy świeci słonce, no ale zobaczymy. Przepraszam co to za światło w tutorialu mówi do Alana <_< nie podoba mi się to..., pożyjemy, zobaczymy. Jeszcze 3 miesiące. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 (edytowane) grafika urywa łeb, takiego efektu dymu, mgły, światła jeszcze nie widziałem w żadnej grze Klimat to dla mnie strzał w 10, tylko to mówiące światło hmmm. No mnie też zastanowiło to gadające światło .:marioo:.: Wcale nie jest powiedziane, że większość akcji będzie w nocy. Wczoraj wywiad oglądałem z gościem od Remedy, powiedział, że noc to jest etap gdzie będziemy się scierać z tymi mrocznymi siłami, a w dzień będziemy odkrywać Bright Falls, wchodzić w interakcję z innymi bohaterami i szukać wskazówek, więc dzień nie będzie tylko dodatkiem do etapów nocnych. Edytowane 18 lutego 2010 przez donsterydo Cytuj
Gość Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 Grafika jest piekna, ale w calym tym przepychu denerwuja mnie glupoty typu: Alan wbirga na poczatku do domu napierajac calym cialem na drzwi, nie mozna byloby zrobic tak ze popycha je reka? I faktem jest to co napisal Mastah, mimika wydaje sie byc sztuczna. Ale to i tak graficzny killer. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 http://polygamia.pl/Polygamia/1,95338,7576375,Alan_Wake__rozszerzenia__sezon_drugi_i_odrobina_rozgrywki.html Obejrzałem to i ŁAŁ. Samocieniowanie oraz oświetlenie są tutaj na najwyższym poziomie. Gra jest piękna. Zarówno pod względem designu jak i jakości technicznej. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 Szczerze mówiąc to mnie trochę zadziwiło z jaką intensywnością na wszystkich serwisach ludzie się zachwycają tymi nowymi materiałami, w końcu już sporo mieliśmy podobnych od Remedy. Skala zachwytów jest naprawdę ogromna /Ludzie biegają z transparentami o najładniejszej grze generacji :P/ Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 Chyba dzieci Neo biegają z transparentami. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 (edytowane) Nie wiem czy Neo czy Morfeusza, ale na pewno czyjeś Ktoś wie co to jest ? Wygląda jak tryb edycji, gdzie developer kalibruje mimikę pod konkretną scenę, znalazłem na neogaf. Edytowane 18 lutego 2010 przez donsterydo Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 Wyglada to swietnie. Dotychczas praktycznie wszystkie materialy z XO byly ze sekcji nocnych na ktorych widzielismy glownie zabijanie "wiesniakow"....pozatym pod oslona nocy mozna schowac niedorobki techniczne itp. Teraz pokazali wkoncu jak 360 generuje miasteczko w dzien i co tu duzo mowic..jest lepiej niz sie spodziewalem. No i sekcje dzienne znacznie beda sie roznily od nocnych jesli chodzi o gameplay (dzien - glownie exploracja, interakcja z NPC podczas gdy w nocy bedzie masa strzelania) z czego sie bardzo ciesze majac w pamieci taki Dead Space ktory mimo ze swietny, momentami irytowal brakiem roznorodnosci. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.