Wolny 29 Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 o fuck,dobrze się prezentuje ..0_0 Cytuj
orion50 632 Opublikowano 18 lutego 2010 Opublikowano 18 lutego 2010 Status z Chyba kupię, zmienił się na Na pewno kupię. Urywa beret Cytuj
Keymaker 25 Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 Szczerze mówiąc to mnie trochę zadziwiło z jaką intensywnością na wszystkich serwisach ludzie się zachwycają tymi nowymi materiałami, w końcu już sporo mieliśmy podobnych od Remedy. Skala zachwytów jest naprawdę ogromna /Ludzie biegają z transparentami o najładniejszej grze generacji :P/ Może bierze się stąd, że coraz więcej materiałów POTWIERDZA wypas grafiki. Już dawno temu były jakieś dema technologiczne, ale ja zakładałem, że to się nie uda. A tu, proszę bardzo, efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Ta gra często była lansowana na bezpośredniego konkurenta dla peestrójkowego Heavy Rain, jeżeli chodzi o dojrzałość produkcji. Myślę, że AW może wygrać konfrontację poprzez klimat i opowiedzianą tu historię. Tak jak HR jest do bólu liniowe i musimy wykonywać czynności w z góry ustalonych miejscach i poniekąd tak samo ustalonej kolejności, tak AW jest bardziej otwarty, jest to też spowodowane różnicą w miejscówkach, jakie odwiedzamy. Nie do pogardzenia jest też fakt, że tutaj autentycznie gramy w grę, a nie robimy to, co ta nam nakazuje zrobić. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 (edytowane) Nie porównywałbym tych dwóch gier do siebie. Nie stawiałbym ich w jednym szeregu każąc walczyć o miano najfajniejszego thrillera. Dlaczego? Bo gameplayowo to ZUPEŁNIE różne gry. Nie da się ich porównać. Edytowane 19 lutego 2010 przez Gooral Cytuj
McDrive 3 113 Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 Dokładnie. Graficznie naprawdę super, tylko to gadające światło mnie trochę zdenerwowało -_- Grę robią już jakiś czas i mam nadzieję, że dorówna oczekiwaniom. Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 (edytowane) IGN preview: Edytowane 19 lutego 2010 przez donsterydo Cytuj
Gość Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 (edytowane) "while there is a fair amount of tension building story time, there's a lot of explosive action" I o to chodzi. Nie chce smetnego chodzenia i rozwiazywania zagadek z okazyjnym strzelaniem, tylko ciekawy storyline, ktory potrafi pokazac wydarzenia za pomoca naladowanych akcja scen. Edytowane 19 lutego 2010 przez Gość Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 Mam baaaardzo dobrą wiadomość, na forum Remedy potwierdzono, że gra ma UWAGA - 4xAA !! http://forum.alanwake.com/showthread.php?t=2990 Zarzekają się też, że screeny, które wypuszczają nie są traktowane photoshopem. Jeśli to faktycznie wszystko prawda (nikt chyba się nie dziwi, że jednak ciężko mi w to uwierzyć) to bardzo długi okres developingu był pokryty ciężką pracą. Żeby tylko MS na tyle wypromował grę by stuknęło jej 2 mln (w co wątpię). Cytuj
orion50 632 Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 Jeśli faktycznie gra ma 4xAA to brawa dla Remedy i czas developingu został wykorzystany. Xbox jednak jest w stanie to przemielić Cytuj
Ins 5 816 Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 (edytowane) W linku ktory dal donsterydo jest rowniez cos na temat screen tearingu : Originally Posted by samivRMD The game is locked to 30 FPS (well, except menus, manuscript pages, etc which run at 60 FPS). All cinematics are guaranteed to run 30 FPS (as we actually background load the next location, in case there's a location change). If you saw video tearing in the published press material, it's 99% due to video sync issues (E.g, PAL video cams or 59.97 Hz vs. 60.00 Hz screen update). While playing Alan Wake on a Xbox 360, if the game framerate drops below 30 FPS we resort to screen tearing (same idea as Gears of War uses). We're right now just fixing bugs and making sure nowhere in the game would the framerate never dip below 30 FPS. I know there's still a few heavy locations in the game where we resort to dipping below 30 FPS, but we're working very very hard to get all those solved. SamiV. Edytowane 19 lutego 2010 przez Ins Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 Ze screen tearingiem to oczywista oczywistość, że to wina materiału filmowego, wiele razy było to już przerabiane przy różnych grach. Cytuj
Jordan23Carolina 11 Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 (edytowane) Ja mam tylko jedno życzenie: abym podczas grania w AW czuł się tak samo jak podczas grania w Max Payne'a w 2001/2002 na PC. O tyle proszę Graficznie gra zaskoczyła mnie tak samo pozytywnie jak Halo Reach (bo po Conviction i ME2 można było się spodziewać najwyżej ligi) Czyżby Xbox zaczął otrzymywać bardzo ładne exclusivy? Bo dotychczas, pod względem grafiki, jak część osób zauwazyła tytuły te były tylko dobre z kilkoma wyjątkami. Edytowane 19 lutego 2010 przez Jordan23Carolina Cytuj
jiloo 4 Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 w Max Payne nie gralem. znam jednak ze slyszenia mam nadzieje, ze tu bedzie jednak wiecej klimatu, a mniej akcji. chcialbym zeby Alan Wake spelnil oczekiwania jakie mialem wobec Alone in the Dark. Cytuj
jiloo 4 Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 oczywiscie, ale tak jak pisalem - wolalbym otrzymac to co probowal nam dac AITD. Cytuj
Gość Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 http://polygamia.pl/Polygamia/1,104392,7581850,Alan_Wake_od_trzynastu_lat.html Rated Teen? Szkoda, liczylem na mocne elementy, tylko dla doroslych. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 19 lutego 2010 Opublikowano 19 lutego 2010 Mass Effect 2 jest od 18, a wcale nie ma mocnych efektów. Także może nie będzie gorzej niż w ME2 Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 21 lutego 2010 Opublikowano 21 lutego 2010 spokojna głowa, seria call of duty (poza mw2 za scenę na lotnisku) czy uncharted mają takie same kategorie. A jak wiadomo Alan to nie girsy gdzie latają flaki, krew jest ucinanie piłą czy miażdżenie głów więc i kategoria odpowiednia. 1 Cytuj
Jordan23Carolina 11 Opublikowano 21 lutego 2010 Opublikowano 21 lutego 2010 Moim zdaniem to chodzi tylko o samą krew. Jej brak oznacza niższe kategorie wiekowe. Nie ma co przeżywać. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 22 lutego 2010 Opublikowano 22 lutego 2010 PS. wam też te filmiki w HD chrupią ? Cytuj
Gość donsterydo Opublikowano 22 lutego 2010 Opublikowano 22 lutego 2010 Mi tam wszystko chodzi OK. Może coś na łączach po stronie serwisu jest nie tak. Czasem się zdarzy na Gametrailers, że cały film załadowany będzie skakał. Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 1 marca 2010 Opublikowano 1 marca 2010 super ceny Alana edycja kolekcjonerka 199zł normalna 169zł Cytuj
easye 3 389 Opublikowano 1 marca 2010 Opublikowano 1 marca 2010 Ja mam tylko jedno życzenie: abym podczas grania w AW czuł się tak samo jak podczas grania w Max Payne'a w 2001/2002 na PC. O tyle proszę Graficznie gra zaskoczyła mnie tak samo pozytywnie jak Halo Reach (bo po Conviction i ME2 można było się spodziewać najwyżej ligi) Czyżby Xbox zaczął otrzymywać bardzo ładne exclusivy? Bo dotychczas, pod względem grafiki, jak część osób zauwazyła tytuły te były tylko dobre z kilkoma wyjątkami. ano, tez na to licze, bo ostatnio EXclusivy pod wzgledem graficznym ssa, zwlaszcza, jak sie je porowna do gier konsoli konkurencyjnej. Licze, ze Alan da rade, oby fabula byla dobra i wciagajaca, bo graficznie sadzac po filmikach juz jest calkiem niezle. 1 Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 1 marca 2010 Opublikowano 1 marca 2010 A grałeś w ME2? Bo chyba nie bardzo. Cytuj
Gość bigdaddy Opublikowano 1 marca 2010 Opublikowano 1 marca 2010 dobre info dla tych którzy narzekali na mimikę twarzy, otóż to co do tej pory widzieliśmy jest bez motion capture, teraz dopiero w AW został dodany oraz nowe screeny. alan Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.