Opublikowano 18 kwietnia 201014 l Gify. http://i240.photobucket.com/albums/ff144/derFeef/gifs/Alanwake/awakesoakedwoman.gif http://i240.photobucket.com/albums/ff144/derFeef/gifs/Alanwake/awake_police.gif http://i240.photobucket.com/albums/ff144/derFeef/gifs/Alanwake/awake_calmdown.gif
Opublikowano 18 kwietnia 201014 l Oprawa robi niesamowite wrażenie, tym bardziej, że mamy w miarę otwarty świat. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to mimika, jakoś zbyt sztucznie to wygląda.
Opublikowano 18 kwietnia 201014 l Kurdę, ta gra była mi bardzo długo obojętna, ale teraz zaczynam się na nią nakręcać ^_^ Najbardziej liczę na mocną, i trzymającą za mordę fabułę, bo bez tego będzie to tylko średniak.
Opublikowano 18 kwietnia 201014 l ktoś wie może czy te nowe gameplaye są z motion capture ? bo mimika twarzy jest trochę drętwa a 3-4tyg. był news który mówił że Remedy właśnie dodaje MC do gry którego jeszcze nie widzieliśmy.
Opublikowano 19 kwietnia 201014 l Ktoś coś z tego rozumie ? Gooral gdzie jesteś kiedy Cię potrzeba http://forum.alanwake.com/showpost.php?p=69940&postcount=885
Opublikowano 19 kwietnia 201014 l tłumaczone przez google chrome: Faceci, niestety Markus Maki, dyrektor ds. rozwoju, została założona w południowej Europie z rodziną ze względu na popiół wulkaniczny. Przykro nam, nie zdobyć odpowiedzi wcześniej. Odpowiedź jest Markus na swoje pytania. "renderujące Modern nie działają, które czynią wszystko, co w pewnym końcowym ekranie uchwały w sprawie, ale używa kombinacji technik i buforów, składających się na końcowy szczegółowo bogate ramy, optymalizacji w celu poprawy wrażenia wizualne i wydajność gry. Wake jest renderer Alan na Xbox360 używa około 50 różnych celów pośrednich uczynić w różnych rozdzielczości, głębi kolorów i wygładzania ustawień dla różnych celów. Są one używane na przykład do kaskadowo map cieni od słońca i księżyca, map cieni z latarkami , pochodnie i latarnie, z-prepass, płytek buforów koloru, światła Bufory do świadczenia z tytułu odroczonego, wektor plama, przestrzeń otoczenia zamknięcie ekranu, auto-ekspozycji, HUD, bufory wideo, menu i tak dalej. W końcu wszystkie są połączone tworzą jeden obraz 720p, z wszystkich pośrednich rozmiarów bufora stron w celu optymalizacji jakości obrazu i wydajności GPU. Razem celów render wziąć około 80 MB pamięci, co odpowiada wielkością do ponad dwudziestu 720p buforów. " Ozz, publikując w imieniu Markus
Opublikowano 19 kwietnia 201014 l chyba chodzi o to że AW jest w 720p i zawiera w sobie elementy w różnych rozdzielczościach jak każda gra. Edytowane 19 kwietnia 201014 l przez bigdaddy
Opublikowano 19 kwietnia 201014 l Całe halo o to, że jakieś buce policzyły piksele z ostatnich leaków i im wyszło coś koło 540p i się zaczęli burzyć, Remedy zapewnia, że jest 720p i to mi starcza. PS: Ta nutka na licencji całkiem niezła, jeśli reszta też trzyma taki poziom to cudownie.
Opublikowano 19 kwietnia 201014 l Mnie tam to lata bo i tak bym różnicy nie zauważył. Zresztą nowy SC chodzi chyba w takiej rozdziałce i nikt na grafikę nie narzeka.
Opublikowano 19 kwietnia 201014 l 3 mega klimatyczne screeny http://www.gamekyo.com/Webmasters/Images/40011320100419_173500_6_big.jpg http://www.gamekyo.com/Webmasters/Images/40011320100419_173459_5_big.jpg http://www.gamekyo.com/Webmasters/Images/40011320100419_173458_3_big.jpg Wiadomo że te koparki tak dla ozdoby tam nie stoją :potter:
Opublikowano 21 kwietnia 201014 l Dwa słowa: Jak to wygląda!! W takich momentach ciesze się, że mam klocka. Już nie długo mam nadzieje, że poczuje się choć trochę jak w Twin Peaks, choć na olbrzyma i karła bym nie liczył Edit: powiedzcie mi jedno, czy aktualny cel cały czas jest obecny na ekranie? bo ostatnio trafiam na same takie screeny . Mam nadzieję, że będzie to znikać. Ogólnie ni licząc jakiś walk to cały HUD powinien znikać. Edytowane 21 kwietnia 201014 l przez balon1984
Opublikowano 21 kwietnia 201014 l Ja jestem trochę za młody by Twin Peaks dobrze pamiętać. Pamiętam tylko, że jak byłem szczylem paroletnim (5-6 lat) to oglądałem Twin Peaks i to chyba nawet regularnie, wtedy dla mnie to był Horror bo momentami przez palce oglądałem W tym tutorialu czyli pierwszej części gry to aktualny cel jest wyświetlany prawie cały czas w niektórych momentach znika. Ja nawet na to uwagi nie zwróciłem. Edytowane 21 kwietnia 201014 l przez donsterydo
Opublikowano 21 kwietnia 201014 l Jak 1 raz leciało w TV to byłem w podobnym wieku może ciut starszy? i też się bałem jak cholera, nie rozumiałem za wiele ale na swój sposób fascynowałem. Odświeżyłem sobie ten serial z dwa lata temu, polecam bardzo (nic się nie zestarzał, nie jest jakiś przydługawy - 2 sezony z tego co pamiętam), szczególnie przed Alanem , bo miasteczko z całą otoczka przypominają TP.
Opublikowano 22 kwietnia 201014 l pilot i 29 epow, swietny serial, kapitalna muzyka. (pipi) nie moge sie doczekac, planuje nakupic zapasy i siedziec i napieprzac do upadlego, nie pamietam kiedy ostatnio tak na jakakolwiek gre czekalem.
Opublikowano 22 kwietnia 201014 l Nowe screeny: http://img401.imageshack.us/img401/2030/alanwake08.jpg http://img268.imageshack.us/img268/1472/alanwake07.jpg http://img214.imageshack.us/img214/8135/alanwake06.jpg http://img64.imageshack.us/img64/4241/alanwake05.jpg http://img248.imageshack.us/img248/6476/alanwake04.jpg http://img402.imageshack.us/img402/5859/alanwake03.jpg http://img18.imageshack.us/img18/5927/alanwake02.jpg http://img519.imageshack.us/img519/2475/alanwake01.jpg
Opublikowano 22 kwietnia 201014 l Mialem napisac to pare str temu , ale ... dziwnie woda wyglada i jego wlosy. Nie bede specjalnie sie podniecac , bo nigdy sie nie jaralem na zdj czy filmiki w necie. Poczekam az odpale 14 maja w piatek u siebie na chacie i na pewno bede patrzal na wlosy bohatera czy sie swieca jak psu jaja i czy powiewaja na wietrze ;] Twin Peaks - nie kojarze totalnie serialu , nie ogladalem , ale cos kojarze te intro ;p ale motyw zna kazdy .... http://www.youtube.com/watch?v=7oDuGN6K3VQ&translated=1 Edytowane 22 kwietnia 201014 l przez luck1985
Opublikowano 22 kwietnia 201014 l MS przygotował filmowy prequel do Alana Wake'a. Zwiastun: http://www.onlinecenter.pl/6355/Aktualnosci/-Serial-Alan-Wake.html
Opublikowano 22 kwietnia 201014 l Pamiętam jak kiedyś człowiek się podniecał pierwszymi grami gdzie po strzałach na ściany były nakładane tekstury dziur po kulach - a dzisiaj mamy dylematy czy czy włosy bohatera reagują na wiatr czy też bieżnik opony jest dobrze odwzorowany
Opublikowano 22 kwietnia 201014 l genialna akcja z 6cio odcinkowym serialem przed wyjściem AW @luck - akurat woda to jedna z najlepiej wykonanych w grach jaką widziałem co do włosów to Alan ma kudły i może nie zna nowego H&S Ocean Energy z formułą active control. (pipi) nie moge sie doczekac, planuje nakupic zapasy i siedziec i napieprzac do upadlego, nie pamietam kiedy ostatnio tak na jakakolwiek gre czekalem. no właśnie ciekawe na ile AW wystarczy.
Opublikowano 22 kwietnia 201014 l Zapowiada się ciekawie, co do samej gry to już mam wszystko gotowe: słuchawki stereo, TV i dużo czasu w nocy, nic więcej nie potrzeba, no może jeszcze zgrzewka red bull'i i jakiś prowiancik
Opublikowano 22 kwietnia 201014 l MS przygotował filmowy prequel do Alana Wake'a. Zwiastun: http://www.onlinecenter.pl/6355/Aktualnosci/-Serial-Alan-Wake.html Cudne, klimat Twin Peaks, nawet muza jakby Badalamenti komponował.
Opublikowano 22 kwietnia 201014 l no właśnie ciekawe na ile AW wystarczy. Dwa dni po 6 godzin i obejrzysz końcowe napisy.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.