Skocz do zawartości

Alan Wake


Texz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na bonusowym dysku są 2 ttematy i picture pack, nie znalazłem nic dla awatara!

 

Odpal "Commentary" z bonus disc a zainstalujesz dodatek do gry w którym twórcy opowiadają o produkcji kiedy ty grasz ( zupełnie jak na dodatkach do filmów DVD ). W menu gry włącz na chwilę commentary ON a odblokujesz ciuchy do avatara

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Soul
Opublikowano

Ja póki co jestem grą rozczarowany, w szczególności grafikę, spodziewałem się poziomu Uncharted i na tym się skończyło, tak rozmazanych tekstur dookoła to ja już dawno nie widziałem :verymad::ermm:

Opublikowano

Niezaprzeczalny fakt jest taki, ze Alan Wake nie reprezentuje poziomu GoW3, czy U2 jesli chodzi o jakosc tekstur.Co to to nie!Nie mniej jednak nie sposob odmowic mu pewnej kapitalnej wrecz "plastycznosci".Podkresla to jeszcze bardziej klimat gry.Zreszta...np taka Yakuza 3 tez nie ma jakiejs powalajacej grafy, ale jest ona...wystarczajaca.W Alanie jest to samo.Nie ma co wybrzydzac poki co...

Opublikowano

2 Epizody Alana za mną, nie będę się dłużej rozpisywać bo to zrobię dopiero po przejściu całej, a teraz parę + i - z tego fragmentu co przeszedłem.

 

p+

-fajny klimat

-fabuła zapowiada się ciekawie

-świetny pomysł z podziałem na odcinki , na początku kolejnego jak jest powtórka co było we wcześniejszym odcinku, czuję się jak bym oglądał amerykański serial ;)

-co do grafiki to bardzo fajne efekty świetlne, mgła i AA,animacja trzyma na oko stałą ilość klatek (czasami zdarza się szarpnąć ekran ale nie jest to nagminnie), ogólnie jest dobrze

- fajny patent z tą latarką, flarami itd :)

- wciąga :good:

m-

-za dużo strzelania (walka -> idziesz kawałek ,zbierasz amunicje -> walka -> włączenie generatora -> zwiedzanie domku i zebranie amunicji -> wychodzisz i walka) aż prosi się o eksploracje po okolicy, rozmowy z mieszkańcami i zagadki do pogłówkowania a nie tylko włączanie generatorów itp

-gra liniowa, mimo że np. w lesie możemy iść paroma drogami dalej ma się wrażenie że idziemy korytarzem.

-napastnicy bez 'charakteru' wszyscy prawie tacy sami

-co do grafiki to tekstury takie sobie (niektóre aż rażą w oczy), widać że gra chodzi w sub-hd bo brakuje 'tej ostrości', spodziewałem się jednak lepszej grafiki, ogólnie jest ładnie ale szału niema, do najładniejszych gier tej generacji IMO niema startu.

-animacja biegania i skakania jest dziwna, Alan biega naprawdę pokracznie (jak by miał kupsko w gaciach :D)

-lips sync zwalony, jednak nie jest to wielkim problemem, po chwili już się tego nie zauważa.

 

Mimo tych minusów gra się bardzo przyjemnie, nie wiem jak będzie później, ale po tych 2 odcinkach i paru godzinach spędzonych z grą dałbym jej ocenę 8 lub 8+

Opublikowano

Co wy z tym nadmiarem strzelania? Jestem po czterech epizodach i dla mnie jest optymalnie. Jeden raz jak na razie zdarzyła się większa wyrzynka.

 

O całości wypowiem się po skończeniu gry- więc może dzisiaj;p

Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

Bright Falls - odcinek czwarty

 

 

EDYTA: No ja @@@@@@@@, ha ha :teehee: Nie mam pojęcia jak to się może skończyć :D

Edytowane przez donsterydo
Gość MasterShake
Opublikowano

nie ma nic takiego

 

Ta kniga z limitki - ruszac to dopiero po skonczeniu gry? Bo we wstepie pisze ze calosc dziala sie 2 lata wstecz, nie chce sobie gry zaspoilowac

Gość bigdaddy
Opublikowano
2 Epizody Alana za mną, nie będę się dłużej rozpisywać bo to zrobię dopiero po przejściu całej, a teraz parę + i - z tego fragmentu co przeszedłem.

 

gra liniowa ? jak 90% gier, tutaj to sprawdza się wyśmienicie.

 

Co do grafy to AW ma start do najładniejszych gier(jest inny), jasne można się przyczepić do jakiejś tekstury jak w każdej grze, ale cały design AW, kosmiczne efekty (nie ma takich na konsolach), oświetlenie, animowane niebo które rzuca światło/cień na obiekty/ziemię, animowane rośliny i drzewa robią dobrze. Do poprawy niektóre pomieszczenia, mimika twarzy na cut-scenkach i kilka tekstur. W każdym bądź razie grafa AW jest TOPowa i zamiata :D Pamiętajcie też że to lekki sandbox, tereny są naprawdę rozległe, otoczenie jest przygotowane do rzucania cieni w czasie rzeczywistym, itd. więc nie róbcie śmiesznych porównań do U2.

 

Co do strzelania jest odpowiednio wyważone, jest go w sam raz.

 

ps. jestem w 5odcinku więc wkrótce mini recka

  • Minusik 1
Gość Soul
Opublikowano (edytowane)

Jestem na końcu 3 odcinka, jeżeli chodzi i rozgrywkę to jest zróżnicowana, myślałem, że non stop będę walczył z opętanymi ludźmi, na szczęście myliłem się, ponieważ fajnie wszystko wymieszali. Raz uciekamy, raz strzelamy, uciekamy przed ptakami czy choćby IMO na fajniejsze to unikanie różnych przedmiotów, podoba mi się też to, że czasami n/p coś przed nami wyleci w powietrze jak np samochód policyjny :thumbsup: Gra wciąga i faktycznie pierwsze 2-3 h są dziwne, im dalej w las tym lepiej, grafika OK ale liczyłem na więcej, wszystkie efekty które wymienił bidaddy, masakrują, ale te tekstury biją po oczach i sporo psują mimo wszystko :/

Edytowane przez Soul
Gość MasterShake
Opublikowano

ost za(pipi)isty poki co ,siedze w robocie i slucham, (pipi) odliczanie do 16.

Opublikowano

Alana skończony. Przejście gry na normalu to jakieś 8h. Zakończenie trochę niejasne i zostawia furtkę dla następnej części lub dodatku. W ogóle sam do tej pory kilku rzeczy nie rozumiem np.

co w tej grze do ku.rwy robi Big Baddy? albo o co chodzi z tym klonem Alana.

 

Ogólnie gra za(pipi)ista, skończyłem przy dwóch posiedzeniach co rzadko mi się zdarza. Mocne 9/10.

Opublikowano
gra liniowa ? jak 90% gier, tutaj to sprawdza się wyśmienicie.

 

Co do grafy to AW ma start do najładniejszych gier(jest inny), jasne można się przyczepić do jakiejś tekstury jak w każdej grze, ale cały design AW, kosmiczne efekty (nie ma takich na konsolach), oświetlenie, animowane niebo które rzuca światło/cień na obiekty/ziemię, animowane rośliny i drzewa robią dobrze. Do poprawy niektóre pomieszczenia, mimika twarzy na cut-scenkach i kilka tekstur. W każdym bądź razie grafa AW jest TOPowa i zamiata :D Pamiętajcie też że to lekki sandbox, tereny są naprawdę rozległe, otoczenie jest przygotowane do rzucania cieni w czasie rzeczywistym, itd. więc nie róbcie śmiesznych porównań do U2.

 

Co do strzelania jest odpowiednio wyważone, jest go w sam raz.

 

ps. jestem w 5odcinku więc wkrótce mini recka

 

Efekty są ładne fakt (chociaż czy takie niespotykane na konsolach hmm..) tak jak napisałem , jednak rzuca się w oczy sub-hd , brakuje tej ostrości no i tekstury nie są najwyższych lotów. Może dla Ciebie to grafika jest TOPOWA, masz do tego prawo, dla mnie NIE. Ogólnie jest ładnie jednak nie tego się spodziewałem, brakuje IMO nawet trochę do najładniejszych gier na x360. No nic właśnie zaraz zabieram się za kolejne odcinki :turned: Jak przejdę to opiszę wrażenia całości.

Opublikowano

Jak można w jednej produkcji umieścić jednocześnie jedno z najlepszych zbieractw (manuskrypt pomagający lepiej poznawać fabułę) i najgorszy możliwy (termosy, które totalnie wybijają z klimatu i są wrzucone tylko dlatego żeby ludzie nie narzekali, że nie mają co robić bez multi)?

Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

A ja pewnie będę musiał czekać do wtorku zanim mi z UK dojdzie, shit. Ale za to w podstawce będę miał kod na DLC i uwaga jako bonus Too Human :thumbsup:

 

Tę videoreckę z poly to sobie do końca obejrzę już po przejściu gry bo nie ma mocnych by opisując odniesienia do popkultury mi czegoś nie zespoilowali.

 

Ktoś ma jakiś pomysł jak skończy się seria Bright Falls bo jakoś nikt nic nie pisze, a 4 odcinek jest kapitalny :)

 

MrSatan: Jeżeli historia w grze jest tak przedstawiana jak w serialu to trudno się nie hajpować, przed ograniem też będę musiał się wyciszyć troszku.

Edytowane przez donsterydo
Gość MasterShake
Opublikowano

koles przepadnie a wszyscy o nim zapomna albo stanie sie miastowym zombie czy cos ;]. (pipi) daliby szybciej te odcinki ;f

Gość bigdaddy
Opublikowano

@froniu - To twoja opinia, spoko ja czy większość graczy mamy zdecydowanie inne zdanie.

 

Chyba oczekiwałeś czegoś w stylu GTA.

Opublikowano

No i ok , przecież nie wmawiam nikomu że moja opinia na ten temat jest jedyną i niepowtarzalną prawdą. Nie spodziewałem się czegoś w stylu GTA, jednak trochę inaczej sobie wyobrażałem grę niż to co dostaliśmy, ale i tak jest bardzo dobrze. Gra ma klimat i fabułę po 2 epizodach zapowiadającą się na ciekawą :)

Opublikowano (edytowane)

Ja już jestem w 4 chapie. Jest coraz lepiej i nawet te koparki, czy inne nawiedzone przedmioty jakoś nie irytują. Strzelanie jest nieźle wyważone, a bałem się, że będzie tego jeszcze więcej. Śmiganie pojazdami mogli sobie darować, bo tak kartonowego modelu to już dawno nie widziałem.

Trochę szkoda, że gra nie straszy, dwa razy tylko ciśnienie mi skoczyło

jeden wieśniak wyskakujący za plecami i pierwsze spotkanie z ptakami

 

 

Oprawa za dnia jest bardzo dobra, w nocy jest trochę słabiej, chociaż oświetlenie jest bardzo plastyczne, a i użycie flar daje radę. Niektóre poskryptowane akcje też są dobre, ale nie chcę spoilerować.

 

Co jak na razie drażni to momentami sztuczna mimika i przy niektórych scenkach dziwne przejścia do gameplay'u.

Edytowane przez Zwyrodnialec
Opublikowano

Po skończeniu 2 epizodów:

 

+ ogólny feeling graficzny (design, kolorystyka, filtry itp), prezentują się kozacko,

+ fabuła jak na razie bardzo ciekawa , a co najważniejsze człowiek chce grać dalej aby zobaczyć co tam dalej nam scenariusz przyniesie,

+ klimat jest obecny (mimo, że czasami psuty przez pewne rzeczy), duże wrażenie robi las, roślinność i dźwięki wszelkiej maści,

+ jak na razie wydaje się dość trudno (mało amunicji, a to lubię),

+ bardzo dobra muzyka,

+ smaczki z popkultury,

+ mimo wszystko czuć trochę Twint Peaks (choć za mało), jednak tam był mocniejszy klimat,

+ gra wydaje się na dość długą (chyba, że dwa pierwsze epizody są dłuższe niż pozostałe), fakt, że praktycznie przy każdej okazji zbaczam ze ścieżki,

 

 

- tekstury (naprawdę, rzadko kiedy zwracam jakąś duża uwagę na takie kwiatki, jednak w tytułach, które pretendują do miana AAA, taka kupka nie powinna mieć miejsca),

- (pipi)y HUD, którego nie można wyłączyć, a co gorsze cały czas pokazuje nam co mamy zrobić - dla mnie czynnik, który bardzo psuje mi klimat,

- strony opowieści, które znajduje Alan, są to tak jakby małe spoilerki (często opisane jest na nich co za chwilę się wydarzy, pryska przy tym często element niepokoju),

- mimika twarzy, czasami jest jakaś dramatyczna scena, a mi się japa cieszy jak Alanowi zęby wychodzą z wary jak szalone :)

 

Mimo wszystko dla mnie jak na razie, druga najlepsze gra tego roku (po GoW3). Ja na razie 9

Gość Soul
Opublikowano (edytowane)

Jestem w 5 piątym odcinku i jest co raz lepiej, Balon fajnie wszystko napisał +/-, u mnie podobnie.

 

Moment który mnie zniszczył KLIMATEM to :

 

 

w momencie gdy Alan, wychodzi ze śmigłowca, wbijamy się do jakiegoś magazyny, najpierw musimy odblokować drzwi celnym strzałem, a później już radio, muzyka która mnie zamiotła w rytm której walczymy z hordą wrogów!!!!!! Kapitalna Sprawa!!!!!

 

 

BTW znacie może ten nr ? na soundtracku w limitce niema go :<

 

 

3 minuta i numer w tle.

 

EDIT Ok mam:

 

 

Giera ma klimat, że ch***!!

 

pulpitej.th.png

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez Soul

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...