Skocz do zawartości

Alan Wake

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Wyświetleń 194,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Oprawa robi niesamowite wrażenie, tym bardziej, że mamy w miarę otwarty świat. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to mimika, jakoś zbyt sztucznie to wygląda.

Opublikowano

Kurdę, ta gra była mi bardzo długo obojętna, ale teraz zaczynam się na nią nakręcać ^_^

Najbardziej liczę na mocną, i trzymającą za mordę fabułę, bo bez tego będzie to tylko średniak.

Opublikowano

Tutaj jest fajny kawałek z soundtracka do Alan Wake:

 

Opublikowano

ktoś wie może czy te nowe gameplaye są z motion capture ? bo mimika twarzy jest trochę drętwa a 3-4tyg. był news który mówił że Remedy właśnie dodaje MC do gry którego jeszcze nie widzieliśmy.

Opublikowano

tłumaczone przez google chrome:

 

Faceci, niestety Markus Maki, dyrektor ds. rozwoju, została założona w południowej Europie z rodziną ze względu na popiół wulkaniczny. Przykro nam, nie zdobyć odpowiedzi wcześniej. Odpowiedź jest Markus na swoje pytania.

 

"renderujące Modern nie działają, które czynią wszystko, co w pewnym końcowym ekranie uchwały w sprawie, ale używa kombinacji technik i buforów, składających się na końcowy szczegółowo bogate ramy, optymalizacji w celu poprawy wrażenia wizualne i wydajność gry.

 

Wake jest renderer Alan na Xbox360 używa około 50 różnych celów pośrednich uczynić w różnych rozdzielczości, głębi kolorów i wygładzania ustawień dla różnych celów. Są one używane na przykład do kaskadowo map cieni od słońca i księżyca, map cieni z latarkami , pochodnie i latarnie, z-prepass, płytek buforów koloru, światła Bufory do świadczenia z tytułu odroczonego, wektor plama, przestrzeń otoczenia zamknięcie ekranu, auto-ekspozycji, HUD, bufory wideo, menu i tak dalej. W końcu wszystkie są połączone tworzą jeden obraz 720p, z wszystkich pośrednich rozmiarów bufora stron w celu optymalizacji jakości obrazu i wydajności GPU. Razem celów render wziąć około 80 MB pamięci, co odpowiada wielkością do ponad dwudziestu 720p buforów. "

 

Ozz, publikując w imieniu Markus

Opublikowano

Ja wiem co tam jest napisane sęk w tym, że tego nie rozumiem :whistling:

Opublikowano

chyba chodzi o to że AW jest w 720p i zawiera w sobie elementy w różnych rozdzielczościach jak każda gra.

Edytowane przez bigdaddy

Opublikowano

Całe halo o to, że jakieś buce policzyły piksele z ostatnich leaków i im wyszło coś koło 540p i się zaczęli burzyć, Remedy zapewnia, że jest 720p i to mi starcza.

 

PS: Ta nutka na licencji całkiem niezła, jeśli reszta też trzyma taki poziom to cudownie.

Opublikowano

Mnie tam to lata bo i tak bym różnicy nie zauważył. Zresztą nowy SC chodzi chyba w takiej rozdziałce i nikt na grafikę nie narzeka.

Opublikowano

Dwa słowa: Jak to wygląda!!

 

W takich momentach ciesze się, że mam klocka. Już nie długo mam nadzieje, że poczuje się choć trochę jak w Twin Peaks, choć na olbrzyma i karła bym nie liczył :)

 

Edit: powiedzcie mi jedno, czy aktualny cel cały czas jest obecny na ekranie? bo ostatnio trafiam na same takie screeny . Mam nadzieję, że będzie to znikać. Ogólnie ni licząc jakiś walk to cały HUD powinien znikać.

Edytowane przez balon1984

Opublikowano

Ja jestem trochę za młody by Twin Peaks dobrze pamiętać. Pamiętam tylko, że jak byłem szczylem paroletnim (5-6 lat) to oglądałem Twin Peaks i to chyba nawet regularnie, wtedy dla mnie to był Horror bo momentami przez palce oglądałem :D

 

W tym tutorialu czyli pierwszej części gry to aktualny cel jest wyświetlany prawie cały czas w niektórych momentach znika. Ja nawet na to uwagi nie zwróciłem.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Jak 1 raz leciało w TV to byłem w podobnym wieku może ciut starszy? i też się bałem jak cholera, nie rozumiałem za wiele ale na swój sposób fascynowałem. Odświeżyłem sobie ten serial z dwa lata temu, polecam bardzo (nic się nie zestarzał, nie jest jakiś przydługawy - 2 sezony z tego co pamiętam), szczególnie przed Alanem , bo miasteczko z całą otoczka przypominają TP.

Opublikowano

pilot i 29 epow, swietny serial, kapitalna muzyka.

 

 

 

 

 

(pipi) nie moge sie doczekac, planuje nakupic zapasy i siedziec i napieprzac do upadlego, nie pamietam kiedy ostatnio tak na jakakolwiek gre czekalem.

Opublikowano

Mialem napisac to pare str temu , ale ... dziwnie woda wyglada i jego wlosy.

Nie bede specjalnie sie podniecac , bo nigdy sie nie jaralem na zdj czy filmiki w necie. Poczekam az odpale 14 maja w piatek u siebie na chacie i na pewno bede patrzal na wlosy bohatera czy sie swieca jak psu jaja i czy powiewaja na wietrze ;]

 

Twin Peaks - nie kojarze totalnie serialu , nie ogladalem , ale cos kojarze te intro ;p

 

ale motyw zna kazdy ....

 

http://www.youtube.com/watch?v=7oDuGN6K3VQ&translated=1

Edytowane przez luck1985

Opublikowano

Pamiętam jak kiedyś człowiek się podniecał pierwszymi grami gdzie po strzałach na ściany były nakładane tekstury dziur po kulach - a dzisiaj mamy dylematy czy czy włosy bohatera reagują na wiatr czy też bieżnik opony jest dobrze odwzorowany :P

Opublikowano

genialna akcja z 6cio odcinkowym serialem przed wyjściem AW :thumbsup:

 

@luck - akurat woda to jedna z najlepiej wykonanych w grach jaką widziałem co do włosów to Alan ma kudły i może nie zna nowego H&S Ocean Energy z formułą active control.

 

(pipi) nie moge sie doczekac, planuje nakupic zapasy i siedziec i napieprzac do upadlego, nie pamietam kiedy ostatnio tak na jakakolwiek gre czekalem.

 

no właśnie ciekawe na ile AW wystarczy.

Opublikowano

Zapowiada się ciekawie, co do samej gry to już mam wszystko gotowe: słuchawki stereo, TV i dużo czasu w nocy, nic więcej nie potrzeba, no może jeszcze zgrzewka red bull'i i jakiś prowiancik :D

Opublikowano

no właśnie ciekawe na ile AW wystarczy.

Dwa dni po 6 godzin i obejrzysz końcowe napisy. ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.